Test Mercedes-Benz E 350 CDI kabriolet: nejsilnější diesel a plátěná střecha

10 komentářů

Zelí
6. listopadu • 14:39

Kabrio nemohu, jak mi začne trochu foukat na hlavu, kape mi okamžitě z nosu soplík. I v létě.

J
6. listopadu • 20:50

Doslova to aj vytrhava vlasy a nici oci.Tych par kratkych jazd po meste v lete vecer je prijemnsjeisch s klimatizaciu. Ale to s pardnou hlavou a fdlhymi vlasmi to musi najprv vyskusat. Takze pozicovna a raidne jej prefukat lebenu aby bola spokojna.

Kankunen
5. listopadu • 6:41

Tohle auto si žádá 350 CGI

x12345678
5. listopadu • 8:33

Proč?

Jig
5. listopadu • 14:54

Protože se staženou střechou se má poslouchat trošku jiná "hudba" než dieselové klapání

tom
5. listopadu • 15:24

tohle zase tak moc neklape.... možná v zimě po nastartování, ale to nebude zase stažená střecha B-]

x12345678
5. listopadu • 16:09

Naivní představa těch, co v kabriu nejeli je, že při stažené střeše slyšíte motor. Ani v EOSu TDI-PD v takovém případě žádný PD-dieselzvuk slyšet není.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jig
5. listopadu • 23:23

V tomhle případě je to hlavně o tom, co tam chybí ... a to zvuk benzínového min. 6ti válce

LanRic
10. listopadu • 20:22

Souhlas, kabriolet je hlavně o zážitku a o vnímání vjemů. Dokonce i špatné auto se najednou se stahovací střechou stává zajímavé. A když máte Mercedes bez střechy, šlápnete na plyn a ozve se jen šustění turba, tak to není úplně ono, že? Navíc když můžete ušetřit peníz a koupit dobrý benzín. A pokud hrajete na strunu rozumu atd., tak proč si kupovat kabriolet.
Na druhou stranu, měl jsem možnost ujet hezkých pár set kilometrů v Defenderu se staženou střechou a bylo to skvělé i přes líný diesel pod kapotou. Ale to je trochu jiný typ zážitku, než čekáte u MB.

Monty
30. prosince • 9:42

Taky bych si radsi vzal benzin ale u motoru 350d rozhodne zadne klapani ani susteni turba neni slyset a to ani s natazenou strechou.

Doporučujeme

Články odjinud