Test letních pneumatik 205/55 R16: Vítězí Michelin, propadl Nankang

79 komentářů

Jakub
27. května • 13:31

Co se týče pneumatik, už nevím, zda je dobré vybírat podle toho, co si přečteme na internetu, protože ne vždy jsou testy, recenze a tak dost objektivní. Takže většinou vycházím ze svých zkušeností nebo ze zkušeností známých. Koukal jsem na tyhle stránky: http://www.pneu-kvalitne.cz/pneumatiky/letni-pneu/205... ... a mají tam docela výběr. Tak třeba si vyberete.

smet
11. března • 16:42

Jak by se umistily barum bravuris 3? Shanim ted letni a zatim jsem u barumek...

Ernie
9. března • 9:15

Takto sa robia tie testy ADAC :-/
http://www.centrumkolies.sk/svet-pneumatik/...

iuos
7. března • 22:14

Letos se chystám na nové letní a vidím to na BF goodrich G-grip. V testech tato značka nebývá, ale před pár lety jsem měl jak letní tak zimní a byl jsem spokojený - jak cenou, tak jízdními vlastnostmi. Ostatně spadají pod Michelin a cenově jsou výborný.

jednabedna
8. března • 0:59

No tím, že to spadá pod Michelin bych se neoháněl, to je spíš handicap než výhoda. Tedy pokud tě víc než kvalita zajímá brand, tak pak je samozřejmě michelin jasná volba.

iuos
8. března • 21:09

Značka mne nijak zásadně nebere, zmínil jsem to spíše proto, že je spousta lidí, kteří tuhle značku vůbec neznají ;-). Ostatně kdybych chtěl michelinky, koupil bych si michelinky ;-)

Andrea Kolaříková
7. března • 4:28

Jinak já jezdím celoročně na zimních gumách protože najedu 6až7 tis.ročně takže nepřezouvám.

Lukas
7. března • 8:05

To je velice rozumné. Univerzály jsou totiž z 80% zimní gumy a jezdit v létě na zimáku nevadí protože přes léto auto obecně lépe drží na silnici. Dokonce mám i vyzkoušené že se neopotřebovávají rychleji - víc totiž záleží na značce. Např. Michelin alpin a4 vydrží s přehledem 50.000 km a vzorek stále 4mm. Ale continentaly, ty bych ani nepokoušel. Ty jsou tak dobrý do testů že brzději o desetinky lépe, životnost nikoho nezajímá - běžně se continentaly měněji po 25.000 km

Mirek
8. března • 20:40

Ještě přidám, že naprosto s článkem v odkazu souhlasím a z osobní zkušenosti opravdu nedoporučuji jezdit v létě na zimních pneumatikách.http://www.autoklub.cz/dokument/4802-quotdojizde... ...

IKS
8. března • 20:56

No zdá se že pánové z autoklubu objevili ameriku :-D
To nikdo nezpochybňuje že 5 let stará zpuchřelá guma notabene se sjetým vzorkem brzdí hůř než nová letní.
Však to je taky důvod proč jsem přestal kupovat letní gumy. Koupim Michelin Alpin A4 nová má vzorek 8mm, dojedu jí během 5 let 50.000 km a vyhazuju.
Kdybych měl sady dvě tak pak jezdím na 10 let starých gumách - stačí si vzpomenout jak vypadala guma na gumování ze školního penálu po 5 letech - gumovat se s ní fakt nedalo protože ztvrdla.

smet
11. března • 16:46

Delal sem to taky tak a vadila me jen jedna vec a to hukot na dalnici. Holt hrubsi vzorek. Ale naopak lepsi vlastnosti treba na bahne oproti hladkym a sirokym letnim. Vyjel sem vsechno a jeste tahal oatatni

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
IKS
11. března • 23:54

Asi to byla nějaká smůla - např. Pirelli :-) Dneska naštěstí se dá s hlučností orientovat podle toho eu štítku a nedá se uplně říct že zimní = hlučnější. Ona je zase totiž trošku měkčí. Takže tak jako se dá blbě koupit hlučná letní - např. na Passatu z výroby jsem měl nějakej Dunlop SP sport a šíleně cvakal tak stejně tak holt i mezi zimníma existujou výrobci specialistou je právě Pirelli, kde hluk jaksi vůbec nebere v potaz jakože je něco špatně.

Mirek
9. března • 11:19

Chceš říci, že jezdíš celoročně na zimních gumách? A opravdu si myslíš, že ta zimní v létě jezdí lépe? Ty moje zimní nebyly staré.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
IKS
9. března • 13:38

No nic není černé nebo bílé. Od pneumatiky chci aby se chovala nejlépe v nepříznivých podmínkách (déšť nebo nedejbože sněhová břečka) - pak mě zacíná zajímat jak sedí. A je mi docela šumák jak se chová na suché letní silnici, protože na suché letní silnici brzdí dobře všechny gumy. Zimní guma samozřejmě o 15% hůř, ale stále nesrovnatelně lépe než když naprší a to jakýkoliv gumě.
Takže pokud jsou tyhle zhoršený podmínky, tak v tu chvíli je rozhodující hloubka vzorku. Proto tedy odpovídám, že za letní průtrže mračen raději jedu na nové zimní gumě než na ojeté letní. Je přeci známo, že letní gumy se dojíždí na 1,6 mm a zimní jen do 4 mm. Stejně tak jde o stáří, protože když mám dvě sady tak jsou určitě starší než když vlastním jen jednu a je přece dobře známo jak se chová guma když stárne a svítí na ní slunce - prostě tvrdne a klouže.

Mirek
9. března • 19:55

Tak brzdění na prohřáté silnici na zimní gumě, která neměla čtyři roky, jsem si vyzkoušel osobně a v žádném případě nebrzdí dobře a ovladatelnost auta také za moc nestojí. Samozřejmě, pokud najedeš jen málo kilometrů, doma kolem komína, tak klidně zimní, ale na delší trasy, a ne vycházkovým tempem, tak zimní rozhodně ne. Zimní guma, za nájezdu v létě cca 15 000 km, nemůže přežít "ve zdraví" letní sezonu.

IKS
9. března • 22:20

To že zimní se v létě rychle sjede je fakt tupě zažitej předsudek. Osobně mám Michelin Alpin A4 a vydrží 50.000 km léto, zima furt a po těch 50.000 km mu zustanou ještě 4mm. A je prokázaný že na suchym rozpálenym asfaltu zabrzdim podstatně lépe než s letní na mokru. Takže naprostá spokojenost a hlavně předvídatelnost.
Zbytek je jen pneumatikářská lobby, aby se prodalo víc pneumatik

Mirek
10. března • 11:22

Co to je za porovnání, porovnávat suchý povrch a mokrý povrch s rozdílnou pneumatikou. Když tak obojí na stejném povrchu. Tohle už hraničí s demagogii.
Jen tak mimochodem tohle udělal, dojezd zimní v létě, kamarád a gumy odepsal hodně rychle.

IKS
10. března • 11:36

Asi to byly hodně ojetý Continentaly. Ty totiž vítězeji v testech, ale životnost nikoho nezajímá. I mezi zimníma gumama jsou ty tvrdý - obvykle jsou označený jako ECO (jsou tvrdý a maj nízkej valivej odpor). A nebo obecně Michelin dělá extra tvrdý gumy jak letní tak zimní.

Zelí
9. března • 21:59

80% času, kdy jsou předepsány zimní pneumatiky jsou letní podmínky. Z toho pohledu není použití zimních pneumatik vůbec opodstatněné.

st
9. března • 12:55

Proč ne. Pokud někdo málo jezdí, tak je pro něj výhodnější mít jen jednu sadu pneumatik.

Adolf
9. března • 13:36

Ideální je zimní ČÍNA. Stojí méně než celoroční a je to v podstatě celoroční. Nemá cenu kupovat kvalitní zimní pneu a jezdit s tím i v létě,protože na slunci a v horku zimní směs rychle tvrdne a už po 3 letech má tvrdost jak letní ,nebo je snad i tvrdší.

Kouba
10. března • 9:20

Číňanky bych si jako zimní nikdy nekoupil, normální Barumky stojí jen o pár stovek více, jednou to na sněhu ujede a člověk nic neušetří ..

Mirek
9. března • 19:41

Nevím jestli zimní v létě rychle tvrdne, spíše velice změkne a předpokládám, že bude za letního provozu velice rychle sjetá, po smrti. Nehledě na to, že má mizerné jízdní vlastnosti za vysokých teplot.

Adolf
10. března • 8:54

Ono to s tím měknutím v horku zase není tak strašné. A čína je tvrdá od nova.:-D

Mirek
8. března • 20:33

To je naprostá hloupost. Jednou jsem zkusil dojet jaro na zimních gumách, které končily. Nikdy více! Auto hůře zatáčelo, hůře brzdilo. Zimní měkká směs při vyšších teplotách je ještě měkčí a cítil jsem se na nich jako na namydlené cestě, v zatáčkách čumákem ven a při brzdění jsem se jednou pomalu modlil, nedala mi ženská v křižovatce mimo město přednost, ať ty gumy proboha brzdí. Gumy šly po měsíci z auta pryč.

Adolf
8. března • 22:47

MMMáááááájáezáditjako áditčlllláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčláditčl

Adolf
7. března • 12:23

Univerzál je zimní vzorek + letní směs.

Adolf
7. března • 20:52

jeden má jiný názor:-D

Andrea Kolaříková
7. března • 4:25

To je právě ta alchymie Michelin. Mají velký nájezd tudíž tvrdá směs a parádně sedí na mokru a na suchu tudíž měkká směs. Ostatní vyrobci se musí učit.

Jarda-rs
7. března • 1:10

já nepřezouvám příde mi to zbytečné mám už druhý rok GY Ultra Grip 9 205/55 R16 najeto 70tis vpředu tak 20% vzadu 60% výborné za mokra a krásně komfortní.

d
16. května • 8:47

Těžko můžeš mít na autě GY ultragrip 9 dva roky,když je to novinka od srpna 2014. Ale tyto gumy jsem na podzim koupil a jsou vynikající ,jak na sněhu,tak na mokru a lepší jsem nikdy neměl.

řízek
7. března • 0:13

tak zrovna já byl např. s Nankang Ns-2 spokojený už na dvou autech,na suchu i mokru,na Fabce RS R16 vydržely 3 sezóny a daly by i čtvrtou-pak šla fabka do světa a na Passatovi R17 mi odjely už 4 sezony ,ale už jsou opravdu k.o,takže guma je dobrá na 3sezóny,najedu cca 30tis ročně tak větší 1/2 z toho je cca 60-70tis.km
mínus je že se sjíždí kraje,ale možná záleží i na stilu jízdy...
pochybuji že k podobnému poměru cena-výdrž se přiblíží nějaký předražený Mischelin a spol.
Pánové ruku na srdíčko na letních gumách kdo si dovolí jezdit takovým stillem že pozná nepatrné rozdíly v jízdních vlastnostech...

Kouba
10. března • 9:10

Fabia RS + Nankang, :-)) stejně jako soused u nás si koupil Octavku II RS a na normální pneu mu už asi nestačili prašule a obul to těch čínských Nankangu, tohle nemůžu pochopit, koupí si auto na "sportovní" jízdu a obuje to do nejlevnějších gum. To mi rozum nebere, , neříkám kupovat ty nejdražší podle těchto testů, ale tyhle číňanky bych dal tak leda na auto s malým nájezdem pro popojíždění po městě. Pneumatika je to jediné co člověka spojuje se zemí, jednou se člověk může dostat do náročnější situace (ne třeba svoji vinou) a pak mu pneumatiky mohou zachránit auto nebo i život. BTW: normální pneumatika by se neměla sjíždět u kraje, buď je chyba v pneu, nebo pravidelně nemáš vyvážená kola nebo jezdíš na podhuštěných pneumatikách

řízek
14. března • 7:49

já říkám svůj názor-byly na dvou autech a spokojenost-podržely i v pár těch krajních situací,včetně mokra,ne vždycky znamená drahá guma dobrá guma a ne všechny gumy od Nankangu(nebo jakékoli jiné firmy) se vždy povedou-
např,ty green sport,jsou prý těžký propadák i dle recenzí,ale recenze na NS-2 sem našel i v německu a hlavně ty "kravský" rozměry R18,19,20 od Nankangu a spol. jezdí běžně po Německu i na mercedesech, BMW atd... :-P
poměr cena a výkon došla už i do Raichu...
a kraje gum sem slítal nejspíš svým stillem jízdy v zatákách protože Fabka1 RSo na svojí velikost s tím ropákem pod kapotou má těžkej čumák...
teď budu objednávat dle doporučení nejspíše
http://www.dmack-shop.cz/dmack-kinetic-s-225-45-zr... ...
a jsem zvědavý
pro zastánce předraženého Mischelinu-vyzkoušejte např. pneu Kleber a uvidíte že budete mile překvapeni jak s cenou tak s jízdními vlastnostmi a rozdíl nepoznáte...

řízek
14. března • 7:51

ještě dodám že obě auta měly ESP a ASR,ale to je dnes už skoro samozřejmost...

pacho
8. března • 11:01

ach jaj, najazdiť 30tkm ročne a šetriť na gumách, tak to je riadne psycho.

Jouda
6. března • 21:18

On ještě někdo bere vážně tyhle rádobytesty?? :-D

Quebe
6. března • 20:20

Mně přijde poněkud zvláštní, že pneumatika s nejmenším opotřebením oplývá zároveň jednou z nejlepších přilnavostí.

Pavel
6. března • 16:51

problem je ze nami pozadovane vlastnosti gum jdou proti sobě takže spíš jde o to co kterej výrobce namíchá pro daný účel. Např. usporne gumy s nizkym valivym odporem budou tvrdsi a tudiz prilnavost je omezena obzvlaste na mokru. Na druhou stranu tvrda guma se pomaleji opotrebovava coz je ovsem dvousecne protoze pri malem rocnim najezdu ta guma vyschne a jeste vic ztvrdne coz je pak vyslovene nebezpecne. Melke smesi maji perfektni prilnavost nejsou hlucne ale optrebeni a valivej odpor je vyssi... takze jde o to zamyslet se kolik toho rocne najedu a za jakych podminek a podle toho vybrat pneu. Poradi v tabulce nic neznamena.

N.Z.Namy
6. března • 15:37

K výsledkům tohoto testu, hlavně teda k vítězi, můžu říct jen jedno: CHÁ CHÁ! :-D Předchůdce těchto skvěle předražených (3500,-/kus) pneumatik s číslem 2 jsem měl jako OEM k nové Hondě Civic, v rozměru 225/45 R17 a nestály ani za vyližprdel! Made in France, rok výroby 2011. Na polygonu v roce 2012 když jsem si tam byl vyzkoušet co auto zvládne nebrzdily, nezatáčely na mokru, (to už i Barumky na tom byly lépe) a jako bonus začaly druhým rokem hučet tak, že jsem si při jízdě připadal jak ve starém autobusu! Ano, po třech letech a 30.000 ujetých kilometrech z nich ubyly sotva tak 2 milimetry, ale jinak PRIMACY s jakýmkoliv číslem již nikdy více! Ano, Michelin Pilot Primacy 3 může být vítězem jakéhokoliv testu, ale většina lidí nekupuje gumy jen na jeden rok, to by si měl milý výrobce uvědomit především!

Kankunen
6. března • 16:02

Pozor, vyrobci si nechavaji dělat do prvovyroby za co nejlevnejsi prachy.

N.Z.Namy
6. března • 16:20

A proč by mě to mělo zajímat? Na bočnici pneumatiky nestálo nic o tom, že je mám ihned po příjezdu z autosalonu z auta shodit a koupit si jiné.

N.Z.Namy
6. března • 15:41

Vlastně by se dalo říct, že hned druhý rok by v tabulce spadly až na dno, to se vsadím.:-D

jan z rokycan
6. března • 15:29

Shanim pneu pro manzelku, moc toho nenajezdi, tak 10tis.rok ale vozi 2 deti. Doporucite neco? Rozmer 185 na 65. Diky

Adolf
9. března • 9:50

Contimental PC 5

JirkaCh, TestPneumatik.eu
7. března • 3:44

Vzal bych Fulda EcoControl HP, je to o něco levnější než prémiová pneu, ale i tak bezpečná, ohlasy jsou na ní taky dobré, v testech vždy ok, na 10k ročně myslím že v pohodě...

Ludek_II
6. března • 16:27

Dporučuji taxi. B-]

( ! )
6. března • 14:41

Nejlepší na výdrž je Michelin! Ať si každý mele svou! Continentál sport mám na druhém voze a ten vzorek se sjíždí i když s tím nejezdím! Neuvěřitelné! :-O

R
6. března • 15:23

Souhlas, pokud jezdím hodně, jdu do michelin, pokud málo, klidne i falken. .

Adolf
6. března • 15:19

A na vodě plavou. Ale šetří CO2:-D

SS
6. března • 12:29

Existují pneu co vydrží 110000km . Jsou to čínské tvrdé gumy co nedrží na mokru,někdy i na suchu,ale zase mají nízký valivý odpor a spří CO2:-D

Kankunen
6. března • 11:33

Po zkušenostech už kupuju jen Michelin nebo pro malé nájezdy napříč značkami co vychází výhodně. Nikdy se mi nestalo, že by se Micheliny sjely předčasně jako třeba Contíky. Testy nových gum jsou k ničemu. Takového testu po 20t by se některé ani nedočkaly, ale Michelin by měl aspoň půl vzorku.

tito
6. března • 17:01

A já zas primacy vrátil, protože odmítaly reagovat na pohyby volantem, pilotsporty měly po 5 tis.km sjeté plošky a hučely až do konce života, takže micheliny dostaly navždy červenou kartu. Nechci a nehodlám na tom nic měnit. Dunlop a Yokohama fungují.

Zelí
9. března • 9:10

Naprostý souhlas. Prïmacy ploškují a šíleně hučí. Tím, že se málo sjíždějí, tak to hučení musíš poslouchat 50 tisíc km. Tortura. Aby byly Primacy komfortně použitelné, musely by se po dvaceti tisících vyhodit. Zlaté číny, které se za pětinovou cenu sjedou po dvaceti tisících a nehučí !!!!!

Zelí
9. března • 9:04

Naprostý souhlas. Prïmacy ploškují a šíleně hučí. Tím, že se málo sjíždějí, tak to hučení musíš poslouchat 50 tisíc km. Zlaté číny, které se za pětinovou cenu sjedou po dvaceti tisících a nehučí !!!!!

JA-NE
6. března • 11:20

vrelo odporucam Semperit Speed life.

Radim Holý
16. července • 9:22

No nevím, podle recenzí tady https://www.test-pneumatik.cz/semperit-speed-life/... to moc nevypadá. Spíš bych šel do Nokianu, který je v podobných cenách a kvalitou myslím o dost dál.

Lukáš
6. března • 10:17

Z té známky za opotřebení nějak vyčtu, kolik km vydrží? Nebo aspoň nějaký vzájemný vztah mezi jednotlivými pneu? Jako že když jedna má 0,5 a druhá 2,5, tak to znamená, že na tu první ujedu 5x víc km, než na tu druhou? To se mi totiž moc nezdá.

karlos
11. března • 14:45

Tohle me docela tky zajima,skoda,ze nedelji testy na max.najezd km do 1.6.mm

JirkaCh
7. března • 3:31

Jediné, co ADAC řekl je, ze rozdíl mezi nejlepší a nejhorší pneu v opotřebení je přes 100%, z toho se to da docela dobře odvodit.

IKS
7. března • 8:10

Ten test jak v něm nejsou konkrétní hodnoty je o ničem. On by totiž nikdo ani nevzdechnul kdyby zjistil že mezi nejlepší a nejhoší gumou je rozdíl 1 metr v brzdné dráze 40 metrů. Tak se to musí trošku zdramatizovat a samozřejmě pomlčet o výdrži a tj. ceně za 1 km jízdy. Takhle to německým výrobcům totiž vyhovuje a je to jediná cesta jak setřást cenově rozumnou konkurenci.
Stejně největší komedie je, že nejsou schopni tu stejnou gumu ve dvou různejch testech změřit stejně - ono totiž víc než na gumě záleží na kvalitě asfaltu.

John
7. března • 20:36

Uplne suhlasim. Hodnotit to nic nehovoriacimi cisielkami je netechnicke a vysmech. Bez udavania konkretnych hodnot(brdna draha, sila tahu na snehu v kN atd.) ten test nema ziadnu vypovednu hodnotu.B-]

JirkaCh
7. března • 13:44

No, on to ADAC uvedl třeba u menšího letošního testovaného rozměru 185/60 R14, kde Matadory zabrzdili z 80km/h o 14 metrů později než vítězné GY (což znamenalo 40km/h zůstatkovou rychlost). Určitě záleží na kvalitě povrchu, důležitý je ale hlavně to srovnání. Brzdné dráhy v číslech udává třeba Autobild, což je docela zajímavé, srovnává cca. 50 modelů pneumatik. Zajímavé je, že pravidelně mívají nejlepší brzdnou dráhu Pirelli, které jinak v testech moc nevyhrávají. Pokud by tě to zajímalo, tak tady: http://www.testpneumatik.eu/letni-autobild-brzdnadrah... ... (doufám že nevadí odkaz na můj web)

IKS
7. března • 13:53

No nevim jestli zrovna ten test z 100km/hod na 0 km/hod na 100 metrech - je uplně typická situace kterou dnes a denně zažíváme.
Jde o to, že třeba ty Pirelly který jsou jako nejlepší tak dost drnčeji, pak jsou tem nějaký Continentaly co hrozně rychle ubejvaj a rozhodně neni problém třeba s tou Savou která je jen o 10% horší. V praxi prostě jsou všude na všechno zákazy , musí se jezdit pomalu, nikde se nesmí předjíždět tak nejsem magor abych ještě plašil s pneumatikama

Olda
6. března • 9:31

Jednou jsem koupil gumy podle podobného testu, byly příšerné. Nikdy více.

JohnST
23. února • 22:07

A o jaku znacku gum sa jednalo. Good Year,Dunlop,Continental,Michelin tam sa moc neseknete.B-]

jednabedna
6. března • 10:00

Souhlasím, realita něco úplně jiného než test. Dal jsem na auto vítěze testu s nejlepší stabilitou na mokru, tiché ale s omezenou životností. Ve skutečnosti vrčí od začátku jak buldok, na mokru nedrží, ale už mají 110 tisíc km a vzorek 5mm, zřejmě je nikdy nesjedu. Hankook Ventus 275/45R20. Pirelli Zero na stejném autě vydržely 18000km, GY Eagle 70000km, tyhle jsou patrně z betonu a nafurt. Never more buy by test, o prachy tu nejde, bezpečnost je důležitější. S Michelinem mám jen špatné zkušenosti, Pirelli a Conti nic nevydrží, takže až jednou.... tak zpět osvědčené Dunlop nebo GY

Marcel
20. února • 0:52

Hochu měl bys přestat hulit to svinstvo !!! 110tis na jedných gumách :-D:-D:-D:-D

JirkaCh
7. března • 3:23

Zkoušel jsem dohledat, v jakém testu byly ty Hankooky - našel jsem jen Autozeitung 2010, kde skončili 6 z 8, to je on?

Tomas
6. března • 17:13

Tak na Octávce zrovna Dunlopy jsou na odpis po asi 30tisících

Petr
6. března • 13:44

a co to bylo za gumy, které vám na autě vydrželi 110 tis km :-O:-O:-O

eMan
6. března • 14:40

On myslel, že mu vydrželi 110 tisíc km jako rezerva v kufru... :-D

eMan
6. března • 14:41

vydržely

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jednabedna
6. března • 16:34

Kurňa chlapi čtěte text, vždyť to píšu česky. Hankook Ventus ST RH06 275/45R20 109V XL. Já netuším jak to korejci udělali, že se to nesjíždí,. Asi bude souvislost s tím, jaká hrůza je to na mokru. A na sněhu i přes značení M+S to nejde vůbec. Ano, ta sada má po 110tkm 5milimetrů vzorku, ale rozhodně nedoporučuju, na vlhku předek nezatáčí a ustřeluje bez varování. Na suchu to až na ten rámus jde.

tito
6. března • 16:51

Tak audiny obecné gumy moc nežerou a Q7 už vůbec ne. Jenda ale zapomněl napsat, že po Evropě nelítá letadly ale jezdí autem a většina jeho jízd jsou tisícikilometrové přesuny po rovné dálnici s adaptivním tempomatem na 140kmh.

Lopik
6. března • 10:52

které gumy proboha najedou 110.000km? :-O GoodYear Eagle nájezd 70.000km? Tady něco nehraje ;)

MilanK
8. března • 19:36

Na svém Civicu mám Michelin Pilot Primacy ještě z výroby. Dot 48/06. Civic je rok výroby 06/2007 a má najeto podle tacha minimálně 124000 Km. A ještě mají 2.5-3 mm, ale dělají už kravál. Samozřejmě v zimě jezdil na zimních.

LukášH
6. března • 18:00

Kamarád má na Seatu Ibiza z roku 2001 nějaké protektory na zimu a má je tam od roku 2008 což je 7 let a pořád tam má vzorek 6 a něco mm, ale letos už je bude na zimu měnit, protože praskají stářim už :-)

jednabedna
6. března • 16:42

Jo Eagle F1 275/45R20, ještě původní šípový vzor, dnes už se nedělá. Byly na autě z prvovýroby, do kytek šly po 70tkm. Pak je nahradily PZero, dohola za 18000km. A pak už ten Hankook, je tam dodnes. Plus jedna sada zimních dunlopů, po páté zimě nahrazena conti winter, ty jsou skoro nové. Celkem nájezd auta přes 300tkm.

Doporučujeme

Články odjinud