TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

263 komentářů

Jan
22. ledna • 9:46

Zdravím taky jsem si koupil ladu vestu sedan lux a už jí mám dva roky dovoz z Německa předváděcí vůz naj 17000km a teď mám 54000km a zatím jsem spokojen poruchy žádné spotřeba mi spadla až při 50tis pomalu litr je nižší 6,3l nicméně před ladou jsem měl ww golf 7 1,2 tsi to auto bylo fajn s jízdními vlastnostmi komfort taky hlučnost dynamika vše bych dal plus ale jen do 100 000km pak to začalo spojka ložiska na kolech pak už mi to začalo při 160tisicich žrát olel litr na 1000km odumirající světla pět let staré auto a přední světla na výměnu ten plast nevydrží a další vrzání tlumičů přední náprava to bylo od začátku a rychlá výměna vačkové hřídele to mě volali abych rychle dojel konstruktéři udělali chybu takže teď mám Ladu první kup ruského auta zatím hodnocení spolehlivost a slučování plastů slícovaní dveřních spár taky na úrovni jinak to auto je splacané s dílů Renault a Nissan to už mám vše prozkoumané brzdy jsou u toho ostré.

Jarda
28. září • 11:03

Zdravím všechny. K Ladě vesta sw CROSS.
Mám ji 2/2019. V červnu potom plánovaná přestavba LPG.od té doby 25tis km. Auto mimo povinných servisu tyto prostory nezná. Pravdou jsou klady i zápory v článku. Po přestavbě menší úpravy a vozím i plnohodnotnou rezervu za cenu menšího kufru. Nevýhodu vyšší spotřeba mi eliminuje LPG přestavba. Jezdím když fakt nešetřim tak 9/100km. Když se fakt snažím a nespěchám,dokážu jezdit za neuvěřitelných 7/100km (7,05). Při ceně 11,50 si to umí každý spočítat. Na podmínky kde bydlím a pracují a tím nejvíc jezdím slušný svezení. Nemá cenu zatím auto hodnotit. Počkám na 100tis km. Ale zatím maximální spokojenost.

Jara
17. prosince • 7:41

Jen souhlasit. Vesta je běžné auto k běžnému užívání. LPG šetří všude. Zde taky. Jezdim za 8 lt plynu. Jinak jezdím,jezdím. Snad výměna zapalovací cívky není katastrofa. Je to větší a hlavně vyšší auto na rozbité cesty. Zatím ve 40tis km nezmar. V zimě dobře obuté a zase predokolkovy nezmar.

Mirek
22. ledna • 11:10

Tak na rozbití asi dobře.. Krást se asi také moc nebude.. Ale nechápu kdo vymyslel nebo vytvoroval tak hnusně boky.. Za ty peníze raději něco jiného s reflexní cestou.. 😀

Mirek
22. ledna • 11:11

Oprava Reflexní vestou

Karfiolovy privarok
5. listopadu • 16:23

Ok, čítam tu diskusie o Ladách a tie vaše predpotopné názory a samochválu o tom v akom aute sa vlastne vy špecialisti na život vyvážate chcem podotknúť jedno. Mal som v živote vela áut, moje prvé bolo ojazdené Fiat Uno - za svojej prevádzky cca 3 roky čo som ho mal sa pokazilo 1x. Neskor som mal Saaby , Volvo, Alfu ,Citroen C4 - ten som kupoval nový a v den kedy som ho v Citroene na Panónskej ceste v BA preberal mi ostala v ruke prevodovka a predavač mi povedal že to je normálne chytil a zasunul naspäť, v tej dobe toto auto a recenzie na toto auto boli pozitivne a dokonca to vyhralo aj nejaku cenu za dizajm alebo auto roka alebo čo to bolo,, pocas prvých troch mesiacoch prevadzky mi prasklo celné sklo čo vymenili v záruke, neskor zacali auta zvolavat kvoli moznemu samovznieteniu atd,,,zapadniarske auto so super recenziami som predal po 3mesiacoch prevadzky pretože to bol vyjebany šunt. Ked som si ako druhe auto kupil Saab 9000 2,3t Aero lebo som chcel machrovat bol som spokojny no v Ba na Tomašikovej boli ceny servisu take že ako obyčajný človek som si opravu nemohol dovolit. Raz to zobral otec a niekto do neho nabural zo zadu servis vypocital cenu opravy na vtedajsie koruny 400tisic slovenskych korun co poistovna odmietla zaplatit a dala to radsej na totalku pričom neviem ktory smrtelnik v tej dobe by si vedel dovolit taketo palky za opravy platit pripominam v tej dobe to bolo cca vyse 10 ročné auto. Neskor som mal Saab 9-3 ktory som kupil vo Walese cez ebay kedze som zil vo Velkej Britanii auto som kupoval tak ze som nevidel ani obrazky iba popis majtela,,zaplatil som za neho 250 libier,, zenin brat na doporucenie nejakeho polskeho mechanika ktory Saab videl akurat tak na obrazku povedal to neberte to sa bude kazit,,,samozrejme po mojich skusenostiach so Saabmi som ho zobral a nepocuval som dristy a na tom aute za 250 libier z funkcnou klimou ktore kazdy rok preslo technickou kontrolou bez problemov som 3roky jazdil bez poruchy,,,moj kolega mal v tom case BMW a ked som sa ho pytal ze ci je to spolahlive a ci sa to nesere povedal ze do toho stale drbe peniaze,,,,okrem toho mal som suseda ked som bol este chlapec ktory si kupil noveho Chryslera Voyagera ktory v tej dobe stal cez milion slovenskych korun a stale to mal v servise,,,,,,,,,,,,,co som tym chcel povedat,,,asi tolko ze podla mna hodnotit auto iba podla toho ze je to Lada a vy si pamate z cias kedy ste stavali snehuliaka zigulaky je odveci. Okrem toho treba podotknut kolko tych Zigulakov prezilo a jazdi aj dnes a ked si tak vezmeme napr Ladu 2107 a porovname s tym srotom Daewom Racer ktore bolo v tej dobe zapadne auto a hit tak to tu Ladu ani zdaleka neprezilo. Pretoze predsudky a bludy su Slovakom a Cechom velmi blizke vlastnosti musim povedat jedno. Kupil som si Ladu,,,nie tuto este horsiu 110tku ktora ma 18 rokov,, a viete prečo?? Lebo som mal na auto 800 euro a nepotreboval som sa zadlzovat kvoli tomu aby som si mohol vozit gule v niecom lepsom. Polska mentalita je taka ze sa vozia na 7dmickovom Bavoraku na splatky a doma zere chlieb z mastou. Toto nieje len polska mentalita ale aj Slovenska. Pred par dnami mi suseda hovorila ze maju na jedno auto pozicku 8tis eur, na druhe 4tis a na tretie 3,5tisic eur,,vsetky auta na splatky hlavne ze maju deravy plot pred domom,,co je dolezitejsie pre Slovakia?? Samozrejme auto,,preco ??Pretože ta nevidia iba na ulici ale vsade kam ides aky si čavo na Bavoraku na splatky. to ze nemas na servis a olej si menis sam to nevidi nikto,, to ze tvoj nablejskany bavorak ma najebanych 300tis kilometrov a ty za taky sunt iba preto ze to je bavorak platis mesacne splatky este aj z urokami a drbes do toho peniaze to nevidi nikto tiez,,,vsetci vidia iba to ze mas nablyskany bavorak. Cela nasa ulica alebo 90% ma but auto na splatky alebo mukluju dakde v Belgicku a kupia si drahe auto,,,nuz ja som sa rozhodol ze do auta investovat nebudem pretoze ked sa mam rozhodnut ci budem platit 200 euro mesacne splatku za vyraglovane Audi alebo kupim svojim psom kvalitne granule ktore ma miesto 60 euro mesacne budu stat 240 euro mesacne tak radsej zvolim tu druhu moznost,,sice ma nebudu vidiet ludia jak si vozim gule na Audi na ktore v podstate ani nemam a mozno si budu mysliet ze som debil lebo sa vozim na starej Lade,,, ale dovod preco uz nikoho nezaujima som asocial lebo mam rusku Ladu. Raz k nam prisiel jeden nemecky ucitel aj s partnerkou so Sttutgartu na Skode Felicia 1.2Htp a povedal ze jeho beru ludia ako idiota pretoze nema drahe auto ale iba Fabiu,,,povedal on so svojim platom by si mohol dovolit aj drahe auto ale naco mu bude ked ma v zivote ine hodnoty a presne o tom to je ludia,,,v radiu pred 2rokmi davali reportaz o tom ako Slovaci radi predstieraju bohatstvo to svedci iba o mentalite tohto naroda,,,,proste materialisticky snoby ktory si potrebuju vozit gule v Bavorakoch alebo inych akoze premiovych znackach a pritom mentalne nepatrite ani do tej Lady,,,,vasi rodicia chodili trolejbusom a zrali zemiaky lebo maso mali iba cez vikend a vy si robite posmech z ludi ktory nepotrebuju investovat peniaze do auta pretoze bud na to nemaju alebo nemaju potrebu vrazat peniaze do niecoho co realne nema pre nich hodnotiu,,,,btw v konecnom dosledku ani vy nemate na to aby ste ten superpremiovy luxus riadili pretoze ho mate iba vdaka leasingovke vdaka comu ste sa stali otrokmi nejakych uzernikov ktorym to zaplatite aj z urokmi pretoze realne by ste na take auto ani nemali len sa musite pretrcat jak chuji ze ste niekto pritom ste trapny jak vyhnisana rana bernardyna po porazke ako deti ste zrali halusky so syrokremom a teraz si myslite ze si kupite Bavoraka, date solarko a instagram a budete in,,no mentalne ste velmi pozadu,,,,asi ste zabudli z jakej riti ste sa vyliahli,,,,,

roman
8. ledna • 15:25

Zíta jedu pro předváděčku do Německa s 10000 km. Manželce na ježdění do práce denně 20 km stačí. Kde koupím za 280000 auto v porovnání s LADA Vesta SW CROSS automat výbava luxus. Sám mám nového forestra a na firmě mi stojí 3 dodávky vše do 2 let stáří a vše za hotové. Kdo v dnešní době nebyl v Rusku ať nepomlouvá. A o pracovní mentalitě už vůbec ne protože ve všech našich fabrikách na auta už Češi nedělají a jinde by mohli říci, to dělaj od bůch ví odkud, to bude vypadat.

Hieros
30. října • 18:32

Dobré auto pre rusofilov a nostalgikov starých predrevolučných časov.

KRYTYK
3. června • 21:04

Tak můžete tu psát co chcete jak kdo má zkušenosti z Ladou nebo napriklad že jezdíte z prémiovým vozem o několik tříd výše.Ale jedna věc je jasná!Ladu,si v době kdy si můžete za ty peníze koupit léty prověřené, tradiční evropské, či japonské značky chcete-li,koupit jedině naprostý idiot.A dokonce se dá říct že i finanční negramot!Kdo si koupí ojetou Ladu?Kolik jich v bazarech stojí nebo jakou si drží cenu jako ojetiny?Jenom at si to rusáci za ty peníze a třeba i zadarmo strčí někam!Okupanti!

roman
8. ledna • 15:29

Proč když jsou okupanti jezdí v téhle republice samej MB , Audi, VW, OPEL, Škoda to jsou auta taky od okupantů a na rozdíl od Rusů tu povraždily o hodně víc lidí.

Vladimír Novák
21. ledna • 11:51

Lada je třeba pro někoho pokrčovatelem žigulíků. Ale žel, není. Měl jsem Ladu 1500 abyl jsem s ní spokojen. Akorát, že baštila olej a to se už projevovalo na úžasné kouřivosti. Jinak tichost v kabině. Při testech se všichni shodli na tom, že při 130 km/hod je vo voze přímo nesnesitelný hluk. Soudruzi asi zapoměli někde dotáhnout podstatný šroubek.

LEEVKOO
16. prosince • 12:47

Nakoľko ma LADA VESTA SW CROSS zaujala už na pohľad, tak som hľadal recenziu, ktorú som našiel na Vašej stránke a dosť podrobnú a prekvapilo ma, že auto v celku je chválené ako spolahlivé.
Už aj preto ma zaujala lebo 30 rokov som jazdil na lade ako služobnom aute a boli to spolahlivé autá i keď ešte vtedy bez výbavy. No a aj to je dobré, že to má motor bez turba teda čistý atmosferický motor 1,6l. Spotreba v celku dobrá cca 8 l na 100 km. Pri porovnaní s podobnými autami s motormi 0,9 l, 1,0 l, a spotrebou okolo 4 l na 100 km - tomuto som nikdy neveril a kto má zo známich takéto autá spotreba je okolo 7-8 l v skutočnosti. Podľa mňa také malé motory musia oveľa viac pracovať a tak spotrebovať aby pohli s karosériou.
Viem o čom hovorím mám vozidlo 3008 Peugeot - kúpené nové, preferovaná spotreba 4,8 l. Ano dá sa to dosiahnúť pri jazde 70 až 80 km rýchlosťou v bezvetrí, suchá vozovka a dvaja pasažieri. Na ceste napr. SK - Itália nabalený štyria pasažieri okolo 7l na dialnici pri 120 km rýchlosti.
Teda ak lada spotrebuje ako píšete tak to v celku prijateľné a podstatné, že tam je jednoduchý motor 1,6l, ktorý nemá 25 čidiel a keď idete do servisu nevedia to opraviť. Mne osobne sa lada vesta pači.

krakonoš
18. března • 11:17

K rozpohybování a udržení rychlosti každého vozidla je potřeba určité kvantum energie, které je závislé hlavně na aerodynamice, váze vozidla a valivých odporech. Takže motor má na spotřebu jen minimální vliv a auto, které váží 800 kg bude mít, bez ohledu na motorizaci, vždy menší spotřebu, než auto od 1,5 tuny výš.

Piatok
14. září • 8:58

Poznám osobne dvoch majiteľov Lada Kalina.Prvý na nej jazdí asfaltové a aj nespevnené cesty, nakoľko je lesník.S autom žiadne problémy okrem bežnej údržby a normálneho opotrebenia.Nechodí ani do zmluvného servisu, udržuje mu ho jeden garážista.Druhý používa auto v bežnej premávke,auto je bez porúch,servisuje ho v servise Lada.Jedinú poruchu mal cca pol roka po kúpe,chybnú lambda sondu, ktorú mu vymenili ešte v záruke.

Tom
1. září • 21:48

Lady jsou zajímavé auta. To bezesporu. Dnes se v Rusku začala prodávat nová Granta - auto menší než tahle Vesta. Cena v Rusku je okolo 120 tisíc. Pokud by se podobné auto prodávalo za podobnou cenu i u nás, nebyl by průměrný věk vozidel v ČR skoro 15 let.
Auto je spotřební materiál, pokud mě odveze z bodu A do bodu B, je úplně jedno, jestli je to Lada, nebo Rolls Royce.
Sám jsem jezdil 17 let Matizem a naprostá spokojenost. Takže mě ty kecy okolo pobaví.
A jestli nový auto nebo nějaký bazar ? Jasně že nový, protože člověk ví, co si na něm sprasí sám.

peto
26. srpna • 12:47

Zdravim a just si kupim Ladu,nie tie śunky koncernu WW.Sewas.:-D

juk
24. srpna • 14:59

svině česky zas budou okradat,v nejlepší vybavě a lepšim motorem bude 500tisic

Makar
11. srpna • 20:00

Škodovka a koncern VW vyrobili milióny motorov MPI, čiže s nepriamým vstrekovaním paliva a keď sa na slovenskom trhu objavia Lady s MPI motormi, tak už sú hneď kritizovaní a zosmiešňovaní. Pre niektorých mudrcov aj japonská automobilka Mazda dodnes preferuje atmosféry pred turbomotormi, ktoré považuje za veľmi kazové ;-)
Nikto vás nenúti, aby ste si Ladu Vestu kúpili, tak prečo sa do nej obúvate :-O
Oco si kúpil pred 12-timi rokmi Oktávku s atmo MPI motorom a doteraz nemal žiadny problém s nim. Preto som si aj ja, keď som čítal mnoho zlých skúseností s turbami, tiež kúpil auto Lada Vesta Luxe(sedan) s atmo MPI motorom a po 3/4 roku skúseností s autom a najazdenými viacej ako 10000km môžem potvrdiť absolútnu spokojnosť s autom.
S atmo MPI viem jazdiť, takže mám spotrebu okolo 6,8L/100km.
Názor odborníka či je lepšia atmosféra alebo turbo:
https://autozurnal.ta3.com/z-praxe-sukromneho-autose... ...

Arny
20. srpna • 12:59

Ano souhlasím s Makarem,máme Ladu Vestu sedan přes rok a jsme spokojeni nyní s nájezdem 25000km.Rychle si zvyknete na atmosf.motor 1.6 l/16v.Turbo mi vůbec nechybí.

krakonoš
18. března • 11:13

Turbo bych si nikdy nekoupil. Nejsem závodník a už jsem viděl několik turboaut, jak s hustě hulícím výfukem stály bezmocně na krajnici a majitel seděl o kus dál a čekal na hasiče. Stejnětak nechci ani elektronesmysl, pokud bych si jej někdy musel pořídit, tak první, co udělám, bude, že na zadek nechám dát kouli a na ni hodím přívěsný vozík s 15 kW elektrocentrálou, abych mohl dobíjet levně a průběžně za jízdy.

fanúšik
14. srpna • 8:38

Tiež som jazdil na MPI ale na aute vyrobenom pred 15 rokmi, ak si si nevšimol vývoj išiel dopredu a áno prvé TSI mali nedostatky ktoré výrobca už dávno odstránil, tiež som sa najprv zľakol niektorých negatívnych skúseností ale teraz nové kusy nemajú žiadne problémy a sú spoľahlivé.
Pri TSI máš pri väčšom výkone a ťahu o 1,5 L nižšiu spotrebu ! Keby si mal TSI tak máš 5,3L/100 km to ti garantujem.

Makar
20. srpna • 23:37

Trošku si pozabudol na kúpnu cenu ;-) Čiže keď som si dal vypočítať cenu aút Škoda Rapid, Fiat Tipo, Peugeot 301 Style, VW Golf 7 vo výbave podobnej mojej Lade Veste (mám verziu Luxe s automatickou klímou, navigáciu s veľkým displejom, kameru spätného chodu, vyhrievané predné sklo,...), tak mi vypočítali vždy cenu o 3000€ vyššiu ako v Lade!!!
Chváliš sa, že motory TSI majú o liter menšiu spotrebu :-D , ale ja budem keďže som zaplatil o min. 3000€ menej ako ty, ĎALŠÍCH 7 ROKOV JAZDIŤ ZADARMO :-P B-] :-D :-))

fanúšik
4. září • 9:01

mám všetku tú výbavu okrem vyhrievaného predeného skla a rozdiel v cene medzi Vestou a Rapidom bol len 250 Eur, ale vytešuj sa ako si fiktívne ušetril, najmä pri ďalšom predaji toho tvojho ľadoborca, keď už v čase kúpy má zastaralý motor

Makar
8. září • 23:24

Tak to si asi synom dílera Škody alebo si ju bral bez motora :-D
Bol som v Škode, tak viem čo ponúkali a za akú cenu!!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fanúšik
10. září • 8:07

Žiadny syn, ty kde žiješ, v socializme s podpultovým predajom ? Ale áno, komsomolci asi nevedia čo je to akčný model, ktorý má všetku výbavu v cene takže za nič som si nepriplácal. Keď si dáš u predajcu Škody urobiť ponuku automaticky ti dá zľavu aby ťa získal, a keď si dáš urobiť ponuku ako ja aj u iného predajcu zistíš, že rozdiel je aj 1000 Eur. Tak som prvému poďakoval a od druhého okamžite bral.

kukolar
24. února • 16:11

no len aby ti ten motorček s priamym vstrekom ten longlife interval vydržal
ja by som sa pozrel na nasavacie otvory po 10000km aby si ich nemusel vypalovať ako výfuky starých dízlov, či jawy 350 :D

Lang
15. července • 14:22

Když se tak člověk dnes poohlédne či jen v bazaru po autech, jsou tu většinou dříve nedostupné vozy, a ruské auto ať už je jakékoliv, "sebelépe propracované" okamžitě míjím a rychle se vzdaluji - dříve jsem měl Ladu a hnilo to před očima, přední uložení kol v teflonu hotové neštěstí...NE, rusácké auto již nikdy! Držím se VW a musím říci, že nemohu zapomenout na VW Vento 1.9 TDi (tyhle vozy neměly chybu!). Rusákům a jejich práci už nevěřím, a věřit nebudu - něco podobného cítím k Dacii. Zde nechci napadat majitele ruských vozů, jen znám lepší a to je a vždy bude zmíněné Vento, Golf s poctivými materiály a již na pohled kvalitně odvedenou a promyšlenou prací...V jedné ze svých knížek autor píše: "Jsou dva druhy lidí, ten první typ člověka ke svému životu potřebuje tichou hudbu a sklenku dobrého vína, a ten druhý se spokojí se zadním sedadlem starého VW (a věřte, je to tak, sednout si na zadní sedadlo starého VW předčí i posezení v ruském autě tak i sebelepším BMW.

kukolar
24. února • 16:08

kde tie doby Venta sú :D v prdeli
už su to len plečky v peknom obale , pekne poskladané gastarbeitermi
o chvílku budeš mať nanutené baterky a budeš ticho

Vysoký Japonec
16. dubna • 14:57

Ak sú pre teba Rusi "rusáci", ako hovoríš Židom? Čo je na tebe autentické, okrem nenávisti? VAZ riadi Renault-Nissan. Pochopil si to?

Kankunen
11. července • 16:31

Hej mínusáři, pochlubte se co máte doma ruského a nebo aspoň ve fabrice. Zatím víme, že tetris.

Anti-automat
12. července • 18:35

Kankunen, naozaj chces aby Ti za tieto uplne sproste reci rozbila drzku 50kg babulka?

bzzz
12. července • 21:32

Ten kluk ma s trochou nadsazky svym zpusobem pravdu a vy hned s nasilim, za nazor (hlavne se nezapomente obhajovat) - komous nebo fasos ;-) ?

Anti-automat
11. července • 18:45

uz som spomenul. A 'material' je to naozaj poctivy.
Za tie sproste reci, nafackovala by Ta tak ze by si netrafil ani na zachod.

tazzz007
11. července • 16:26

Nechápu proč je kvůli tomuto autu tolik vášní v diskuzi.U nás se stejně prodávat nebude a kupovat ho na Slovensku je pitomost.V podstatě je to retro auto pro starší lidi,kteří nepotřebují senzory na každou hovadinu a je jim putna,jestli jsou cool nebo ne.Kvalitu motoru,zpracování a plechů ukáže jen čas,ale myslím že ten motor rozhodně vydrží více než turbo tříhrnky v předražených škodovkách.

A
11. července • 13:16

V samotnom Rusku sa momentálne lepšie predáva Kia Rio ako Lada vesta. Rio je pritom čosi drahšia. Na youtube si môžte nájsť mnoho ruských porovnávacích testov Solaris, Rio, Vesta. Rio má dokonca lepšiu priechodnosť terénom, pretože je jednoducho o 200 kg ľahšie
ale má zas tvrdý podvozok. https://www.youtube.com/watch...
Lada by mala šancu zaujať kupcov, keby bola o 30% lacnejšia /clo+DPH/. Platí to aj opačne. Nemecká autá by sa až tak dobre nepredávali v EU, keby boli o 30% drahšie /clo+DPH/. Rusko by sa malo snažiť o bezcolnú úniu s EU. Bolo by to ideálne spojenie. Západ má technológie, Rusko má suroviny. Lenže to by sa za veľkou mlákou nikomu nepáčilo...

V3S
11. července • 12:07

Spotřeba té ruské sračky s 30 let starým motorem je až o 4 litry vyšší než u Rapidu.
Vesta: https://www.spritmonitor.de/de/ueb...
ersicht/65-Lada/1596-Vesta.html?fueltype=2&constyear_s=2015&power_s=70&power_e=90
Rapid: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/77... ...
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

kkk
11. července • 12:33

Možná by to chtělo mokrej ručník ,zlepšete se v odkazech a kolik je 8.16-6.12?:-D to se vám zasekla klávesnice nebo máte nějaké problémy?

Marek71
11. července • 15:18

Je to cca. 2 litry rozdíl, jak jsem psal i výše. Ale zatím je tam jenom pár kousků Lady Vesta na rozdíl třeba od Rapidu. I tak si myslím, že ten rozdíl tam prostě bude... Je to prostě konstrukčně starý motor, hlučný, málo dynamický a žravý v porovnání s moderní konkurencí. Ale zase je jednoduchý, to možná někdo ocení.

kkk
11. července • 18:08

Jo ty 2l.rozdíl tam můžou být ,já reagoval na ty4l. V3S.Ten motor je dělanej na horší paliva ,co se týče ostatních parametrů ,to se ukáže časem ,když začala dacie dělat logana ,tak tady dost odborníků tvrdilo ,že to nikdo nekoupí a pak to začali kupovat i němci .Stále je dost lidí pro které je auto pouze dopravní prostředek a nemají ho na honění ega před sousedy.

Marek71
12. července • 8:31

Ano, tady v Německu jezdí spousta Dacií, hlavně teda Duster. To samé i v Rakousku v Alpách. Je to levné auto a má i nějaké to AWD a po pár letech se přinejhorším odepíše. Ale na rozdíl od Lady má i nějaké zázemí, servis, toto by ještě chtělo dotáhnout. Protože čekat na něco z Ruska "jednotky týdnů" je dnes nesmysl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
12. července • 9:03

Nezapominat na fakt, ze Duster ~ Renault/Nissan, takze nejste odkazani vyhradne na servis Dacia ;-)

kukolar
24. února • 16:05

a kto vlastní Ladu ,? či 1.6 SCe z Dacie je ich vlastný motor ?
to je ten istý motor , takže v Dacii-Renaulte-Nissane vo Viedni by mi vedeli pomocť

Radon
11. července • 12:24

tak je to auto pro Rusko a tam stojí benzín 15 Kč, takže je to tak třeba chápat - za Uralem dobrý, levný servis, jednoduchý motor, podvozek co vydrží. U nás si to koupí někdo, kdo má barák někde v Jeseníkách, převáží v kufru motorovou pilu a je fanda do ruských aut. Jo a nevadí mu ten vzdálený servis. Větší část populace ale jezdí někde v okolí měst, kde ocení spíše tichý motor, nízkou spotřebu a servis v dosahu MHD. Mně osobně to nedává smysl, prodávat tohle auto v ČR. Raději něco jako ten Spaceback nebo do hor Dustera.

krakonoš
18. března • 11:06

Pokud za celou dobu života auta potřebuji jen měnit olej a obutí, tak je celkem jedno, jestli je servis na každém rohu, nebo jeden pro celou republiku. Gumy mi vymění všude a výměnu oleje si u tohohle mohu udělat v garáži, za zlomek ceny práce servisu, sám.

V3S
11. července • 12:26

ruský auto a vydrží, co je to za fantasmagorie, to jsou nejporuchovější auta

Radon
11. července • 20:47

Ne cele auto, ale podvozek ... :-)
Proste kdybych si mel vsadit na tech blativych deravych cestach rozjezdenych od ZILu na tuhle Ladu nebo Fabii Kombi Scout, tak ... no vlastne oba by asi skoncili v mistnim kolchozu u Ivana a jeho velkeho kladiva :-)

Perunwit
11. července • 7:54

... diskuse pod autem se zvrhne na hejtování národa, to je úlet.zajímavý je, že auto z ruska vadí... za to 75% našinců jezdí v autech z dojčlandu a to je naopak země, která nikdy, ale opravdu nikdy neublížila ani mouše :-)):-)):-))šašci vylízaní

Luca
11. července • 9:20

Ono by to chtělo ony chytráky se zavazanýma očima posadit do Lady a svézt je jestli poznají v čem sedí. Zatím každý koho jsem do Lady posadil se nechal slyšet, že by mu doma nevadila. Největší rýpalové sedí v ojetinach z Německa a na Ladu nemají peníze. Lada to u nás nebude mít lehké. Někteří lidé jsou prostě ubozí. Hezký den

Perunwit
11. července • 11:42

.... to jsou přesně lidi, který milovali Havla... a stejně jako von nazývají Čechy čecháčky a paneláky králíkárnami a popisují panující "blbou náladu".Nejvíc nenávidí sebe (konkrétně i náš národ) a hned za tím ty, kteří jsou nám nejblíže, ať si o tom kdo chce myslí, co chce.

stealth01
11. července • 8:38

Musíš si zvyknout. Když už nikdo neví nic o autech, tak musí psát buď o ostatních nebo hejtovat automobilky a jak píšeš i cele národy.

Posraldescu
10. července • 21:50

Já na tom žigulíku nevidím nic zajímavého. To si může koupit jen nějaké automobilové jelito.

Luca
10. července • 22:05

Chápu, posral desku. V čem jezdíš?

Luca
10. července • 21:38

Jak to zde čtu, některých je mě líto. Já tu Ladu Vesta Sw cross mám, normální auto jako každé jiné. Auto je vyrobeno poctivě, motor klasika, žádný zavoďák, ale utáhne vlek bezproblémově. Určitě lepší jak vyhoněná turbovaná litrová mrcha. Servis je, takže žádný problém. Jezdím 45 let a aut už vystřídáno hodně. Takže ti ztopoření si ho kupovat nemusí. Dacie taky stojí za houby a prodej mají vysoko. Ideální si koupit BMW a v koloně čumět dopředu jako ti druzí. Honičům zdar

Anti-automat
10. července • 21:33

Je zaujimave ako minus politruk zasral tuto diskusiu. Podla toho co som mohol vidiet, sichta zacina o siestej vecer.

V3S
10. července • 21:24

:-D:-D:-D článek pro všechny co tu teoretizují o úžasném ruském vesmírném programu, sám jeho šéf řekl, že jsou v prdeli :-D:-D:-D:
1) Rusko v kosmickém výzkumu nikdy nedohoní USA – tvrdí šéf ruského kosmického výzkumu https://zoommagazin.iprima.cz/zajimavosti/rusko-v-kosmi... ...
2) S motory jsou 20 let pozadu: http://www.armadninoviny.cz/proudove-motory-rusko-je-... ...
3) A zde o pověstné ruské kvalitě: https://magazin.aktualne.cz/veda/rusky-kosmicky-progr... ...
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Anti-automat
10. července • 21:34

...oxazepam...

Radon
10. července • 20:08

Podle te tabulky s cenami to vypada jako vyhodna koupe, ale mne pred 4 lety udelali v prodejne nabidku na Spacebacka za 360k (automat. klima, alu kola, kozeny paket, displej s navigaci, 1,2 obsah, tusim 81kW). Nakonec jsem koupil jinde, ale kdybych si mel vybirat mezi temi auty, tak by to teda Lada nebyla. I kdyz pro nejakeho lesaka pro kontrolu krmelcu asi dobry ...

Anti-automat
11. července • 18:43

no, suche DSG. Zarucene skvela volba :-D:-D:-D:-D

Radon
11. července • 20:37

Za slovem automat je tecka a ne carka ...

Pali
10. července • 20:04

Lada je skvelé auto pre Rusko, kde je palivo lacné a nekvalitné, cesty rozbité a ľudia ešte často jazdia na starých autách. Potrebujú jednoduché autá, ktoré opravia aj na ceste.
Kto má ale v Rusku peniaze kúpi si väčšinou japonské auto. Ak by som mal dané peniaze - idem radšej do Dacie.

Anti-automat
10. července • 20:22

Videli Ste parkovisko pred Domodedovom? ;-)

Aladin
10. července • 20:54

Moskva a Petrohrad není Rusko. Jsou to dva skoro bizardní skanzeny. A i v Moskvě lze vidět kolony Volh, starých Lad a pod.

Anti-automat
10. července • 21:17

Este raz. Videli Ste to?

Aladin
10. července • 21:48

Ne neviděl, ale jeden známý mi před pár lety půjčil byt na průměrném Moskevském sídlišti, takže mám potuchy o vozovém parku průměrného občana města, které se svojí úrovní absolutně vymyká tomu co je kolem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Anti-automat
11. července • 18:41

takze Ste videl asi to, co ja vidim u nas na sidlisku. Preco potom sa miesate do niecoho, comu nerozumiete?

Anti-automat
10. července • 19:16

Skusme to uviest na pravu mieru. Automobilka vyvinie nejaky model. Chce predat co najviac exemplarov a urcite predtym ma vypracovanu ROI (neznali, mlcte). Uvazujem jednoducho: pozriem sa na globus a zistujem ze dnesna jednoducha mobilita (co je cielom) sa da aplikovat na masu obyvatelstva a na uzemie daleko vacsie, ako je zaprdena zapadna Europa (hoci aj tu je potencial velky). No a tak vezmem osvedcenu starsiu vychytanu technologiu, napasujem ju na dnesne moznosti a pojdem do toho. Vysledkom je bud viac alebo menej konkurencie schopny produkt.Nic menej a nic viac. Teda pokial Brusel nepride na dalsie psychoticke vizie ako nas poslat doslova do slamenych chatrci pri Dunaji.

Peter
10. července • 13:16

Přestaňte se tu už dohadovat. Někomu není dost dobrá Lada, někomu Citroen, další by si nikdy nekoupil japonské auto. Tyto malichernosti většinou neřeší lidé oplývající majetkem,ale ti, co mají hluboko do kapsy.

V3S
10. července • 15:22

Asi nemáte zkušenosti s ruskou "kvalitou", to opravdu není o preferencích, ale o zastaralé technice v modernějším kabátě ruské kvality.

Luca
10. července • 21:40

Už jsi tu Ladu viděl? Seděl v ní? Řídil ji? Měl jí na zvedáku a koukal? Asi ne. Hezký večer

Anti-automat
10. července • 19:06

@V3S, dajte Vase skusenosti. Model, od-do, dobre stranky, zle stranky apod. Nema to sice s tymto autom, o ktorom je rec, absolutne nic, ale aspon si ulavite a vyprazdnite zlcnik, ktory vobec nemate takisto ako spomenute skusenosti.

Amazonka
15. července • 12:11

Som uz rok majitelkou Lada Vesta Ice.
Tato diskusia mi pripomina klasicke meranie penisov alebo kto dalej dočura. Este horsie ako diskusie na zenskych forach.
Asi zatial jedina tu mozem napisat realne skusenosti. Ano pri kupe noveho auta u mna zohravala ulohu cena a vybava. Soferujem denne uz 35 rokov a mam odjazdene od S100 po Audi 5S, dokonca 10 rokov aj Suzuki Savage 650. Myslim, ze to mozem zhodnotit realne bez emocii.
Pracujem v AT, takze jazdim aj dialnice aj mesto. Spotreba kombinovana 7L/100 km. Do kopcov je to samozrejme lenive ale vystvera sa vsade. Nase nekvalitne derave cesty zvlada s prehladom ruskeho ladoborca. Interier pohodlny, priestranny. Jedine velke minus je zatial pre mna nestabilita pri velkej rychlosti v kombinacii s narazovym vetrom na dialnici /ale to je podla mna dane velkou svetlou vyskou/. Inak v pohode aj pri 150km/hod. K dnesnemu dnu mam 15 tis. km, po druhej prehliadke. Na auto som si musela zarobit sama, takze toto bola moja volba a som spokojna. Keby som mala sponzora tak chcem BMW i8, haha.
Prajem pekny den páni.

Rišo
2. února • 18:49

A teraz tú o Karkulke, ako si človek pracujúci v AT kúpi Ladu ... :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kukolar
24. února • 15:54

prečo by si opatrovatelka alebo sestrička nemohla kupiť lacnejšie auto, aj ked robí v AT ??? či všetci z BA ste tam manažeris

Jana
27. února • 6:38

Uz pracujem druhy rok v DE a stale ma poctivo vozi do prace aj tu. Sme tu rarita, 52 000 km zatial v pohode.

fanušik
16. července • 8:40

ja mám na rapide 1.2TSI kombinovanú spotrebu 5,4 L, perfektný živý motor, ešte som nepocítil nedostatok výkonu aj na diaľnici pri plne obsadenom aute. Vesta 7L - to je nenažraná obluda a ešte aj do kopcov lenivé - nikdy !

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fanušik
16. července • 8:59

ešte dodám, že tiež mám 16tis. km, na žiadnu prehliadku som ísť nemusel- prvá je až po 2 rokoch/30 tis.km, aj preto som chcel nové - minimum starostí, a tiež mi ho mám za vlastné.

kukolar
24. února • 15:55

no len aby to ta brabora na 30tisíc vydržala, longlife je pre takúto hrkálku to najlepšie :-D

Peter
10. července • 16:51

No moc velké ne, když jsem si v roce 1980( pozn. minulé století) udělal v 18 řidičák, tak jsem nějakou dobu jezdil se strejdovou Ladou kombi. My měli tehdy jenom Š 110L.

JirkaX
10. července • 17:28

To byl sakra rozdíl. U nás skoro to samé. Š 110 a já potom Žiguli 1200 sedan. Jenom by se ale slušelo podotknout, že Žigul byl upravený Fiat 124, vůz roku.... a to už si nepamatuji.

Aladin
10. července • 11:51

Kdo si tohle může tady koupit? Servisní síť řidká, spolehlivost neověřitelná ( v azbuce hledat nebudu), silný propad ceny při dalším prodeji jistý. Za 310 tis se teď vyprodával Focus 1.6. Máme tu Dacii, Corollu, Tipo a i toho šíleného Rapida. Tohle je zatím pro bývalé svazáky.

Kankunen
10. července • 12:41

To je modla pro mínusáře slabé duchem.

fanušik
10. července • 11:02

Musím uznať že aj keď je auto ruské má perfektný dizajn exteriéru aj interiéru, fakt na úrovni doby, ale najväčší kameň úrazu je pod kapotou, najmä tá spotreba je v súčastnosti už neakceptovateľná, kolega ho má a ten zvuk motora je otrasný ! (fakt nezameniteľný s inou značkou). Neviem prečo tam nedajú motor Renault , keď sú jeden koncern.

mpolan
10. července • 11:21

Jo, spotřeba je papírově šílená. A v realitě stejná jako u jiných aut podobné velikosti a výkonu.
Motor Renault tam dát nemohou, když žádný takový nemají. Šestnáctistovka od Nissanu si neporadí s horšími palivy.

Marek71
10. července • 14:21

Já měl Mazdu 6 s atmosferickým benzínem 2.0 o výkonu 104 kW a spotřebu jsem měl dlouhodobě 7,5 l/100 km. Pokud tato Lada píše ve specifikaci 7,5 tak realita bude min. kolem 8 a to je opravdu moc. A to ten dvoulitr byl z roku 2004, žádný high tech.Známá teď jezdí novou i30 kombi s tím silnějším motorem 1,4T taky tuším 104 kW a spotřebu má kolem 6 l/100 km. Takže auto stejné velikosti, kufr větší, výkon i dynamika nesrovnatelné a spotřeba o cca. dva litry nižší.

mpolan
10. července • 15:14

Panejo... osm litrů to bere na dálnici, tak realita asi sotva může být horší...
Chjo, to se už dnes nemůžou najít přemýšlející lidi do diskuse?

Marek71
10. července • 15:29

Citace z článku:
--------------------------------
Pokud se budete snažit držet předpisovou stotřicítku (motor na pětku točí 3500 otáček), což se v kopcích občas neobejde bez podřazení, připravte se na zhruba 8,5 l/100 km. Rozvážnější styl mimo město znamená udržitelných sedm litrů, a když se ve vás probudí „závodnické“ choutky nepřekročíte desítku.
--------------------------------Takže na dálnici to bere 8,5 l/100 km, ekojízda dle recenzenta 7, takže kombinovaná spotřeba bude někde mezi, klidně těch 8, pokud člověk bude jezdit rovnoměrně 1/3 dálnice, město a okresky. Co se ti na tom nezdá?Jak už jsem psal jinde, dnešní moderní motor třeba v i30 1,4T 104kW má nesrovnatelnou dynamiku, bude tišší a kultivovanější a spotřebou o 2 litry níž.Ale jo, někdo ten motro možná ocení, ale v porovnání s tím, co se dnes nabízí je to prostě pravěk, to je realita :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
10. července • 18:26

Nevšiml jsem si zmínky o ekojízdě. Rozvážnější styl testérů je pořád mimo běžné používání lidmi a testovací spotřeby jsou daleko nad realitou.
Podle testů mělo mít mé auto průměrnou spotřebu kolem šesti a půl litru, jezdím o litr úsporněji. Chce to jen nebýt jitrnice a nemít nohy z olova, jako většina národa. Taky třeba používat tu věc mezi sedadly.

Marek71
11. července • 8:05

Tak rekapitulace:
- dálnice 8,5 dle testu, tady to asi nebude o těžké noze, prostě drželi 130 a spotřeba je taková
- okresky 7 dle testu a píšou rozvážná jízda, nikde ani zmínka, že by nějak zkoušeli blbnout
- město není zmíněno, tipnul bych si, že to bude spíš k těm 8 než 7, to se asi shodnemeTakže kombinace mi pořád vychází kolem 8. případně mezi 7,5 - 8, blízko tomu co píšou ve specifikace, což je v pořádku.To, že ty bys dokázal jezdil řekněme o litr méně je sice hezké, ale to bys dokázal i s moderním motorem, nebo ne? Takže ve výsledku je tu pořád ten rozdíl ve spotřebě cca. litr a půl až dva litry oproti modernímu motoru, který navíc bude tišší a i výkonnější. Ve spotřebě se tento motor může poměřovat (jak už jsem zmínil) s motorem, co jsem měl v Mazdě z r. 2004, akorát, že ten byl podstatně výkonnější.Své zákazníky si to asi najde, jen jsem chtěl zmínit, že ten motor prostě dnes už parametry na moderní motory nestačí. A to je fakt.

mpolan
11. července • 9:08

Problém je, že podobné spotřeby udávají u testů všech současných aut. Tím pádem se v zásadě nijak neliší.
Připočti si ještě jeden docela důležitý faktor ke spotřebě - to auto je vyšší vůči ostatním, se kterými je srovnáváš, tedy větší čelní plocha. Mělo by se spíš porovnávat s moderními SUV či crossovery, ne s klasickým silničním kombi. A tam už je to i teď plichta, aniž budu uvažovat o jízdním stylu.

Marek71
12. července • 14:20

Príklad atmosferického motoru veľmi podobného tomu v Lade, to znamená 1,5 l a 100 koní:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/25... ... Takže dá sa vyrobiť aj moderný motor, ktorý nebude mať turbo, bude mať slušný výkon a nízku spotrebu.

krakonoš
18. března • 10:57

Hyundai I30 kombi - motor 1,6 l DOHC, atmosférický čtyřválec 90 kW Umí N 95 i E-85, dlouhodobý průměr 7 - 7,5 l/100 km. Spotřeba oleje - 2 mm na měrce po ujetí 30.000 km - není nutno dolévat.

JirkaX
11. července • 12:26

To auto je vyšší, ale na zvednutým podvozku. Ten rozdíl bude oproti normálnímu minimální když ne žádný. Jen o kousek pneumatik.

Marek71
11. července • 9:27

OK, uvidíme jak to bude v praxi. Ale stojím si za tím, že ten motor je na dnešní poměry pravěký, co do spotřeby i dynamiky. Někomu to nevadí a ocení jeho jednoduchost. To je OK, ale nic to na tom nemění.Pro zajímavost, data ze spritmonitoru, Škoda Rapid 81 kW, průměr 6,12 l/100 km:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/77... ... Hádám, že tomuto se ta Lada ani nepřiblíží, ale možná se pletu.

jaro
10. července • 20:47

skús si nájsť skúsenosti majiteľov s Vestou, skoro všetci čo ju aj chvália - však si ju sami vybrali , nakoniec napíšu "a tá spotreba sa snáď časom upraví"

Luca
10. července • 21:43

Spotřeba je o stylu jízdy, tzn to koňské kopyto na plynu.
😋

fanušik
11. července • 11:59

tým istým štýlom jazdy mám na TSI o 1,5 L nižšiu spotrebu ako na MPI, závisí aj na konštrukcii motora

JirkaX
10. července • 12:38

Nemám vůči tomu autu averzi, taky proč, vždyť ho vůbec neznám. A před X lety moje Žiguli bylo přeci jenom trochu jinde než Škoda 100. Byl jsem tehdy docela spokojen. Ale když čtu ty parametry a vlastnosti jako hlučnost při vyšších rychlostech a spotřeba, tak z toho bych asi nadšem nebyl. V roce 97 jsem kupoval novou Octávku s motorem 1,6 55 kW a troufnu tvrdit, že tohle v komfortu a spotřebě lepší nebude. A to je rozdíl 20 let. Jezdil jsem s ní přes celý Německo a i při vyšších rychlostech s hlukem nebyl problém a spotřeba byla nižší než zde autor uvádí.

mpolan
10. července • 12:51

Ano, dvacet let rozdílu v konstrukci a požadavcích na auta, ve výbavě, emisních normách... tehdy ti stačilo 55 kW na Octavii, dnes je 55 kW tak akorát pro Clio. Porovnání hluku taky není úplně optimální, když jsi zvyklý na moderní auta, která tě v podstatě izolují od světa. Pak ti, samozřejmě, každé jiné přijde moc hlučné.

mpolan
10. července • 10:41

Líbí se mi, jak u článků o čemkoli z Ruska vždy hezky vyleze na povrch odpadní mentalita našeho národa. Bez znalosti za každou cenu vše pomluvit jen kvůli původu, aniž se jen trošku zamyslí nad realitou.
Ani se pak nedivím, že se na Čechy v zahraničí koukají s pohrdáním jen kvůli tomu, že jsou Češi. A pak je smutné zjistit, že člověk čím dál více začíná pohrdat vlastním národem.

randomuser
10. července • 12:25

To není odpadní mentalita, jen neschopnost vytvořit si vlastní, nezatížený názor - nekritické rusofily z totáče vystřídali nekritičtí rusofobové z demáče (ve kterém mmch stále legálně participují na moci soudruzi a jejich pohrobci, prezidentuje penzista, jehož stav už úpěnlivě škemrá o odchod do ústraní a premiéruje páteřně flexibilní pravdomluvný dobroděj, jehož jedinou starostí je zajistit, aby bylo líp...)

mpolan
10. července • 12:52

Vcelku souhlasím, až na jedno slovo. "Vystřídali"... kolikrát to jsou ti samí, jen najednou strašně obrátili. A jak se říká, kdyby přišli Číňani, oni první si nechají operovat oči.

USA
10. července • 10:54

na cechy se v zahranici divaji s pohrdanim kvuli soucasnymu presidentoj, ktery lze, a premieroj, ktery zdatne zastava roli lhare, StBaka, dotacniho podvodnika a danovyho ojebavace

fanúšik
10. července • 11:32

I keď tomu nerozumieme, prečo ste si ho zvolili, a o tom druhom vieme že je eštebak, tak češi sú celkom fajn a stále majú u Slovákov dobrý obraz.

mpolan
10. července • 11:19

Ale pi*u. Proč tedy takhle smýšleli i před pěti, šesti lety?

karel
10. července • 10:39

Fabie je bezkonkurenční!

kkk
10. července • 12:04

Tak ten byl dobrej :-D

Anti-automat
10. července • 20:13

jednotkova fabca s klasikou 1.4, ano, je.

kkk
10. července • 20:36

Souhlas ,vyjímka potvrzuje pravidlo,já měl na mysli současnou produkci

Anti-automat
12. července • 18:31

Prva fabca s tym spravnym motorom je naozaj galakticky rozdiel. Je skoda ze ostava v tieni uspechu octavie. Jednoduche a robustne auto.

Petr
10. července • 10:30

Nechapu ze vsichni nadavaji,auto vypada dobre a jezdi urcite taky dobre. Fabka 1.2HTP,to bylo auto pro nas. Koupit se da Lada jakakoli,ktera splnuje normy a servis jen ve Vyskove? Cotoje za blbost,u nas je centralni sklad Lada pro evropu,takze neni problem s dily a Lady opravi kazdy servis v kazdem meste. Tak lidi,nebudte zas ovce....

Ijon
10. července • 10:43

Pokud "není s díly problém", prosím o nějaký odkaz, kde by bylo možné koupit například plechařinu. V pár shopech, kam jsem se podíval, mají na Vestu jen základní a podle všeho univerzální díly.
Opět se ale jedná o problém Lady, která tady auta prostě ofiko nenabízí a ta firma z Vyškova dělá jakýsi "šedý dovoz". Pokud ale přestane zítra existovat, budete jezdit Ladu servisovat - kam vlastně? Do Polska nebo Ruska?
Přitom by to bylo relativně zajímavé auto, dovozce by mohl nabídnout i přestavbu na LPG, o kterou si motor přímo říká. Ale je to jen "kdyby..."

Georgius
10. července • 13:28

http://lada.cz...
Prodejna ND na Koněvově ulici v Praze, co nemají skladem dotáhnou z Mělníka, co není v Mělníku objednají z Ruska (pravda, ta poslední varianta může být teoreticky trochu delší, podle toho co je to za díl, obvykle se ale údajně bavíme o malých jednotkách týdnů (DICSCLAIMER: info z Koněvky tak jak si ho pamatuju)

Marek71
10. července • 14:13

Jednotky týdnů? Hm... tak to je fakt super :-D Když jsem objednával něco co nebylo skladem, tak ze Švédska to jelo tak jednotky dnů (vnitřní zrcátko, motorek do sedačky). Pravda, jedná se o normální značku (Volvo) s fungující distribuční sítí a zázemím po celé Evropě a ne Ladu.Čekat na něco několik týdnů mi v dnešní době nepřipadá normální. A u té Lady bych si tipnul, že většina dílů bude z těch, co se musí objednávat z Ruska, protože při těch počtech co tady jezdí, se to nevyplatí držet skladem. Akorát tak nějaký spotřební věci.

karel
10. července • 10:11

Už 20 let jezdím jen ve fabii,a nedam na ni dopustit. Toto? Ani ve snu!

Kankunen
10. července • 9:27

To je až šílené, kolik lidí je nepoučitelných, pak se můžeme divit. Standardy na auto jsou u nás jiné, než bude mít tohle auto. Z Ruska nikdy nevyšel jediný kvalitní výrobek, který by nesloužil k zabíjení. Tady na autorevue dostaneš víc mínusů, než se tohoto auta prodá.

Anti-automat
10. července • 18:39

@Kankunen: tak prva atomova elektraren na svete bola spustena v Obninsku. Prvy atomovy ladoborec, cize civilna lod, v tej istej krajine. Dnes ako jedina krajina ma produkcny reaktor na rychle neutrony co je smer, ktorym sa svetova energetika bude uberat, typ BN600 a ak ma pamat neklame, je uz vo vystavbe 1GW verzia. Prve pristatie na cudzej planete, prvy clovek vo vesmire, prva umela druzica, dodavky sobolieho masa po vojne (zadarmo)...Mam menovat dalsie veci?
Problemom je skor rozbehnuta protiruska propaganda, ktora sa napadne podoba tej spred roku 1941. Vlastny a objektivny nazor je automaticky napadany a gleischaltovany ako neziaduci, lebo len jeden a ten mainstreamovy ma byt ziaduci, vezmime si napriklad ten cirkus s udajnym novicokom v Anglii, ktory je hoden klientov psychiatrickej kliniky a ktory odporuje najzakladnejsej chemii a fyzike . Cize vitajme v nacistickom Nemecku za Hitlera po r.1933. Po r.1989 som veril ze taketo nieco sa naz uz netyka. No, naivita mladeho cloveka.

Joe Doe
10. července • 10:00

"Z Ruska nikdy nevyšel jediný kvalitní výrobek, který by nesloužil k zabíjení"Ty asi nechodis vonku casto, vsak...Rusko a Cina su momentalne jedine dve krajiny, ktore su schopne poslat cloveka do vesmiru - pricom cinska nosna raketa je odvodena od ruskeho Sojuzu, co je dodnes najspolahlivejsia a statisticky najbezpecnejsia cesta, ako dostat cloveka na orbit.Tetris je ruska hra.Kamaz vyhral Dakar a posledne roky to Tatre celkom slusne natiera ;)

ferdoz
10. července • 12:02

Ale ten vesmírny program je len vedľajší produkt vojenských balistických rakiet ktoré mali slúžiť na čo? No predsa na efektívnejšie zabíjanie! Takže Kankunen mal zase pravdu.

Anti-automat
10. července • 18:50

Samozrejme ze trepe hovadiny vytrhnute z kontextu a len to, co niekde pochytil - na vlastny podlozeny nazor nema. K Vasemu prispevku. Cielom bolo vyniest malu druzicu (ktora mala hmotnost nejak tak ako bezny 152mm granat do hufnice d-20) na nizky orbit. Na to sa samozrejme hodil nosic, ktory bol pouzity a tu mal ZSSR ohromny naskok - ostatne doteraz Rusko z neho tazi. Okrem toho, verim ze neverite tomu, ze tie kvanta USA bombarderov permanentne vo vzduchu (s atomovymi zbranami), bol len taky obranny folklor. Hlavne ked jednu z nich stratili tot nedaleko od Spanielska, najdite si to. ZSSR reagoval (spravne za Chrusceva) v ramci zachovat atomovu rovnovahu vyvojom balistickych rakiet ako protivahu k tej ohromnej flotile bombarderov USA, ktora vrcholila typom B36. Co sa tyka mierumilovnych umyslov USA po vojne, pozrite si napr.plan Dropshot.
Inak, ako ciel atomoveho uderu boli oznacene napr.Vitkovice.
Vojna je zla vec a z oboch stran. Ale zvalovat vinu len na jednu, to sa rovna tomu, co sme tu mali dost dlho. Cize LZI.

V3S
10. července • 10:30

vy rusofilové JSTE BYLI VŽDY NEJEVĚTŠÍ VLASTIZRÁDCI, je ubohé privat zde na Tatru, která jezdí jen v týmech soukomníků, kteří mají stokrát menší rozpočet než jediný tovární tým na Dakaru Kamaz (na kterém není ruského nic, kromně rámu)

Joe Doe
10. července • 11:46

Co je "NEJEVĚTŠÍ" ?Ale aby som neodbocoval - ked nejaky nevzdelanec napise, ze z Ruska nic spickove mimo zbojny priemysel neprislo, tak mu skratka dokazem jeho omyl. Faktami.Ked mi za to niekto zacne nadavat do vlastizradcov, tak ho musim oznacit za uboziaka, ktory nema mentalne schopnosti diskutovat ci operovat s faktami. Nedajboze, aby ich spracoval.

V3S
10. července • 15:15

za to ti ty ruskoslovenské hovado nikdo nedadával do vlastitzrádců, ale za to, že jsi plival na Tatru, o žádných ruských komerčních kvalitních produktech jsi nenapsal ani hovno, to že pro Rusáky, Bělorusové a Ukrajinci vymysleli kosmický program, který se na Ukrajině i vyráběl, je minulostí, nic nového nemají a neumějí produkovat

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
11. července • 12:27

Pocuvaj, malicky, svoj komplex menejcennosti, ktory okrem nevzdelanosti prameni aj z neschopnosti vyjadrovat sa na urovni 5-rocneho dietata, si takto nevyliecis.Ale mozes si aspon davat pozor na hubu. Za taketo sproste a primitivne vyjadrovanie ti rad hubu rozbije aj Cech, pretoze robis svojmu narodu hanbu.

Michal
11. července • 12:06

Praskne ti zilka a budes tahat nohu...

Anti-automat
10. července • 20:10

ja mam doma ruske radio a Rusku. Ver tomu, ze to druhe vedia produkovat setsaktra dobre.

Anti-automat
10. července • 21:12

Minus je....pride buzerant?

Toper
10. července • 12:47

Můžeš sem napsat, co ty máš doma ruského?Vyjma paliva a "ruského vejce" v lednici?

Kankunen
10. července • 12:31

Tak ty lítáš po ulici ruskou raketou a hraješ tetris. Člověka zaráží čím je člověk schopen argumentovat. Tetris.

Ginter
10. července • 10:30

Kamaz Dakaz používá motory švýcarské firmy Liebherr Machines a převodovku ZF. Takže nic ruského.

Joe Doe
10. července • 11:39

No, nechcem ti kazit iluzie, ale ceska Tatra v dakarskych specialoch pouziva motory Paccar MX a prevodovky ZF.

mak
10. července • 22:38

Tatra Buggyra Racing ma motory vlastni, resp. zaklad je Caterpillar, ale silne upraveny “doma”

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
11. července • 12:20

CAT ale vlastny... No ako myslis :)

V3S
10. července • 10:25

Za ruským vesmírným programem stojí tři bělorusové a jeden ukrajinec a technika se od jejich doby nezměnila. USA je o světelné roky dál. To že se NASA domluvila s Ruskem, na dopravě kosmonautů na MIR, protože to bylo násobně levnější, neznamená, že to USA nesvede.

Joe Doe
10. července • 11:34

Za americkym vesmirnym programom stoji von Braun a jeho nemecka partia.NASA od ery raketoplanov pochovala niekolko slubne sa rozvijajucich sa programov na manned space flights - momentalne sama cloveka na orbit poslat nedokaze.

V3S
10. července • 15:10

určitě, ale amíci národnost nikdy netajili a neposílali je do gulagů, narozdíl od Rusáků

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
krakonoš
18. března • 10:48

Oni původní obyvatele severní Ameriky rovnou a téměř úplně vyhubili.

kukolar
24. února • 15:30

ty si riadny srandista
takže kde su cele , možem povedať , milióny povodnych obyvateľov USA ???
no rasovej segregácii ani nehovorím , samozrejme BLM je socialistická utopia ktorá zničí USA z vnútra

Anti-automat
10. července • 19:40

zato si to bohate vynahradili vo Vietname. Ozaj, Guantanamo je co?

bzzz
10. července • 12:09

Zmenili priority a rozhodli se, ze je ekonomictejsi pronajimat si cizi kapacity. Rusove nejsou napr schopni bez zapadni techniky tezit ropy/plyn ze dna mori, spickove systemy pro nocni videni nakupuji na zapade atd atd atd... Kazdy ma jine priority, zapad mj sve lidi ;-)PS Rusove samozrejme umi, ale maji v nekterych ohledech omezenejsi moznosti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
10. července • 12:53

Na druhou stranu, proč by to dělali, když mají jiné možnosti?
Západ bez východu není schopen vyrobit ani kalkulačku.

bzzz
10. července • 13:42

Samozrejme schopny je, akorat kvuli nakladum a vysledne cene 'outsourcuje'. Ja si nastesti pamatuji dobu, kdy spooousta elektroniky a spotrebniho zbozi bylo made in west germany, japan, usa, uk, france atd.

krakonoš
18. března • 10:47

Jo a šváby uvnitř byly, (a dnes už jsou výhradně), made in Hongkong, China, Taiwan, Morrocco... A shit 10 mají na svědomí Indové.

mpolan
10. července • 14:09

Takže není. Protože by to jinak nikdo nezaplatil.
To samé je v Rusku, oni to umí, jen to pro ně není ekonomicky zajímavé. Není problém vyvinout vlastní technologii, je otázkou ji jen zaplatit a odůvodnit smysluplnost takového vývoje.

bzzz
10. července • 15:27

JE akorat by to bylo (a pokud se vyrabi tak je) drazsi a konzumni masa ovcanu by na to nedosahla a tudiz by byle hure ovladatelna ;-)

Anti-automat
10. července • 19:07

myslite EU? Lebo lepsiu definiciu som zatial nevidel.

Ginter
10. července • 10:19

No nevím, ale Kamaz nepoužívá motory Kamaz.

fero
10. července • 13:40

a ty nepouzivas vlastny mozog ale veris mediam. Same story ;-)

Peter
10. července • 12:50

A Tatra nepoužívá motory Tatra!😀

V3S
10. července • 10:26

Dakarské auto nemá se sériovým nic společného, nejen motor, ale je to podobné jako v sériovém autě, sériový Kamaz má ruského jen rám a budku, jinak moto, převodovka, nápravy jsou zahraniční.

Joe Doe
10. července • 11:40

To iste plati o Tatre Dakar - ani motor ani prevodovka nie su ceske - vid moj komentar nizsie.

Dolfi
10. července • 8:25

kavárníci, povaleči, havloidi a lepšolidi - to čumíte CO! B-]

bzzz
10. července • 9:22

Pro Rusaki dobri ;-)

gamblik
10. července • 10:12

Správně je to "Pro rusaki dborý", viz: http://historje.tumblr.com/page/100... úplně dole

bzzz
10. července • 10:16

Diky za opravu a ze se nekdo zorientoval ;-)

Ginter
10. července • 8:34

Už jsi s tím byl u doktora?

fero
10. července • 9:31

chudak

mpolan
10. července • 8:20

Auto samo o sobě je celkem pěkné, navíc prostorné. Jízdní vlastnosti směrem ke komfortu si pochvaluje snad každý, kdo ho testoval.
Bohužel, nulová servisní síť a zastoupení u nás Ladu spolehlivě pohřbí. A současné smýšlení lidí u nás ani nenahrává tomu, aby zde nějaké zastoupení vzniklo.

Ginter
10. července • 8:33

Technika (motor a převodovka) s parametry aut min. 20 let zpět.

krakonoš
18. března • 10:43

Pořád lepší atmosférický čtyřválec, než tříválcový turbokříženec kolovrátku s vibrátorem. Ten atmosférický čtyřválec bude spolehlivě fungovat ještě dlouho po tom, co se ten kolovrátek totálně rozsype.

Anti-automat
10. července • 18:27

@Ginter: a co je na tom zle? Pokial je dobra cena a auto je robustne, jednoduche a spolahlive, potom je mi jedno ze princip spalovacieho motora je znamy tolke roky. To, na co narazas, je skor koncepcia. Tu sa ale hra na osvedcenu jednoduchost a ta vyhody ma. Ak by dnes zacali vyrabat pablbu feldu 1.6, pripadne prvu fabcu 1.4 s tym spravnym motorom, tak idem do toho a to hned.

mpolan
10. července • 8:56

S vyhlídkou na dvacet let bezstarostného života. Někdy je v jednoduchosti více krásy, než ve zbytečně složitém tříválci turbo.
Ale jo, pro lidi, kteří musí mít za každou cenu jen to nejnovější, takové auto nikdy nebude dost dobré.

Peter
10. července • 12:47

Většina haterů jezdí v patnáctiletých ojetinách ze třetí ruky.

Toper
10. července • 13:05

Já jsem zvědavý, jestli si to auto koupíš třeba zrovna ty.Jak už tady zaznělo, je tu víc minusů, než se toho auta u nás reálně prodá. Na webu je každý silný jak silnice, ale jak příjde na lámání chleba, tak oni plamenní diskutéři odnesou peníze do nejbližšího bazaru...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter
10. července • 13:36

Momentálně nemám potřebu. Jedno auto mám 5 let, druhé má rok a půl. Obojí kupované jako nové. Takže ses netrefil.

Toper
10. července • 13:48

Tak co tak vyměnit to pětileté?

Peter
10. července • 14:16

:-)) Nejsem blázen. 120tkm s jednou spálenou 5W žárovkou. A už na něj čeká syn. Navíc bych šel o 2 třídy níž.

Toper
10. července • 14:34

Já to věděl už na začátku.
Všichni obhájci tu tvrdíte, jak je to auto dobré, ale stejně si ho nikdo z vás nekoupí...Já to za sebe napsal rovnou. Nepotřebuju si něco nalhávat.

mpolan
10. července • 15:08

Jasně... vyměníme funkční a celkem nová auta za novější jen proto, že si to hloupý Toper přeje jako důkaz smysluplnosti Lady...

Toper
10. července • 21:39

Polane, ty jsi obyčejný parazit společnosti. Nic víc.
Začni u sebe hlupáku.

mpolan
11. července • 7:02

Takže jsem se opět trefil, což s tvou hloupostí není vůbec těžké. Tupere, vždyť ty ani netušíš, co dělám... Jen silných řečí máš, jako vždy, plnou tlamičku.

Toper
11. července • 15:34

Jsi obyčejná zelená guma z kanclu. To je celé. Kdybys zítra, týden, měsíc, nepřišel do "práce", tak se absolutně nic nestane. Nikomu nebudeš chybět, žádná škoda nevznikne, žádná firma se nezastaví. Akorát maximálně neutratíš státní peníze za nesmysly. Jsi naprosto zbytečná existence - parazit.

mpolan
12. července • 22:38

Tak jsem si to myslel správně. Nic nevíš, jen plnou tlamu keců.
Radši budu dál i ten parazit, než být odpad jako ty.

Toper
12. července • 22:47

Myslet, znamená ho vno vědět. U tebe to platí vždy. Parazite.

copy
12. července • 13:18

Toper, ty máš koľko zamestnancov? A čo im kupuješ, aké služobné autá? Bavoráky snáď?

Toper
12. července • 19:53

Ty si kupuj co chceš, mně zase nech volbu, která mi z mé pozice přísluší. Tobě je po tom pendrek.

fanušik
10. července • 13:14

už som kúpil, nový Rapid Spaceback 1.2 TSI, stihol som ešte štvorvalec

fanušik
11. července • 9:53

vysvetlí mi niekto z tých 5 čo dali mínus s čím nesúhlasia ? Napísal som len aké auto som kúpil.

Toper
11. července • 15:30

No, koupil jsi "špatně", protože Škodovka, protože koncern a to se tu nenosí.

fanušik
10. července • 13:00

ale nezaplatili za to cenu nového auta

kkk
10. července • 11:56

Doplním v jednoduchosti je síla a než ty tříválcový výtvory od VW a spol. ,tak to radši dvacet let starej motor z ruska

fanušik
10. července • 12:38

mýliš sa, známy mal ladu kalinu , ten istý motor, už po 6 rokoch neriešiteľné problémy, s netesnosťou motora, stále to nejako chodilo, tak s tým jazdil so zvukom ako z traktora, súčiastky je z Ruska problém doviesť, dlho to trvá- mesiace - a sú drahé.Rusi nikdy nevedeli vyrábať dobré motory.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kkk
10. července • 13:14

Já vám zase můžu vyjmenovat problémy s motory koncernu 1,2htp 1,2tsi 1,6tdi kolegů v práci a známých,jde o to jestli to je konstrukční ,výrobní vada nebo je to ůdržbou a jak je to častá závada

fanušik
10. července • 13:31

nepresná výroba, riešením by bol nový motor, ak niekto chce riešiť problémy, ktoré už 20 rokov nepozná nech sa páči, nech si kúpi ladu

Jan Horák
20. května • 23:36

Ty si kup bryčku, chumaj!

Ginter
10. července • 8:05

Tak to snad ani v nejhorším snu.

Jan Horák
20. května • 23:33

Tak to nekupuj ty trulo::-)

Chcha
2. března • 22:41

Ty jsi kokot

stealth01
10. července • 17:24

S čím je problém?

V3S
10. července • 10:33

Naopak auto rusofilům moc přeji. Ruské sračky jsou pověstné děsnou kvalitou. Aspoň si při každoměsíčni návštěvě servisu můžou z rudými kamoši zanotovat, jak je to skvělé auto a jak to USA zase natřeli. :)))))))))

Kuba
19. září • 12:15

Tady se jedná o test auta, tak nechápu ten komentář, hlavně určitě neznamená, že podle auta se určuje, jakou zrmi miluji. Podle Vás, když někdo jezdí v autě třeba z Německa, tak je milovník Německé země a vlastně by se tedy podle Vás dal označit za nacistu, protože s nimi sympatzuje, když jezdí v Německém autě :D :D Zkuste hodnotit pouze auto a pak Váš komentíř bude mít význam a hlavně hodnotit bez předsudků! Jinak přeji krásný den

PetrStary
11. července • 20:48

Porad je ta Lada lepsi nez Hjundaji.

Marek71
12. července • 8:16

Určitě? V čem je toto lepší než třeba i30 kombi? Možná průchodnost polní cestou, jinak mě nic nenapadá.

jean
10. července • 11:42

Ty vole, jak vieš, akú kvalitu má toto auto, ked na našom trhu je pár mesiacov?

Toper
10. července • 12:42

Kvalitu má ruskou. Nebo snad myslíš, že japonskou?Kdo byl někdy v Rusku, tak si iluze nedělá a ví, že změnit mentalitu národa prostě nejde.

stealth01
10. července • 17:26

Co je ta japonská kvalita? Ze by další klišé, které se diskuzně papouskuje z generace na generaci?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
krakonoš
18. března • 10:41

Japonec až nakonec. Vidlě jsem v servisu motorový blok, do kterého probrousil rozvodový řetěz díru.

Toper
10. července • 22:26

Kvalita je o poctivosti.
Přeber si to jak chceš.

stealth01
11. července • 7:46

Bentley, Pagani, Rolls-Royce? Jinak je to úplně jedno. Automobilky se musí vlézt do nějaké koncové ceny a to je limituje. Není dnes horší a lepší kvalita. Jsou věci, které někdo nedomyslel, hlavně motory atd, ale jinak záleží jen na tom, jak se k autu chováš.

Toper
11. července • 15:29

Nepochopil jsi mě.
Pokud bude někdo šrouby "zatloukat kladivem" a neutahovat, tak je jedno, jak je co vymyšlené. O to jde. To je ta "poctivost" (resp. příklad) na kterou jsem narážel.

Marek71
11. července • 8:20

záleží jen na tom, jak se k autu chováš.
--------------------Toto je klíčové a podstatně důležitější než ten znak, co je na kapotě. Myšleno teda u "normálních", spotřebních aut. Protože pak si jeden např. stěžuje, že mu automat cuká a hází s celým autem a po pár příspěvcích zjistíš, že má najeto skoro 200 tis. a olej v automatu původní, protože výrobce řekl, že je doživotní. A takových příkladů najdeš...

Anti-automat
10. července • 18:23

inak, ked sme uz pri tom, isty znamy osemvalec od BMW z prvych rokov je pruser ako hrom.

stealth01
10. července • 19:05

To zcela určitě. Moje zkušenost s BMW bohužel není zrovna ideální. S 520D jsem byl v servisu 31x. U M3 udělali špatně kůži na zadních sedadlech a někdy v 25 tis odešel na dálnici jeden z válců (proste to běželo na pět válců). Naštěstí to byl jen SW problem. Po opětovném nastartování už vše jelo jak má. S koncernem jsem docela spokojen. U SQ7 občas zlobí nastavení sedadel (bůhví proč se nastaví někdy do pozice mé ženy i u mého klicku) a semtam se vypnou kamery kolem celého auta pri parkování. Opět stačí znovu nastartovat a je to OK. Když jsme koupili Mazdu 3, tak v rámci prvních 1000 km šla 3x do nouzového režimu a u rodinného stříbra, Forestera se rozpadlo ozubené kolo v převodovce).

Anti-automat
10. července • 20:01

minuskari, v ramci objektivity, dajte Vase skusenosti. Stealth bol konkretny a to je to, co sa ziada - budte aj Vy prosim.

stealth01
11. července • 7:48

To jsou anonymní hrdinové této doby. Přes VPN ti natlučou minusy jen tak, ze zášti a životním frustracím. Nebo jsi už někdy četl na autorevue konstruktivní kritiku?
Teď jsem si psal s mpolanem. Kde že očerňuji automobilky? Ale konkrétně... Nic... Jen diskuzní mlčení, protože jen frustrace a nic konstruktivního.

mpolan
12. července • 22:39

Až mě za diskutování s tebou budou platit, můžu se bavit a reagovat častěji. Do té doby ode mne máš jen pohrdavé mlčení...

Anti-automat
14. července • 13:09

Verte mi, lepsie je diskutovat a prezentovat svoj nazor a hlavne - STAT SI ZA NIM. Ak sa tohoto prava zbavime, potom….naposledy 400+ kriminalnikov dovezenych do.....
Ako priklad.

Anti-automat
11. července • 18:19

Tento postreh je na zamyslenie a je pravdivy. Lenze, ruku na srdce, za toto moze aj vsadepritomna snaha doslova vysat (ukradnut) koncovemu uzivatelovi vlastne sukromie. Vsade mate registracie cez Vas mail a kontaktne data. Len aby sa s nimi mohlo veselo dalej obchodovat. Korporat lezie kazdemu doslova z hajzla. O facebooku (kto si tam zavesi svoj osobny zivot je uplny dement) ani nehovoriac. No a toto vytvara priestor na podobne praktiky. Hoci, ano, priestor na zneuzitie je vacsi ako na ferovu hru. Co uz. Ludstvo je raz take. A na to zajde.

Anti-automat
10. července • 19:37

uff...ja som s prave s 520d spravil Dubrovnik, Ciernu horu a okolie a bol som velmi spokojny. Mozno tzv.Montag-Auto :-/

stealth01
10. července • 19:59

Jako s jízdou a hlavně spotřebou taky spokojenost. Super auto. Jen proste tam byly nějaké ty mouchy.

Anti-automat
10. července • 20:02

vdaka za konkretne info - to je presne to co treba a to sa ceni. Na zvysok so reagoval nizsie.

Anti-automat
10. července • 18:22

To zavisi vo velkej miere od modelu a meni sa casom a je to ako na vlnach. Vezmime si napriklad koncern, kedze je u nas tak (neviem preco) ohromne oblubeny. Po nezmare a skvelej rotacke TDi prislo nieco, co malo hlavu z blata a tak o aj vyzeralo (dvojliter). Po neznicitelnej 1.6 55kW benzine (ktory ma bezne 63kW), prisiel TSi s rozvodom dimenzovanym na cinsky skuter. Alebo naopak : potom, ako napadlo nejakeho genia chladit olej katalyzatorom (pozname, ze HTP), prisiel zatial dobry 1.0 TSi.Pri mazde to iste, majitelia isteho diesela by vedeli svoje. Na druhej strane ASX s jednasestkou pobezi do aleluja. Korejci detto. Z toho plynie poucenie: ak nove auto, potom v ziadnom pripade z prvych rokov vyroby.

883ccm
10. července • 14:22

No, pokud nejde změnit mentalitu národa, tak můžeme každou chvíli čekat agresi skopčáků :-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
10. července • 14:32

Němci nás již dávno ekonomicky ovládli. O nic jiného stejně v dnešním světě nejde.

Anti-automat
10. července • 18:14

Tentokrat mas pravdu. Ale je to este horsie, pretoze nad Nemcami je nadnarodny velkokapital a ten vladne im. Momentalne sa rozhodol, ze v ramci vlastnej existencie znici svojbytnost Nemcov, Francuzov, Svedov, Norov….v tomto smere sme vo vyhode. Vieme ako bojovat za nasu existenciu (priklad Heydrich) a o zivot nam slo mnohokrat. Mame s nimi skusenosti az az. A navyse, vieme co? PRACOVAT. Diktatu nadnarodneho fasokapitalu sa musime bezpodmienecne zbavit. Je to podmienka naseho prezitia a nebezpecenstvo nie jer o nic mensie ako za operacie Reinhardt. Len prostriedky su ine. Je to tak a historia nas uci kazdy den.

bzzz
11. července • 9:14

Vyjadruj se prosim k automotive. Respektuji pravo kazdeho na nazor, ale ty politicke vsuvky jsou opravdu tragicke a casto scestne, mily pohrobku klerofasistickeho statu (proaktivne deportujiciho risi nevyvolene) s momentalne popularni hnedou barvou...

Anti-automat
11. července • 18:13

nemam s klerofasizmom nic. Ale zaujima ma, ako Vas taketo nieco vobec napadlo.

bzzz
11. července • 21:23

Oznacujete kde koho za faso a uzurpatora svobody... vyjadrujete se zpusobem, za ktery by se nemusel stydet politruk specializujici se na tridni boj... sz projevu je vice nez citit stesk po starych casech. Klerofaso byla narazka na zminovane caste pouzivani faso a slovensky jazyk... Neberte to osobne (treba jste slusny clovek), ale vyjadrujete se jako normalizacni prirucka.

krakonoš
18. března • 10:40

A nemá snad pravdu? Ostatně, proč chrastit zbraněmi, když stejného výsledku lze dosáhnout pomocí skupování a následného rozkradení a zničení kdečeho? Před hadrovou revolucí jsme si uměli vyrobit skoro všechno, navíc levně a kvalitně a stát byl bez dluhů a měl vyrovnaný rozpočet, dnes už musíme dovážet pomalu i hadry na podlahu.

Anti-automat
12. července • 18:27

Ale mne nie je luto (po Vasom stesk) po starych casoch. Nepodsuvajte mi nieco, co nema s mojim nazorom nic podobne. Na to Ste dosli Vy. To je VAS a nie MOJ nazor. Pretoze ak mne toto vkladate (nasilim) do ust, potom pouzivate fasisticku metodu tzv.gleischaltu, ktory bol bezny po nastupe Hitlera, no a praktikovany veselo dnes. Dalej je to uz znamy folkor, mainstream sa tym doslova hemzi. Kazdy, kto nesuhlasi, je vyluceny z verejneho zivota, osocovany, ohovarany a oznaceny za nepriatela spolocnosti. Ano, som slusny clovek. Bol som vedeny k tomu, aby som mal svoj a vlastny svetonazor.
A ja ho mam. Nezavadzajte, nemate na to.

bzzz
12. července • 21:29

Kde koho oznacujete za faso a normalizacni slovnik neokecate, staci se podivat do jakekoli diskuze... mne je to fuk. Jen do automotive diskuze to imo nepatri, tim spise ze mivate jinak on topic velmi vecne postrehy.

Anti-automat
13. července • 19:08

To, ci oznacim niekoho sa faso alebo nie, to prenechajte mne. Do toho Vas naozaj nic. Ak sa chcete nieco o tomto dozvediet, pytajte sa. Ak oznacim nieco za faso (viete co to vobec je?), mam na to kurva dobry dovod.

Anti-automat
10. července • 13:21

Radsej sem daj svoj test. Verim ze na tom mas uz odjazdenych peknu kopu km.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
10. července • 13:47

Promiň, ale v takovém autě bych já prostě nejezdil.
Nemusím, mám lepší vozy a obecně musím konstatovat, že pro naše cesty a bežné užití auta v našich podmínkách, jsou k dispozici obecně lepší volby. Prodeje to potvrdí.Sentiment stranou, faleš také...

Anti-automat
10. července • 18:08

Ja sa nepytam na to, v com by si jazdil, to je Tvoja vec. Ja sa pytam na to ake mas s tymto autom skusenosti. Ak nemas, potom si naozaj tak zle na tom, ze Ti staci prevziat nieco, co niekto niekde povedal? Mam dovod si to mysliet. Falos, ktoru spominas je skor to Tvoje manevrovanie. Vyjadri sa prosim k Tvojmu nazoru ak ho teda mas cim vobec podlozit. Temou je toto auto a nic ine. Inak pracovne som bol v Rusku tot nedavno a som tam kazde cca dva roky. Mam prejdenu europsku a aj azijsku cast. Co by si chcel vediet?

martin
29. srpna • 16:46

Co nemaju v hlave nasrate, si pamataju, ako to s ruskymi autami bolo. Sam si to kup ak sa chces silou mocou ojebat o peniaze a daj nam vediet tak aspon o rok, ze aky to je zazrak.

Toper
10. července • 21:35

Podívej, jezdím v prémiovém novém autě o několik tříd výše.
Co mi asi tak může nabídnout Lada?Odpověď je prostá. Absolutně nic. Je ti třeba ještě něco osvětlit?

theIDDQD
17. srpna • 14:53

V tomto případě jsi mentálně na úrovni pana Kalouska a nechápu, proč sem vůbec lezeš, když tě takové auto vlastně vůbec nezajímá... doma tě asi nikdo neposlouchá , tak si jdeš ego honit sem...

Anti-automat
11. července • 18:11

@Toper: moze ponuknut nizku cenu, svojpomoc opravitelnost, nizke prevadzkove naklady, priechodnost po polnej ceste na chatu, (ne)zavist susedov. Kazdy nepotrebuje jazdit v premii a uspokojovat potrebu mat tuto premiu kazde tri roky novu. To uz radsej vrazim do bytu. Byt zivi majitela, kdezto majitel zivi auto. A okrem toho, mizive percento naroda na take nieco vobec ma. Ak na to mate, som velmi rad a prajem Vam to. Ja na to , ako ostatne vacsina naroda, nemam a tak volim to, co viac vyhovuje mojim moznostiam, ktore tato Lada splna urcite lepsie ako sedmicka.

Toper
11. července • 18:43

Ty si opravdu myslíš, že tato Lada má zrovna "nizke prevadzkove naklady"? Žere jak prokoplá, servis prakticky nedostupný, náhradní díly totéž, spolehlivost loterie. Nízkou cenu taky zrovna nevidím a český soused bude závidět jakékoliv nové auto. Prakticky se tvé teze sypou jako písek.

krakonoš
18. března • 10:36

A kolik žere ta tvoje ,,prémiovka" Ostatně zrezne stejně, jako ta Lada, max. o pár týdnů později. A jen blbec a snob dává svému okolí najevo, že je kchůůůl a že na to má. Já jsem si před šesti lety koupil za 330.000 Hunďu a jsem s ním na výsost spokojen; dělá přesně to, co od něj očekávám, je spolehlivý a nenáročný na údržbu. A že to není ,,Prémiovka" je mi srdečně jedno.

Anti-automat
11. července • 19:25

To je Toperov tzv.'nazo'r, alebo fakty a data pozbierane od uzivatelov?

Toper
11. července • 19:36

Tobě nebude dobré nikdy nic, že?
Testér napsal, za kolik to auto jezdí (jde o i dohledat jinde na webu), napsal, kde je servis, v diskuzi se také objevilo, jaká je cena náhradních dílů a byly zde i zmínky o spolehlivosti. A ty budeš stále fabulovat nesmysly o tomto autě.
Nemusí se ti to líbit, ale to, co jsem zde napsal, se tobě jen těžko povede zpochybnit. Samozřejmě, myslet si můžeš dále své a prosazovat si to bez argumentů.
Stejně jak tě čtu, nejsi solventním zákazníkem tohoto modelu.

Anti-automat
12. července • 18:18

No, solventny zrovna nie som, ale mam tu dilemu> solventny (teda taky, za akeho sa povazujes), zrejme nema skusenosti s tym, ako si auto opravit, kde si lacno zohnat diely a vobec, taky zakaznik ako Ty si rad preplati predrazeny servis, pretoze ma dve ruky a nanestastie obidve lave. Ze? ;-)Ake nezmysly som fabuloval o tomto aute?

Toper
12. července • 19:52

Auta (motorky) jsou pro mě koníček. Nemusíš mít strach, olej i filtry si vyměnit umím a kdysi jsem to i dělal. Ale od jisté doby už to prostě nemám zapotřebí. Když se věnuji své práci, vydělám si více, než dám poté mechanikovi. Kolik jsi s tím autem najel ty, ty fabulátore? Akorát tu zpochybňuješ výsledky testu.

Anti-automat
13. července • 18:54

ja som s tym nenajazdil nic, ale tvrdis ze to bude nespolahlive, rcite si najazdil aspon 50.000km. Kym zacnes negovat nejaky nazor, potom by asi bolo dobre mat najskor fakty a potom argumenty. Ja stale cakam na to, kedy rozvedies Tvoje skusenosti s tymto autom. A ak tieto data nemas, potom o tej fabulacii radsej drz hubu inak zo seba robis klasickeho predsudkami nadopovaneho debila. Neber to ako urazku, ja len rozumne dovodim.

Stratos
31. července • 12:23

Anti-automat, s Toprom nemá zmysel debatovať. Na čo píše do diskusie, ktorá sa ho netýka? Nech sa vozí vo svojej prémiovke a nech sa nemieša do diskusie ľudí, ktorí neriešia prémiovku, ale poctivé a relatívne lacné autá, na ktoré on len bezbreho kydá. Nech diskutuje pri testoch prémiových áut, tam môže prezentovať svoje názory.

kkk
11. července • 10:08

Slyšel jste někdy ,že samochvála smrdí?Pamatujete na jednoho politika který hlásal Kdo z vás na to má?:-D

Toper
11. července • 15:26

Nejsem politik, nikdy jsem nebyl členem žádné politcké strany ani uskupení.
Mám vlastní firmu, kterou jsem si sám vybudoval. Podnikám v tržním prostředí, nikdy jsem nedělal nic pro státní sektor a ani to nemám v plánu.
Nekradu, platím daně. Tak co bych sem nemohl napsat svůj názor a čím jezdím?Opět vidím, že tady se akorát banda neschopných závistlivých lidí, pro které je úspěch druhých akorát trnem v oku.

Rudy
11. února • 22:54

Ja byť úspešný podnikateľ určite nekomentujem niečo čo ma vlastne nezaujíma a o čom nič neviem... nechodím diskutovať na fóra o vozidlách, ktoré ma nezaujímajú... ale holt, rusofóbne myšlienky sú v móde... a napísať svoj názor o niečom o čom nemám šajnu = písať pi.....y, ale pochopiteľne právo na to má každý, niektorí na tom urobili dokonca slušnú kariéru

Stratos
31. července • 11:03

Toper, to, že ty sa vozíš v prémiovke ešte neznamená, že budeš nadávať a ohovárať neprémiové autá. Mnohí na prémiovky nemajú alebo sú pri zmysloch a auto používajú na vozenie a stačí im aj neprémiové auto. Je to o hodnotách a peňaženke.
To, že ty by si do Lady nikdy nesadol, neznamená nič a má nulovú vypovedaciu hodnotu, pretože toto auto sa na prémiové ani nehrá. Toto auto je predurčené pre široké masy, ktoré si nemusia a nechcú nič dokazovať. A mysli na to, že vďaka plebsu takí ľudia ako napríklad ty, majú čo jesť, nechodia bosí a sú dobre oblečení. Nemusí byť každý súkromný podnikateľ, manažér, riaditeľ a podobne.
Mňa do toho nič, v čom sa vozíš ty, je mi to u prdele. Ale ty tiež nemusíš mať negatívne komenty na ľudí, ktorí sa zasa nepotrebujú vyvážať v luxusných fárach a bezbreho odsudzovať neprémiové autá.

Albert
14. dubna • 8:14

Dobrá trefa.

kkk
11. července • 17:40

Asi jste to nepochopil ,tak ještě jednou ,skutečně ůspěšní lidé co něco dokázali se nechlubí a nedávají najevo své majetkové poměry.To přirovnání (Kdo z vás na to má?)nemá s politikou nic společného to je pouze o inteligenci některých jedinců B-]

Toper
11. července • 18:02

Aha, takže ti co něco dokázali, chodí ve vyšmatlaných botech, jezdí v bazarových autech a vůbec, nikdo o nich ani neví, tak je to? Tomu nevěříš ani ty sám. Zapracuj na gramatice, nebo na to nemáš onu inteligenci?

Pawlik
11. července • 23:15

Kámo, znám chlapa, který je v padesátce nejbohatších čechů, má ojeté auto, chodí ve vyšmatlaných botech a na ulici by jsi mu hodil pětikorunu... To jaký je člověk neukazuje nové nabušené auto, ani boty. Stačí když promluví.. No a tak ti přeji nové boty i auto o několik levelů výše. Hlavně nemluv, ať se neprozradíš.

Toper
11. července • 23:50

Kámo, jednu radu do života, nestarej se o ostatní, nebo koho “znáš”, ale hlavně o sebe.
PS: Znám jich několik a osobně.

116
12. července • 13:26

ale ty sa starat možeš?

Toper
12. července • 19:48

A to jsi vyčetl kde?

116
13. července • 6:34

napríklad: "Opět vidím, že tady se akorát banda neschopných závistlivých lidí, pro které je úspěch druhých akorát trnem v oku."

kkk
11. července • 18:26

Co má společného moje gramatika s vychloubáním ,to vám docházejí skutečné argumenty?Ty vaše extrémy doufám nemyslíte vážně?B.Gates ,zkuste si s ním poslechnout pár rozhovorů ,třeba na plovárně a pak vám možná dojde o čem jsem psal

Toper
11. července • 18:39

Prezentuješ se tu, jako bys ty sám mohl ostatní bohorovně hodnotit, kdo že na to má a jaký je, ale sám nejsi schopen napsat ani krátký příspěvěk bez chyb, ve svém, nejspíše rodném, jazyce. Jaký pak máš asi kredit? Budu citovat opět pana psychologa Cimického "V dnešním světě se k čemukoliv mohou vyjadřovat i naprostí idioti".PS: A vzpomínat Gatese? Prosímtě, kolik je ti let?

krakonoš
18. března • 10:30

Víš, Topere, podle čeho se pozná blb? Že mluví o něčem, co na vlastní oči neviděl ani z rychlíku.

fero
10. července • 9:30

podla mna sa premenuj na klystyrter

Ginter
10. července • 8:51

To bych chtěl vidět zoufalce "mínusáky", co mají sny o tomto autu, přitom jim konkurence za možná lepší peníze nabízí daleko lepší auto. Nebo mi ty mínusy dal sám autor, aby nebyl za idiota, když ho baví řídit auto, co ve 130 km/h na dálnici bude točit min. 4.000 otáček?

6. dubna • 14:06

Liž řiť Západu, džindžre!

mpolan
10. července • 8:58

Kdybys aspoň četl článek, dozvěděl by ses, že při 130 km/h motor točí 3500 otáček. Ale proč se obtěžovat, když si můžeš plivnout, jako správný čecháčkovský odpad.

Ginter
10. července • 10:22

I to je dost. Doba je jinde. Tenhle ruskej krám ani zadarmo.

Jan
6. března • 7:44

Manželka Vetsu má a nemůže si ji vynachválit, sice tu "ošizenou" ale i tak je to auto víc naložený než můj Hilux ve výbavě Luna. O dílenským zpracování ani nemluvím, v tom si kojota nečuchne ani náhodou.

Anti-automat
10. července • 13:19

Co je na tom? Nasa o1 1.6 100k pri 130kmh toci 3900/min a nijak neobtazuje (co sa zmeni po prekroceni 4100). Pohybuje sa v oblasti vrcholu krutiaceho momentu a ide kopec nekopec - pri tejto rychlosti sa s prehladom vojde do 7.5l. Skratka sprevodovanie odpoveda motoru.Okrem toho, idealne sprevodovane auto je take, ktore dosahuje max rychlost na max vykon. Ako problem pri mnohych dnesnych autach by som videl skor prilis dlhe prevody. Neprospeje to pritom naozaj nicomu.

kkk
10. července • 11:37

Podobný komentáře tady byly ,když dacia začala prodávat logana:-D Není lepší to nechat na zákazníkovi?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fanušik
10. července • 13:21

na Slovensku sa Vesta predáva dosť dobre, otázne je či tí čo ju kúpili urobili z dlhodobého hľadiska dobre

Julo19
19. srpna • 17:37

No to pochybujem že sa dobre predáva od zaciatku predaja som videl jednu a to so prechodom celé SR a aby som nezabudol zufalca v Kaline

Anti-automat
10. července • 19:56

Hej. Ale to iste plati o koncerne: kupovat auto z prvych rokov vyroby je hovadina.

Doporučujeme

Články odjinud