No naviem.. to auto vraj tak dobre vyladene neni.. Guilia si s nim vytre rit ;-)
Ahoj hoši.moje horké fotky jsou tadyhttps://mub.me/xxxximoje přezdívka anna1
3,5 mega to stojí v CZ, v DE 3,0 a v US 2,5 neco je tady spatne :-/
Škoda, že není srovnání s AMG, u C63 je také naposledy V8, tak se to přímo nabízí.
C63 by z tohoto Japončíka nadělala tři malé do školky.
Bohužel v těchto dnech nás zasithla smutná zpráva z Řecka, kde na Rhodosu se utopil petr r. se dvěma a půl promile. Čest jeho památce..:-D
Drazi zavodni gentlemani jeste nevymreli..jen opravdu male, levne a zabavne hothatche jako kdysi asi brzy uz vubec nekoupite:-(
A co třeba GR Yaris....
Ten nebude levny...
Proč komentuješ malé HH pod RWD kupé s V8???
Zjevně sem málo chodíš, on se se svou trapnou Fabkou ukájí všude.
Ať koukám, jak koukám, tak tu fabii má jen ve jménu. Ale nenapsal o ní ani slovo. Nebo snad bylo jediné rychlé malé auto na světě?
Vzpominam jen, ze bylo tehdy po mem navratu z USA suverene nejlevnejsi 180hp svezeni, jake se snad (nejen v dane kategorii a velikosti) vyrabelo.
Aha, takže vysírač...
Mám podezření opět na Kvičalu, ale nejsem si jist.
Kvíčala je jako náš ježíš, a my jsme jeho následovníci..
... zajimalo by me, pod jakou prezdivkou je tu na autorevue schovany byvaly mpolan..?
třeba už ho to tu přestalo s chytráky jako ty a další podobní bavit. Už o tom taky uvažuji.
mpolan je tu dal.. citim to. Neblazni Charouzi, zustan tady.. ja to brzo asi zabalim. Jeste chvilku to vydrz;-)
WP protože na tyhle auta ani až budou ojetá nikdo nemá.Nejde mi o cenu ani spotřebu ale o provozní náklady celkově.I kdybych to vyhrál tak to radši hned prodám.
Co je pro Tebe "nikdo na to nemá", může být pro dalších pět jejich tří měsíční příjem.
Je pravda, že lobbistu a podobných je u nás tolik, že by se dali přehazovat vidlema.
Proč lobbistů a podobných? Máš pocit, že nelze poctivě vydělat takové peníze? Já jsem začal před lety se 17 tisíci a za první rok jsem si vydělal (tzn čistý příjem) přes čtyři miliony.Prostě jsme jezdili po velkých firmách a stavěli jim modely jejich továren. Náklady na stavbu do 30 tisíc, prodejní ceny 160+Neexistovala tam cenová hladina, ani konkurence a poptávka byla obrovská. Neuměl jsem slepit ani papírový model, ale měl jsem na to ty správné lidi. I dnes lze vydělat velké peníze poctivě a morálně. Je to hodně jednoduché, mohu ti tady nasázet dvacet nápadů, jak rychle uspokojit poptávku. Před rokem jsem zainvestoval do nového podnikání. Obyčejné kufry pro řemeslníky, udělané na míru. Nástroje a nářadí vždy na správném místě. Dnes objem produkce v milionech. Easy, ale to bychom nesměli nadávat v hospodě na systém a museli bychom něco dělat... :)
To není odpověď. Takže půjdeš na diskuzi o tahačích a napíšeš tam, že stejně radši koloběžku???Tohle je výkonná zadokolka, ukaž mi jakýkoliv nový HH se zadním náhonem a nízkou cenou.
HH ňák nemaj zadní pohon ale ale nejblíž za o dost menší cenu třeba Bmw M240i
Stačila by Scania R540+led světla,stand klima a lednička samozřejmě.Ty na diskusi o autech mluvíš o kolobežce ty koumáku.
Protoze takovy zavodni gentleman za cca 3.500 000,- jeste nejaky cas nevymre. To je vse
Počkej do nové generace fábky daj 1.5tsi+sportovní sání vč.intercooleru a bude 180koní s manuálem.Cena kolem od 550tisíc
To by bylo jak zjeveni svateho Stiga :) a s manualem za 550,- :) ..kez by! ...to same v plne palbe stala pred slevou i moje CTHE R2 ke konci roku 2014 jako vybehovy model.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.