TEST Land Rover Defender 110 S D240: Nový pacholek se už z lesa nebojí

20 komentářů

Petr Vaněk
22. srpna • 1:07

Zdá se mi, že v záplavě moderních terrréních aut veřejnost zaujaly výraznějším způsobem pouze 2. Jimny a Defender. Prvnímu technicky věřím, bohužel jízdu očekávám jako nepříjemnou. U druhého přesně opačně. Rád ale po 20 letech řeknu, že jsem se tehdá v roce 2020 mýlil a Defender stále funguje.

RR
23. srpna • 14:11

Jimny a třída G je OK , Defender uvidíme...

JK
21. srpna • 8:58

Design se povedl. Moderní interpretace s odkazem na historii. Rozeznatelnost, že jde o LR, elegantní, decentní, ale přitom ne fádní. Pěkný to je.;-)

Kuk Vykuk
20. srpna • 18:44

To vypadá jako stará Škoda Yeti :D

JK
20. srpna • 22:03

Yeti předface je taky jediné koukatelné "suv" od Škodovky, tak proč ne. ;-)

Rokyta ex Acz
22. srpna • 13:02

Yeti mi přišel trochu nedoceněný vůz. Má prostorný, vzdušný a vypolstrovaný interér. Přestože má podvozek spíše Octavii se zalomenými poosami než Tigiho, tak mohu potvrdit, že se v něm jede kupodivu slušně. Bohužel má malý kufr a jen jedinný použitelný motor. Ale za koukatelného považuji až Karoqa, se kterým zatím jízdní zkušenost zatím nemám.

JK
24. srpna • 11:30

Karoq fakt ne. Je to celkově nemastný a neslaný nic. Pochopil bych ještě tu přifouklou Fábii - Kamiq, který je asi po Roomsteru a Felicii Fun jediný relativní odvaz v sérii alespoň světly v portfoliu Škody. Ale Karoq?

eLzyx
20. srpna • 14:20

já tedy nevím, ale pokud srovnám tuhle recenzi s recenzí od Rasti Chvály, tak mám pocit, že tuhle psal nějaký dědek, kterého by štval i změněný design tlačítka při faceliftu.
A naopak z recenze od Rasti jsem měl pocit ... prodám barák, abych měl na tak skvělé auto, jako je Defík. Chci ho.
Tenhle blivajz v podobě "Defenderu taky nechybí asistent pro sjíždění svahů, systém kontroly náklonů či asistent pro rozjezdy do kopce... Už to taky vidíte? To auto je až neuvěřitelně složité a nastavování pro různé povrchy je zmatené. Od defenderu čekám, že bude v první řadě jednoduché robustní auto, které pojede přes hory a přes doly. Přítomnost všech možných moderních fičur z koncernu JLR celkový dojem z auta hodně komplikuje." absolutně nechápu. Nebýt tam tihle asistenti, tak je tam hromada pák a tlačítek navíc, aby řidič mohl zařadit redukce, uzamknout diferenciály atp. A to by autorovi přišlo jednodušší? Pochybuji. Hádám, že s průměrným řidičem tenhle moderní defík projede víc, než ten starý. I díky asistentům

Tom
21. srpna • 9:48

Často má skvělé recenze, ale poslední dobou mi přijde, že to moc prožívá a bojí se jakékoliv kritiky všeho, co se vyrábí na Slovensku.

Kari
21. srpna • 17:30

Přesně tak, mel jsem jeho testy rad, ale teď už ho moc nemusím. Každé auto je pomalu skvělé, kritiku nepoužije ani tam, kde by měl. Chválí věci typu grippcontrol u Peugeotu, místo aby řek, že 4x4 to prostě nenahradí a je to jen takové chlácholení zákazníků. Prostě se trochu stal autosalonem, kde má Každé auto 95+%

Allamarein
21. srpna • 21:22

A nebo prostě ukazuje, že už dnes nejsou špatná auta, a není nutno něco kritizovat.

Rokyta ex Acz
22. srpna • 12:55

Dnes sice špatná auta opravdu většinou nejsou, ale laťka se zvedla. Takže je na místě řici, pokud je něco špatně nebo se alespoň nelíbí. Divák si to pak přebere a sám se rozhodne, zda pro něj daný poznatek má váhu nebo mu zrovna tato věc nevadí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
22. srpna • 21:02

Rasťo ale řekne, co se mu nelíbí. Na druhou stranu, proč by měl třeba kritizovat GripControl, že to není 4x4? Prostě testuje, co ta konkrétní technika dovede, namísto hloupého fňukání. To je rozdíl mezi dobrým novinářem a vámi.

petr r. (petrumr)
22. srpna • 12:29

no stebou souhlasím a chci dodat, že on testuje auta pro normální lidi a ty mínusy si musejí udělat oni, neboť co nevadí na autu za 500Tkč bude jenom vadit části lidí na autu za 3mkč Čekám co řekne na novou yarisku.

eLzyx
21. srpna • 12:50

podle mě Rasťo hledá na všem to pozitivní, vypíchne to, co se mu na tom autě líbí. A tím umí nadchnout. Ale umí zmínit i to, co na tom autě není úplně Ok, což je taky fajn.
Ostatní recenzenti velmi často hnidopišsky rýpou i ve vodách značně subjektivních. Leckdy na sebe prásknou i to, že manuál nečetli, číst nebudou a tak je auto blbě postavené, protože to nefunguje stejně jako v jejich VW, KIA atp. Že je to postavené lépe - nezájem. Kolikrát ani nerozumí základní technice. Nechtějí se zamyslet nad tím, proč to ten výrobce udělal tak, jak to udělal.

Allamarein
20. srpna • 16:36

To je dost sporné. Možná jednou, dvakrát projede náročný terén, ale zvládne to denně? Na to byl Defender. Všechna tahle chytrá elektronika a vzduchový podvozek jsou sice hezké pro neumětela, který v terénu neumí auto ovládat, ale není to nic odolného. Chce to základní verzi bez vzduchu, zbytečné elektroniky.

Paly
20. srpna • 14:01

Dizajn je slaby,ako 3x vyluhovany čaj.Apoň trochu sa mohli inšpirovať  legendarnym predchodcom,podobne ako meďak Gečko.

Skodovak
20. srpna • 13:55

Super, dalsi mestske SUV, to ne trhu opravdu chybi.

JA-NE
20. srpna • 13:45

od ludi priamo z fabriky viem, ze su to hrozne smecaky. 8 z 10 kusov co zlezie z pasu, musia riesit priamo vo fabrike lebo to nefunguje. Montovane balkancami, prevazne srbmi ;-) Land Rover stale drzi primat idealneho auta na dochadzanie do servisu:-D

František
21. srpna • 18:53

Srbové by nevadili, ale IMHO je to blbě zkonstruované, proto se to tak porouchává. Takové britské BMW.

Doporučujeme

Články odjinud