Super auto.Mně se líbí, že je jiné, než zbytek konkurentů. Člověk díky LEX rozmanitější výběr.U LEX se mi líbí to, že jsou udělaná kvalitně a řidiče si hýčkají poctivostí provedení. Hybrid funguje taky skvěle, hlavně je spolehlivý. Někde pomáhá výrazně, někde vůbec. Ale to je fyzika pánové a dámy.Závěr v recenzi, že auto je to rozporuplné, protože si neodpovídá dravý vzhled a beránčí chod pohonné jednotky mi přijde úsměvný. Každý ví, kdo si kupuje Lexusy. Jsou to vyzrálí jedinci, kteří nemají potřebu získat přízeň přátelů a žen tím, že je budou bořit do sedaček auta. Klidně si řekněte, že je to auto pro důchodce, a jděte o autosalon dál. Určitě seženete něco levnějšího, dravějšího a kůlovějšího ....Za mně - díky Lexusu, jednou si tě snad koupím ...
LEXUS s poctivou V6 mám doma a nedám na něj dopustit - zatímco motorově horší zážitek než s NX300h jsem zažil leda u Ct200h. Je hezké pindat o fyzice, když evidentně nemáš vůbec ponětí jak uboze uškrcený ten atkinsonův čtyřhrnek v obou dvou hybridech je - a že v tomhle provedení je ten pekáč použitelný leda jako dětivoz pro blondýnu do města. Ale než si na své první pořádné auto vyděláš (a přestaneš infantilně komolit jeho název), zajisté pochopíš proč tahle frikulínská imitace SUV za jeden a půl mega fakt nestojí... B-]
Čekal jsem na test tohoto Lexuse v Autosalonu pro porovnání. Proč mají tak rozdílný názor na toto auto, včetně spotřeby? Uvedli, že jezdí az 7,3 až 7,4 l/100 km.
Proč? Protože nablblej kecka Pepa v autosalůnu za peníze vychválí i tříhrnek a ještě opapouškuje lži o spotřebě z produktových listů. V tom pekáči jsem jel už v Září a nejvylhanější na co si z papírů vzpomínám byl obrat "neustálý příval výkonu"...
Byl to celkem pěkný test, na videu vypadá fakt pěkně ;-)Nicméně mě zaskočili ty jejich konkurenti (x1, gla a q3) to jim nejspíš doporučil zdejší Tom :-D
Obecne u hybridu umi spotreba hodne kolisat. Praha je za 5-6, okresky 7-8, dalnice 9-10, pri rychlostech cca 10-20 nad limit.
S výběrem jediného motoru a jednoho stupně výbavy je to horší volba než duster. Nechápu, že se najde trubka, která to koupí.
Zeli je zjevně angajat plătit Dacie :-DMotorizace je momentalne pouze 300h, ale zacatkem tohoto roku by mela dorazit i 200t. Stupne vybavy jsou 4 + ke kazde jsou k dispozici balicky vybavy a nektere prvky samostatne.
To je sice super, ale i kdyby to melo dvacet motoru, tak je to porad ultrahnusnej LEX...
2 Tom: jasne, chapu, jen po 547651234kraty zrecyklovanej design koncernu je ten spravnej ;)Cetl jsem na tohle auto hodne recenzi na cz i zahranicnich medii a jedinej komu se design nelibi jsou diskuteri na cz forech...zvlastni :)Tak Tome, je cas, napis co se ti libi...! :)
Ja jsem ten Tom, na kteryho reagujes :-D Kdyz te tak ukrutne zajima muj nazor, tak se Ti tedy sverim... Pokud bych mel volit auto z teto kategorie, tak by to bylo GL, nova XC 90, X5, Touareg, cokoliv od Range Rover..........................Fiat 500X, Duster,ix35 a pak nakonec tenhle hnusnej LEX. A ted ty, prosiiiiim.... :-D
Jak napsal Marty, auta co si zminil jsou jina kategorie, jak velikosti, tak cenou. Ja bych jako prime konkurenty videl: X3, Q5, Evoque, XC60.Osobne bych dal pred NX300h prednost jen nove X5 nebo RR Sport, jenze to jsou auta, ktery s trochou vybavy budou pres 2m. I ta blba X3 s 2.0d kdyz se naplni vybavou na uroven testovaneho NX, tak je za 1,7m...Ale jestli by si dal radsi prednost Dusteru, ix35 nebo nedejboze Fiatu 500x pred timhle autem, tak nema smysl dal diskutovat ;)
Ber me zarazeni Dusteru a ix35 trochu s nadhledem, chtel jsem vyjadrit to, ze se mi vizualne tenhle LEX strasne nelibi. Auta jsem zaradil podle toho jak se mi SUV libi nebo nelibi, neresim delku/sirku, cenu apod.
Ty auta co jsi uvedl, nejsou ze stejné ,,kategorie,, :D
Supr, dekuju za odpoved :)
Ja jsem sice jinej Tom, ale nevidim tam nikde napsane, ze by vyzdvihoval nebo prosazoval nemecky design. Ale zrejme se libi tobe, ze ho tahas do kazdeho prispevku...
:-D Genesis pořád nikde. To ho redakce někde rozstřelila?
Měl jsem možnost se v USA projet hybridem i verzí s normálním turbo čtyřválcem (jak jsem pochopil, tak ten se do Evropy nedodává). Hybrid mi nedává naprosto žádný smysl, v praxi bude NX200t žrát možná i méně (pokud nebydlíte ve městě) a je podstatně živější. S hybridem jsem zkoušel jet trochu do hor a bylo to zoufalství. To auto se vyloženě trápilo. Klasický 3.5 V6 by tomu asi slušel lépe, ale i s tím turbo dvoulitrem to jelo slušně. Pět tisíc dolarů rozdílu v ceně se za životnost auta v benzínu nemá šanci vrátit (zvlášť když dnes stojí galon dva dolary).Bohužel, v USA zase usoudili, že je zbytečné dávat na trh lépe vybavené verze. Jako obvykle auta s adaptivním tempomatem existují skoro jen teoreticky a HUD se do USA pro jistotu s NX nedodává vůbec :-(
Souhlas s Vámi. Doplním však mou poněkud zajímavou myšlenkou. Elektrické lexusy mi připadají jako vyrobené přímo pro státy EU. Mnoho metropolí chce banovat diesly a benziny a hybridům a jiným baterkostrojům umožňovat bezplatné vjezdy. A já bych si teda raději koupil právě Lexus NX, než třeba BMW i3 nebo nějaké přitroublé elektrovozítko od Peugeotu atd, které stojí zhruba 700 tisíc.
Muzu Vas ujistit, ze lokalni mestske "eko" regulace statu EU jsou Toyote asi naprosto burt, kdyz vezmu v uvahu jaky zlomek produkce tady prodaji. Spis si myslim, ze podobne hybridni modely jsou primarne staveny pro mestsky a primestsky provoz velkomest asie a usa, apod... A ve meste tohle auto proste funguje dokonale, ukazte mi jiny auto stejny kategorie, se kterym prodejete prahu z jednoho konce na druhej v tichosti a pohodli za 5l? A nejde jenom o spotrebu a co2, sakra jiny emise ma atmosferickej benzin v ustalenejch otackach a 2l nafta jejiz otacky a zatizeni se neustale meniBudoucnost je jiste v elektromobilech, ale do te doby nez se vyresi baterky, dobijeci stanice a klesnou naklady na vyrobu, tak tohle je fajn alternativa.Ale samozrejme chapu, ze v zemi, kde je snem vlastnit 2.0tdi s vykuchanym dpf, jezdit za 5 hlava nehlava a vsechno ostatni je mi ukradeny to bude mit tenhle hybrid asi tezky :)
Zatím ses reálnou spotřebou nepochlubil - takže těch "5l?" beru jen jako hlášku od sedláka kterej si nechce pohanit svou novou kozu:-/Mě ten F-Sport stačilo řídit pár kilometrů na kraji města, abych mu začal spílat ať klidně žere 2x víc, jen když se místo protáčení toho eCVT diferáku naprázdno aspoň trochu rozjede... 3-[
Tak toto je dizajn jak keby to kreslil nejaky pubertiak, co sa hra stale dokola Need for Speed.Lexus uz nevie kam z konopi. Takto iste predaje neporastu.B-]:-D
Jenze cisla prodeju rikaji neco jineho nez ty si myslis..
Jak kde.....
Tak aktualni design uz zabil Toyotu a ted i Lexe. Tohle je fakt hnusny... Nikdy jsem nepochopil, kdo si tady v Evrope kupuje tech par kusu Lexe, kdyz tu mame tradicni evropske klenoty, no a ted se asi Lex rozhodnul, ze se pripravi i o tech par zbylych jednotlivcu a vsadil na vynucenou extravaganci...
Tak vapadá dost odvážně, ale fakt je, že na parkovišti dva nenajdeš (což by pro mně bylo asi rozhodující).Spíš škoda, že to zabili tim motorem :/ hybridy obecně nemusim, ale třeba v nový xc90 by to smysl mít mohlo. Když nespěcháš tak jedeš ,,zadarmo,, a když spěcháš, tak to snad i pojede.(Jasně že si mohli odpustit ten foukanej dvoulitr a dát tam něco většího...)
2 Tom: prosim te, co povazujes za tradicni evropske klenoty? Jmenuj nejaky, ktery je konkurentem tohoto auta?
Tradiční evropský klenot je přeci Bé Em Wé s rachtajícím interiérem po dvou měsících provozu. Ikdyby BMW vypadalo jako ta největší zrůdnost jako třeba jedničková řada, tak to bude vždycky super, protože je to z Německa a buřtožrout z Čech si od revoluce myslí, že ty nejlepší auta jsou právě z Německa. Nedej bože pak, když buřtožroutovi šáhneš na VW nebo Škodu, to se pomalu dopustíš trestnýho činu, protože to je vrchol automobilovýho průmyslu :-D.
Proti tehle zrude je klenot cokoliv evropskeho, co ma ctyri kola a volant...
Kromě Francouzů, Fordu a Fiatu, to nemůže být klenot, protože se to nevyrábí v Německu a není to pro buřtožrouta cool :-D. Miluju ten fašistickej design, kterej je pořád stejnej, krabice na čtyřech kolech bez jízdních vlastností :-D
Tak jsi se nam tu predstavil... :-D Gratuluji, buřtožroute... ;-)
Jeden takovej evropskej klenot s vrtuli ve znaky jsem si koupil a nasledne jsem prozrel...Jedinym evropskym klenotem ve tride SUV je dle meho Macan, jenze to jsme o milion vys :/
Macan je Q5, za ten milion navíc dostaneš horší motor a ořezanou výbavu, ale jinak je to totéž.
Zaklad Macanu je v Q5, to ano, ale vysledkem je sakra jiny auto (vychazim z toho co se pise v recenzich, jel jsem jen Q5). Stejne tak NX ma shodnou platformu s RAV4 a je to jiny auto.
Všichni, který to testovali mluvili jinak. Ale asi ho máš tak to víš.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.