Test Land Rover Discovery TDV6: klasik

32 komentářů

János
30. května • 18:56

Dobrý den, může mi někdo poradit, jestli jít d Land Rovera Discovery r.v. 2007 najeto 250 000km a na co dávat pozor? Dopředu vám děkuju za odpověď

János
30. května • 18:49

Dobrý den, může mi někdo poradit, jestli jít d Land Rovera Discovery r.v. 2007 najeto 250 000km a na co dávat pozor? Dopředu vám děkuju za odpověď

Petr
11. prosince • 8:21

Tento automobil mě při testovací jízdě na autodromu, kde jsme testovali křížení náprav a nájezdové úhly sklamal. Došlo k tomu, že při průjezdu bahnité louže ve středně těžkém terénu (kterou bez problému projelo každé z námi testovaných SUV), se auto přeplo do nouzového režimu, snížilo svou světlou výšku a "posadilo" se podvozkem na členitou "velbloudí" cestu. Prostě a jednoduše nás nechalo ve štychu. Automobil jsme museli doslova servat z muldy a tradá do servisu. Jak se při prohlídce ukázalo, problém byl v "jen" od kalu umazaném čidle ABS na přeedním levém kole......

Carlos013
2. prosince • 12:31

Tak tady ten test vypadá úplně jinak: http://carlostown.myminicity.com/

Honza
1. prosince • 17:42

o rozměrech 255/600 jezdí závody dragsterů ne. :-))

Jenyk
1. prosince • 0:20

Měl jsem s tímhle autem krátkou zkušenosta a co mne dost překvapilo, jak málo místa uvnitř je. Když k tomu člověk přichází, impozantní stodola jako kráva, uvnitř v porovnání třeba s kombi střední třídy pocity jako v krabičce sardinek.

Mrak
4. prosince • 12:37

Já mám to štěstí, že D3 vlastním, takže mě to maličko nutí zareagovat.
O spolehlivosti se bavit nechci, každý kdo má LR D3 už ví o tom článku na TipCars. Mě osobně se nic z toho nepřihodilo, auto mi funguje jak má, a to nejen na silnici. I ta elektronika šlape bez závad. Ale připouštím, že může někdo mít špatné zkušenosti.
ALE CO MĚ MALIČKO NADZVEDLO , je hloupoučké tvrzení , že je uvnitř méně místa, než v kombi střední třídy (jako třeba škoda octavia? passat? bmw3? ) Nevím JENYKU, zdali oba mluvíme o stejném autě, ale specifikuj mi pls, kombi střední třídy, ve kterém se cítíš volněji, než v D3 :-D

denon
5. prosince • 16:37

muzu potvrdit, LR D3 mame doma zhruba rok a zatim zadne problemy
a ze je malo mista uvnitr je totalni nesmysl. vzhledem k vysce automobilu se cloveku opravdu muze v prvni chvili zdat, ze mista by tam melo byt vic,ale to je dane spis tim ze ma vysoko polozeny podvozek resp. podlahu - jednou je to offroad ze :)

Insider
30. listopadu • 23:33

Dobry den, ponekud se mne dotkla nepravdiva informace o puvodu motoru V6 pouzivanem v recenzovanem Land Roveru. Nejedna se samozrejme o dieselovy agregat PSA DT17 pouzivany ve francouzskych vozech ale o AJD-V6, takze prazdne fraze o francouzskem srdci bijicim pod kapotou britskeho vozu jsou zcela nevhodne. Pravdou je ze oba motory jsou si velmi podobne a byly vyvijeny v kooperaci mezi spolecnostmi PSA a Ford v ramci programu Gemini, nicmene oba motory jsou de-facto anglickeho designu neb oba pochazeji z Fordova vyvojoveho strediska v UK (pro zvedavce Dunton Technical Center) a vyrabeny jsou v anglicke tovarne vychodne od Londyna patrici Fordovym zavodum (Dagenham) takze o jakemkoliv francouzskem motoru nemuze byt rec. Prosim opravte jinak pomerne povedeny clanek. Dekuji

Tomáš
30. listopadu • 19:10

Měl jsem možnost jezdit s předváděčkou Discovery3 jedno odpoledne - v horském terénu i po silnicích. Docela slušné. Kamarád s předchozí verzí byl maximálně spokojený. Ovšem znám majitele D3, který také potvrzoval to, že není jediná delší cesta, ze které by se vrátil bez zásadní závady (převodovka, elektronika, tlumení...) a říkal že majitel LR musí být fanda a mít další auto na dobu, kdy je LR v servisu.
Když jsem vybíral nové auto, bylo to rozhodování mezi LR-D3, Pathfinderem a Toyotou LC-120. Mitsubishi co tady někdo píše, jaké byste volili? Pajero už ani nemá rám, je to SUV... Jezdil jsem se všemi třemi a nakonec zvolil Pathfindera i když vlastnosti v terénu měl LC asi bezkonkurenčně nejlepší. D3 je díky vzduchovému pružení neuvěřitelně komfortní na silnici ale cena proti nissanu, to je jiná kategorie.. Nissan je proti tomu víc jak náklaďák ale designově jsou s LR hezčí než LC, který hlavně v interiéru vypadá jak z devadesátých let. Takže moje tabulka byla:
Nissan: ++ cena, - výkon v terénu, + design, + výbava, + spolehlivost podle známých majitelů
Toyota: - cena, + výkon v terénu, - výbava (jdou jen pakety, třeba nejdou věci z nejvyšší verze spolu s pružinovým tlumením), ++ spolehlivost podle známých majitelů
Discovery: -- cena, + výkon v terénu, -- spolehlivostT.

glider
30. listopadu • 20:30

To je az taky velky problem zobrat nejaky kompakt a nacvakat zopar nezasumenych a ostrych zaberov? :-/
lebo ked nie su k clanku poriadne fotky, tak ten clanok nema IMHO ziadnu informativnu hodnotu :-|
.......a ze fotky z terenu pri terennom aute su neni ziadne je tiez smutne

Jan Borcovan
30. listopadu • 23:22

Autor už v některém z předchozích testů zmiňoval, že jeho fotoaparát není úplně ok a dopředu se omlouval, že ještě několik dalších testů už nafocených vyjde s touto kvalitou. Proto prosím, berte fotografie s rezervou a s očekáváním lepších zítřků;-)

duuri
30. listopadu • 13:40

no neviem mal som sice fakt zlu znaku zo slovenciny ale tie preklepy su moc..

Kolda
30. listopadu • 10:21

Jsem sice fanda vozu Land Rover - sam jeden ridim.
Ale v tomhle clanku je proste spousta polopravd - nova Discoska je rozhodne vetsi nez Range takze nevim do kterych podzemnich garazi dotycna osoba parkovala. A uz vubec nesouhlasim s nazorem "skalni priznivci offroadu sahnou po Nissanu nebo Mitsubishi. Kde bylo M nebo N v sedesatych letech kdy se po svete prohanel a dodnes prohani Defender v takrka nezmenene podobe !!! To ze nekdo nejezdi pariz - dakar neznamena ze nedela kvalitni offroady. To co zvladne Defik zvladne jen malokdo. Nic proti ale autor clanku by mozna mel lepe vazit sva slova a na test auta ktere se mu nelibi nebo o znacce az tak moc nevi by mel predat slovo nekomu jinemu.noo a ted se do me muzete pustit :-D

Skyline
30. listopadu • 13:51

Jak konkretne se na kvalite soucasnych modelu podepisuje situace ze 60. let? V cem je dnes LR nad Nissanem/Mitsubishi s ohledem na stav pred pul stoletim? To jako, ze kdyz v 60. letech byl Defender lepsi, tak je to tak i dnes? Ehm.

Kolda
30. listopadu • 14:20

toto je vytrzeno z kontextu - nikdo nerika ktera znacka je dal - rec byla pouze o tom, ze v clanku se pise "kdo hleda pravy offroad sahne po Nissanu nebo Mitsubishi" - S TIM NESOUHLASIM Defik je co se tyka vlastnosti stale nekde jinde. Stale montovany z jednotlivych dilu, skoro bez elektroniky - naprosto idealni offroad. No a kdyz budu srovnavat napr. X-Trail vs Freelander (obe stejna trida) rekl bych ze Xtrail je spis SUV a Freecko spis Off - takze ........

Skyline
30. listopadu • 14:43

To popiras sam sebe, tvuj argument proti Nissanu/Mitsu byl ten, ze "...v sedesatych letech...". To povazuju za ujete.

Kolda
30. listopadu • 15:13

prece nic nepopiram - jde mi tu o tradice a jmeno znacky
navic nebylo to NIC proti N a M bylo to pouze konstatovani ze plnohodnotny offroad ze ktereho pozdeji vychazi defik uz je tu od r 1948 ;-)

Dusan
30. listopadu • 10:46

Defender uz se malokde prohani, ve vsech zemich kde kdysi byly Land Rovery synonymem auta uz desitky let vladnou Toyoty. Clanek jako takovy byl velmi pozitivni a dany tim, ze tato znacka u nas neni prilis znama. Testy v anglickych periodikach jsou vyrazne drsnejsi.

Kolda
30. listopadu • 11:22

joo to je pravda Toyota je fakt rozsirena - jenze je to spis o tom jestli jezdit BMW nebo treba Seat ze ;-) LR se vydal jinaci cestou A ze dostava Disco "doma" na zadek je naprosto logicke - LR je jejich klenot hned po alzbete :-)

Dusan
30. listopadu • 11:42

Klenot uplne presne nevystihuje postaveni Roveru v Anglii. Spise se da rici, ze se pouziva jako doklad upadku stare dobre Anglie aneb to jsme to dopracovali, kdyz nase byvala perla Rover vyrabi to co vyrabi. :-D

Kolda
30. listopadu • 14:15

Land Rover a Rover - maji spolecne pouze to slovo Rover - uz od vzniku r 1948 je to znacka sama o sobe ;-) kam to dotahl Rover a MG je smutne to je fakt

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dusan
30. listopadu • 17:52

To neni tak docela pravda. Je potreba rozlisovat fabriku a jednotlive nazvy vozu. Rover Group vyrabel Rovery, MG, Land Rovery a Range Rovery. Rozpadnul se az v roce 2000, kdy byla znacka Land Rover prodana Fordu, ale v Anglii se bezne pouziva stale oznaceni Rover, koneckoncu proto Ford odkoupil i znacku Rover, aby se nedostala do nepravych rukou. :-D Ted se na ruznych trzich pouzivaji jine nazvy kdy nekde je vuz oznacovan jako Land Rover a nekde jako Range Rover, fabrika se jmenuje Land Rover.

Kolda
30. listopadu • 19:10

Boze Range Rover je typ LR stejne jako je Octavia typ skodovky
RANGE ROVER JE VZDY LAND ROVER
a s Roverem nebo MG maji (ikdyz ted uz ne) spolecneho jenom majitele - FORD
To je jako tvrdit ze Skodovka je vlastne Volkswagen

Dusan
1. prosince • 9:25

Znovu opakuji. Fabrika se puvodne jmenovala Rover (jako Skodovka) a vyrabela terenni radu Land Rover a pozdeji i Range Rover. Na ruznych trzich pod ruznymi nazvy nekde pouze pod znackou Land Rover nekde jako Range Rover a Land Rover pouze pro Defender. Pak ji koupilo BMW (to je ten VW ve Skodovce), nasledne se skupina v roce 2000 rozprodala a puvodni cast vyrabejici terenaky se pojmenovala Land Rover a prodava nadale vozy pod timto nazvem. Takze napsat "s Roverem nebo MG maji (ikdyz ted uz ne) spolecneho jenom majitele" neni pravda. Rover byl zastresujici nazev pro vsechny automobilky ve skupine.

Kankunen
30. listopadu • 11:20

Měl jsem tu čest jet pár let starým defenderem. Silně mi to auto připomínalo UAZ na vojně.

rossini
30. listopadu • 8:50

Mám rád anglická auta a offroady jakbysmet. Článek pěkně napsaný, ale ty fotky se spoustou šumu, přepálenou oblohou, nepořádkem v kabině (ty dečky šli alespoň vyklepat) atd., ty mě teda nepotěšili. Ale jinak díky...

H-Honza
30. listopadu • 9:20

doporucuji precist diskuzi na tipcars.cz kde je podobny clanek, spise zamereny na zkusenosti uzivatele. V soucasne dobe jsme v kontaktu 3 lide, s problemy diky kterym bych tento vuz nikomu nedoporucil, i kdyz pri jeho koupi jsem veril ze se jedna o osvedcenou klasiku. Auto ma neskutecne mnozsti zavad, elektronika neustale pripravuje nova a nova prekvapeni. Odpadavajici plasty, praskajici zarovky, mlzici se svetlomety, nefunkcni rucni brzda, selhavajici vzduchovy podvozek.. Prvni rok vozidlo travilo vic casu po servisech nez na silnici, a nebyl problem aby se hledani zavady protahlo treba na temer tri mesice.
V kombinaci s neschopnosti a aroganci dealera i zastoupeni pro CR resit vzniklou situaci jsem byl nucen pristoupik k medializaci cele kauzy, takze v dohledne dobe snad bude cela k videni v obcanskem judu, kam ji protlacil dalsi nespokojeny zakaznik s velice podobnymi zkusenostmi.

Kolda
30. listopadu • 10:23

dle jednoho testu a auta ktere je stejne dovozovka prodana diky dodavateli prodana jako nova je spatne hodnotit kvalitu vozu. Jde tu spis o to ze by se melo neco udelat o onym "dovozcem"auta kde je spousta elektroniky maji sve mouchy ale nerekl bych ze disco je na tom znatelne hure nez jine znacky ;-)

Dusan
30. listopadu • 10:44

Tady nejde o jeden pripad nebo naseho dovozce, dokonce ani jednoho modelu, Rover je znamy po celem svete jako vyrobce v soucasnosti asi nejmene spolehlivych aut vubec. Nove Rovery jsou technicky na spicce sve tridy, ale tovarna je proste nedokaze vyrobit a vozy Rover se tudiz staly synonymem toho cemu se v anglicky mluvicich zemich rika "lemon"*. Znacka jako takova je mrtva, ocekava se v nejblizsi dobe prodej nektere z "renomovanych svetovych znacek", pravdepodobne Tatu Motors :-D, likvidaci vyroby v Anglii a zanik techto aut jako takovych. * - definice ze slovniku:
Lemon - An artifact (especially an automobile) that is defective or unsatisfactory

Major
30. listopadu • 11:25

Muj sef dodava do fabriky Roveru v Anglii "jiste technologicke zarizeni" a byl z toho stavu uplne v soku. Rikal, ze to vypada tak, ze vcera prestali vyrabet svoje Spitfiry a dnes zacali s auty, vse totalne zaostale, telefony s kruhovym ciselnikem, kabely po stenach na hrebiicich atd. Kazde auto se muselo pracne dodelavat, protoze melo "fuky" v centimetrech na karoserri. Prej katastrofa.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kolda
30. listopadu • 15:14

LR neni ROVER

Doporučujeme

Články odjinud