Test Land Rover Discovery 3.0 TDV6: Tomuhle říkáme rodinné auto!

I deset let po příchodu na trh vyniká největší Land Rover poměrně unikátní kombinací užitných vlastností, která z něj dělá jedno z nejatraktivnějších aut pro dobře situované rodiny s aktivním životním stylem.
Seznam kapitol
  1. Land Rover Discovery TDV6: Úvod testu
  2. Technika a výbava testovaného vozu
  3. Exteriér, interiér, praktičnost
  4. Jízdní vlastnosti v terénu i na silnici
  5. Technické údaje; Kompletní fotogalerie

Land Rover Discovery prodělal pro modelový rok 2014 další lehkou retuš. Časté modernizace ale nedokážou zakrýt konstrukční věk, který je naplno znát zejména v interiéru. Ovládací prvky působí neforemně, displeje zastarale a celkové vyznění div ne užitkově. V základní verzi se Discovery navíc vzdala důležitého terénního hardwaru.

Samotný základ je ale víc než konkurenceschopný i deset let po uvedení na trh. Discovery totiž zvládá na výbornou klíčové disciplíny, ve kterých stylovější SUV nevynikají: komfort odpružení, vnitřní prostor a průchodnost terénem. Velmi příjemně se řídí i na silnici. Pokud potřebujete velké auto, občas vás to táhne tam, kam nevedou asfaltové silnice, a nemůžete si dovolit Range Rover, zůstává Disco i na sklonku své životní dráhy jednou z nejlepších voleb. Nový model bude mít na co navazovat.

Radosti
Průchodnost a ovladatelnost v terénu
Komfort odpružení (i v terénu)
Vnitřní prostor
Výborný výhled všemi směry
Hladce fungující 8° převodovka ZF
Bohatá nabídka odkládacích prostor
Starosti
Důležitý offroad hardware jen za příplatek
Ne právě nízká cestovní potřeba
Nemoderní vzhled interiéru
Nevýrazné boční vedení sedadel
Nepraktický přístup do kufru pro menší předměty
Rezervy v dílenském zpracování
8  /10
Pokračování testu
Fotogalerie76 fotografií
Land Rover Discovery TDV6 S 2014 1.jpg Land Rover Discovery TDV6 S 2014 10.jpg Land Rover Discovery TDV6 S 2014 11.jpg
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Land Rover Discovery TDV6: Úvod testu
  2. Technika a výbava testovaného vozu
  3. Exteriér, interiér, praktičnost
  4. Jízdní vlastnosti v terénu i na silnici
  5. Technické údaje; Kompletní fotogalerie
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 40 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků