TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

27 komentářů

JohnST
23. května • 0:43

Tak toto auto je taka nuda, ale taka, ze normalnemu vodicovi z toho hrabne.B-]:-D

Saman
22. května • 14:20

test ktery nema smysl cist, staci se podivat na test Garaze (te Slovenske) a uplne to staci :-)

Cílek
22. května • 17:34

Ano, Rasťo ukázal, že dvacet let staré LS byla technicky charismatičtější kára než toto auto dělané na efekt, ale jízdně neuspokojivé.

Kankunen
22. května • 12:53

To je zajímavé, že na diskuzi je více hybriďáků než skutečných aut v republice. Ale mají v tom jasno. Z čeho se bere el. energie při jízdě do kopce? odpovědi 0, mínusy 2.

MartinST
22. května • 15:13

Tak já ti teda odpovím :) Pokud je akumulátor na minimu a systém se rozhodne při jízdě do kopce dobíjet, samozřejmě že energii vezme ze spalováku, potažmo z benzínu. Ale tato situace nastává minimálně (téměř nikdy), většinou systém udržuje akumulátor nabitý tak, aby právě při potřebě prudší akcelereace nebo jízdě do kopce elektro pomohlo. Pokud je kopec hooodně dlouhý, tak celou energii k pohybu dodává pouze spalovák , elektriku systém začne ukládat až při vhodnějších situacích (ustálená jízda po rovince, plachtění, brždění...) .

Kankunen
22. května • 15:53

Tak nějak, ze spalováku si hybrid dělá zásobu pro případné větší zrychlení, ale jeto stav pro spotrebu nechtěný. A podívej co píše Joe v 9:00. Dobíjí do kopce. Vlastně obrátil princip hybridu naopak. A to není žádná výjimka.

Kankunen
22. května • 15:53

Tak nějak, ze spalováku si hybrid dělá zásobu pro případné větší zrychlení, ale jeto stav pro spotrebu nechtěný. A podívej co píše Joe v 9:00. Dobíjí do kopce. Vlastně obrátil princip hybridu naopak. A to není žádná výjimka.

MartinST
22. května • 16:29

Jj, do kopce dobijet system sice muze (ale temer nikdy to nedela) ale kdyz tato situace nastane, zere v tuto chvili jak prokopnuty a rve. (Auris hybrid). Na druhou stranu, pri ustalene jizde po rovince system uklada elektrinu docela casto a dovrovolne. Asi je pro system efektivnejsi drzet spalovak v nejefektivnejsich otackach a z prebytku vykonu vytvaret zasobu elektriky. Na druhou stranu jsou ale pri vyrobe elektriny ze spalovaku určitě ztraty v el. casti systemu... Nevim, predpokladam ale, ze si to inzenyri v Toyote spocitali:) At tak nebo tak, z vlastni zkusenosti vim, ze cely system je dlouhodobe velmi usporny, prijemny na jizdu (hlavne ve meste) a pro me osobne pozitiva vyrazne prevysila negativa.

uspokojena lepenka
22. května • 9:57

"Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli." Ano, onen chybejici klasicky kolicek v kaplicce pristroju nejednoho redaktora dokaze zcela zmast ... :-D

Petr
22. května • 10:32

Je to o tom, ze to auto je proste oproti nemcum spatne. Jak v tlumeni nerovnosti, tak dynamice, tak modernim funkcim. Ne nadarmo, kdyz nedavno srovnavali prave totoho Lexuse s A8, absolutne propadl. Ono hybridni Lexus je fakt pro nadsence, cl jezdi jedte vyhradne po meste, jinak to muze koupit jen uchyl, nebo fanda znacky - tedy uchyl.

Clayton
23. května • 2:07

Bohužel, nové LS Lexus zvoral naprosto totálně. Měl jsem možnost porovnat jej vedle svého LS 460 a to nové auto je horší skoro ve všem. A absence V8 je naprosto neodpustitelná. V prodejích teď v USA prohrává dokonce i s Genesisem G90, který za podstatně lepší peníze nabízí komfort starého LS a poctivý osmiválec.

ello
22. května • 11:43

:-) Petr to muselo Lexusakov bolieť, ale bohužiaľ je to tak ako si napísal. Pre mňa je záhadou ako to mohli v Lexuse tak zbabrať.

Petr
22. května • 18:45

Hele ja jim to neberu. At si v tom jezdej. Kdyz chtej horsi, linejsi, min komfortni, hnusnejsi auto - at jdou k Lku. Ale ja bych si to nevybral a stejne tak zadny motoristicky novinar, ktery auta testuje. Aneb kdo by si dobrovolne koupil horsi produkt.

Jiří
22. května • 12:06

co se týče komfortu, když tam dají 20/21 na runflatech tak se není čemu divit, a už vůbec nechápu proč tam není noční vidění min generace ho měla..je pravda že na Lexus to docela zprasili..

ello
22. května • 9:43

Prva LS 400 bolo na svoju dobu výborne auto. Japonci si zobrali za vzor MB W 140 a bolo to aj vidieť. Škoda, že pri novom LS nevyužili svoj potenciál a troška to odflakali. Čo sa týka infotaimentu už si v Lexuse uvedomili, že to tak nejak prekombinovali. Šéfka vývoja sa už vyjadrila, že to zmenia a modelový rok 2019 bude mať iný infotaiment. Na druhej strane zasa vďaka za Lexus aspoň nie je na cestách dizajnova nuda ale je pravda, že za tie prachy by som išiel do D3.

Kankunen
22. května • 8:31

To zase bude mňamka pro hybridní příznivce. Hybriďáci umí totiž dobíjet i na dálnici do kopce, startér o výkonu 1kW změní na generátor , pohánějí jím mnohem větší elektromotor a přebytky jdou ještě do baterky. Když tomu takto rozumíš, tak je hybrid jasná volba.

GR8
22. května • 9:08

Lexus nemusíš mít rád. Přístup Lexe k přesunu Homo sapiens vozidlem, respektive jejich celkovou filozofii pohybu nepochopíš, když ho pochopit nechceš. B-] MB AMG S63 eleso seřeže, stejně tak BMW 750i (o V12 se nebavím). Lex je o pohodlí, jiném pohledu na svět. Netřeba řešit baterky. Pokud ti z toho nic nevyhovuje, můžeš koupit německou, či US, či korejskou, či italskou, či britskou konkurenci.

Petr
22. května • 9:14

Lex je o pohodli, ktere je v MB i BMW lepsi. Jo, jasne. Chapeme.

Luise
22. května • 10:59

Lepší? Pohodlí v této třídě už se asi nedá moc měřit. Ale pokud si člověk sedne do Ácka a do CT, do 3er nebo is, tak ano. Jsem spíše do sportovna, proto když presednu z bmw/alfy do lexusu, mám pocit, ze sedím v obýváku. Nejpohodlnější vozy.

Joe Doe
22. května • 9:00

Neviem, co to myslis ironicky, ale toyotacky HSD s eCVT dokaze nabijat za akychkolvek podmienok - do kopca, na dialnici, v pokoji, pri plachteni i pri cuvani. A samozrejme pri brzdeni (elektromotorom i brzdami).Na rozdiel od hybridov s dvojspojkami totiz otacky motora a otacky kolies spolu nesuvisia.

Kankunen
22. května • 9:37

A to je jádro pudla, z čeho tu energii pro vybíjení vezmeš?

Kankunen
22. května • 11:28

nabíjení

bzzz
22. května • 8:40

Nic jsi nepochopil. Ten hybrid je tam proto, aby se cilovka dostala, kam potrebuje. Tzn do mist, kde si brzy ciste spalovaky nepsouknou. Ze to nedopadlo na vybornou, je skoda a trochu ostuda.

Karel.
22. května • 10:12

Jenže s tímto modelem se cílovka nikam nedostane, protože dojezd na baterky je minimální a platí pro něj stejné omezení jako pro normální benzíňáky.

Joe Doe
22. května • 12:26

2018 a ludia na motoristickom fore stale nevedia, ako funguje hybrid.

Karel.
22. května • 12:52

Ale vědí a tudíž také vědí, že třeba v Norsku kde už existují bezemisní zóny je do nich povolen vjezd jenom eletroautům a plug-in hybridům. Tudíž Prius plug-in smí, normální Prius nesmí.

Kankunen
22. května • 9:34

A kde takové místa jsou nebo budou?

Doporučujeme

Články odjinud