TEST Land Rover Defender 110 S D240: Nový pacholek se už z lesa nebojí

JA-NE  |  20. 08. 2020 13:45

od ludi priamo z fabriky viem, ze su to hrozne smecaky. 8 z 10 kusov co zlezie z pasu, musia riesit priamo vo fabrike lebo to nefunguje. Montovane balkancami, prevazne srbmi Land Rover stale drzi primat idealneho auta na dochadzanie do servisu

Odpovědět  |   | 
František  |  21. 08. 2020 18:53

Srbové by nevadili, ale IMHO je to blbě zkonstruované, proto se to tak porouchává. Takové britské BMW.

Odpovědět  |   | 
Skodovak  |  20. 08. 2020 13:55

Super, dalsi mestske SUV, to ne trhu opravdu chybi.

Odpovědět  |   | 
Paly  |  20. 08. 2020 14:01

Dizajn je slaby,ako 3x vyluhovany čaj.Apoň trochu sa mohli inšpirovať  legendarnym predchodcom,podobne ako meďak Gečko.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  20. 08. 2020 14:20

já tedy nevím, ale pokud srovnám tuhle recenzi s recenzí od Rasti Chvály, tak mám pocit, že tuhle psal nějaký dědek, kterého by štval i změněný design tlačítka při faceliftu.
A naopak z recenze od Rasti jsem měl pocit ... prodám barák, abych měl na tak skvělé auto, jako je Defík. Chci ho.
Tenhle blivajz v podobě "Defenderu taky nechybí asistent pro sjíždění svahů, systém kontroly náklonů či asistent pro rozjezdy do kopce... Už to taky vidíte? To auto je až neuvěřitelně složité a nastavování pro různé povrchy je zmatené. Od defenderu čekám, že bude v první řadě jednoduché robustní auto, které pojede přes hory a přes doly. Přítomnost všech možných moderních fičur z koncernu JLR celkový dojem z auta hodně komplikuje." absolutně nechápu. Nebýt tam tihle asistenti, tak je tam hromada pák a tlačítek navíc, aby řidič mohl zařadit redukce, uzamknout diferenciály atp. A to by autorovi přišlo jednodušší? Pochybuji. Hádám, že s průměrným řidičem tenhle moderní defík projede víc, než ten starý. I díky asistentům

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  20. 08. 2020 16:36

To je dost sporné. Možná jednou, dvakrát projede náročný terén, ale zvládne to denně? Na to byl Defender. Všechna tahle chytrá elektronika a vzduchový podvozek jsou sice hezké pro neumětela, který v terénu neumí auto ovládat, ale není to nic odolného. Chce to základní verzi bez vzduchu, zbytečné elektroniky.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 08. 2020 09:48

Často má skvělé recenze, ale poslední dobou mi přijde, že to moc prožívá a bojí se jakékoliv kritiky všeho, co se vyrábí na Slovensku.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  21. 08. 2020 12:50

podle mě Rasťo hledá na všem to pozitivní, vypíchne to, co se mu na tom autě líbí. A tím umí nadchnout. Ale umí zmínit i to, co na tom autě není úplně Ok, což je taky fajn.
Ostatní recenzenti velmi často hnidopišsky rýpou i ve vodách značně subjektivních. Leckdy na sebe prásknou i to, že manuál nečetli, číst nebudou a tak je auto blbě postavené, protože to nefunguje stejně jako v jejich VW, KIA atp. Že je to postavené lépe - nezájem. Kolikrát ani nerozumí základní technice. Nechtějí se zamyslet nad tím, proč to ten výrobce udělal tak, jak to udělal.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  21. 08. 2020 17:30

Přesně tak, mel jsem jeho testy rad, ale teď už ho moc nemusím. Každé auto je pomalu skvělé, kritiku nepoužije ani tam, kde by měl. Chválí věci typu grippcontrol u Peugeotu, místo aby řek, že 4x4 to prostě nenahradí a je to jen takové chlácholení zákazníků. Prostě se trochu stal autosalonem, kde má Každé auto 95+%

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  21. 08. 2020 21:22

A nebo prostě ukazuje, že už dnes nejsou špatná auta, a není nutno něco kritizovat.

Odpovědět  |   | 

no stebou souhlasím a chci dodat, že on testuje auta pro normální lidi a ty mínusy si musejí udělat oni, neboť co nevadí na autu za 500Tkč bude jenom vadit části lidí na autu za 3mkč Čekám co řekne na novou yarisku.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  22. 08. 2020 12:55

Dnes sice špatná auta opravdu většinou nejsou, ale laťka se zvedla. Takže je na místě řici, pokud je něco špatně nebo se alespoň nelíbí. Divák si to pak přebere a sám se rozhodne, zda pro něj daný poznatek má váhu nebo mu zrovna tato věc nevadí.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  22. 08. 2020 21:02

Rasťo ale řekne, co se mu nelíbí. Na druhou stranu, proč by měl třeba kritizovat GripControl, že to není 4x4? Prostě testuje, co ta konkrétní technika dovede, namísto hloupého fňukání. To je rozdíl mezi dobrým novinářem a vámi.

Odpovědět  |   | 

To vypadá jako stará Škoda Yeti :D

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
JK  |  20. 08. 2020 22:03

Yeti předface je taky jediné koukatelné "suv" od Škodovky, tak proč ne.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  22. 08. 2020 13:02

Yeti mi přišel trochu nedoceněný vůz. Má prostorný, vzdušný a vypolstrovaný interér. Přestože má podvozek spíše Octavii se zalomenými poosami než Tigiho, tak mohu potvrdit, že se v něm jede kupodivu slušně. Bohužel má malý kufr a jen jedinný použitelný motor. Ale za koukatelného považuji až Karoqa, se kterým zatím jízdní zkušenost zatím nemám.

Odpovědět  |   | 
JK  |  24. 08. 2020 11:30

Karoq fakt ne. Je to celkově nemastný a neslaný nic. Pochopil bych ještě tu přifouklou Fábii - Kamiq, který je asi po Roomsteru a Felicii Fun jediný relativní odvaz v sérii alespoň světly v portfoliu Škody. Ale Karoq?

Odpovědět  |   | 
JK  |  21. 08. 2020 08:58

Design se povedl. Moderní interpretace s odkazem na historii. Rozeznatelnost, že jde o LR, elegantní, decentní, ale přitom ne fádní. Pěkný to je.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  22. 08. 2020 01:07

Zdá se mi, že v záplavě moderních terrréních aut veřejnost zaujaly výraznějším způsobem pouze 2. Jimny a Defender. Prvnímu technicky věřím, bohužel jízdu očekávám jako nepříjemnou. U druhého přesně opačně. Rád ale po 20 letech řeknu, že jsem se tehdá v roce 2020 mýlil a Defender stále funguje.

Odpovědět  |   | 
RR  |  23. 08. 2020 14:11

Jimny a třída G je OK , Defender uvidíme...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

dnes | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 45 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster