Povedené hezké výborně jezdící auto s útulným a pohodlným interiérem pro ty, co vědí proč ho kupují a kteří vědí, jak toto auto dovybavit technickými vymoženostmi (převodovka, tlumiče, motorizace,...) a kteří vědí proč a jaký komfortní doplněk si připlatí (větrané kožené sedačky, nezávislé topení,...). Za jistotu a kvalitu a související spokojenost, kterou jim MB poskytne, se samozřejmě něco musí zaplatit. A vnitřní rozměry? Pro cestující do 175-180 cm výšky naprosto v pohodě. Basketbalisté (přerostlé rodiny, sportovní basket. týmy,...) sedící v autě současně vpředu i vzadu ale musí hold zvolit kategorii výše třeba esko v prodloužené verzi... nebo přímo mikrobus (Viano,....) se speciálně zabudovanými zakázkovými sedačkami. (Poznámka pro "známé" zdejší škodovácké/koncernové "znalce" - čtveřice 220 cm a více vysokých dlouhánů se do Superbu ani do Passatu rozhodně pohodlně neposadí).
Auto jsem měl možnost vyzkoušet ve všech jízdních režimech a velmi příjemné, dynamické svezení. Samozřejmě je to pořád "jenom" C, takže vnitřní prostor není nijak ohromující, ale v zásadě relativně dostatečný, a to včetně zavazadlového prostoru. Posezení vzadu je trochu prkenější, ale v normě, přičemž nastupování a vystupování zde není úplně komfortní. Jednalo se o základní motorizaci 170 koní, 7°ATM s plynulým řazením a skvělým zátahem. Cena s doplňky cca 1.5 mil. už tak skvělá není. Ale jinak velmi zábavné auto se sportovními ambicemi, které bylo radost řídit.
Muze mi nekdo vysvetlit proc je tam biturbo a pritom jen 170k coz je ted standard ve stredni tride? To je jako cipem poddimenzovany nebo na co tam sou ty 2 turba na tak malej vykon (viz VW zminovanej ma 2.0 190k s jednim turbem a az 240k je bi). Jinak auto pekny zvenku i uvnitr, novy design a interier MB hodne pomohl.
Prioritou MB bola vždy spoľahlivosť, namiesto naháňania koní z motora...sa pozri na tieto tabuľky a nám ktorý to vedia to iba potvrdilo, že koncern a BMW v motoroch a ich spoľahlivosti ani náhodou nemôžu konkurovať Mercedesuhttp://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete... ... http://www.autorevue.cz/consumer-reports-nejvetsi... ... http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/356413-war... ...
Díky biturbu má ten motor hezký krouťák 400Nm a to při 1400-2800ot, což je mimochodem prakticky celé spektrum diesel. motoru. S jedním turbem bys měl sice výkon ve špičce taky klidně až 400Nm, ale jelo by to stylem: nic, všechno, nic :-DMercedes 100% ten motor uškrtil (a vyladil) - je to základní motor.
A taky nejprodávanější.
Kvůli turbodíry. Ty koně jdou vydolovat i 1,6ky jednoturbo. Je ale jasné, že načipovaná 1,6 se nebude projevovat tak kulturně.
Pořád jsem se Mercedesu posmíval prohlášeními, že už nechtějí být jen pro důchodce. Tentokrát se to opravdu povedlo. Připlatit si za tvrdší podvozek je něco, jako vyhodit kožené sedačky a nacpat tam sportovní skořepiny. Takže pro nepřerostlé prostor dostatečný. Kufr dostatečný. Interiér útulný a krásný.
Moc pěkný. V táhle barvě vypadá opravdu dobře. To je snad poprvé v historii kdy bych možná upřednostnil Mercedes C před BMW 3, hlavně kvůli interiéru který je opravdu luxusní.;-)
Tak to tedy vidím přesně opačně. Podle mě Mercedes své interiéry v poslední době cílí zejména na své východní zákazníky, protože jinak si ta pouťová cingrlata a tablety nedovedu vysvětlit. Zatímco interiér aktuální BMW 3 se mi líbí moc.
Jaký máš auto Ty?
Seděl jsi v tom vůbec? Když se do něj posadíš tak z toho interéru doslova dýchá luxus, všchno a co sáhneš je z kvalitních materiálů jako je kov, dřevo, kůže, všechny ovladače mají naprosto precizní chod a všechno je dost bytelné. Interiér BMW rozhodně není špatný ale i když to říkám velmi nerad tak merdedes mu opravdu ujíždí.
Mercedes musí lézt zákazníkům do zadku aby to vůbec prodali, proto mají interiér lepší než u bmw. Mercedes je pro dědečky a vůbec není sportovní, oproti tomu bmw 3 je sportovní auto jak podvozkem tak vzhledem a duchem, proto každý raději koupí bmw 3 než mercedes c. Prodeje to jasně dokazují, každý raději koupi rádoby sportovní auto než trakař od mercedesu, je to bohužel tak a proto na interiér bmw háže bobek, stačí, že toho prodají jednou tolik co mecedes.
Jaký mas Ty auto?
Co furt máš s tím sportováním? Podívej se kolem sebe na silnicích,kde chceš furt sportovat..Já mám radši pohodlný kočáry než kostitřasy, a to dedeček fak nejsem:-)
Prosim te uz nefetuj meles zaslepeny nesmysly!
Jaké nesmysly kkt, to jako podle posledních pár měsíců co mají v prodeji navrch hodíte celou 3 řadu od Bavorsku do kamen když za posledních X let prodávala pomalu jednou tolik co mercedes c ? Tak nevím kdo je tady mrdlej blbečku :D
...pal do pi...kkt !!!
Prodeje dokazují, pravý opak, nová generace MB-C se prodává daleko lépe než 3er.http://left-lane.com/european-car-sales-data/b... ... http://left-lane.com/european-car-sales-data/m... ...
A na to jsi přišel kde?
Proč asijsky, MB a celkově D3 udává, jak to má v autě vypadat. Z minulého C jsem měl při slabší výbavě pocit, že sedím v nějaké pracovní dodávce.
Jo, Meďour je moc pěknej a jak říkáš, BMW3 už dávno není co bejvávalo, bohužel.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.