Test Land Rover Discovery 3.0 TDV6: Tomuhle říkáme rodinné auto!

I deset let po příchodu na trh vyniká největší Land Rover poměrně unikátní kombinací užitných vlastností, která z něj dělá jedno z nejatraktivnějších aut pro dobře situované rodiny s aktivním životním stylem.
Seznam kapitol
  1. Land Rover Discovery TDV6: Úvod testu
  2. Technika a výbava testovaného vozu
  3. Exteriér, interiér, praktičnost
  4. Jízdní vlastnosti v terénu i na silnici
  5. Technické údaje; Kompletní fotogalerie

Land Rover Discovery prodělal pro modelový rok 2014 další lehkou retuš. Časté modernizace ale nedokážou zakrýt konstrukční věk, který je naplno znát zejména v interiéru. Ovládací prvky působí neforemně, displeje zastarale a celkové vyznění div ne užitkově. V základní verzi se Discovery navíc vzdala důležitého terénního hardwaru.

Samotný základ je ale víc než konkurenceschopný i deset let po uvedení na trh. Discovery totiž zvládá na výbornou klíčové disciplíny, ve kterých stylovější SUV nevynikají: komfort odpružení, vnitřní prostor a průchodnost terénem. Velmi příjemně se řídí i na silnici. Pokud potřebujete velké auto, občas vás to táhne tam, kam nevedou asfaltové silnice, a nemůžete si dovolit Range Rover, zůstává Disco i na sklonku své životní dráhy jednou z nejlepších voleb. Nový model bude mít na co navazovat.

Radosti
Průchodnost a ovladatelnost v terénu
Komfort odpružení (i v terénu)
Vnitřní prostor
Výborný výhled všemi směry
Hladce fungující 8° převodovka ZF
Bohatá nabídka odkládacích prostor
Starosti
Důležitý offroad hardware jen za příplatek
Ne právě nízká cestovní potřeba
Nemoderní vzhled interiéru
Nevýrazné boční vedení sedadel
Nepraktický přístup do kufru pro menší předměty
Rezervy v dílenském zpracování
8  /10

Land Rover

První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem.

V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors.

Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Land Rover Discovery TDV6: Úvod testu
  2. Technika a výbava testovaného vozu
  3. Exteriér, interiér, praktičnost
  4. Jízdní vlastnosti v terénu i na silnici
  5. Technické údaje; Kompletní fotogalerie
Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 63 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 105 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků