Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Tom  |  31. 07. 2015 08:19

Moc pěkný. V táhle barvě vypadá opravdu dobře. To je snad poprvé v historii kdy bych možná upřednostnil Mercedes C před BMW 3, hlavně kvůli interiéru který je opravdu luxusní.

Odpovědět  |   | 
jouda  |  31. 07. 2015 08:45

Jo, Meďour je moc pěknej a jak říkáš, BMW3 už dávno není co bejvávalo, bohužel.

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  31. 07. 2015 10:13

Tak to tedy vidím přesně opačně. Podle mě Mercedes své interiéry v poslední době cílí zejména na své východní zákazníky, protože jinak si ta pouťová cingrlata a tablety nedovedu vysvětlit. Zatímco interiér aktuální BMW 3 se mi líbí moc.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  31. 07. 2015 10:35

Proč asijsky, MB a celkově D3 udává, jak to má v autě vypadat. Z minulého C jsem měl při slabší výbavě pocit, že sedím v nějaké pracovní dodávce.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  31. 07. 2015 19:25

Seděl jsi v tom vůbec? Když se do něj posadíš tak z toho interéru doslova dýchá luxus, všchno a co sáhneš je z kvalitních materiálů jako je kov, dřevo, kůže, všechny ovladače mají naprosto precizní chod a všechno je dost bytelné. Interiér BMW rozhodně není špatný ale i když to říkám velmi nerad tak merdedes mu opravdu ujíždí.

Odpovědět  |   | 
bertoleze  |  01. 08. 2015 16:26

Mercedes musí lézt zákazníkům do zadku aby to vůbec prodali, proto mají interiér lepší než u bmw. Mercedes je pro dědečky a vůbec není sportovní, oproti tomu bmw 3 je sportovní auto jak podvozkem tak vzhledem a duchem, proto každý raději koupí bmw 3 než mercedes c. Prodeje to jasně dokazují, každý raději koupi rádoby sportovní auto než trakař od mercedesu, je to bohužel tak a proto na interiér bmw háže bobek, stačí, že toho prodají jednou tolik co mecedes.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  01. 08. 2015 18:03

A na to jsi přišel kde?

Odpovědět  |   | 
Sysel  |  01. 08. 2015 21:07

Prodeje dokazují, pravý opak, nová generace MB-C se prodává daleko lépe než 3er.
http://left-lane.com/european-car-sales-data/b... ...
http://left-lane.com/european-car-sales-data/m... ...

Odpovědět  |   | 
Armani  |  02. 08. 2015 10:50

Prosim te uz nefetuj meles zaslepeny nesmysly!

Odpovědět  |   | 
bertoleze  |  02. 08. 2015 10:58

Jaké nesmysly kkt, to jako podle posledních pár měsíců co mají v prodeji navrch hodíte celou 3 řadu od Bavorsku do kamen když za posledních X let prodávala pomalu jednou tolik co mercedes c ? Tak nevím kdo je tady mrdlej blbečku :D

Odpovědět  |   | 
xc  |  09. 08. 2016 08:36

...pal do pi...kkt !!!

Odpovědět  |   | 
Ef  |  04. 08. 2015 09:16

Co furt máš s tím sportováním? Podívej se kolem sebe na silnicích,kde chceš furt sportovat..Já mám radši pohodlný kočáry než kostitřasy, a to dedeček fak nejsem

Odpovědět  |   | 
adrino  |  06. 12. 2016 12:13

Jaký mas Ty auto?

Odpovědět  |   | 
adrino  |  06. 12. 2016 12:12

Jaký máš auto Ty?

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  31. 07. 2015 09:02

Pořád jsem se Mercedesu posmíval prohlášeními, že už nechtějí být jen pro důchodce. Tentokrát se to opravdu povedlo. Připlatit si za tvrdší podvozek je něco, jako vyhodit kožené sedačky a nacpat tam sportovní skořepiny. Takže pro nepřerostlé prostor dostatečný. Kufr dostatečný. Interiér útulný a krásný.

Odpovědět  |   | 
OK  |  31. 07. 2015 11:02

Muze mi nekdo vysvetlit proc je tam biturbo a pritom jen 170k coz je ted standard ve stredni tride? To je jako cipem poddimenzovany nebo na co tam sou ty 2 turba na tak malej vykon (viz VW zminovanej ma 2.0 190k s jednim turbem a az 240k je bi). Jinak auto pekny zvenku i uvnitr, novy design a interier MB hodne pomohl.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  31. 07. 2015 11:19

Kvůli turbodíry. Ty koně jdou vydolovat i 1,6ky jednoturbo. Je ale jasné, že načipovaná 1,6 se nebude projevovat tak kulturně.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  31. 07. 2015 16:45

Díky biturbu má ten motor hezký krouťák 400Nm a to při 1400-2800ot, což je mimochodem prakticky celé spektrum diesel. motoru. S jedním turbem bys měl sice výkon ve špičce taky klidně až 400Nm, ale jelo by to stylem: nic, všechno, nic
Mercedes 100% ten motor uškrtil (a vyladil) - je to základní motor.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  01. 08. 2015 18:05

A taky nejprodávanější.

Odpovědět  |   | 
JaroB  |  02. 08. 2015 03:45

Prioritou MB bola vždy spoľahlivosť, namiesto naháňania koní z motora...sa pozri na tieto tabuľky a nám ktorý to vedia to iba potvrdilo, že koncern a BMW v motoroch a ich spoľahlivosti ani náhodou nemôžu konkurovať Mercedesu
http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete... ...
http://www.autorevue.cz/consumer-reports-nejvetsi... ...
http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/356413-war... ...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  01. 08. 2015 22:21

Povedené hezké výborně jezdící auto s útulným a pohodlným interiérem pro ty, co vědí proč ho kupují a kteří vědí, jak toto auto dovybavit technickými vymoženostmi (převodovka, tlumiče, motorizace,...) a kteří vědí proč a jaký komfortní doplněk si připlatí (větrané kožené sedačky, nezávislé topení,...). Za jistotu a kvalitu a související spokojenost, kterou jim MB poskytne, se samozřejmě něco musí zaplatit. A vnitřní rozměry? Pro cestující do 175-180 cm výšky naprosto v pohodě. Basketbalisté (přerostlé rodiny, sportovní basket. týmy,...) sedící v autě současně vpředu i vzadu ale musí hold zvolit kategorii výše třeba esko v prodloužené verzi... nebo přímo mikrobus (Viano,....) se speciálně zabudovanými zakázkovými sedačkami. (Poznámka pro "známé" zdejší škodovácké/koncernové "znalce" - čtveřice 220 cm a více vysokých dlouhánů se do Superbu ani do Passatu rozhodně pohodlně neposadí).

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 03. 2016 18:43

Auto jsem měl možnost vyzkoušet ve všech jízdních režimech a velmi příjemné, dynamické svezení. Samozřejmě je to pořád "jenom" C, takže vnitřní prostor není nijak ohromující, ale v zásadě relativně dostatečný, a to včetně zavazadlového prostoru. Posezení vzadu je trochu prkenější, ale v normě, přičemž nastupování a vystupování zde není úplně komfortní. Jednalo se o základní motorizaci 170 koní, 7°ATM s plynulým řazením a skvělým zátahem. Cena s doplňky cca 1.5 mil. už tak skvělá není. Ale jinak velmi zábavné auto se sportovními ambicemi, které bylo radost řídit.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

8.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 12 příspěvků
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 14 N/A