Jsem velmi atraktivní a sexy dívka.rád cestujiHledám někoho, kdo by mě pozval.Zobrazit zemi nebo městoBavte se.Moje intimní fotky >>> https://goo.gl/NVVPym...... <<<Tato stránka obsahuje také moji kontaktní informace.
Tak toto je ale naprostá nekázeň a neloajalita...Jak může 190 cm vysoký novinář zcela bez skrupulí zveřejnit článek/test auta, které není koncernové - nějaký Luxus či co?! Už toho mám dost, a ihned nahlašuji tento článek na centrálu do Vlkohradu. Takové lidi jsou zkázou koncernu!!!
Na Lexusoch mam odjazdene dost (IS 250 a NX hybrid, 300 myslim). IS by odo mna dostala 3 hviezdicky a NX jednu. Okrem velmi prijemneho V6 motora, dobreho automatu a pre mna pekneho dizajnu mi na tom aute prislo vsetko podpriemerne. A co sa tyka NX, tam je myslim celkovo dobre vymysleny ten hybridny system, inak vsetko uplna katastrofa - ergonomia, dizajn, mini kufor, nepohodlne sedacky, vrzgajuce plasty, po tyzdni som ho stastny odovzdaval naspat.
Mohu Arte posoudit zkušenosti jen 3 majitelů 3 Lexusů, ale nic takového, co jsi napsal, by nikdo z nich nenapsal. Žádné vrzání, žádné nepohodlné sedačky, žádná špatná ergonomie, žádný "mini" kufr.Naopak - společný názor: "Vymazlené, moc dobře jezdící a příjemné spolehlivé auto, které vyhovuje požadavkům".To ale neznamená, že třeba zrovna ty máš takovou špatnou zkušenost. Je možné, že zrovna ty jsi narazil na "zmetek"... Poněkud mám ale podezření na objektivitu tvého hodnocení, protože napsat "mini kufor" je hodně neobjektivní, protože daná velikost kufru může pro něko znamenat dost, pro jiného hodně a pro dalšího málo. Ale "mini"? To snad ne!V každém případě opakuji, aby si každý auto osobně vyzkoušel a ověřil si, jestli dané auto splňuje všechny požadavky. A potom následně, ať si každý koupí auto, které se mu líbí a které mu vyhovuje. Hlavně aby byl spokojen. Proč ale kritizovat auto, které může vyhovovat někomu jinému?
Slova o mini-kufre su mozno prehnane, ale skor vyjadruju frustraciu z toho auta, ze vsetko zle, este aj maly kufor. Avsak tvrde plasty v interiery mozu len a len priniest pazvuky pri prejazde nerovnostou. Lexusy maju jednu vyhodu oproti nemeckej premii a to je to, ze su spolahlive, ale inak su to fake premiove auta, myslim, ze japonci vobec nechapu co tie auta vlastne maju mat. Ale tou kvalitou si podmanili vela ludi, ktori sa inak autam vobec nerozumeju. Lexus mi pride ako znacka zamerana prave na tychto ludi, ludi ktorym nevadia tvrde plasty, ludi ktorym nevadi tisic patsto gombikov v interiery, ludom ktorym nevadi ze pamatovy gombik na prestavenie sedadiel sa neda najst a ludom, ktory si neuvedomia kazdy pazvuk pri prejazde nerovnostou, ale pochvaluju si stresne okno a head up display. Prave privlastok "vymazlene" je presny opak co je Lexus (minimalne NX), chcel by som vediet, co je na tomto aute vymazlene, rad si to vypocujem. Inak samozrejme, toto je len moj nazor. Podobny mam aj na BMW X5 E70, ktore som vlastnil ja pol roka. Moje 2 S-Maxy a jeden C-Max su oproti tymto obidvom autam jedny neuveritelne poctive, prijemne auta aj so svojimi par chybickami. 12 rocny C-Max robi menej pazvukov ako nove NX, smutne na auto za 55 tisic.
A ze Josewfe sam tak rad pises o spatnych strankach napr. vozu VW? A nikde jsem u tvych prispevku nevidel poznamku, ze se jedna pouze o tvuj nazor a dojem. Tak proc kritizujes jeho, ze napsal sve zkusenosti a poznatky a hned dodavas, ze sto lidi sto chuti? Neplati to nahodou i o tvych negativnich prispevcich?:-D
Tome, asi si mne s někým pleteš. Já jsem vždy psal, že se služební Osctavií jsem spokojený, ale žádný zázrak to není, což je pochopitelné. Cenou jinde a je to jiná kategorie, než Lexus. Jo a též jsem psal, že se služebním Passatem jsem byl hodně spokojen (více než s Octavií, ale to je snad také pochopitelné - jiná třída a jiná cena). Co se týká kritiky - tak jedině v tom, že VW velmi často "inovuje" motory bez toho, aby je pořádně vyzkoušel. Uvedl jsem ale též, že záleží i na tom, kdo s autem jezdí a jak se o ně člověk stará (včasná výměna oleje,...), takže za řadou průšvihů třeba VW nemůže. Já jsem v Octavii měl "problémový" motor 2.0.TDI (a mám ho opět) a nikdy žádný problém. To jsem napsal opakovaně několikrát a v kontextu, že se jedná o můj názor. Takže asi tak, Tome.
Mel jsem ho na 2 dny. Jizda s timto autem je neuceritelne pohodlna nenucena komfortni. Pokud se slapne jede ale vadila mi prevodovka. Luxusni nenucene svezeni. Nakonec jsem koupil konkurenci. Dnes jsem malinko zklaman. Priste ty koule snad budu mit a koupim Lexe.
a co konkrétně A4, 3er..?
Kdybych nedostal info, že GS končí a co si budeme povídat, technika nebyla již nejnovější nejspíš bych bral GS. K výše uvedeným věcem jsem přihlédnul a nakonec koupil G30. Je to v M paketu, tvrdé jako prkno. zvykám si. Nicméně můžu zodpovědně říct, že co do pohodlí a pocitu kvality byl Lex lepší.
GS v Luxury Line je parádní auto, a tím že končí bych do toho šel, cenu si to aspon bude držet..5er nové jsem nejel takže nemůžu soudit..
Problem GSka je, ze strasne designove zastaralo (ostatne stejne jako ve sve dobe predchozi model), dneska vypada jako deset let stara kara koupena v bazaru za par supu.
"Stačí zkrátka pár kilometrů za volantem a potřeba dupnout na plyn vás jednoduše opustí" Takže dokonale frigidní auto, stroj pro přesun z bodu A do bodu B, nic co by nadšeného řidiče přitahovalo, provokovalo a dávalo mu jakýkoliv požitek. Prostě jak řekl Clarkson, hybrid je dokonalá antikoncepce proti otěhotnění jízdou. Myslím, že toho šestiválce 2,5 l bude věčná škoda.
Ach ty “sofer”1) lexusy su cokolvek, len nie frigidne auta2) zrovna clarkson ma lexusy rad
Zrovna Clarkson o IS300h napsal "This is a car built for one thing: economy" a dal mu dvě hvězdy. Asi ty Lexusy doslova miluje. http://www.driving.co.uk/car-reviews/the-clarkson-... ...
Si hlupy, nevzdelany, nemas prehlad.S takymi diskutermi sa neda viest dialog (:
Tak napis hned, ze s lidmi co maji jiny nazor nediskutujes;-)
Tos mi to tedy nadal, Einsteine.
Člověk se musí smát.
Neprestava mne fascinovat, kolik ridicu citi potrebu zavodit v nezavodnim aute, resp pozitek z jizdy ma spojeny vyhradne s rychlosti/zrychlenim ;-)
Taky mne fascinují ty trapné řeči. Je to o pocitu z jízdy. Na služebním autě ujedu denně cca 400 km a stejně si chci v soukromém najet aspoň pár kilometrů. Naopak to rozhodně neplatí.
přesně tak, a většinou stějně jde o naftový načipovaný střelce co jedou brzda/plyn, pořád předjíždějí a do cíle dojedou o 30s dříve..
Dobrý den,to si zase úplně nemyslím. Mám rád sportovní sedany, stejně jako sportovní jízdu, tohle auto ale na řidiče dokáže zapůsobit svými vlastními způsoby. Baví mě ho řídit, a nemusí to přitom být vůbec agresivní. Jsem rád, že se u nás prodává, ale jak říkáte, šestiválce je samozřejmě škoda. Nebyla to žádná raketa, ale už pro ten pocit. Navíc šlo tenkrát o nejlevnější šestiválec u nás, nový stál i méně než 900 tisíc.
Napsal jste hezký a výstižný článek pane Mičko. Mám na Lexusy shodný názor a stejné zkušenosti a vnímání jako Vy.A ten motor mohu potvrdit a stejně tak si myslím, že ten 6 válec měli v nabídce ponechat. S tím ale nikdo nic nenadělá, realita je taková, jaká je...
Zdravím.Měl bych na Vás dotaz, jak svítí autu full led světla a zda je v interiéru nějaké ambietní osvětlení?. Děkuji.
Dobrý večer,vidíte, na ta jsem v testu úplně zapomněl. Jsou statické, s LED zdrojem pro dálkový a potkávací režim, a v rámci segmentu jde o takový lepší průměr. Vidíte, kam běžně potřebujete, světlo není úplně bílé, ale celkově se v noci jezdí příjemně.Za sebe musím říci, že Mercedes je na tom pořád lépe. Vrcholné ledky umí odstiňovat ostatní auta a máte i širší světelný kužel, na druhou stranu se ale nejedná o standard.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.