Test Mercedes-Benz GL 350 BlueTec: Sen (zámožných) Čechů

brabus  |  02. 12. 2013 19:34

Pre mna ako stvorene, mnam

Odpovědět  |   | 
Petr  |  02. 12. 2013 22:00

Nemáte někdo zkušenosti jak si stojí nový GL a nový Rang Rover v konfortu?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 12. 2013 08:28

nevím, ale RR na mě pořád působí jako luxusní a ne tenhle autobus pro "vedení" tržnice SAPA

Odpovědět  |   | 
Pepík z Čechystánu  |  03. 12. 2013 08:07

Nemůžu si pomoct, ale tohle je opravdu ošklivý kus železa

Odpovědět  |   | 
Sjacob  |  03. 12. 2013 09:25

Já bych ho bral, jen ne v kombinaci, červený lak + černý klavírní lak uvnitř + bílé kožené sedačky. A co se týče RRovera, tak ten měl být v prodloužené verzi taky 7 místný, tak kdyby jo, tak má GL konkurenci. Ty 2 nouzová sedadla jsou sice nouzová, ale to patří mezi tzv. věci co člověk ''chce'' ale nepotřebuje, jako vyhřívaná a masážní sedadla...

Odpovědět  |   | 
jirin  |  03. 12. 2013 11:21

No, bez vyhřívaných sedadel bych si už auto nekoupil...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 12. 2013 11:59

u kožených sedaček (často koženkových ani o tom majitelé MB, BMW, Audin nebo Prosche nevědí) je to v zimě dobrá věc (dvojnásob pro ženský), osobně kůži nemusím, alcantara nebo kvalitní látka jsou pro mne příjemnější a u těch vyhřívání není potřeba ani v zimě (u ženských to neplatí)

Odpovědět  |   | 
homer  |  03. 12. 2013 15:52

jako že u u těch značek cos vypsal sedíš na žigulácký kožence ale naúčtovali ti vepře? Některý bláboly by se už měly začít trestat.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 12. 2013 16:35

pokud máš nějaký problém, tak si jej kompenzuji někde jinde a snaž se diskutovat ne jako hovado, pokud příslušné znalosti nemáš, tak si to ověř, je to velmi cenná informace, ale pro některá hovada je to škoda slov
PS: a zjisti si z čeho se dělají kožené potahy do aut, být jako ty, tak tu tvoji debilitu osolím

Odpovědět  |   | 
q  |  04. 12. 2013 12:32

hovado hovado hovado

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 12. 2013 22:18

najdi si konfigurátor Mercedesu např. C a první "kůže" v nabídce... no a co se tam píše: umělá kůže ARTICO

Odpovědět  |   | 
homer  |  04. 12. 2013 13:41

ty reaguješ sám na sebe nebo je to jinej Petr? mezi umělou a pravou kůží je rozdíl jako mezi vibrátorem a penisem

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  03. 12. 2013 13:58

a já bych nechtěl ani vyhřívání ani kůži
každý má jiné preference

Odpovědět  |   | 
veteran RR  |  06. 02. 2014 01:37

Si dělate srandu ne? 5+2 je dokonce s 4 frontovou klimatizací dostupná ve všech verzích motoru jen příplatek je trochu větší 5000 dollatu. Autor článku si toho jen nevšiml x-)

Odpovědět  |   | 
><  |  03. 12. 2013 12:21

Exteriér jak Hjůndaj, interiér ala KIA. V mercedesu si nějak neví rady.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 12. 2013 13:25

hm, auto je to pekne, to ano, lenze ked si zoberiem cenovku slusnejsie vybaveneho GL, ktora je niekde okolo 2.4M, potom za polovicnu cenu mam velke Pajero v plnej vybave. Ako cestovna rychlost na auto tejto velkosti mi bohate staci 130-140, co to Pajero zvlada tiez. No a ostane mi este aj na prives a dve motorky, pripadne na garaz, alebo dalsiu karu, kombinacii je nekonecne vela.....

Cena tych priplatkov je samozrejme absurdna a seriova vybava na auto takejto cenovky prilis slaba. Co je ale ostatne problem nielen tohoto auta /trebars u mensej x5, kde je rozdiel vo vybave medzi zakladnu a najsilnejsou motorizaciou defacto len automat a kozeny volant je to uz uplna drzost/ , skratka filozofia oholit zakaznika za kazdu cenu z toho krici na mile daleko.
A je to skoda, auto je to rozhodne pekne - k testovanemu kusu by som ale skor k farbe kasne volil inu farbu interieru, tam mi to trosku neladi.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 12. 2013 14:39

no ne že bych byl fanda tohodle GL , ale Pajero fakt není pro tohle konkurence

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 12. 2013 16:59

Podla filozofie 'obal, marketingove zvasty a nalepkla na dekli predavaju' mozno ano.
Lenze podme na to ciste prakticky: ked si na jednu stranu hodim to GL a na druhu to Pajero, dvojnasobna cenovka (pripadne este vyssia ak si to dovybavim komplet) v pripade toho GL naozaj nie je velmi presvedciva, navyse s nedostatkami vo vybave. Suma sumarum, okrem lepsieho zrychlenia a vyssej maximalky /silnejsi motor/, ma nenapada nic, co by to dvojnasobne drahsie GL mohlo zvladat lepsie ako to Pajero, pripadne o tolko lepsie, aby sa za to oplatilo vysadzat 2x viac. Dlha cesta, odtiahnut prives, prekonat aky-taky teren : toto obe auta zvladaju velmi podobne ak nie rovnako, to Pajero ten teren mozno aj lepsie. Preto povazujem tu cenu za prehnanu.

Odpovědět  |   | 
Noclaf  |  03. 12. 2013 17:23

Imidž, tu druhou půlku platíš za imidž. Někteří bez toho pocitu nemůžou být.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  03. 12. 2013 18:02

Ano, 90% ceny platíš za imidž. Je to jako s nákupní taškou s logem lojzy výtaha.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 12. 2013 20:31

Škoda, že nejste schopen komunikovat normálně. 90 % ceny opravdu za image naplatíte, to nemůže napsat normální člověk, auto není kabelka (Luise Vuitton opravdu není Lojza Výtah, jak se snažíte uboze machrovat). Když připustím, že vám seriozní vyjadřování nikdy nešlo a myslel jste asi, že několik procent platíte za image, tak to také již mohdy naplatí. Srovnejte nejvýkonnější Ochcávku v plné palbě za něco přes milion a MB C srovnatelné motorizace a výbavě (aní nemluvě o tom, že Golf vyjde levněji než Ochcávka právě díky vyšší výbavě) nebo Tuareg, Q7 a Cayenne atd. Dnes je cenový rozdíl již v řádu procent a to často také ne. Např. Cayanne za 2,2 mega máte 281 kW nafťáka od Poresche a za 2 mega 245 kW VW Tuarega, ale na přepočet výkonu a výší výbavy vám ten Porscho vyjde levněji než VW.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 12. 2013 20:41

Tak ju, zkusil jsem tu octavku a mercedes C a rozdil byl ca 200t kc. Coz vzhledem k tomu, ze mercedes je o tridu vyse, ale mista je v nem mene svedci o tom, ze s priplaciza image kolem 20 procent.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 12. 2013 22:12

Ochcávka 2.0 l. TDI 600,-, xenony 25,-, adaptivní tempomat 17,-, zadní parkovací asistent 5,-, autoalarm 6,-, navigace 66,-, zavazadlový koš 10,-, lanne asistant 15,-, boční airbagy 11,-, příprava na tažný 3,-, prodloužená záruka na 5 let, do 150 000 km 18 tis, a jsme na cca 775,- a už se mi nechce dále hledat...
MB C 200 CDI 800,-, výbava ve standardu a když využijete nějaký akční model dostanete se na standardní cenu Ochcávky, tak jak jsem psal

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 12. 2013 19:38

Jsem rád, že jste si to ujasnil nad ceníkem. Problém s mercedesem třídy c je v tom, že holt kouzlo placky se třema šprušlema někam vyprchalo a už holt nemůžou tu cenu našponovat, protože by už asi nic neprodali. Pravdou je, že v posledních třech letech se u medvěda vypjali k neskutečnému inovačnímu výkonu. Nic jiného jim totiž nezbývalo, protože předchozí generace ať už ve třídě c nebo e byly tragické a tím jim ta cena tržně poněkud spadla dolů. Teď do těch výtvorů narvou ještě motory z pažouta a poslední trocha kouzla krožku se třema šprušlema vyprchá a zbude jen ta obyčejná lahev od octa. Jak by řekl klasik.

Odpovědět  |   | 
Snílek Čech  |  03. 12. 2013 23:12

Mě do toho vašeho obskurního spolku milovníků nevkusu netahejte. Já chci 911ku.

Odpovědět  |   | 
Macek  |  04. 12. 2013 10:46

Mám předchozí generaci a spíš by mne zajímalo jestli už soudruzi vyřešily to, že od předních kol létají šutry na zadní blatníky a dveře a jsou omlácené až na plech. Evidentně konstrukční záležitost.
Kultivovanost dieslů je i u předchozí genereca slušná, minimálně v porovnání s BMW X5, které klepe jak starej Ford, stáli jsme oba na semaforu a ten zvuk byl děsnej, ještě jsem si stáhnul okýnko abych se o tom přesvědčil a nevěřil uším. Podotýkám vcelku nový X5 ne ta první plečka.
Ten 3.0l není úplně špatnej, v itálii jsem si to nechal vytáhnout n a190kW a to už docela umí pelášit, jen je třeba pamatovat na to, že máte 3 tuny a to ubrzdit fakt není sranda.
Jinak do terénu s tím taky jezdím a limit je rozměr a hmotnost. Nejvíc jsem se pobavil, když v servisu se zděsili nad tím, že stím jezdím do lesa!. No a jak mám to prase přivést? :)
Jinak se českým MB servisům vyhněte zdaleka, naprosto otřesný zkušenosti. Naúčtujou vám naprsoto všechno, ale pak zjistíte až za čas, že ani olej nevyměnily natož filtry nebo cokoliv. Banda gaunerů na odstřel.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 12. 2013 19:46

Vzhledem k tomu, že jste se přiznal k ježdění do lesa a máte tudíž pravděpodobně flintu a na závěr jste konstatoval, že jsou gauneři v servisu na odstřel je možné, že to NSA zachytí a v tomto demokratickém, právním prostředí na vás pošle spřátelenou BIS. Bacha na ně. Jinak s konstatováním, že čím luxusnější servis tím větší darebáci, by souhlasilo 8 z 10 ti uživatelů. V americe by vlítnul do servisu školou povinný usmrkanec a automatickou puškou by to vyřídil za vás.

Odpovědět  |   | 
Macek  |  04. 12. 2013 21:01

ano je to tak a ne jednu, však PČR dobře ví ...
Gauneři to jsou a klidně to zopakuju. Za posledních 7 let jsem do firmy kupoval MB E 320, ML 320, GL 320 ve všech případech stejný zkušenosti a "zákazník" je jen objekt pro oškubání a dělání z něj blbce, kdy mistři tohoto jsou ve všech zastoupní MB co jsem kdy potkal a to je Hošek v Brně, Chodov, M3000 i SBM ...
Před MB jsem měl Audi S8 a to bylo jiný, v autě Jarov jsem byl zákazník. Ano bylo to drahý, ale neojebávali mne.... Akorát že Q7 je jebka, tak jsem šel do GL a kolega vždy do MB, protože tu hvězdu asi miluje.
Tak a ať mi BIS, CIA, NKVD, KGB i Mi5 skočí na cara vč. NSA .

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  06. 12. 2013 08:21

Že se naftové motory masově prodávají v autech jako je Octavia a Passat, tomu tak nějak rozumím. Ale že si někdo koupí LUXUSNÍ auto za dva a půl melounu a dá do něj NAFTOVÝ motor aby UŠETŘIL, to mi hlava nebere. To je jako kdyby si na to auto dal megafon a celou cestu do něj řval "jsem buran, jsem buran, jsem buran". Ale asi je to něco jako podnikatelské baroko

Odpovědět  |   | 
Macek  |  16. 12. 2013 10:00

třeba jsou takový, co takhle velký auto prostě potřebujou. A taky doba je taková na ženské přirození, takže při dnešních cenách živit 5 litr v benzinu je docela mazec.
Před GL jsem měl Audi S8, super kára, ale jsem rád že jsem se toho zbavil. Stejně jsme se do toho nevešli (třetí přírustek) a když se člověk rozhlédl po trhu, tak aut kde se vejdou tři dětský sedačky vedle sebe je hodně málo. A pokud chce SUV tak jedním (vlastně jediným) z nich je GL. Japonci ani náhodou, jsou hubený.
Takže klidně budu buranem, doveze mne to kam potřebuju, do lesa to taky zajede a hlavně v tom odvezu co potřebuju a nemusím řešit les/město/pole. Jediný co mi dělá problém, že po městě na mne koukaj jak na gaunera a stydím se v tom jezdit.
Jinak souhlasím, že v benzínu 6.3 by to bylo takový lepší, ale to bych musel zpět do USA, kde v době co jsem tam působil stál litr na naše 16 CZK!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 70 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan