TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

stealth01  |  22. 05. 2019 08:21

Moc se v dnešní době nedokážu představit, jak nějaké auto budí pozornost, pominu-li Pagani a jiné skvosty. Lidé obecně řeší své starosti a nevím, kolik důchodců nebo vytížených manažerů Věrka oslovila natolik, ze se zájmem obhlíželi malý Lex.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 05. 2019 08:37

Lide se za auty otaci resp si jich vsimaji neustale, jen uz to neni tak 'okate'. Lexusy designove vycnivaji (jako ze jsou velmi odlisne). Jinak fajn, ze zrovna o Lexusu a hybridu psala holka/dama - bez urazky - techmanii/petrolheadismem nepolibena. Nekolik kamaradek si poridilo rovnez hybridy (male Toyoty) a jejich nadseni z jizdy bylo podobne a nevyprchalo ani po nekolika mesicich.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  22. 05. 2019 08:50

Tak třeba to najde klientelu. Mi osobně pseudo SUV, co má jen pohon jedné nápravy a výkon pouhých 150 koní a přitom stojí skoro 1,5 milionu přijde úplně zbytečné.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 05. 2019 09:02

Pokud dokazes pochopit, ze si nekdo na nase/evropske cesty pro radost koupi vykonove predimenzovane (nebo 'predrazene') auto (jedno za kolik a ze jeho potencial bud nevyuzije nebo tak jednou/dvakrat v roce), mohl bys byt smirlivy i k tomu, ze si nekdo pro radost koupi za 1.5M tenhle 'zbytecny' Lexus

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 05. 2019 09:16

Nedokáže, protože mu ten Lexus nezapadá do jeho černobílého vidění světa.

Odpovědět  |   | 
BUBÁK  |  22. 05. 2019 12:06

Vždyť on píše že je to jeho osobní postoj. Tak co řešíš?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  22. 05. 2019 16:11

Psal jsem svůj názor. nevydávám ho za obecnou pravdu. Nejsem děda vševěda. Možná se jich tu prodá i 5 či 10. Lexus umí i zajímavější auta.

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  22. 05. 2019 15:13

Mislim žejý vočumovaly zpíž Kozi neš Lexuse, nemislíte???

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  22. 05. 2019 09:15

Hybridní pohon má jednu obrovskou nevýhodu, vyžaduje přizpůsobení jízdy pohonu. Nic pro majitelé diesláků šlapajících na plyn svobodně bez stresu ze spotřeby.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 05. 2019 14:10

Nuz, neviem ako ty, ale vodic sa vzdy prisposobuje, resp. mal by, typu pohonu (motor, prevodovka, vykon...).

Rozny pristup si vyzaduje turbo-benzin vs atmo-benzin, ale aby si to pochopil, tak ti dam extremnejsi priklad.

V rannej faze prvej ery turbomotorov v F1 museli piloti dupnut na plyn 1-1.5 sekundy skor, nez realne potrebovali plny vykon - taka velka bola turbodiera. V praxi - casto este pred zatackou.

Skus to urobit v hybridnej turbo F1 ere ;)

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  22. 05. 2019 09:26

No nic ve zlém, ale dát jeden a půl mega za předohrab s Vmax 177 a 0-100 za 8,5 sec, s vnitřním prostorem subkompaktu, s vyjící CVT převodovkou, vhodný především do města, protože na dálnici žere jak prokopnutý a infotaimentem z dob krále Klacka zavání docela masochismem nebo totálním odtržením od reality. Navíc je to obyčejný hybrid, který na elektřinu ujede velmi malou vzdálenost, takže i jako městské vozítko ztrácí smysl. Za tu hromadu peněz by to měl být plug-in s dojezdem alespoň 50 km. Myslím, že Mazda CX-3 je hezčí a plní roli auta pro holky daleko lépe.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 05. 2019 09:49

To mluvis za holky nebo si myslis, ze mluvis za holky? Podle mych zkusenosti - a v recenzi je to zmineno - spotreba na dalnici ok, jizda ok, ve meste na elektrinu ujede dost. Ze se ti vice libi Mazda, ok.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  22. 05. 2019 09:57

Myslím si, že mluvím za většinu holek, ale samozřejmě se mohu mýlit, protože holka nejsem. Holky většinou na cenovku koukají ještě daleko bedlivěji a poměr cena/vlastnosti měří daleko přísněji než mužská část populace (právě chlapi často přistupují k autu jako ženská ke kabelce, která se jí líbí). Takže uvidíme, kolik si holky koupí CX-3, X1, Q2, T-roců a dalších autokabelkek a kolik si koupí UX, prodeje nás rychle rozsoudí.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 05. 2019 11:21

Takže mluvíš jen za sebe a optikou toho, kdo si může koupit jen tu CX-3. Děkujeme za upřesnění.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 05. 2019 11:55

Proc sem tahas naftove/benzinove auta za mega/levnejc, kdyz resime HYBRID, ktery je navic jinde? Bud si auto za 1.5 mil MUZES dovolit (a chces) nebo ne (tzn. koumas jak usetrit a zbytek penez utratit jinak). Moje mlada dala treba prednost Toyote s manualem pred Volvem s automatem a treba vubec neresila barvu. Je typicka zenska nebo ne? Muze mluvit za zensky?

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  22. 05. 2019 12:00

I ten kdo si může dovolit auto za 4 mega zkoumá jakou za své peníze dostane protihodnotu. U UX je ta protihodnota za 1.5 mega velice špatná. Ale jak jsem psal, nehodlám se hádat, prodeje nás rozsoudí velmi rychle.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 05. 2019 12:23

Tu protihodnotu pomerujes kW/HP a infotainmentem? Jaka je protihodnota kabelky za 100k od LV proti 'stejne' levnejsi od Prada proti 'stejne' drazsi od Hermes? Kapisto? Ja beru tve argumenty, ale jsou z kategorie kdyby...

Odpovědět  |   | 
Erik Hulmihoukolen  |  22. 05. 2019 20:38

Se zeptej Sparťanů, ti kabelkám rozumí a rádi poradí.

Odpovědět  |   | 
BUBÁK  |  22. 05. 2019 12:11

Já jezdím auty mezi 2.5 a 3mil a taky mi za tohle přijde 1.5 mil vážně hodně. P.S: holky si to většinou nekoupí, dostanou to

Odpovědět  |   | 
R  |  22. 05. 2019 15:01

Holky na cenovku koukaji jen kdyz si to maji platit ze sveho...jinak se koukaji na uplne jine veci

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  23. 05. 2019 08:00

Porovnať CX-3 kde hluk počuť s každej strany a Lexus môže snáď len niekto bez sluchu. O komforte pruženia a kvalite materiálov ani nehovorím. Okrem toho Toyota ma CH-R ktore ja za podobne peniaze ako CX-3 ale s lepším podvozkom a odhlučnením. Okrem toho Mazda CX-3 je prostorekosťou interiéru na úrovni Yarisa.

Odpovědět  |   | 
BUBÁK  |  22. 05. 2019 12:06

To auto se mi fakt líbí. Ale 1.5 mil vzhledem k výkonu motoru mi přijde vážně hrozně moc.

Odpovědět  |   | 
Hmyz  |  22. 05. 2019 12:51

Lexus není jediný, kdo si myslí, že parádním designem může natáhnout cenu ...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  22. 05. 2019 13:03

Parádním designem? Tak ten byl dobrej

Odpovědět  |   | 
LC100V8  |  22. 05. 2019 13:20

Tady je důležité si říct, že UX není konkurent CX-3, ale úplně jiných vozů, které stojí se srovnatelně silnou motorizací a výbavou stejně, jako UX. A co tyto vozy nabízejí víc, než UX (Q3, GLA, Evoque, XC40, X1/X2)? Větší kufr? Jasně, ale je to v tomhle segmentu hlavní měřítko? Spíš si myslím, že je to u takhle drahých malých vozech o individuální preferenci a tady má UX přednosti jako eco-friendly hybrid bez nutnosti nabíjet, komfort, kvalitu, spolehlivost a hlavně jedinečnost. Kdo chce být jeden z davu a to nemyslím špatně, koupi si G3 v dieselu, kdo chce něco special, má v UX super alternativu. Cena 1 455 000 je ceníkovka, reálně je to pod 1,25M s daní a jestli je to moc, nebo málo je na každém, za mě akorát vůči tomu, jak to auto jezdí a jak se v něm člověk cítí. Spolu s ES úžasně pohodlné a příjemné nové Lexusy.

Odpovědět  |   | 
Twist  |  22. 05. 2019 13:25

Hybrid bez nutnosti nabíjet? A proboha který hybrid je potřeba nabíjet?

Odpovědět  |   | 
LC100V8  |  22. 05. 2019 13:30

Myšleno nabíjet kabelem ze zásuvky samozřejmě. Takže vše plug-in.

Odpovědět  |   | 
Twist  |  22. 05. 2019 15:49

Ale plug-in nemusíš ze zásuvky nabíjet. Když jej nenabíjíš, tak funguje jako normální hybrid.

Odpovědět  |   | 
LC100V8  |  22. 05. 2019 17:11

Tak to není pravda, nikdy ho jízdou nedobiješ tak, aby fungoval jako Full Hybrid a vozíš si s sebou navíc x kg baterek navíc, takže Ti to ve výsledku žere víc než benziňák. Vyzkoušeno.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  22. 05. 2019 17:49

Blbost, PHEV v režimu hybrid funguje úplně stejně jako hybrid. Dokonce díky větší kapacitě baterek může navolit silnější rekuperaci při intenzivnějším brzdění vzhledem k možnosti vyšších dobíjecích proudů než má hybrid se slabou baterkou.

Odpovědět  |   | 
R  |  22. 05. 2019 15:03

To, ze jsou dnes lide co za takove auto daji tolik penez jen nahrava vyrobcum a jejich marzim...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  22. 05. 2019 20:50

Zajímalo by mne, kolik ze zdejších "diskutérů" "odborníků" si tohoto Lexuse vyzkoušeli a povozili se v něm. Já jsem to tedy udělal a manželka byla nadšená (já ne). Proto celkem rozumím tomuto článku a v podstatě s obsahem souhlasím. Bylo to hezké svezení a interiér je opravdu perfektní. Sedadla ve světlé kůži - nádhera a ta kvalita! A jsou hodně pohodlná (to je ale subjektivní a záleží na velikosti jedince). Kdo nevyzkoušel, tak ať raději mlčí. Jízda samzřejmě tichá a komfortní, tedy vzhledem ke kategori "SUV" a k ceně. To, že v případě tohoto hybrida nejde o výkony, to přece musí být každému jasné. Pro toho, kdo jezdí defenzivně a podle předpisů, je výkon naprosto dostačující. Ten, komu jde o výkony, tak přece míří jinam a toto auto zcela "vynechá" a koupí buď jiný model Lexusu nebo jde k jiné značce. A cena? Pro toho, komu se tento "SUV" Lexus líbí a chce ho, tak je cena přiměřená. A pro toho, komu je jedno v čem jezdí a sleduje jen poměr výkon/cena, tak koupi něco jiného jinde. V čem tedy vidí zdejší "diskutéři" problém? Zejména, když si toto diskutované auto ani nevyzkoušeli a "neohmatali". Je docela možné, že by potom někteří psali něco jiného...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 05. 2019 21:27

Josefe, nepsali. To snad již víš, za tu dobu, co tady přispíváš svými názory. Stačí jen vzpomenout jistou automobilku, nebudu jmenovat, která mnohým nesmí přes práh garáže, natož aby si ta auta vyzkoušeli.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  22. 05. 2019 22:26

Však si rozumíme, Mirku. Musel jsem ale něco napsat, aby to nebylo jen "odborně" "monotónní"...

Odpovědět  |   | 
Dubák  |  23. 05. 2019 10:56

Hlavně že si rozumíte buzeranti.

Odpovědět  |   | 
Korytanský  |  22. 05. 2019 22:15

"Sedadla ve světlé kůži - nádhera a ta kvalita!" jsou jenom dvě možnosti, buď jsi v tom ani neseděl nebo nemáš vůbec ánung o tom jak vypadá kůže. Já jsem v tom seděl a všude kam jsem se podíval/sáhl, tak tam byly jenom plasty a koženka (na palubce, malinký flíček ve dveřích, na sedačkách, prostě všude koženka). Zeptej se nějakého kožešníka jak jednoduše poznat pravou kůži, jinak vypadáš jak úplná trubka co mlaská nad umakartovým jádrem v paneláku a pochvaluje si jaký je to pěkný mahagon.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  22. 05. 2019 22:23

Díky za radu "odborníku". Já opravdu nerozeznám "kůži" v autě za 800 tisíc, za 1,5 milionu, za 3-4 miliony a za 9 milionů (RR).... Asi jsem seděl v jiném Lexusu než ty. Ale to nevadí, je po večerníčku, hybaj na kutě a spát..."koženko".

Odpovědět  |   | 
Korytanský  |  22. 05. 2019 22:48

No evidentně nerozeznáš a přitom by stačil sednout si do LC nebo LS a pak do UX.

Odpovědět  |   | 
Korytanský  |  22. 05. 2019 23:11

Anebo když jsi totální hlupák co naletí na každé prohlášení dealera, tak si od něj nech alespoň písemně potvrdit, že je to pravá kůže a ne syntetický materiál zvaný NuLuxe používaný v levných Lexusech jako fejková "kůže". Všichni vyjma tebe totiž vědí, že je to syntetika zvaná NuLuxe a ne kůže.
"NuLuxe" simulated leather upholstery
https://www.autoblog.com/2019/03/13/lexus-ux-reviews/...
https://www.quora.com/What-is-nuluxe-material-u... ...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 05. 2019 05:28

Hlupák jsi především ty Korytanský. Napsal jsem to jasně, cituji:"Díky za radu "odborníku". Já opravdu nerozeznám "kůži" v autě za 800 tisíc, za 1,5 milionu, za 3-4 miliony a za 9 milionů (RR).... Asi jsem seděl v jiném Lexusu než ty."
Nerozumíš tomu, co přečteš, a proto trpíš "zelnatostí". Jak to s tou "kůží" v autech je, to ví přece každý. A to, že se kvalita "kůže" odvíjí od ceny auta, to je též každému jasné. Proto jsem uvedl ty ceny aut a že se v případě levných aut jedná p umělou kůže, to je přece každému jasné.
Srovnávat kůži a kvalitu aut rozdílné kategorie a ceny, to dokáže jen idiont (a Korytanský). Zde je dikuse o o autě za 1,5 mil, a proto ho nebudu srovnávat s LS, který je skoro cca 3 krát dražší. Stejně tak každý pozná rozdíl "kůže" třeba v Octavií a v tomto diskutovatném "SUV" Lexusem.
Nic, mám po snídani, balím, jedu na služebku (jenom v Octavii, lepší by byl LS, ale toho mi nepřidělili).
Korytanský jezdí ale jen v LS... )Nebo, že by přímo v RR s poctivou kůží?

Odpovědět  |   | 
Korytanský  |  23. 05. 2019 07:57

To neokecáš, hned ve svém prvním příspěvku jsi mlaskal nad kvalitou "kůže", cituji "Sedadla ve světlé kůži - nádhera a ta kvalita!". Prostě úplný mimoň, který neví, že chrochtá nad plastem, který nazývá kvalitní kůží a ještě k tomu dá vykřičník aby své blbosti nasadil korunu. A pro tvou informaci, je hromada aut za 1,5 mega, kde je na sedačkách kůže, nikoliv umělá hmota, ovšem Lexus UX mezi ně nepatří.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  23. 05. 2019 08:14

Na US Lexusu píší skutečně o nuluxe, na CZ a DE píší o kůži. Nemůže mít pro Evropu jiné čalounění? By snad nelhali.

Odpovědět  |   | 
Lexus ČR  |  23. 05. 2019 08:54

Dobrý den všem diskutujícím. Sedadla v UX, pokud jsou v rámci výbavy kožená, tak jsou zhotovena z pravé kůže, a to ve všech případech. Boční vnější a zadní části sedadel, loketní a dveřní opěrky jsou zhtoveny ze syntetické kůže, ale to, na čem posádka sedí, je pravá jemná kůže. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat. :)

Odpovědět  |   | 
Lexus ČR  |  23. 05. 2019 10:59

Dobrý den všem diskutujícím. Sedadla v UX jsou zhotovena ze syntetické kůže. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. :)

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 05. 2019 21:11

Korytanský, znovu zopakuji to, co jsem napsal - nelze vytrhnout jedinou větu z konztextu celého sdělení, cituji:
„Zajímalo by mne, kolik ze zdejších "diskutérů" "odborníků" si tohoto Lexuse vyzkoušeli a povozili se v něm. Já jsem to tedy udělal a manželka byla nadšená (já ne). Proto celkem rozumím tomuto článku a v podstatě s obsahem souhlasím. Bylo to hezké svezení a interiér je opravdu perfektní. Sedadla ve světlé kůži - nádhera a ta kvalita! A jsou hodně pohodlná (to je ale subjektivní a záleží na velikosti jedince). Kdo nevyzkoušel, tak ať raději mlčí. Jízda samzřejmě tichá a komfortní, tedy vzhledem ke kategori "SUV" a k ceně. To, že v případě tohoto hybrida nejde o výkony, to přece musí být každému jasné.“ – slovo „kvalita“ je vztahována ne ke „kůži“, ale k „sedadlům ve světlé kůži“. Vychází z toho i následné konstatování: „A jsou hodně pohodlná…“ . Chce to zkrátka Korytanský číst pozorně a přemýšlet…

V jiném testu lepšího Lexusu před pár dny jsem o LS500 napsal: „Doporučuji. Je to auto "ušité" pro lidi, kteří přesně vědí, co chtějí.“ Vazkoušel jsem si ho a moc se mi líbil. Akorát ta cena... Pokud by stál méně, tak bych neváhal a stačil by mi i jako 6 válec. Ale finančné na něj nedosáhnu. Manželku zaujalo za pro nás dostupné peníze toho diskutované „SUV“ UX 250. Všiml jsem si samozřejmě rozdílů – v materiálu sedadel, provedení, výkony atd. ale to je jasné - jde jinou kategorii a jinou cenu. Prodejce mne informoval, že sedačky jsou v kůži a na moji reakci, že to je přece podle hmatu jiný materiál než v LS 500, tak mi řekl o kombinaci kůže a umělé kůže a že to je o ceně. Dále jsem to neřešil, protože UX 250 kupovat nebudu. Neměl jsem čas ani chuť ti to ráno vysvětlovat, považoval jsem za dostatečné, že to z toho, co jsem napsal, pochopíš a proto jsem i tu „kůži“ dal do uvozovek.
Poněkud mne překvapil dvojpříspěvek Lexusu ČR, který nakonec kápnul „božskou“. Potvrzuje to to, že je dobré před koupí auta si všechno pořádně vyzkoušet (ne jenom necelou hodinu kolem autosalonu) a ověřit a nevěřit nikomu, ani tomu Lexusu. Před pár lety jsem řešil věci kolem výbavy u MB a tam mne odkázali na AMG, že si hold musím příplatit. Ale i v případě obyčejného Ečka v MB dávají poctivou kůži.
Zaujalo mne tvé konstatování Korytanský, cituji: „je hromada aut za 1,5 mega, kde je na sedačkách kůže, nikoliv umělá hmota.“ Můžeš mi tedy sdělit, o jaká auta (značky) se jedná? (tedy kromě MB, o tom to vím, ale musí se trošku připlatit).

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  24. 05. 2019 14:44

Josefe, Josefe misto,aby si se priznal, ze si se seknul s kuzi. Tak tady pises nekonecne elaboraty....

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 05. 2019 22:12

Tebe Lojzíku zajímá to, že jsem se seknul s kůží a mne zase to, co napsal Korytanský, že (cituji ho): „...je hromada aut za 1,5 mega, kde je na sedačkách kůže, nikoliv umělá hmota.“
Já bych rád věděl o jaké značky/auta se jedná, zejména když je jich "hromada". Tebe to Lojzíku nezajímá? Mne tedy jo, zejména když se diskutuje o autech. Ale chápu, že každého z nás zajímá něco jiného. Třeba mi ale můžeš pomoci a poradit mi, abych se neseknul a příště vybíral jen auta do 1,5 mega, kde je na sedačkách kůže, nikoliv umělá hmota.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  24. 05. 2019 22:30

Pepicku ja ti nic radit nebudu, ty jsi urcite chytry dost. Misto, aby si napsal. Ok seknul jsem se, tak me zatahujes do tvych salodlouhych diskuzich. Ani je cele nectu, ztrata casu...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 05. 2019 22:49

Pokud Lojzíku nečteš celé diskuse, tak se do nich ani nezapojuj.
Objektivně vzato největší "seknutí" jsi právě prokázal ty. Diskuse považuješ za ztrátu času a přesto se zapojuješ reagováním a ztrácíš čas... A přitom reaguješ bez toho aby sis přečetl to, na co reaguješ. (Říká ti Lojzíku něco jako "vytrhnutí z kontextu", nebo "zkratkovité myšlení"? Pokud ne, tak přemýšlej... )

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 6 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A