TEST Mercedes-Benz EQV 300: Tichá plavba elektrickou hvězdnou lodí

12 komentářů

homer
6. května • 16:15

Užitkovej elektrickej medvěd vyřešil životnost akumulátorů po svym: shnije dřív než kleknou!

Jedna Bedna
7. května • 22:12

Tenhle novej hnije stejným tempem jako minulej?

homer
8. května • 22:12

vsechny generace matlaj ve spanelsky fabrice bez zinkovaci lazne

Kankunen
6. května • 7:53

Toto je rodinné dovolenkové auto, jezdí se s tím po dálnici 140 tacho. Tady bude frčet nafta ještě 50 let.

Thomas
6. května • 9:06

Jako majitel naftové osobní dodávky (je nás hodně) musím říct, že s ní po evropě vyrazím jednou ročně, k tomu jednou ročně někam dále po republice. Ale jinak tvoří většinu cest rozvoz dětí do škol, na nákupy. Takže by mi dojezd těch 300km stačil. Za mě by ta elektrická dodávka, kterou dobiju doma přes noc dávala smysl - na dovolenou bych si z půjčovny půjčil nafťáka. Ale to by ta elektrická dodávka musela stát 800 000Kč (nemusí být zrovna mercedes) a ne 2 500 000Kč.

Kankunen
6. května • 10:32

Já to mám jinak, kupuju si auto aby mi vyhovovalo pro maximální využití. A na dovču chci jet svým čistým a voňavým autem, které je udržované podle mých představ a na gumách, které jsem si zvolil já sám.

Jan Taraba
6. května • 10:53

Jo, to souhlasí. Akorát na to používám e-tron s dálničním dojezdem 300+ a nedálničním 380-410 a ani dálka s tím není žádný problém. Prostě po 2-3h na půlhodinku zastavím. Moč, kafe a 75kWh. Nemám potřebu trhat rekordy v délce jízdy bez zastavení a přes noc nabíjím u hotelu. Nikomu to nevnucuji, mně to tak vyhovuje.
U EQV mi trochu nesedí velikost auta s deklarovanou spotřebou versus velikost baterie versus dojezd, ale třeba se pletu a Daimleři vymysleli něco revolučního.

Jakub
6. května • 0:28

Já si prostě nemůžu pomoct, ale napadl mě tip na článek: "Vývojáři díky inovativní konstrukci vozu usadili palivovou nádrž do podlahy. Zabírá tak celý prostor mezi přední a zadní nápravou, což znamená, že při hmotnosti 500kg pojme zhruba 700L paliva. To dává vozu slušný akční rádius kolem 10000km. Nádrž je možné doplnit na všech běžných čerpacích stanicích za necelou čtvrthodinu." :-D:-D :-D

jean
6. května • 6:19

No to by som ta v tom chcel vidiet, jak to soferujes v serpentinach s napol prazdnou nadrzou. By ti ritku stiskalo

Thomas
6. května • 9:08

Ale no tak, prostě tu nádrž rozdělíte na malé oddíly a je po problému

Jan Taraba
6. května • 10:55

.. a místo 700l máte 400 a to se vyplatí B-]

Thomas
6. května • 11:27

Ne, místo 700l máte 698l. Není třeba tam dávat centimetrové stěny

Doporučujeme

Články odjinud