Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

22 komentářů

Josef
1. srpna • 22:21

Povedené hezké výborně jezdící auto s útulným a pohodlným interiérem pro ty, co vědí proč ho kupují a kteří vědí, jak toto auto dovybavit technickými vymoženostmi (převodovka, tlumiče, motorizace,...) a kteří vědí proč a jaký komfortní doplněk si připlatí (větrané kožené sedačky, nezávislé topení,...). Za jistotu a kvalitu a související spokojenost, kterou jim MB poskytne, se samozřejmě něco musí zaplatit. A vnitřní rozměry? Pro cestující do 175-180 cm výšky naprosto v pohodě. Basketbalisté (přerostlé rodiny, sportovní basket. týmy,...) sedící v autě současně vpředu i vzadu ale musí hold zvolit kategorii výše třeba esko v prodloužené verzi... nebo přímo mikrobus (Viano,....) se speciálně zabudovanými zakázkovými sedačkami. (Poznámka pro "známé" zdejší škodovácké/koncernové "znalce" - čtveřice 220 cm a více vysokých dlouhánů se do Superbu ani do Passatu rozhodně pohodlně neposadí).

Petr
13. března • 18:43

Auto jsem měl možnost vyzkoušet ve všech jízdních režimech a velmi příjemné, dynamické svezení. Samozřejmě je to pořád "jenom" C, takže vnitřní prostor není nijak ohromující, ale v zásadě relativně dostatečný, a to včetně zavazadlového prostoru. Posezení vzadu je trochu prkenější, ale v normě, přičemž nastupování a vystupování zde není úplně komfortní. Jednalo se o základní motorizaci 170 koní, 7°ATM s plynulým řazením a skvělým zátahem. Cena s doplňky cca 1.5 mil. už tak skvělá není. Ale jinak velmi zábavné auto se sportovními ambicemi, které bylo radost řídit.

OK
31. července • 11:02

Muze mi nekdo vysvetlit proc je tam biturbo a pritom jen 170k coz je ted standard ve stredni tride? To je jako cipem poddimenzovany nebo na co tam sou ty 2 turba na tak malej vykon (viz VW zminovanej ma 2.0 190k s jednim turbem a az 240k je bi). Jinak auto pekny zvenku i uvnitr, novy design a interier MB hodne pomohl.

JaroB
2. srpna • 3:45

Prioritou MB bola vždy spoľahlivosť, namiesto naháňania koní z motora...sa pozri na tieto tabuľky a nám ktorý to vedia to iba potvrdilo, že koncern a BMW v motoroch a ich spoľahlivosti ani náhodou nemôžu konkurovať Mercedesu
http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete... ...
http://www.autorevue.cz/consumer-reports-nejvetsi... ...
http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/356413-war... ...

Tomáš
31. července • 16:45

Díky biturbu má ten motor hezký krouťák 400Nm a to při 1400-2800ot, což je mimochodem prakticky celé spektrum diesel. motoru. S jedním turbem bys měl sice výkon ve špičce taky klidně až 400Nm, ale jelo by to stylem: nic, všechno, nic :-D
Mercedes 100% ten motor uškrtil (a vyladil) - je to základní motor.

Sir CHerokee
1. srpna • 18:05

A taky nejprodávanější.

Kankunen
31. července • 11:19

Kvůli turbodíry. Ty koně jdou vydolovat i 1,6ky jednoturbo. Je ale jasné, že načipovaná 1,6 se nebude projevovat tak kulturně.

Kankunen
31. července • 9:02

Pořád jsem se Mercedesu posmíval prohlášeními, že už nechtějí být jen pro důchodce. Tentokrát se to opravdu povedlo. Připlatit si za tvrdší podvozek je něco, jako vyhodit kožené sedačky a nacpat tam sportovní skořepiny. Takže pro nepřerostlé prostor dostatečný. Kufr dostatečný. Interiér útulný a krásný.

Tom
31. července • 8:19

Moc pěkný. V táhle barvě vypadá opravdu dobře. To je snad poprvé v historii kdy bych možná upřednostnil Mercedes C před BMW 3, hlavně kvůli interiéru který je opravdu luxusní.;-)

bubulak
31. července • 10:13

Tak to tedy vidím přesně opačně. Podle mě Mercedes své interiéry v poslední době cílí zejména na své východní zákazníky, protože jinak si ta pouťová cingrlata a tablety nedovedu vysvětlit. Zatímco interiér aktuální BMW 3 se mi líbí moc.

adrino
6. prosince • 12:12

Jaký máš auto Ty?

Tom
31. července • 19:25

Seděl jsi v tom vůbec? Když se do něj posadíš tak z toho interéru doslova dýchá luxus, všchno a co sáhneš je z kvalitních materiálů jako je kov, dřevo, kůže, všechny ovladače mají naprosto precizní chod a všechno je dost bytelné. Interiér BMW rozhodně není špatný ale i když to říkám velmi nerad tak merdedes mu opravdu ujíždí.

bertoleze
1. srpna • 16:26

Mercedes musí lézt zákazníkům do zadku aby to vůbec prodali, proto mají interiér lepší než u bmw. Mercedes je pro dědečky a vůbec není sportovní, oproti tomu bmw 3 je sportovní auto jak podvozkem tak vzhledem a duchem, proto každý raději koupí bmw 3 než mercedes c. Prodeje to jasně dokazují, každý raději koupi rádoby sportovní auto než trakař od mercedesu, je to bohužel tak a proto na interiér bmw háže bobek, stačí, že toho prodají jednou tolik co mecedes.

adrino
6. prosince • 12:13

Jaký mas Ty auto?

Ef
4. srpna • 9:16

Co furt máš s tím sportováním? Podívej se kolem sebe na silnicích,kde chceš furt sportovat..Já mám radši pohodlný kočáry než kostitřasy, a to dedeček fak nejsem:-)

Armani
2. srpna • 10:50

Prosim te uz nefetuj meles zaslepeny nesmysly!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bertoleze
2. srpna • 10:58

Jaké nesmysly kkt, to jako podle posledních pár měsíců co mají v prodeji navrch hodíte celou 3 řadu od Bavorsku do kamen když za posledních X let prodávala pomalu jednou tolik co mercedes c ? Tak nevím kdo je tady mrdlej blbečku :D

xc
9. srpna • 8:36

...pal do pi...kkt !!!

Sysel
1. srpna • 21:07

Prodeje dokazují, pravý opak, nová generace MB-C se prodává daleko lépe než 3er.
http://left-lane.com/european-car-sales-data/b... ...
http://left-lane.com/european-car-sales-data/m... ...

Sir CHerokee
1. srpna • 18:03

A na to jsi přišel kde?

Kankunen
31. července • 10:35

Proč asijsky, MB a celkově D3 udává, jak to má v autě vypadat. Z minulého C jsem měl při slabší výbavě pocit, že sedím v nějaké pracovní dodávce.

jouda
31. července • 8:45

Jo, Meďour je moc pěknej a jak říkáš, BMW3 už dávno není co bejvávalo, bohužel.

Doporučujeme

Články odjinud