Test Lexus LS 600h L: japonský luxus v novém

39 komentářů

DEVIL
11. února • 5:47

LEXUS je špičková značka ak nie aj TO NAJlepšie čo sa v prémiovom segmente ponúka a LEXUS LS600h L to len potvrdzuje. Nespomenuli ste akurát tiež jednu dosť významnú skutočnosť, nové LS-ko má sériovo dodávaný "SAMOOBNOVOVACÍ LAK" ktorý ani po dlhých rokoch nestráca svoj lesk a "ŠKRABANCE SA SAMÉ OPRAVIA" to je sila!!!!! Keď raz budem Veľký tak si URČITE KÚPIM LEXUS s hybridným pohonom!!!!! Najlepšie tento LS 600h L ;-D

matuS
11. února • 10:03

odporucam ist sa previest napr v pannamere a budes sa cudovat ako mohol lexus s takymi skusenostami urobit tak nedokonale auto v segmente, kde je kazda chybicka velky nedostatok.

Alfons
5. ledna • 18:23

LED dioda, LCD displej, imitace rychloměru, metal hydridní (namísto metal hydridový) - pokud pan Hubert nezná význam zkratek nebo cizích slov, měl by se vyvarovat jejich používání, jinak bude vypadat jako blbec. Nápodobně s používáním nesmyslu, který spisovná čeština nezná - "zavazadelník".Autor nejprve píše o 290kW výkonu osmiválce a následně zmiňuje "445 benzinových koní". 290kW je 389HP či 395PS, ale rozhodně ne 445 koní. Je to detail, ale jasně ukazuje, jak článek autor odflákl.Recenze mi vůbec přijde taková povrchní a dělaná jen na efekt namísto na praktický dojem. Například bych očekával, že u displejů namísto budíků bude zmínka o jejich čitelnosti na přímém slunci, ve dne i v noci (zde bych očekával automatické ztlumení jasu). Nebo opravdový test rozpoznání únavy, tzn. včetně relativně nebezpečného přiblížení k vozu jedoucímu před sebou a podobně.

Composite
2. ledna • 12:53

čo tak spraviť kartonové prekážky?Idem 40 km/h na ne, zavriem oči a uvidíme čo sa bude diať.
Auto nepoškodí a ked to bude na veľkom uzavretom priestranstve bude vám to jedno.Bral by som si príklad od chlapcov z auto.sme.sk kde sami na sebe testovalo Volvo S60 a jeho systém proti chodcom

Diesel
1. ledna • 13:00

Konecne sa testuje auto co ma LEDky, ale o tom ako svietia sa nic nedozviem. Je to ovela lepsie ako xenon, alebo zbytocnost ?

matuS
2. ledna • 0:30

mne prisli byt ako stretavacky slabe, navyse nedokazu svietit do dialky, takze dialkove su hlasicke halogenove ziarovky.
Priznam sa, ze moc som vyhody este nepochopil, snad dlhsiu zivotnost, ale ked uvadzali na trh xenony tak vraj vydrzia celu zivotnost auta a vieme aka je realita...

sir_joseph
1. ledna • 10:47

Není tohle model určený pro americký trh?

PedroS
31. prosince • 13:58

Nechcete už něco udělat s těmi obrázky?? Koho to má bavit otvírat a zavírat každý zvlášť...

Petr
31. prosince • 15:46

Pridavam se, v roce 2010 galerie z 90. let s nutnosti otvirat a zavirat kazdy obrazek zvlast. Palec dolu

Bob
31. prosince • 16:53

souhlas

Lufin
31. prosince • 12:50

Měl jsem možnost jet v generaci před faceliftem a musim říct, že jsem neseděl v pohodlnějším autě, co mě jako další uchvátilo byla audiosoustava tak čistej zvuk jsem snad ještě neslyšela když se tam pustil film tak byl zvuk mnohem lepší než kdybych seděl v kině v gold classu :) každopádně je pravda, že když jedete 200 km/h tak to auto pořád neni skoro slyšet. Prostě parádní auto, ale to je každej lexus :)

IO
31. prosince • 13:15

ten zvuk je v aute genialny... na hybride sa mi najviac pacilo jeho zrychlenie... akoby mu nikdy nedochadzal dych aj napriek vyssej vade:)

IO
31. prosince • 13:16

*vahe :)

jozef
31. prosince • 1:48

No užitečná hmotnost 375kg mě opravdu pobavila. Pokud si do toho sednou čtyři hmotnostně průměrné dospělé osoby tak si sebou nemůžou ani vzít kufr :-)

nenno
31. prosince • 1:29

:-/ až bude jenom v manualu pak budu říkat že to je dobrá kára ale takhle vytuněnej golfový vozík

Antiautomat
30. prosince • 12:30

Musim povedat ze toto auto je proste nadhera, hoci radsej by som klasicky benzinak (tieto pa-elektricke sytemy naozaj nemusim), predsa len co je jednoduchsie je v 99% pripadov aj lepsie. Ale inak proste nadherna masivna kara, jednoduchy skvely dizajn, zvladnute do detailu. Tu sa audi A8 moze definitivne schovat, na toto proste nema. Sedel som v obidvoch a lexus je proste lexus. Nestava sa casto ze by som daval jednicku ale tu s cistym svedomim jednicku a aj s pluskou. Takuto karu mat raz v garazi, no mozno na dochodku :-)

ace2
30. prosince • 13:54

Jo, ale hádám, že by se ti A8 nepřehřála při rychlejším dálničním tempu jako Lexus :DMěl jsem to auto na tři dny půjčené. První dej fakt whau, druhý den člověk najde nějaké chyby a třetí den a přes tisíc km je už z těch zbytečných nedostatků dost nepříčetný.Jinak auto je skutečně dost rychlé. Je to auto, které vás při 200 km zarazí do sedaček a do omezovače na 265 kmh přímo narazí. Též převodovka je vynikající (alespon když je to nové) co mě ale dost vadil byl podvozek, který je sice laděn do komfortu, což je u takového auta vítané, nicméně komforní vůbec nebyl a jeho natřásání a neschopnost se vypořádat s nerovnostma byla až zarážející.

Antiautomat
30. prosince • 15:55

au :-)A to si mal pozicany hybrid ci ''klasicky'' V8?
Ono pri tom hybride je to dost mozne sposobene prilis velkou hmotnostou, Aby som bol uprimy, takisto neverim velmi bateriam a vlastne vsetkym tym zbytocnym ''kurvitkam'', ktorych dva a pol metraka by som muzel vozit stale vsade so sebou. Ekologia-neekologia, na to im naozaj s..... zvysoka, tadeto cesta urcite nevedie, aspon nie sucasnou technologiou. Mojou volbou by bola urcite klasika, skratka velky v8 a basta, jednoduchost vitazi.Inak trochu ma zaraza ze tam nemaju diesel (trebars vziat ten styriapolliter z LC, mierne preladit a je to, nieco podobne ma MB s S450CDi - to auto by som si rozhodne rad skusil).

Phoenix
31. prosince • 9:54

Tak ono je vlastně otázka, nakolik jsou hybridy skutečně ekologické, když se vezme, jakou zátěž způsobí výroba baterií, zvýšená energetická náročnost při složitější montáži auta a taky likvidace starých baterií :-)Každopádně velkoobjenové mnohoválce jsou super a rozhodně je lexus frajer, že ještě neklesli k naftě, jako třeba Infiniti... :-)

TB
1. ledna • 14:33

bohužel už i lexus cpe nějaký ten pátek diesly do aut. Zatím tuším u modelů IS, je tam toyoťácký 2.2 D-Cat. Bohužel je jen otázka času, kdy to dají do vyšších verzí

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
matuS
2. ledna • 0:28

tak ta potesim, lexus sa na 2.2 DCAT pekne popalil a uz "nikdy" nechce pouzit naftovy motor. Vsetky lexusy budu benzin + hybrid najblizsich par rokov.

Skyline
31. prosince • 8:27

Misto smrduteho dieselu je tam ten hybrid, to je snad jasne kazdemu, ne? Ja jsem naopak rad, ze aspon nekdo nedava motory z nakladaku do osobnich aut.

Tom
1. ledna • 21:52

Ano, misto smrduteho dieselu je tam smrduty benzinak. A navic v hybrid verzi vypina motor na docela dlouhou dobu, kdy uz vychladne katalyzator a to pak litaj ven svinstva, nez se zas zahreje...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel F.
1. ledna • 22:36

No Vás by měli japonští inženýři ihned zaměstnat, abyste jim vše vysvětlil, co dělají blbě. :-D

Tom
2. ledna • 8:53

Copak, zadny argument vyvracejici me tvrzeni? Pokud nemate jinou moznist jak se k temto informacim dostat, staci zadat do vyhledavace teploty katalyzatoru...
 Ale netusim, co to ma spolecneho s tim, ze lide radi rikaji A, ale uz nikdo nechce rici B, ze to ma i sva negativa, jako vaha, lithium atd...
Technologie muzou byt sebelepsi, ale pokud se to ma vejit do osobniho auta, porad je to jen spalovak na ropna paliva zaneradujici prirodu.

eLzyx
30. prosince • 17:15

mě zase zaráží, že někoho zaráží, že nenabízí diesel. Proč by tam proboha měl být? Aby majitel ušetřil za PHM? Při předpokládaných 3-4letech vlastnictví a 150t km při 4litrovém rozdílu majitel ušetří 180 000Kč. Nechci tvrdit, že to jsou při ceně auta (min 2,2Mio) zanedbatelné peníze, ale benzinový motor je v takových autech nutno brát jako prvek "luxusu" stejně jako masážní sedačky, lepší audio, nebo vyhřívaný volant.

xxx
1. ledna • 11:26

Velka skupina ludi, tak ako ja, si nekupujeme diesel koli spotrebe, ale koli tahu motoru, pretoze ked chces mat silu nemusis ho tocit do otacok. To mi vadi u 90 % benzinov. Samozrejme velkoobjemove benziny su ina trieda, to je tych ostatnych 10 %. U Lexusu ten elektromotor ma brutalnu silu, najazdil som s nim nieco, a vedel by som si predstavit mat ho v garazi. ALE, teraz prichadza to ALE: oplati sa mat tie iste vlastnosti s komplikovanym hybridom, alebo mat to iste s modernym dieslom?
A co sa tyka ekologie, opakoval som to sto krat diesel je ekologickejsi uz zo zakladneho faktu, ze vytazi viacej energie z menej kvalitneho paliva ako benzinovy motor z klasickeho aj ked moderneho spalovacieho motora. Benzinovy motor doslova plytva energiou uz zo svojej konstrukcnej podstaty. Zjednodusene, v benzinovom motore hori zmes benzinu zo vzduchom, v dieslovom hori vzduch a nafta ho len zapali. Preto ked na dieslovy motor date preplnanie tak vykon stupne o 50% a spotreba len o 10%, a ked na benzinovy motor date preplnanie a vykon stupne o 50 % tak aj spotreba ide hore o 49,5 %.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eLzyx
1. ledna • 12:48

na to se dá napsat jediné. Jezdil jsi někdy s velkoobjemovým benzinovým motorem (tj. aspoň 3L)? A k ekologii. Ano je ekologičtější, protože z něj lítá takový sajrajt, že díky němu se zkrátí život spousty lidí. A když je člověk mrtvej, tak neprodukuje "škodlivý" CO2. Doufám, že si tohle nepřečtou ekoteroristé :-/

xxx
1. ledna • 21:52

minule som to tu pisal, takze zopakujem, benzinove motory na mazanie sediel ventilov zamorili okolie ciest na niekolko storoci olovom. Sadze vidis , no napr. radioaktivitu nevidis, takze sadze skodia a radioaktivita nie?
Vsetko je to biznys. Americke rafinerie su stavane na tzv lahke ropy, kde je velky podiel benzinov a mensi nafty a kedze topne oleje, medzi ktore patri aj nafta pouzivaju na pohony lodi a kurenie tak ropne spolocnosti potrebuju predat benziny tak masiruju ludi. Vcera, alebo predvcerom isiel na Z1 dokument o elektrickych autach v USA a tam napr. v pripade EV - 1 bolo krasne vidiet manipulaciu verejnosti.
Odbocim, uhlie je neekologicke, lebo smridi, vies kokolko milionov litrov kyseliny skonci v lufte, alebo v kanalizacii pri spalovani zemneho plynu?
Zatial to nikomu nevadilo. pripravuje sa vsak zakon ze uz sa nebude dat pustat do kanalizacie bude sa musiet zbierat a bude sa platit za jeho neutralizaciu. Priemerny 25 kw kotol vyprodukuje za hodinu niekolko litrov kondenzatu.

eLzyx
2. ledna • 3:00

nějakou oklikou jsi se vyhnul vyzdvihnutí škodlivin u benzinových motorů. S tím olovem jsi to myslel jako žert, že ano?
PS: to v recenzi není čistička vzduchu, ale luxusní automobil sloužící k přepravě cestujících jako "v bavlnce". Takže do toho nacpat diesel je asi jako montáž dřevěných loukoťových kol místo klasických kol s pneumatikami. Můžeš to zkusit utlumit jak chceš, ale do kabiny to vibrace přenášet bude stále a to je důvod proč to nedělají. Naštěstí ;-)

xxx
2. ledna • 14:15

Olovo zial nieje zart, par rokov sa sice nepouziva, zial hlavne v mestach USA su normy olova v pode prekrocene 100 nasobne a kedze ide o tazke kovy tak to este par storoci potrva. O tom sa vsak nesmie pisat.
A co sa tyka vibracii, tvoj argument ma opodstatnenie len ak auto stoji. V pohybe je vplyv vybracii motora len do 10%, zbytok tvoria hlavne neodpruzene hmoty a cesta.

Tom
2. ledna • 9:00

A co treba nespalene aromaticke uhlovodiky, videl jste studii jejich vlivu na vznik rakoviny? Nezadaji si s pevnymi casticemi u dieselu.
A ano, neni to cisticka vzduchu, takze nechapu, prot to nekdo nazyva ekologicke, kdyz na tom ekologicke neni vubec nic, stale to spotrebovava ropna paliva ve velkem mnozstvi. Kdyby lide vyuzivali radeji hromadnou dopravu, bude vic ekologicke nez vsechny tyhle vykriky.

Tom
1. ledna • 17:32

Na to se da napsat jedine. On psal, ze u velkoobjemoveho benzinu je to jinak, staci cist. Jenze ne kazdy ma na ziveni takoveho motoru a proto asi ten nazor na diesely.
Osobne se mi libi turbobenzin, jenze z neho litaj taky takovy sracky(jako z kazdeho spalovaciho motoru), ze to spouste lidi zkrati zivot, takze je vlastne ekologicky.
Nicmene jsem si nasel studii, dle ktere se pri dovozu lithia vyprodukuje tolik skodlivin, ze to nezvladne jakykoliv spalovak v osobnim aute po dobu zivotnosti. A to v tom neni zapocteno, ze hybrid vypina motor i na delsi cas, takze vychladne katalyzator a to, co lita ven z benzinu, nez se zahreje kat je fakt sajrajt.

eLzyx
1. ledna • 19:32

no pokud nemá na živení takového motoru, tak ať si pořídí co já vím - třeba Superb v dieselu. Bych tu taky mohl fňukat, že se mi líbí Aston Martin DB9 a že by mi v něm stačil dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec, koženka místo kůže, bubny na zadní nápravě a audio jen se 4mi repro.

Tom
1. ledna • 21:50

Tak jsem to cetl jeste jednou a nikde jsem nenasel, ze by fnukal po dieselu, jen napsal, ze ho zarazi, kdyz maj diesel, proc tam neni. A nize mu odpovida skyline, ze tam je misto toho hybrid. A rekl bych, ze je to jasne vysvetleni...

Skyline
30. prosince • 15:25

Heh, deja vu, tuhle diskusi jsme tu vedli temer presne pred 3 roky :-) Jestli facelift vylepsil podvozek, tak to bude parada, ten byl presne takovy, jako pises - houpal se, ale razy netlumil a ve sportu byl vylozene otravny. Naopak fantasticka byla prevodovka (zase bych se projel, za ty roky se skvelych automatu objevilo nekolik - maserati, infiniti - takze by bylo zajimave porovnat, jestli to cloveku i dnes prijde jako takova bomba). Nicmene to auto je i po temer 4 letech nadherne. Uvidime, jak to pujde, v garazi by se mi libila 460, na hybridy zatizeny nejsem. PS: to tvoje prehrati ovsem nebylo "v rychlejsim dalnicnim tempu", to bylo proste pri pokusu jet "co to da", coz nerikam, ze nekdo nedela, ale je to uplne mimo urceni auta a na takovou jizdu si proste hybrida nekoupis. Aspon me teda unika smysl, protoze pri takove jizde je po par minutach hybrid akorat zbytecnou pritezi.

Tom
30. prosince • 11:09

Opravdu škoda toho odporného odstínu dřevěných obkladů, co na tom, že je to dřevo nejvyšší kvality, je to kýč a u Lexusu pokud vím nejde vybrat jiné (pokud se zvolí černé čalounění). Nemám problém s omezenou volbou výbavy, za 3 miliony stejně chci mít v autě všechno (za předpokladu, že bych někdy měl 3 mega na auto). Všechno, jen ne tohle.

Phoenix
31. prosince • 9:51

No vida, a já jsem chtěl akorát napsat, že tohle je první dřevěné obložení, které na mě nepůsobí jako plastové - teda mluvím o lakovaném... Všechno co jsem zatím kde viděl (a že jsem poběhal i různé autoshow, kde člověk vidí fakt skoro všechno), na mě působilo jak plastový výlisek z mazdy z 90. let :-)
Mě se ale stejně nejvíc líbí "surové" nelakované dřevo, jak ho dává Volvo do XC60 :-)

Tom
31. prosince • 11:37

V reálu to asi může být jiné, jasně. Ale přesně, to co dává Volvo nebo třeba Audi do nové A7/A8 mi přijde úplně někde jinde...

Doporučujeme

Články odjinud