Test Land Rover Discovery 3.0 TDV6: Tomuhle říkáme rodinné auto!

I deset let po příchodu na trh vyniká největší Land Rover poměrně unikátní kombinací užitných vlastností, která z něj dělá jedno z nejatraktivnějších aut pro dobře situované rodiny s aktivním životním stylem.
Seznam kapitol
  1. Land Rover Discovery TDV6: Úvod testu
  2. Technika a výbava testovaného vozu
  3. Exteriér, interiér, praktičnost
  4. Jízdní vlastnosti v terénu i na silnici
  5. Technické údaje; Kompletní fotogalerie

Land Rover Discovery prodělal pro modelový rok 2014 další lehkou retuš. Časté modernizace ale nedokážou zakrýt konstrukční věk, který je naplno znát zejména v interiéru. Ovládací prvky působí neforemně, displeje zastarale a celkové vyznění div ne užitkově. V základní verzi se Discovery navíc vzdala důležitého terénního hardwaru.

Samotný základ je ale víc než konkurenceschopný i deset let po uvedení na trh. Discovery totiž zvládá na výbornou klíčové disciplíny, ve kterých stylovější SUV nevynikají: komfort odpružení, vnitřní prostor a průchodnost terénem. Velmi příjemně se řídí i na silnici. Pokud potřebujete velké auto, občas vás to táhne tam, kam nevedou asfaltové silnice, a nemůžete si dovolit Range Rover, zůstává Disco i na sklonku své životní dráhy jednou z nejlepších voleb. Nový model bude mít na co navazovat.

Radosti
Průchodnost a ovladatelnost v terénu
Komfort odpružení (i v terénu)
Vnitřní prostor
Výborný výhled všemi směry
Hladce fungující 8° převodovka ZF
Bohatá nabídka odkládacích prostor
Starosti
Důležitý offroad hardware jen za příplatek
Ne právě nízká cestovní potřeba
Nemoderní vzhled interiéru
Nevýrazné boční vedení sedadel
Nepraktický přístup do kufru pro menší předměty
Rezervy v dílenském zpracování
8  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Land Rover Discovery TDV6: Úvod testu
  2. Technika a výbava testovaného vozu
  3. Exteriér, interiér, praktičnost
  4. Jízdní vlastnosti v terénu i na silnici
  5. Technické údaje; Kompletní fotogalerie
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků