Test: Mercedes-Benz B 180 CDI - malá hvězda

asdf  |  06. 07. 2012 18:06

Nová b-kláda vypadá luxusně.

Odpovědět  |   | 
Maso  |  07. 07. 2012 11:09

Vypadá dobře. I dobře jezdí, ale pohodlí v autě nic moc. Sedáky má krátké a pořád se sedí hodně vysoko.

Odpovědět  |   | 
mam rad jeblingtonov  |  08. 07. 2012 11:08

Ty si daky iny, ved prave vysoky posed je lepsi!

Odpovědět  |   | 
chleba  |  10. 07. 2012 00:27

chlapi jestli je článek 2 dny starý tak moc nechekujete aktuality..) áčko už má český ceník a je dražší než třída B

Odpovědět  |   | 
B180CDIwhite  |  10. 07. 2012 12:17

Neni pravda, ze to ma sendvic, jak se pise v clanku. Sendvic nema ani nova trida A ani nova trida B. Taky to neni "imitace" cerneho jasanu, ale cerny jasan!

Odpovědět  |   | 
bob  |  10. 07. 2012 12:36

..zdar, co se týče toho "sendviče", tak některé zdroje uvádí, že od toho MB údajně upustil i v případě béčka, prý z ekonomických důvodu.. auto je na výrobu levnější a díky sníženému těžišti je v zatáčkách stabilnější (což byl v minulosti problém u Áčka), tak nevím, kde je pravda, autor článku píše, že to dvojitou podlahu má??? Jinak mě docela překvapuje, že haubna není na plynových vzpěrách, v téhle cenové kategorii už to mají snad všechny auta. Interiér v bílé barvě je fakt totální úlet, hodí se asi jenom na showroom a PR akce.. Na béčko jsem se byl podívat v MB na Chodově a byl jsem trochu zklamanej z úzkého interiéru a neobvykle velkého průměru volantu vůči šířce auta, pohodlný posez jsem za volantem moc neměl, ale jde asi jenom o zvyk..

Odpovědět  |   | 
Maso  |  10. 07. 2012 21:02

Ten pocit co jsi mel v showromu po týdnu užívání stále mám i jako řidič. Optimální polohu díky krátkým sedákům jsem taky ještě nenasel. Jinak je to mercedes jako jiný co se týká ovládání. Plynovou vzpěru to u motoru nemá, ale to není až tak důležité. Je to něco mezi MPV a klasickým hatchem. S benzímem 122k zatím spotřeba cca 7l/100km. Až se zajede, tak ještě klesne. ( mám 7G automat). Co se týká té podlahy tak: sendvič to nemá, ale má to pod sedadly prostor pro alternativní pohon (asi CNG). V budoucnu to asi Mercedes. dělat bude, Pokud máte dotazy ptejte se.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  11. 07. 2012 09:48

Ahoj, zaujimala by ma tá spotreba, a celková dynamika auta. Tých 7 litrov je priemer? Jazdis vacsinou po meste, alebo to mas 50:50 - mesto a okresky? Ako by si zhodnotil subjektivne vykon a silu motora? Diky

Odpovědět  |   | 
Maso  |  11. 07. 2012 21:51

Mám zatím najeto 500 Km. 7 litru je průměr. Dnes jsem ho trochu vyhnal do otáček a na jízdě 20 km ( start se studeným motorem) mi udělal spotřebu 8,5 l. Tak to vidím na ekonomickou jízdu po dálnici na 6,5 l po zajetí motoru. Odhaduji, že město bude dělat kolem 8l. Nevím co ale časem se spotřebou udělá stop-start systém. Výkon a síla motoru - stačí. Na divočení to není, ale lenoch taky ne. Myslím že pro 90% řidičů je to dostatečné. Co ale již dnes s jistotou mohu říci je fakt, že auto je velice tiché. Ten motor po městě skoro neslyšíš.

Odpovědět  |   | 
B180CDIwhite  |  16. 07. 2012 12:55

Cest, ja cekam dopis od dealera kazdym dnem, cekal jsem na model 2013. Taky s se 7Geckem ale mensi ropak. Mas kozena sedadla? Ja jsem si naopak za volantem liboval. Mel jsem ho pujceneho na tri dny a byla to parada. Vyssi posaz zacinam mit vice a vice v oblibe. Kycle me neboli, nohy se mi dokrvuji, spona pasku se mi nezarezava do bricha, naseda a vyseda se mi daleko lepe. Trochu mi vadil roh palubky u leveho dolniho rohu radia, tlacil jsem do nej trochu pravym kolenem. Mas H/K audio? Nedrnci ti na kocicich hlavach, nebo pri hlasite muzice vnitrni oblozeni zadnich dveri? Na nemeckem foru je to probirane tema. Mas ILS? Nepiska ti vitr kolem leveho horniho rohu celniho skla pri vyssich rychlostech na dalnici? Mas v tom Becker navi a jestli jo, jak probehla registrace a update map pres internet? Diky za info.

Odpovědět  |   | 
Maso  |  19. 07. 2012 21:35

Zdravím, kožená sedadla nemám přišlo mi to trochu zbytečné a obával jsem se klouzání( raději bych odvětrávání, ale to v nabídce nebylo). Audio jsem vzal standard a podle mne stačí. ( většinou stejně poslouchám jen rozhlas). Auto je tvrdší na nerovnostech, ale ještě dostatečně komfortní. ILS jsem nekupoval protože mám auto spíše na použití po městě a ve dne. někde jsme navíc četl, že pozdě tlumí dálková světla. Do rychlosti 140 km je tiché, pak je trochu hlučnější ( hodnoceno dle standartu Mercedes). Navigaci mám Beckera a je opravdu dobrý. Poměr cena výkon je velice dobrý. Registraci ani update jsem nedělal, udělal to dealer při předávce vozu. Jinak zatím průměrná spotřeba 7l/100km. Jezdím město a dálnici.

Odpovědět  |   | 
B180CDIwhite  |  20. 07. 2012 14:38

Diky za feed. Ja zaskrtnul kuzi, male dite on board, ILS, dlouhe cesty po okreskach, prodleva tam trochu byla, asi pul sekundy, ale zase to nikdy nezapomnelo prepnout, coz ja nekdy zapomnel, i H/K audio, music freak. Ted mam Mondeo a to je pri vyssich rychlostech taky hlucnejsi, chybi mu sestka. Doufam, ze to nebude horsi. Vlastne doufam, ze to bude o dost lepsi. Jsem rad, ze se ti libi ten Becker, v dnesni dobe navigaci v mobilu za par korun se mi to naopak zdalo drahe jak cyp. Ale zase mit tam ten "tablet" a nemit na nem navigaci mi pripadalo hloupe, tak jsem to taky zaskrtnul. To s tim updatem je dobry napad, taky to zadam prodejci, at se trapi. Na nemeckem foru se tim dost lidi trapi.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  13. 07. 2012 12:33

No to je typické pro auta dnešní doby, redaktorovo: "do prostoru pro posádku však poněkud pronikají rázy od závěsů zadních kol" . Je dáno tím, že kastle se dělají torzně velmi poddajné (šetření) a tlumiče tvrdé v kompresi (losí test). Takže ty moderní auta na dírách "dupou". Proto Medvěd zcela průměrný, kde jsou ty doby kdy Mercedes stavěl jedny z nejkvalitnějsích aut světa

Odpovědět  |   | 
Qvark  |  28. 03. 2013 17:18

Zklamání...8-I
MB 180CDi-2,0l... má hnusně vysokou spotřebu!!!!!
Bez závodění ve městě 8 litrů,při krátkých pojížďkách ještě víc,venku 7...

8-IIIIII

Odpovědět  |   | 
Palo  |  03. 02. 2014 14:43


Po 30k by som povedal, že auto zaostáva za očakávaním (B180CDI BE 80kW)
Spotreba absolútne nezodpovedá ani len hodnotám na Computery a nie ešte technickým parametrom v dokumentácii. Jazdím kombinovane, mimo a v meste 50/50. Spotreba sa nedostala pod 5,3 (kniha jázd), pritom comp ukazuje 4,7, tech dokum 4,1-4,5 a to nepatrím k agresívnym jazdcom, pravidelne sa opakujú problémy s riadiacou jednotkou motora auto bolo v servise už 4 krát. Nepomohla ani výmena lambda sondy. Blbne meranie tlaku v pneu, keď klesli teploty pod -5 neustále ma upozorňoval na nízky tlak napriek tomu že všetko bolo OK. Po reštarte merača sa to opakovalo. Osobná skúsenosť - som sklamaný a keby to nebolo služobné auto tak by som ho asi vrátil. :)

Odpovědět  |   | 
stepan  |  10. 04. 2014 19:09

Chci reagovat na test, mám mercedes 180 CDI, jsem nadmíru spokojen hlavně se spotřebou. Bere kolem 4 l/100.
Při zapnutém tempomatu zmáčknu spojku a zařadím další stupeň, tempomat se nevypne,
je to skvělé. Sám se vypne při zmáčknutí brzdy nebo při delším držení zmáčklé spojky.
Zdravím. Stepan

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  21. 11. 2014 18:55

čus chci se zeptat nemáte servizní knížku na mercedes A-180?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A