Hrozně hezký, ale dneska tak na úrovni miniaut typu Aygo a i10. Fabia a další malý auta jsou prostorově o generaci dál. A proti Aygu je zase dvojka brutálně předražená.
Mazda je na howno!
Mohl byste svoji myšlenku trochu rozvinout?
Myslím že dosáhl vrcholu a už stejně neví o čem mluví.
Přiteplenci ještěbudete vzpomínat na Thálii 2generace, která v jednoduché výbavě stála 149 900 Kč. Vážila 900 kg mělaspolehlivý 1,2 16v 75k kufr 510 L a jezdila za 5 l/100.A to jí ještě za tyhle prachy dokázal Renault dovážet až z Turecka!!!
Ano jsem homosexuál a co má být, v 21. století ? Thálií nejezdím.
Když už se chceš vydávat za mě, tak to zkus věrohodně, blbečku. :-D Jinak prostě umři.
Stačí se podívat třeba na litrový chciplý Polo zacinajiji přes 450 a ve zbytečně výbavě v pohodě přes 700. Mazda je ještě laciná
https://portal.sda-cia.cz/stat.php... Zakaznici si to ale nemysli ... 182 kusu. Polo, Yaris, Clio, ... vsichni pres tisic kousku. Uplne me nenapada, kdo by na tom mohl byt hur. Audi A1? Alfa Guilia? Micra! :)
Zákazníci kupují k čemu se dají zmanipulovat. Je jen málo lidí co má představu co a proč kupuje.
Zrovna u aut to tak fakt není, ale to sotva pochopíš. Ukazuješ to koneckonců pořád dokola.
A co ukazuju, na neskužšené prostáčky tvého ražení? Jo to sedí, až si jednou pořídíš japonce, pochopíš (i když ty asi ani potom ne)
Proč bych si měl kupovat podřadný auto? A proč to neumíš napsat ani česky? To už si v Kremlu neuměj zaplatit ani pořádnýho diskutéra?
Ale ty kupuješ jen podřadný, vojetý auta a proč se necháš platit Kremlem? Máš k tomu nějakej důvod? A ještě si za to sypeš popel na hlavu, jsi nějak postižen, nějaké rozdvojení osobnosti. :D
Hele, nevím, co hulíš, ale měl bys s tím fofrem seknout. Ničí ti to i ty zbytky mozku.
To bude tím že ty nevíš nic. Zoufalci jako ty se tu občas zjeví, uráží, hrajou chytráky ale nic rozumného z vás nevypadne, jste takovej odpad. Buď zmizíte nebo se zase po chvíli zjevíte pod jinou přezdívkou, prostě zbyteční lidé. Pak jsou tu lidé se kterýma člověk třeba nesouhlasí ve všem, ale zbůhdarma neuráží a dokáží mluvit k věci a nejsou zbabělci a klidně napíšou v čem jezdí a vysvětli, proč pro ně něco smysl má a nebo nemá, většinou jsou tu uř roky a jmenují se poříd stejně. Třeba jako Shimi, jejich názor respektuji. Ty jsi jen zoufalec.
Tolik řádek keců, aby sis obhájil blbost, jakou jsi napsal a fakt, že jsi naprosto mimo? Zajímavý. No, vlastně ani ne, u debilů tvýho typu je to normální. Bohužel vás tu je příliš mnoho, proto jsou třeba lidi jako já, aby vám vysvětlili, kde je realita.
Já bych si Japonce klidně pořídil, ale když on mi nemá co nabídnout, tak to je potom těžké. Čím japonským konkrétně mám nahradit Corsu 1.6T 110 kW v manuálu? Mám si v roce 2022 jako náhradu koupit M2 s atmo 1.5 a 55 kW? Jako fakt? Nebo 66 kW? :-D Co mi může v této třídě nabídnout třeba Honda? Nic. Co Nissan? Nic. Co Mitsubishi? Nic. Co Subaru? Nic. Už zbývá snad jenom Swišť, ale toho už taky zprznili. Je to prostě jeden velký japonský zmar.
No však píšu že za dnešní cenu bych to už nekoupil, před skoro 8 lety to byla slušná nabídka za auto co jede líp jak litrová Fabie nebo Polo a se spotřebou se nad 5l dostane jen totální kopyto nebo dálniční jezdec, a za 8 let řešíš jenom, olej, přední brzdy a 2x žárovku. A hlavně v dnešní době už nenahradíš ani Corsu Corsou, jediný co v této třídě ještě jakž takž funguje je za Evropu Polo, ale v takové raketě a nevalnou výbavou, že vypadá zajímavěji I 20, co má alespon samosvor. Kde máš Renault, Peugeot, Ford se taky loučí, není nic. Je to jeden velký zmar a to bohužel nejen Japonský, ale skoro komplet. Kdo by před pár lety řekl, že budeme s nadějí vzhlížet k Hyundai. Naštěstí o třídu výš to ještě malinko jde.
Můžeš si ji koupit i s 85 kW, ale dynamicky to pořád nebude žádnej zázrak.
523 tyček za takového žebráka? No to si někdo v Mazdě řádně přihnul saké.
Pravda, kdo přidá 100 tyček dosáhne na 3 nebo CX30. Sorry Mazdo mám tě rád ale toto je fakt privela.
PS. pro puristy , skladovku nebo předváděčku v bílé a základu samozřejmě.
Tak aspoň tam nedávají litr bez turba, i když za ten si Škodovka řekne tak 400. Za ty peníze už třeba Toyota má rozumný hybrid.
Pokuď si projdeš ceníky konkurence, zjistíš, že půl mega je za malinké auto s ne základním motorem a výbavou běžný standard doby. Bohužel.
To tedy ani náhodou není. Mazda je minimálně o padesát tisíc nad veškerou konkurencí... Navíc ta konkurence nabízí vždycky více místa pro posádku i v kufru, tomu tenhle podmírák nemůže ani náhodou konkurovat.
Za 475 tis. je k mání například o třídu větší Ceed 1.5T 118 kW. Nákupní taška B segmentu v podobě M2 s atmosférickou malorážkou je za 500+ tis. naprosto neobhajitelná. Jen namátkou:Kia Rio - 1.0T 74 kW - 410 tis.Hyundai i20 - 1.0T 74 kW - 410 tis.Škoda Fabia - 1.0T 70 kW - 400 tis.Škoda Fabia - 1.0T 81 kW - 420 tis.atd.Mazda 2 - 1.5 55 kW!! - 406 tis. / To si z nás opravdu Mazda dělá p*del nebo to myslí vážně?
Lépe jede a miň žere, ale je fakt že za dnešní cenu už bych ji taky nebral
To je pravda, ten ceed pojede lrpe a bude mene zrat.
Dáčii si koupíš ještě levněji.
Další sranec od Mazdy.
Jedinej sranec jsi ty. Odhadoval bych tě na voliče velkého vůdce Mao Ce Okamuri.
Pán bude asi znalec, tak by nám ty další srance mohl vyjmenovat.
Ano protože z vysoka sere na nekvalitní evropskou konkurenci.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.