TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Josef  |  19. 07. 2018 13:41

Má chybu? Nemá. Infotainment nepovažuji za důležitý, dá se na to zvyknout. Bohužel pro mne ta cena... Ale pro dvě osoby perfektní "vymazlené" auto "snů". Asi bych mu ve svém věku dal přednost před Carrerou. Konec přestávky, jdu dělat, abych si mohl koupit alespoň to, co můžu...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 07. 2018 20:06

Těžko Josefe hledat na něčem takovém chyby. Fantastické auto od mé druhé nejoblíbenější automobilky. Víte co jsem ale zaznamenal? Pach benzinu, vždycky po ostré jízdě. Stačilo vystoupit a cítil jsem benzin. Můj kamarád říkal, ze je to normální (měl dlouhou dobu Nissan GT-R).

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 07. 2018 20:51

To je dobre, ne

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 07. 2018 21:03

Jasně... Ale vážně, byl to zvláštní pocit. Takový ten nespálený benzin, jsem si říkal a teď to tady bouchne...

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  19. 07. 2018 23:08

Palec nahoru...i v mem jeepu v8 to vzdy citim...tu vuny, po ranu vune nespaleneho benzinu,ted mam shozeny vyfuk,kdyz to ze srandy nastartuju...neskutecky a opet ta vune benzinu. To je ten spravny pocit ;)

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 07. 2018 21:14

Já jsem se s tím svezl jen "kousek" v běžném provozu (občas i "svižněji") a benzin jsem necítil. Vnímal jsem jen vůni novoty a potom si pořádně auto i detailně prohlídl. Opravdu nádherná precizní práce a velmi útulný interiér. Na opravdu ostrou jízdu by mi takového "vymazleného" "šperku" bylo snad i líto...
O značce Lexus ale oba víme své, že? Měj se hezky a užívej si léta nejen na silnicích.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  19. 07. 2018 13:42

To je snad nejlepší auto současnosti. Snad to pomatené ovládání tolik neruší.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 07. 2018 14:18

Tusim Japonci slibili do budoucna napravu a alespon u nekterych modelu moznost aktualizace/prehrani systemu.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  19. 07. 2018 14:26

Tomu nikdo neveri. Toyota/Lexus nikdy neumela delat uzivatelska rozhrani a nevidim duvod proc zrovna ted by s tim meli zacinat. Infotainmenty od Toyoty jsou jedna katastrofa za druhou uz od roku 2001 kdy vyrobili svoji Gen 1.

Odpovědět  |   | 
pegas64  |  19. 07. 2018 18:44

Iny pohlad. Toyota/Lexus sa sustreduje na spolahlivost/bezpecnost a bezpecny infotainment je ten, ktory najmenej odvadza pozornost.
Americky autoklub AAA "tvrdí, že jakmile řidič nevěnuje pozornost silnici pouhé dvě sekundy, zdvojnásobuje se riziko havárie ... Nabízí databázi 40 vozidel, které všechny prošly stejným testem ... Pokud jde o vozy, jež se prodávají i v Evropě, patří mezi nejlepší systémy ty v Kiích/Hyundai nebo Toyotě . Všechny mají „průměrnou“ úroveň odvedení pozornosti. V testu naopak propadly navigace prémiových značek (Audi, BMW, Mercedesu, Tesly i Land Roveru) nebo Hondy, všechny mají „velmi vysokou“ úroveň odvedení pozornosti."
Zdroj: https://auto.idnes.cz/android-auto-applecarplay... ...
Test autoklubu: https://aaafoundation.org/visual-cognitive-demands-... ...
pdf (celkove vysledky str. 31): https://aaafoundation.org/wp-content/uploads/2017/1... ...
Inymi slovami, treba si dlhsie zvykat a nastudovat manual, ale potom to podla vysledkov testu menej odvadza pozornost. Vacsina funkcii sa ovlada 3 sposobmi (tlacidla, touchpad, hlas), vacsinou sa da najst rychla kombinacia.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 07. 2018 19:58

Lehký problem může představovat ne příliš šťastné rozložení hmotnosti. U tohoto auta se tak objevuje nedotáčivost. Jinak naprostá spokojenost, tak hodné auto jsem dlouho neřídil. Co mě na LC500 fascinavalo asi nejvíc byl motor a jeho zvuk.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  19. 07. 2018 14:31

ty linie jsou neskutečný, obrázek 14! nádherný auto
v r. 2012 jsem v Ženevě u konceptu zíral jak opařenej
https://www.flickr.com/photos/99751302@N03/17037... ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 07. 2018 16:17

Lexus narozdil od vetsiny automobilek reflektuje u seriovek/masovek letopocet a snazi se o rekneme futuristicky/moderni design. Tohle se povedlo naramne.

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  19. 07. 2018 14:50

Bejt to SUV a nejlip od koncernu, tak je to jina liga. Skoda no tohle si nikdo nekoupi, protoze se do toho spatne poleze a bude blbej rozhled jak je ve vsech nabusenejch autobusech...

Odpovědět  |   | 
setr  |  19. 07. 2018 18:36

No a ten kufr?? Vždyť to nemá vyndavací sedadla a vůbec, ta nakládací hrana....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 07. 2018 20:01

Ty jsi normální ubožák. Btw ten kdo si toto auto kupuje pravděpodobně má jedno nebo dvě rodinné vozy doma v garáži. Těžko si LC500 pořídí člověk jako auto na každý den.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 07. 2018 21:34

Takže tady máme rozpočet na nové rodinné auto. 3,1mio stojí LC500 a 3,6 mio stálo moje SUV. Jsme rok před nákupem. Přicházím ke své ženě a říkám ji o tom, že mi "kucí" na autorevue poradili, abych ušetřil půl mega a koupil jako auto pro rodinu LC500. Je to přece taky osmiválec a krásně zní. "Není to těžkopádná krabice" povídám ženě a dodávám, že "kucí" říkali, že SUV se hned v první zatáčce převrátí. Blbý je, že dětem budeme muset useknout nohy a na chalupu s polní cestou a kameny už se nikdy nepodíváme, ledaže bychom ty tři kilásky došli pěšky.
"Nic do toho nedáš, ale zase budeš mezi diskutéry - teoretiky mít své místo. Můžeš jim říct, že máš auto s ku..vsky nízkým těžištěm. Budou tě brát a budeš mít respekt. A o to jde milá ženo, musíš si vybrat auto podle jiných a ne podle svých potřeb, abys byla "in" a "cool". A koncern nikdy, "kucí" říkali, že se to prej kazí a že si to kupujou jenom ovce".

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 07. 2018 21:54

Uz zacatek je spatne. Jak si dovolujete mit na auto 3.6 mio, kdyz vetsina lidi se horko tezko (nebo vubec) priblizi desetine, tzn. 360 tis?

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  20. 07. 2018 09:02

prosimte nebrec nam tu,

dekuji

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 07. 2018 09:16

Ale já nebrečím, já se náhodou dobře bavím při výronech idiotů, jak jsi ty...

Odpovědět  |   | 
Barbar Hovnan  |  20. 07. 2018 12:36

Tento clovek tady neustale fnuka a fnuka. TVL.. Taky sis toho vsimnul?

Odpovědět  |   | 

A teď mi řekněte, proč si mám koupit tohle místo Mustangu GT za 45 % ceny.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 07. 2018 18:26

Pro to.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 07. 2018 19:14

Pokud takhle uvažuješ, pak ti věci jako styl, elegance nebo pohodlí nic neřeknou. Mustang je ve srovnání s LC konstrukčně dětská hračka.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 07. 2018 19:34

To nereste, Petre.

PS Proc si mam koupit Bowieho za 370,- a ne Misika (mladyho) za 170,-, mrk

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 07. 2018 20:01

To se mi snad jen zdá.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 07. 2018 21:18

Já bych měl bohužel peníze max. na toho Mustanga, jak jsem se už zmínil. Ale oba víme o srovnání s Mustangem své....

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 07. 2018 09:08

Ked sa musis pytat, tak by si tu asi nemal byt.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 07. 2018 09:49

Proč si ho máš koupit Ty, to nejde vysvětlit, to musíš vědět sám, my ti můžem vysvětlit proč si kupujem svoje auta.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 07. 2018 10:01

Ta otazka je spise self promo, mrknete na jeho socialky/twitter.

Odpovědět  |   | 

Reálně jsem se chtěl dozvědět, jaké je srovnání dvou snad jediných zbylých atmosférických V8 na trhu co se týče jízdních vlastností a zábavy (samozřejmě že Lexus bude vevnitř luxusnější a kvalitnější, ale neřekl bych, že komfortnější, Mustang je ideál pro tlusťochy jak já), ale jen tady řešíte blbosti.
Takže je tu někdo, kdo řídil oba a může dát nějaký insight nebo tady majitelé Fabií řeší, že nechápu, jaký je rozdíl mezi autem za 1,5 a 3 mega?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 07. 2018 10:40

Lexus jsem neridil. Jinak klasicka zkusenost - Mustang/Corvette z pujcovny a trada po Statech, zjistit, o cem to teda je. Za komfortni ho teda nepovazuji a mnohoset (natoz tisici) kilometrove presuny priste uz nee. Nicmene aktualni design mne bere a motor zni hezky. Imho srovnavame nesrovnatelne.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 07. 2018 11:12

Jen doplnim - co jsem mel moznost vyzkouset - (T)Eckovy AMG Mercedes bylo komfortni auto.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  19. 07. 2018 18:33

Auto sice nie je uplne to, co by som chcel, ale tato kara je nazaj paradna.

Odpovědět  |   | 
jean  |  19. 07. 2018 22:55

Ale to auto je predsa zlé, lebo si ho väčšina národa nemôže dovoliť. Alebo to platí len pre SUV Volvo?

Odpovědět  |   | 
setr  |  19. 07. 2018 18:34

TOHLE je nádherný auto.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 07. 2018 20:03

Jako chytá to pohledy. Kdekoliv jsem s nim jel, bylo LC500 středem pozornosti. Lidi se s vámi dávají do řeči, není tam taková mafiánská auta jako u D3.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 07. 2018 21:04

aura... pardon T9 a ruce od kuřete v KFC...

Odpovědět  |   | 
Posraldescu  |  19. 07. 2018 19:25

Ovládání infotainmentu vyřeší Android Auto nebo CarPlay :-'

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 07. 2018 21:21

Speciálně pro čtenáře tohoto testu a vůbec všechny lidi, kteří Autorevue navštěvují jsem připravil hodně hrubý sestřih záběrů s LC500.
Volume nahoru, ten motor musí být slyšet i u sousedů...

https://youtu.be/pfWxuyLw8Xs...

Odpovědět  |   | 
Tommino  |  19. 07. 2018 22:11

Dyť jsem říkal, že máš vybráno ;)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 07. 2018 22:22

Pšt, tady jsem za koncernistu s uchylkou na SUV.
Teď vážně. LC500 je fakt super, ale na okreskách i na dálnici je QV o vesmír jinde. Dynamika stačí na 340i, ale s M3 by už LC500 mělo vážný problém v přímce i na okreskách.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  19. 07. 2018 23:26

A hlavne Lexus je o pohode, tichu,luxusu,vychutnavani...vis, ze kdyz chces, mas horu koni pod kapotou,ale nespechas, mas svuj svet a pohodu a s nikym se nemusis pomerovat. Protoze kdo ma Lexus, ten uz ma zavodnicky leta davno za sebou ;)

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  19. 07. 2018 23:23

Lexusy jsou krasny auta. Ono uprimne...kolik lidi si koupi auto za cca 3-4 mil . Kdyz jsi lepsi podnikatel / zivnostnik , udelas cca 70-90 papiru /mes(o zamestnancich neni vubec rec) stejne Te nenapadne takove auto koupit...pokud neni na odpocet DPH nebo na super leasing. Proto, da se rict, nikdo tady krom par vyvolenych absolutne nedokaze takove auto rozumne ohodnotit a muzou tu psat, co chtej. Ale je krasne, prekrasne. Lexus je proste spica

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 07. 2018 23:51

Vetsina lidi, ktery by si L u nas mohli dovolit, ho poradne nezna nebo jim neprijde dostatecne reprezentativni/prestizni. A pro Porsche, Ferrari nebo BMW M zase neni L konkurence, ne?

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  20. 07. 2018 00:27

Ano, L si vybere opravdu jen jista skupina lidi, ktera vi co chce, co kupuje a proc to kupuje. Jenze na druhou stranu...co je pro L cechacek? Pokud jsi zcestovaly svetem, tak vis, ze pomer L v zemich asie, arabie,RF,jizni/stredni/severni ameriky je v uplne jinem meritku, nez u nas

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  20. 07. 2018 09:00

ufff, slint... na infotainment se*e pes stejně ve finále člověk používá zlomek toho, co tam je nacpáno... nádherné auto... skoro by se dalo říct, že to je automobilový mokrý sen

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 07. 2018 09:10

Pekne napisane o peknom aute.

Dokonca sa naslo miesto aj pre komicku vlozku:

"Ten jsme již testovali a své dojmy z něj popsal Honza Mička."

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 07. 2018 09:20

No a takto to vypadá, když si chceš LC500 objednat:

"Dobrý den xxx,

udělal jsem maximum z jednodenní zápůjčky tohoto krasavce a výsledek zhlédnete 24.6.2018 od 13:45 na mém kanále.
Doufám, že se Vám video bude líbit a že od Vás dostanu nějakou zpětnou vazbu.

Klidně přepošlete poté komukoliv z importu. Ostatně oni sami musí posoudit, zda jim některé české médium v současné době podobně zpracuje „reklamu“ na nové vozy.

Moc děkuji za pomoc a objednávku dořešíme později."

A odpověď pana prodejce:

"Dobrý den vážený pane xxx,

Velice děkuji. Těším se a určitě si video nenechám jen pro sebe. Příští týden se ozvu.

Děkuji. Přeji příjemný víkend."

A teď soutěžní otázka. Myslíš, že se pan prodejce namáhal a ozval se mi, když jsem si u něj chtěl objednat auto za 3,21 milionu? Správně, neozval... Ani mail, ani telefon...


Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 07. 2018 09:36

Podel se o sve dojmy s madarskou(?) centralou, vazne. Mne volaji snad po kazde navsteve autorizaku Toyoty a zjistuji, jak vse probihalo a jestli jsem byl spokojeny.

Odpovědět  |   | 
Seabow  |  21. 07. 2018 21:06

Tak to je naozaj hanba a celkom by som zvazoval kontaktovat importera cz alebo dokonca aj Eu ak by som neuspel, to je celkom sokujuce, ze na to predajca prdi zvysoka, od coho je vlastne plateny? Akoze mu je iedno, ze nepreda auto za vyse 3mil. Kc tak to uz potom neviem asi je plateny na hod. a nie kolko aut preda inac to neviem pochopit. Aj keby sa neozval predajca dacie tak je je to neospravedlnitelne. Ako ides postupovat?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A