Test Land Rover Defender Rough - jeho revírem je Pařížská?

17 komentářů

ferovychlap
29. ledna • 21:31

Diferenciál mezi koly jedné nápravy je možné bez problémů dokoupit??? Zajímalo by mě kde, protože ceníků není a dodatečná montáž (ne z výroby) jistě nebude jednoduchá (levná)...
Jak může skřížitelnost náprav ovlivňovat elektronika (ABS, ESP, TCS, aj.)??? Pokud elektronika nezasahuje do chování odpružení nebo tlumení nebo např. není odpovědná za odpojení stabilizátoru (jako např. u Jeep Wrangler), pak nemá na křížitelnost náprav vůbec žádný vliv. Ta je daná pouze a jenom konstrukcí podvozku, tzn., že u Defenderu bude stejná s TCS stejně jako bez TCS. ;-)

Jelass
15. ledna • 18:38

Jestli jsem to dobře vyčetl, tak rádio je model 133bt, které stojí krásných 3400Kč. Se trochu zbláznili s tím příplatkem, ne? :-O

Dlouhan
15. ledna • 14:26

No my uz mame weby o autech, kde redaktori neznaji rozdil mezi off-roadem a SUV? Parada...

x12345678
16. ledna • 9:15

to máme už dávno.....

defender110
15. ledna • 7:01

smysl úprav je jasný (zvýšení prodeje)... dnešní doba je především na styl a povrchní dojem, proto se na takové stroje jako je Defík cpou takové cypiny, jako jsou zmiňované el. systémy ..,které jsou dobré akorát na to, aby se kazily. Ale ten stylový maník z Pařížské (či jakou to tam furt zmiňují) potřebuje hlavně dobře vypadat a mít "styl", zbytek ho nezajímá. Svět se v pr.el obrací. Je pak jednoduché mu vytýkat, že je to kostitřas, hlučný, žíznivý a bez bezpečnostních systémů...ale tam kam byl stvořen a určen jsou tyto věci na posledním místě. A koupí si ho ten, kdo potřebuje využít jeho skutečné přednosti. To jako můžu koupit Octavii Scout zajet s ní do lesa třeba stahovat dřevo a pak směle psát , že má skvělé pohodlí a supr audio soustavu, ale v terénu je k ničemu a po jedné kládě servu půl auta . Ani sto úprav za milion neudělá z tohoto auta ideál na dálnice.
Na upraveném Defendru je zajímavá barva. Ovšem zelená, bílá(se zebřími pruhy) nebo pískově žlutá jsou ty pravé pro tohoto pracanta. A jediným tuningem pro něj maj být, ochranné rámy, uzávěrky , navijáky, šnorchl, zahrádka apod. Jde o vysoce účelové a charizmatické auto. Koupí si ho buď milovník nebo kdo jeho účelovost využije.

KarelAntonin
15. ledna • 0:35

Nějak nechápu smysl těchto výbav. To auto je supr tak jak je v základu. Pokud ho zlepšovat - vybavovat tak navyjáky, rámy a podobnou výbavou.

x12345678
16. ledna • 9:15

navyjáky zavyle vili

JJ
14. ledna • 16:55

Chtít zvyšovat prodeje Defenderu přidáním dalších metrosexuálních serepetiček, to je tedy nápad... Pokud to někomu nedošlo, tak prodeje byly vyšší v době, kdy to bylo ryze pracovní auto, které si mohl za relativně rozumnou cenu koupit kdejaký živnostník či zemědělec a i servis byl cenově přijatelný pro ty, kdo nemají na zahrádce ropný vrt.

Kankunen
14. ledna • 14:08

Tohle auto absolutně zaspalo dobu a nedosahuje soudobých standardů. Pokud nepotřebuješ zrovna extrém v terénu, tak Duster je lepší volba. Stačí jednou sednout za volant a vše pochopíš. Je to jako manželka co umí vařit nejlíp na světě, ale jinač je hnusná a protivná víc než je na ženu obvyklé.

cestovatel
2. května • 17:42

Pokud vámi vyjmenovaná auta odvezou 12 lidí s půl tunou materiálu po horské cestě, která spíše připomíná kameňolom, tak beru. Jinak si je můžete ...

Kojot
15. ledna • 9:29

... jak můžeš srovnávat Defa se tvojí starou? Jsi k politování....

defender110
15. ledna • 8:22

...to auto kdysi svou dobu předběhlo a ještě dnes se ho ostatní v tereních schopnostech snaží dohnat. Navíc, ono je určeno hlavně pro extrémní podmínky v terénu. Takže je blbost psát.."pokud nepotřebuješ zrovna extrém v terénu" .....extrém je pořizovat si toto auto na "styl" do Prahy. To udělá jen blbec. A taky je blbost přirovnávat Defender k Dusteru. Je to zcela jiný segment. Ano, Duster převyšuje třeba své soupeře ve své třídě, ale nelze ho vůbec k Defendu přirovnat.. Sám jsem zastánce Dusteru i Defenderu (každý pro jiný účel), ale SUV a OFF ROAD se fakt míchat nedá.
Pravda je , že jak se mění doba MUSEL se změnit i Defík. Takže ačkoliv je to zvenku pořád stará dobrá krabice od bot, pod kapotou je to moderní technologie...což už také postrádá původní účel. A to opravit to kdykoliv a kdekoliv jen s třináctkou klíčem, kladivem a šroubovákem. Né s notebookem, pájkou a krabicí elektronických součástek. Zde se však bohužel asi nedá svítit. To je jasné.

Hit
14. ledna • 16:02

A když nepotřebuješ do terénu Duster, tak stačí Yeti. A i když je tohle moc, tak stačí Panda, nebo Tata Nano. Jablka, hrušky, vždyť je to jedno.

Hit
14. ledna • 16:08

Ještě jsem zapomněl: Kdo si dobrovolně vezme hnusnou a protivnou ženu?

Vendelín
14. ledna • 15:53

Jenže když ji miluješ.... víš jak

Zelí
14. ledna • 14:39

S tou manželkou jsi mě dostal. :-D

hawel
14. ledna • 12:05

brrr... elektronika už i tady ... fuj

Doporučujeme

Články odjinud