Test Land Rover Discovery 3.0 TDV6: Tomuhle říkáme rodinné auto!

I deset let po příchodu na trh vyniká největší Land Rover poměrně unikátní kombinací užitných vlastností, která z něj dělá jedno z nejatraktivnějších aut pro dobře situované rodiny s aktivním životním stylem.
Seznam kapitol
  1. Land Rover Discovery TDV6: Úvod testu
  2. Technika a výbava testovaného vozu
  3. Exteriér, interiér, praktičnost
  4. Jízdní vlastnosti v terénu i na silnici
  5. Technické údaje; Kompletní fotogalerie

Land Rover Discovery prodělal pro modelový rok 2014 další lehkou retuš. Časté modernizace ale nedokážou zakrýt konstrukční věk, který je naplno znát zejména v interiéru. Ovládací prvky působí neforemně, displeje zastarale a celkové vyznění div ne užitkově. V základní verzi se Discovery navíc vzdala důležitého terénního hardwaru.

Samotný základ je ale víc než konkurenceschopný i deset let po uvedení na trh. Discovery totiž zvládá na výbornou klíčové disciplíny, ve kterých stylovější SUV nevynikají: komfort odpružení, vnitřní prostor a průchodnost terénem. Velmi příjemně se řídí i na silnici. Pokud potřebujete velké auto, občas vás to táhne tam, kam nevedou asfaltové silnice, a nemůžete si dovolit Range Rover, zůstává Disco i na sklonku své životní dráhy jednou z nejlepších voleb. Nový model bude mít na co navazovat.

Radosti
Průchodnost a ovladatelnost v terénu
Komfort odpružení (i v terénu)
Vnitřní prostor
Výborný výhled všemi směry
Hladce fungující 8° převodovka ZF
Bohatá nabídka odkládacích prostor
Starosti
Důležitý offroad hardware jen za příplatek
Ne právě nízká cestovní potřeba
Nemoderní vzhled interiéru
Nevýrazné boční vedení sedadel
Nepraktický přístup do kufru pro menší předměty
Rezervy v dílenském zpracování
8  /10
Pokračování testu
Fotogalerie76 fotografií
Land Rover Discovery TDV6 S 2014 1.jpg Land Rover Discovery TDV6 S 2014 10.jpg Land Rover Discovery TDV6 S 2014 11.jpg
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Land Rover Discovery TDV6: Úvod testu
  2. Technika a výbava testovaného vozu
  3. Exteriér, interiér, praktičnost
  4. Jízdní vlastnosti v terénu i na silnici
  5. Technické údaje; Kompletní fotogalerie
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků