Test: Lexus GS 450h F Sport – zátah rakety

32 komentářů

yderco
20. listopadu • 18:30

No něco jako luxusní auto to je ale ten disajn se zrovna moc nepovedl, chtělo by to atraktivnější vzhled.

X1
24. listopadu • 1:59

Mne pride tento Lexus dizajnovo zaujimavejsi ako 5-kova rada, nie je taky okukany. Praveze aj dizajn je u tohto Lexusu plus, je jednoducho iny ako to co vidis bezne po cestach.

Mirek
20. listopadu • 15:21

Škoda, že Toyota má Lexuse, možná by tento design měly řadové Toyoty a to by se určitě neřešil jejich nemastný a neslaný vzhled, až na světlé výjimky (např. GT86). Jen by mne zajímalo, pane Matějko, co si mám myslet o vámí udávané spotřebě při testu, když při pohledu na fotografii vidím "Průměrná 10,8l/100km". Nějak mi tady něco nehraje.

Šákul Ředkvička (pota)
20. listopadu • 21:18

Toyoty jsou nemastné, neslané? Avensis - raketa, Yaris - nasraný bobek, Land Cruiser - hromada plechů, Land Cruiser V8 - majestátní offroad...mě připadá design docela dobrý a rozhodně ne nudný.

Mirek
20. listopadu • 22:21

Každý má jinou představu o designu. Avensis rozhodně raketa není. Po faceliftu vypadá výrazně lépe, hlavně zepředu, ale stále to není ono a interier zrovna moderní není. Yaris, hm dá se to přežít. Zezadu moc hranatá prdelka. Jak píšu, každý to vidí trochu jinak. Já teda nevím, má snad Lexus horší design, když jej hodnotím výrazně lépe?

Šákul Ředkvička (pota)
21. listopadu • 11:11

Samozřejmě je to subjektivní, ale když porovnám třeba všeobecně škodovky, tak jsou IMHO v desingu "100 let za opicemi" oproti Toyotě. Interiér Avensisu moc nehraje s exteriérem, to je pravda, ale mě připadal poměrně útulný a relativně hezký.

Mirek
21. listopadu • 20:59

V tom se shodnem. Také nemusím krabicoidní design koncernu VW. Jako majitel Toyoty musím přiznat, že například současný Auris byl docela úlet. Auta této značky znám docela podrobně, skoro se všemi jsem jezdil.

Kankunen
20. listopadu • 15:41

3 min

Mirek
20. listopadu • 18:43

Na druhé fotce je se stejnými údaji 0 min.

r00T
20. listopadu • 10:13

V garáži na koleně z kusu plechu bych si vyklepal hezčí masku, tohle je fakt hnus pixla:-P

C. Rice
20. listopadu • 11:42

No nikdo ti to auto nenutí, myslím že ty máš v garáži lepší pixlu viď:-))

qwertyuiop
20. listopadu • 7:20

To se vezme designer, naleje se do nej 2 litry sake, praskne se klackem pres hlavu a potom vam namaluje Lexus (cti lesteny Toyotacky prd)

miki
1. ledna • 18:59

Můžeš mi prosím prozradit čím jezdíš ?

ACE
20. listopadu • 12:15

No spíš bych řekl že tuhle proceduru absolvoval někdo jinej než japonskej "designer" :D

Zdeny Horáček (3MPS)
19. listopadu • 13:50

Hmmm, tak doufám, že pánové od Audi a BMW začali mít bezesné noci:-) Ne, že bych jim to nepřál:-)A přesně jak se píše v - dle mého velmi dobrého článku - v Čechách je Lexus opomíjenou poplekou -a pročpak? protože totální část populace na něj nikdy neodsáhne a ti, co ano, si koupí šedou myš - BMW nebo AUdi, protože nic jiného neznají.-))) A kdo zažije jednou Lexus, většinou u něj skončí natrvalo. Ta značka je prostě exkluzivní a umí to.

r00T
20. listopadu • 10:18

Lidi chtějí hezký auta ne Lexus.

ACE
20. listopadu • 12:16

Neříkej a copak bys rád? ;)

Kankunen
19. listopadu • 14:00

Jenže hodně lidí by Lexus chtělo, ale ztroskotají na síti a taky na tom, že chtějí kombík 4x4.

marcelo
19. listopadu • 18:14

Spíše na tom, že nemají diesel.

Frenk
20. listopadu • 1:05

To neni o dieselu , ti lide nemuseji setrit a poslouchat hrncovani nafty , nechcou resit jestli jim to zarmzlo , oni chcou nastartovat a jed..... (a navic v USA neni na kazde benzince nafta
tak jak u nas)

marcelo
20. listopadu • 15:51

Ano, v USA naftu neřeší, takže je Lexus na špici prodejů prémiových vozů, jenže v Evropě je nafta úchylka. S naftou by měl Lexus v Evropě vyšší prodeje.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Frenk
22. listopadu • 0:11

To souhlasim .:-)

Holden
21. listopadu • 15:35

Proč? Ta spotřeba ti přijde vysoká?

Michal
19. listopadu • 13:24

A toto je test nebo placena reklama? :-O

Lukáš
19. listopadu • 11:55

Už by konečně mohli vydat GS 450h 4x4. Jinak je to nuda.

Kankunen
19. listopadu • 11:42

Tak už je to konečně tady a fakt to málo požere? Chtělo by to porovnat s dieslem, ale ne že to někdo bude uměle vodit tak, aby to málo žralo, ale při normální jízdě. Žádné jiné auto na světě nemá tak dokonale zakomponovaný displej do palubky.

Toyolex
5. září • 14:51

Mam predchozi verzi gs450h , normalni jizda kolem 8.5l, usporna cca 7.3, zajimave je , ze i kdyz na to slapu tak vic jak 9 nezere.

Antiautomat
19. listopadu • 9:41

take tlacitko, onake tlacitko, taky rezim, onaky rezim /samozrejme automaticky/, senzor tu senzor tam, jedine do coho sa mozete priet je plynovy pedal, aj aj to za nim je dalsi huf sotveru....moze mi neikto vysvetlit co je na tom aute sportove, teda okrem toho napisu?
Z takychto aut mi je pravdupovediac na .....

KarelAntonin
19. listopadu • 9:04

Vypadá to zajímavě.

><
19. listopadu • 9:10

Viděl jsem to na živo, ze předu pěkné zezadu hnus. Prostě toyota s cenovkou mercedesu.

Michal
20. listopadu • 13:46

Pozeram, ze znovu par fundovanych nazorov od jedincov, ktori v Lexuse nikdy nesedeli;-)

KarelAntonin
21. listopadu • 0:34

No Lexusem jsem jezdil i když starším vlastně prvním modelelm co byl v ČR k mání.

Doporučujeme

Články odjinud