Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Role vstupních motorizací přebraly v aktuální třídě C šestnáctistovky. Nejdostupnější cestu k dieselu s „tradičním“ objemem okolo dvou litrů tak představuje motorizace C 220. Základ je to ale víc než slušný, technicky totiž vychází z motorizace C 250 CDI a nechal si i její dvě turbodmychadla.
Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo
Seznam kapitol
  1. Úvod testu; konstrukce a motory
  2. Interiér a vnitřní prostor
  3. Motor a jízdní vlastnosti
  4. Ceny a výbava; verdikt
  5. Technické údaje; kompletní fotogalerie

Technické údaje: Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi

  • Rok • stupeň výbavy 2015 • Avantgarde
  • Počet válců/ventilů na válec • rozvod 4/4 • DOHC
  • Typ motoru • zdvihový objem vznětový • 2 143 cm3
  • Stupeň komprese 16,2
  • Nejvyšší výkon 125 kW (170 koní)
  • Nejvyšší výkon při otáčkách 3 000 až 4 200 ot/min
  • Nejvyšší krouticí moment 400 Nm při 1 400 až 2 800 ot/min
  • Zrychlení z 0 na 100 km/h 7,6 s
  • Nejvyšší rychlost 229 km/h
  • Převodovka: způsob řazení • počet stupňů automatická • 7 stupňů
  • Zákl./max. objem zavazadlového prostoru 490 l • 1 510 l
  • Objem palivové nádrže 66 l
  • Hmotnost: pohotovostní • celková 1 595 kg • 2 170 kg
  • Prům. spotřeba: město • mimo • komb. 5,6 • 4,1 • 4,7 l/100 km
  • Rozměr pneumatik 205/60 R16
  • Rozměry: délka × šířka × výška 4 702 × 1 810 × 1 457 mm

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Předchozí kapitola
Seznam kapitol
  1. Úvod testu; konstrukce a motory
  2. Interiér a vnitřní prostor
  3. Motor a jízdní vlastnosti
  4. Ceny a výbava; verdikt
  5. Technické údaje; kompletní fotogalerie
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 81 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků