Mam tento model od srpna.Moc dobre auto, ve mneste ma spotrebu 7,5-7,9. Na dalnici do 12 litru.V zacpach jede ne elektrinu, je moc tiche. Ale pokud to bude vas prvni lexus, musite se na nej zvyknut a pak se do nej zamilujete!Jsem velice spokojena, kdo chce mit pohodelnej a bespecnej vuz, doporucuji.Scastnou cestu)
a co tak vyhodit z toho vsetky tie hovadiny a dat tam diesel o objeme 2.2 a je to. A zrazu to bude lahsie, lacnejsie, jednoduchsie a vezme to ovela menej. Co je jasny dokaz ze cela ta ekoteroristicka propaganda je platena niekym, komu to zjavne vyhovuje. No a tych par opic, ktore skacu s transparentmi po ulici su uz len tragickym prodavkom...
Jednodussi? Ale jdi ty...
Doufam, ze uz to ma alespon normalni klic. Na predchozi generaci mne vzdy fascinovalo, ze auto za dva miliony ma unifikovany klic se socialni Toyotou Auris stojici trista tisic, ktery neni dokonce ani sklopny a vypada jak neco z devadesatych let, pricemz veskera konkurence i ta stojici polovinu uz v te dobe davno nabizela bezklicove ovladani.
Zajímavý článek. Nicméně u popisu hybridního auta bych také automaticky očekával dojezd jen na akumulátor (a kapacitu akumulátoru v kWh). Na druhou stranu se moc nedivím, že Toyota tento údaj radši nikde neuvádí, jde o 2,5 km... Uváděnou spotřebu 6,5 • 6,0 • 6,3 l s autem o hmotnosti před dvě tuny umí asi jen kouzelník. Poučné by bylo reálné srovnání spotřeby Lexusu 450h s jiným autem na stejné strase při jízdě stejnou rychlostí za sebou.
"na druhou stranu se moc nedivím, že Toyota tento údaj radši nikde neuvádí, jde o 2,5 km..."A co si ti na tom nezdá? Tohle není plug-in hybrid a na obyčejný hybrid je to dobré číslo.Jasně mohl by mít dojezd třeba 25 km, ale kde by tu energii asi bral? Sjezdem se Sněžky?
No o nic nejde, jen že Toyota dělá z "hybridu" zázrak techniky a ekologicky šetrné auto. Jde ale jen o oblbování lidí. "Přínos" elektromotoru na 2,5 km z celkového dojezdu je asi tak 0,3 %. Když do auta nedali baterku, proč tam nacpali elektromotor ?
Člověče, ty jsi vůbec nepochopil princip hybridu! Hlavně že meleš něco o oblbování.To nefunguje tak, že při 100km cestě jedeš 97,5 km na baterii, kterou si nabiješ doma. Kapacita baterie se využívá při brzdění, kde se baterka nabíjí (rekuperace) a při rozjezdu - kdy spalovací motor žere nejvíc - se ta energie opět použije. Proto ta nízká spotřeba hlavně ve městě (viz komentář výše).
Nevěř pohádkám o spotřebě, perpetum mobile ještě nikdo nevynalezl. Bylo by zajímavé znát spotřebu RX 450h při ustálené rychlosti: 50, 70, 100, 130 a 160 km/h. Ve skutečném testu spotřeby na vzdálenost 1.200 km bylo dosaženo hodnot: 7,6 / 9,4 (město, dálnice). Viz článek http://www.greencarreports.com/news/1077489_2013-lexus-r... ...
Tys pořád nepochopil, že hybrid snižuje spotřebu zejména tehdy, kdy se mění rychlost. To znamená především ve městě při zrychlování (spalovací motor nejede pod výrazně zvýšenou zátěží, kterou za něj z větší části přebírá elektromotor, jenž tuto energii získal z nějakého minulého brždění,...). Čím ustálenější rychlostí jedeš, tím menší je význam hybridu (méně se dobíjí baterie, méně se také používá elektromotor). To znamená, že třeba na dálnici při vysokých rychlostech bude rozdíl hybrid a klasika poměrně malý, ale naopak ve městě může být dvojnásobný. Nyní už jen záleží na tom, jak moc jezdíš po městě, vesnicích, okreskách nebo dálnicích. Tedy kupovat si hybrid na dlouhodobé ježdění po dálnicích nedává až tolik smysl jako třeba hybrid na dojíždění do práce vesnice-okreska-město. Hybrid není žádné perpetum mobile, jen využívá odpadní energii (např. z brždění), která je u klasických aut "vyhozena" do vzduchu nijak nezužitkována.
K čemu jsou údaje o spotřebě při ustálené rychlosti, když tou nikdo nejezdí??
Aby bylo možné porovnat skutečnou spotřebu různých aut. Právě proto, že každý jezdí jinak, je údaj o průměrné spotřebě nesmysl.
Takze "skutecna spotreba ruznych aut" neni to, co platis na benzince, ale to, co nameris v nejakem dementnim testu, ktery o nicem nevypovida?:-D:-D:-DKevile Kevile, sup zpatky na hodinu (co ted mate, vytvarku?) a az budes mit trochu vic rozumu, muzes se vratit.:-P
Takže zjistíme, že normovaně jezdí hybrid za 6,5, nehybrid za 6. Ale to že při jízdě ve městě už to může být za 8 a 11 Kevila netrápí, protože každej jezdí jinak. :-DKevile, nejsi ty sám doma?
Svez se nekdy s hybridem (od Toyoty, popripade Nissanu, ne pseudohybridy jako dela - zatim - BMW nebo Peugeot) a pak teprve mluv. Ocividne nemas paru o cem je rec.
Nechápu proč sem píšeš pod mým FAKE nickem...
Heh, to je to jedine, na co dokazes odpoved?
Ekologicky setrne auto je OBLBOVANI? Takze realita:- RX450h zere v prumeru 9.71- ML 350 zere v prumeru 14.2Nehybrid je temer o 50% uzranejsi. Hybrid dokaze spotrebu stlacit na uroven o tridu mensich aut s benzinem o polovicnim vykonu. I chrochtak MB 350 CDI zere pres 10 na sto, 270 CDI je na tom jeste hur (tesne pod 11) a to ma ubohych 163 koni. Takze by se dalo rict, proc vlastne mas mozek, kdyz ho stejne nepouzivas?
Nechápu, jak může "hybrid" s dojezdem na elektřinu 2,5 km něco ušetřit. Po ujetí 2,5 km musí baterku začít dobíjet benzínový motor, kde je nějaká úspora ? Je také vidět, jak se zde stále mění údaj u průměrné spotřebě RX450h: 6,3 (článek); 8 a 9,71 …
Já bych to viděl tak, že by se elektromotor používal jen při akceleraci a tím by se odstranily chvíle, kdy motor nejvíce žere...
Ten motor se samozrejme nepouziva "jen pri akceleraci", proc by mel? Naopak se pouziva porad, pokud to nabiti baterek dovoli (a elektronika, kterou lze ridit vyuziti i jinak, pokud clovek chce - napr. u CR-Z, kde je sice technika hybridu uplne jina, ale princip fungovani stejny).
Mě je to jasné. Je to byla taková idea, jak by mohl elektromotor s tak malou baterií ušetřit efektivně palivo.
Udaj o prumerne spotrebe se meni asi tak, jako se meni podminky. Chapu, ze pro zaka zakladni skoly, ktery jeste nema ridicak je toto novinka. Udaje z technicaku samorejme nikoho nezajimaji, nebo myslis, ze prumer u ML 350 je udavany 14.2? Nekdo s tim mohl jezdit behem testu za 8, proc ne. 9.71 je prumer ze spritmonitoru, i tam s tim nekdo umi jezdit "kolem 8", ale prave na rozdil od jednoho testu s jednou hodnotou je mnohem vice vypovidajici prumer z vice aut, ktera ridi jejich majitele, ne takova, kde se "testuje" a kazdy si pod tim predstavi neco jinyho.Popis principu hybridu zjevne vubec nechapes, presto delas zavery (pochopitelne nesmyslne, plynouci z tve neznalosti). Doporucuji nastudovat, na netu je toho spousta. Nicmene jak vidis, usetri to docela dost, i kdyz nevis jak.
Ale ono nejde o to, jakou vzdálenost ujede na jeden zátah pouze na elektromotor. Hybridy se naplno projeví zejména v městském provozu, kdy se neustálou rekuperací dobíjí baterie elektromotoru a tak se dá jezdit čistě jen na "elektřinu". A pokud se dostaneš do pořádný zácpy, tak věř tomu, že jí celou (a bude to vzdálenost větší, než 2,5 km) ujedeš jen na elektřinu. Tebe to nebude stát nic a okolí ocení to, že nevypouštíš žádný smrady z výfuku. A znovu zdůrazňuju - výhoda hybridů se projeví ve městě. Nemám totiž rád ty články a diskuse plný předsudků, ve kterých se hodnotí, jak jsou hybridy příšerný na dálnici. Ano, na dálnici se ta výhoda ztrácí, protože auto pak pohání jen klasický motor, ale i tak to není nic příšernýho, jede to normálně.Ano, spotřeba 6,3 je možná z říše snů, ale holt je to metodika, která se používá a ukaž mi jinou značku, která má uváděný hodnoty spotřeby reálný. Navíc, přijde ti na takový auto spotřeba 9 l (kámoš ho vlastní) v městským provozu moc? Mně teda ne, když si vezmeš velikost, váhu, objem motoru...
V Autosalone robili dlhodobý test Lexa RX 450h (ešte pred faceliftom) a dlhodobá spotreba im vyšla nejako okolo 8 litrov (mierne nad. myslím). Podľa mňa vynikajúce.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.