Land Rover Defender ve velké míře používají i armády, ne ? Včetně té naší.
My máme armádu? Spíš policejní jednotku:-D
Pekna masina pre chlapa. Smutne citanie.
Po Defenderu se mi bude stýskat. Nicméně, měl odejít už minimálně před deseti lety. Spolehlivost nic moc a dnes už není důvod, aby bylo auto schopné v terénu tak děsivě nepohodlné. Srovnejme třeba s Land Cruiserem řady J7 (doteď se pro některé země vyrábí) nebo i Jeepem Wrangler Rubicon. Jeep a LR si sice pokud jde o spolehlivost nemají moc co vyčítat, nicméně na silnici i v terénu (hlavně díky redukci 1:4 a uzávěrkám v základu) dnešní JK Rubicon porazí Defender rozdílem třídy. Navíc pro Jeep existuje tolik aftermarket vylepšení, že se s trochou snahy dá docílit i té spolehlivosti.Co k tomu říci na závěr než ono známé: Pokud se chcete vydat do neproniknutelné africké buše, tak jedině s Defenderem. A jestli chcete i zpátky, tak od toho je tady Toyota :-)
I UAZ má lepší ergometriii interiéru.
Auto je legenda, která je špičkovým strojem do náročného terénu. Kolik lidí dnes potřebuje jezdit v tak náročném terénu, že potřebuje ještě drsnější auto než jsou Nissan Patrol, MB G nebo Toyota LC? Absolutní minimum! Dnes je taková auto spíše v kategorii speciálních strojů, je to spíše traktor. V rozvojových tupystánech jako je Rusko takové auta mají svůj důvod, nekvalitní silnice, často, ždáné silnice, ale u nás se jedná už o kategorii speciálních strojů a ty se nekupují v autosalonech, ale od specializovaných firem. Autor napsal komenřář z pohledu 99,99% řidičů ve vyspělém světě a díky za jeho odvahu se nebát být kritický i k tekové krásné legendě jaký je pro mně LRD.
Aj ked mojou rodnou recou cestina nie je , autorova je hrozna. Obsahovo odhadujem , ze autor je nejaka rychlokvaska cca 30 rokov, lebo skutocne napisat vacsinovy zakaznik v pripade LRD je zvratenost. LRD nikdy nebol urceny na pevne cesty, ale ako pracant do countrysidu. To , ze v poslednych rokoch sa pridalo aj vnimanie a vybavenie pre "uletenych" je dan sucasnemu zmyslaniu a povrchnosti dnesneho sveta. Zial - cesta do pekla. Osobne mame doma len Rovery , ja na pracu Landa a pani tier Rovera, ale Range Biography . Preco? Kazdy pre svoju pracu a z dovodu ulahcenia servisu. RRB by to, co potrebujem nezvladol. A pokial ideme autom do druheho domova v Prahe urcite nepojdeme mojim LR. Auto je vyslovene spotrebny tovar - vymienam ho v priemere po 7 rokoch, ked si svoje odrobi a nie podla mody. Nejako nerozumiem dowsizingu a rozsirovaniu portfolii aj premiovych znaciek. Ano na jesen sme obmenili cely park a je mi luto, ze LRD konci, skutocne potom zostane v danej kategorii uz asi len UAZ... Uvidime, ci niekde v Indii nerozbernu vyrobu , ak nie mozno sa na stare kolena vrhnem do toho ako konicek, 50 LRD rocne by som asi zvladol. Svet je nejaky divny , nechce historiu, nechce kvalitu a ako som vcera cital, svet sa meni na virtual... Stara dobra mechanika...., neviem cim to je, ale ak si sahnem do svojho auta ja a porovnam to s pracou spickoveho mechanika, tak po mojom dotyku to auto ide vzdy nejako lepsie... cim to je?
Ještě zde chybí sdělování názorů, jak je takové auto bezpečné díky své robustnosti (hmotnosti, pevnosti, nárazníkům,...). Doporučuji ještě doplnit mohutnou výměnu názorů srovnáním vlastností s Q7, které se probíralo ve vedlejší diskusi. ;-)
Autor srovnava tohohle pracanta s nalestenejma "terenakama" do mesta.
Vlasta Burian vysilanej po 50 odstinech sedi? To ma bejt vtip? Jak muzes kvalitniho herce srovnavat s totalni srackou a absolutnim kinematografickym dnem OMG?
Keď ono je to tak, aj ja by som rád mal defender, ale ak by som ho fakt kupoval, tak si kúpim nejaký spred roka 1980, ešte lepšie by bolo mať niečo z "prvej" generácie. Keď veterán, tak ozajstný. A takto to vidím aj pri lotuse 7 a morgane plus 8... A myslím, že kopec ľudí má podobný názor na tieto živé fosílie. Zatiaľ nemám možnosť zbierať autá, držím sa len starých motoriek, ale aj to je finančne a časovo veľmi náročné.
Tenhle test je tedy hodně "zajímavý a upřímně si nejsem jist, zda se autor vůbec vyzná v dnešní nabídce automobilů. Napsat o Defenderu, že mu v drsném terénu bude stačit leckteré lepší SUV/ offroad?? Napadá mě jen Mercedes třídy G , Toyota Land Cruiser a nebo extrém - Hummer H1, ty zvládnou v terénu fakt hodně, ale se správným obutím a šikovným řidičem si myslím, že Defender patří k tomu nejlepšímu do terénu, co se dá i v dnešní době pořídit. V testu je zajímavý argument týkající se audia, které dle autora hraje příšerně a patří na spodinu nabídky.. Osobně jsem měl tu zkušenost se nedávno podobným kousek svést, měl dokonce stejné audio a výsledek? Naprosto skvěle hrající audiosoustava, která předčila i leckteré "rádoby" premiové značky, a to nepočítám to, že při správném vyladění audia jako takového, to bylo právě autorádio, které dokonale předčilo neuvěřitelný hluk a rachot pohonné soustavy a podvozku.. Tak nevím, ale já bych Defenderu tak nekřivdil..
Souhlas, autor je asi metrous co si pod slovem teren predstavuje sto metru dlouhou polnacku k chajde. Na druhou stranu chapu ze nema s cim srovnavat, poradny kary nepotrebujou reklamu a prodavaji se a tak neni duvod metrousum pujcovat poradny auto, protoze ten by to srovnaval s oktavkou v dizlu na hlinach a jeste k tomu i ctyrkolka takze to projede vsude a zere jenom ctyri litry woe.
proto jsem si koupil nového UAZe - od Defendera se moc neliší a poslouží stejně ....
Pokud jste testoval obě auta. Mohl by jste se prosím podělit o pár postřehů? Předem děkuji.
hummer? dyť se to už dávno neprodává
Co? Na mobile.de jich vidim 49. Tak co se jako neprodava? 3-[
A všechno to jsou nová auta, která čerstvě opustila továrnu, že jo
Ano. Nova...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.