Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Tom  |  31. 07. 2015 08:19

Moc pěkný. V táhle barvě vypadá opravdu dobře. To je snad poprvé v historii kdy bych možná upřednostnil Mercedes C před BMW 3, hlavně kvůli interiéru který je opravdu luxusní.

Odpovědět  |   | 
jouda  |  31. 07. 2015 08:45

Jo, Meďour je moc pěknej a jak říkáš, BMW3 už dávno není co bejvávalo, bohužel.

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  31. 07. 2015 10:13

Tak to tedy vidím přesně opačně. Podle mě Mercedes své interiéry v poslední době cílí zejména na své východní zákazníky, protože jinak si ta pouťová cingrlata a tablety nedovedu vysvětlit. Zatímco interiér aktuální BMW 3 se mi líbí moc.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  31. 07. 2015 10:35

Proč asijsky, MB a celkově D3 udává, jak to má v autě vypadat. Z minulého C jsem měl při slabší výbavě pocit, že sedím v nějaké pracovní dodávce.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  31. 07. 2015 19:25

Seděl jsi v tom vůbec? Když se do něj posadíš tak z toho interéru doslova dýchá luxus, všchno a co sáhneš je z kvalitních materiálů jako je kov, dřevo, kůže, všechny ovladače mají naprosto precizní chod a všechno je dost bytelné. Interiér BMW rozhodně není špatný ale i když to říkám velmi nerad tak merdedes mu opravdu ujíždí.

Odpovědět  |   | 
bertoleze  |  01. 08. 2015 16:26

Mercedes musí lézt zákazníkům do zadku aby to vůbec prodali, proto mají interiér lepší než u bmw. Mercedes je pro dědečky a vůbec není sportovní, oproti tomu bmw 3 je sportovní auto jak podvozkem tak vzhledem a duchem, proto každý raději koupí bmw 3 než mercedes c. Prodeje to jasně dokazují, každý raději koupi rádoby sportovní auto než trakař od mercedesu, je to bohužel tak a proto na interiér bmw háže bobek, stačí, že toho prodají jednou tolik co mecedes.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  01. 08. 2015 18:03

A na to jsi přišel kde?

Odpovědět  |   | 
Sysel  |  01. 08. 2015 21:07

Prodeje dokazují, pravý opak, nová generace MB-C se prodává daleko lépe než 3er.
http://left-lane.com/european-car-sales-data/b... ...
http://left-lane.com/european-car-sales-data/m... ...

Odpovědět  |   | 
Armani  |  02. 08. 2015 10:50

Prosim te uz nefetuj meles zaslepeny nesmysly!

Odpovědět  |   | 
bertoleze  |  02. 08. 2015 10:58

Jaké nesmysly kkt, to jako podle posledních pár měsíců co mají v prodeji navrch hodíte celou 3 řadu od Bavorsku do kamen když za posledních X let prodávala pomalu jednou tolik co mercedes c ? Tak nevím kdo je tady mrdlej blbečku :D

Odpovědět  |   | 
xc  |  09. 08. 2016 08:36

...pal do pi...kkt !!!

Odpovědět  |   | 
Ef  |  04. 08. 2015 09:16

Co furt máš s tím sportováním? Podívej se kolem sebe na silnicích,kde chceš furt sportovat..Já mám radši pohodlný kočáry než kostitřasy, a to dedeček fak nejsem

Odpovědět  |   | 
adrino  |  06. 12. 2016 12:13

Jaký mas Ty auto?

Odpovědět  |   | 
adrino  |  06. 12. 2016 12:12

Jaký máš auto Ty?

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  31. 07. 2015 09:02

Pořád jsem se Mercedesu posmíval prohlášeními, že už nechtějí být jen pro důchodce. Tentokrát se to opravdu povedlo. Připlatit si za tvrdší podvozek je něco, jako vyhodit kožené sedačky a nacpat tam sportovní skořepiny. Takže pro nepřerostlé prostor dostatečný. Kufr dostatečný. Interiér útulný a krásný.

Odpovědět  |   | 
OK  |  31. 07. 2015 11:02

Muze mi nekdo vysvetlit proc je tam biturbo a pritom jen 170k coz je ted standard ve stredni tride? To je jako cipem poddimenzovany nebo na co tam sou ty 2 turba na tak malej vykon (viz VW zminovanej ma 2.0 190k s jednim turbem a az 240k je bi). Jinak auto pekny zvenku i uvnitr, novy design a interier MB hodne pomohl.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  31. 07. 2015 11:19

Kvůli turbodíry. Ty koně jdou vydolovat i 1,6ky jednoturbo. Je ale jasné, že načipovaná 1,6 se nebude projevovat tak kulturně.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  31. 07. 2015 16:45

Díky biturbu má ten motor hezký krouťák 400Nm a to při 1400-2800ot, což je mimochodem prakticky celé spektrum diesel. motoru. S jedním turbem bys měl sice výkon ve špičce taky klidně až 400Nm, ale jelo by to stylem: nic, všechno, nic
Mercedes 100% ten motor uškrtil (a vyladil) - je to základní motor.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  01. 08. 2015 18:05

A taky nejprodávanější.

Odpovědět  |   | 
JaroB  |  02. 08. 2015 03:45

Prioritou MB bola vždy spoľahlivosť, namiesto naháňania koní z motora...sa pozri na tieto tabuľky a nám ktorý to vedia to iba potvrdilo, že koncern a BMW v motoroch a ich spoľahlivosti ani náhodou nemôžu konkurovať Mercedesu
http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete... ...
http://www.autorevue.cz/consumer-reports-nejvetsi... ...
http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/356413-war... ...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  01. 08. 2015 22:21

Povedené hezké výborně jezdící auto s útulným a pohodlným interiérem pro ty, co vědí proč ho kupují a kteří vědí, jak toto auto dovybavit technickými vymoženostmi (převodovka, tlumiče, motorizace,...) a kteří vědí proč a jaký komfortní doplněk si připlatí (větrané kožené sedačky, nezávislé topení,...). Za jistotu a kvalitu a související spokojenost, kterou jim MB poskytne, se samozřejmě něco musí zaplatit. A vnitřní rozměry? Pro cestující do 175-180 cm výšky naprosto v pohodě. Basketbalisté (přerostlé rodiny, sportovní basket. týmy,...) sedící v autě současně vpředu i vzadu ale musí hold zvolit kategorii výše třeba esko v prodloužené verzi... nebo přímo mikrobus (Viano,....) se speciálně zabudovanými zakázkovými sedačkami. (Poznámka pro "známé" zdejší škodovácké/koncernové "znalce" - čtveřice 220 cm a více vysokých dlouhánů se do Superbu ani do Passatu rozhodně pohodlně neposadí).

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 03. 2016 18:43

Auto jsem měl možnost vyzkoušet ve všech jízdních režimech a velmi příjemné, dynamické svezení. Samozřejmě je to pořád "jenom" C, takže vnitřní prostor není nijak ohromující, ale v zásadě relativně dostatečný, a to včetně zavazadlového prostoru. Posezení vzadu je trochu prkenější, ale v normě, přičemž nastupování a vystupování zde není úplně komfortní. Jednalo se o základní motorizaci 170 koní, 7°ATM s plynulým řazením a skvělým zátahem. Cena s doplňky cca 1.5 mil. už tak skvělá není. Ale jinak velmi zábavné auto se sportovními ambicemi, které bylo radost řídit.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

včera | Jan Mička | 60 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala