TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Ginter  |  10. 07. 2018 08:05

Tak to snad ani v nejhorším snu.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  10. 07. 2018 08:51

To bych chtěl vidět zoufalce "mínusáky", co mají sny o tomto autu, přitom jim konkurence za možná lepší peníze nabízí daleko lepší auto. Nebo mi ty mínusy dal sám autor, aby nebyl za idiota, když ho baví řídit auto, co ve 130 km/h na dálnici bude točit min. 4.000 otáček?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 07. 2018 08:58

Kdybys aspoň četl článek, dozvěděl by ses, že při 130 km/h motor točí 3500 otáček. Ale proč se obtěžovat, když si můžeš plivnout, jako správný čecháčkovský odpad.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  10. 07. 2018 10:22

I to je dost. Doba je jinde. Tenhle ruskej krám ani zadarmo.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  10. 07. 2018 11:37

Podobný komentáře tady byly ,když dacia začala prodávat logana Není lepší to nechat na zákazníkovi?

Odpovědět  |   | 
fanušik  |  10. 07. 2018 13:21

na Slovensku sa Vesta predáva dosť dobre, otázne je či tí čo ju kúpili urobili z dlhodobého hľadiska dobre

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 19:56

Hej. Ale to iste plati o koncerne: kupovat auto z prvych rokov vyroby je hovadina.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 13:19

Co je na tom? Nasa o1 1.6 100k pri 130kmh toci 3900/min a nijak neobtazuje (co sa zmeni po prekroceni 4100). Pohybuje sa v oblasti vrcholu krutiaceho momentu a ide kopec nekopec - pri tejto rychlosti sa s prehladom vojde do 7.5l. Skratka sprevodovanie odpoveda motoru.

Okrem toho, idealne sprevodovane auto je take, ktore dosahuje max rychlost na max vykon. Ako problem pri mnohych dnesnych autach by som videl skor prilis dlhe prevody. Neprospeje to pritom naozaj nicomu.

Odpovědět  |   | 
fero  |  10. 07. 2018 09:30

podla mna sa premenuj na klystyrter

Odpovědět  |   | 
V3S  |  10. 07. 2018 10:33

Naopak auto rusofilům moc přeji. Ruské sračky jsou pověstné děsnou kvalitou. Aspoň si při každoměsíčni návštěvě servisu můžou z rudými kamoši zanotovat, jak je to skvělé auto a jak to USA zase natřeli. :)))))))))

Odpovědět  |   | 
jean  |  10. 07. 2018 11:42

Ty vole, jak vieš, akú kvalitu má toto auto, ked na našom trhu je pár mesiacov?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 07. 2018 12:42

Kvalitu má ruskou. Nebo snad myslíš, že japonskou?

Kdo byl někdy v Rusku, tak si iluze nedělá a ví, že změnit mentalitu národa prostě nejde.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 13:21

Radsej sem daj svoj test. Verim ze na tom mas uz odjazdenych peknu kopu km.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 07. 2018 13:47

Promiň, ale v takovém autě bych já prostě nejezdil.
Nemusím, mám lepší vozy a obecně musím konstatovat, že pro naše cesty a bežné užití auta v našich podmínkách, jsou k dispozici obecně lepší volby. Prodeje to potvrdí.

Sentiment stranou, faleš také...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 18:08

Ja sa nepytam na to, v com by si jazdil, to je Tvoja vec. Ja sa pytam na to ake mas s tymto autom skusenosti. Ak nemas, potom si naozaj tak zle na tom, ze Ti staci prevziat nieco, co niekto niekde povedal? Mam dovod si to mysliet. Falos, ktoru spominas je skor to Tvoje manevrovanie. Vyjadri sa prosim k Tvojmu nazoru ak ho teda mas cim vobec podlozit. Temou je toto auto a nic ine.

Inak pracovne som bol v Rusku tot nedavno a som tam kazde cca dva roky. Mam prejdenu europsku a aj azijsku cast. Co by si chcel vediet?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 07. 2018 21:35

Podívej, jezdím v prémiovém novém autě o několik tříd výše.
Co mi asi tak může nabídnout Lada?

Odpověď je prostá. Absolutně nic. Je ti třeba ještě něco osvětlit?

Odpovědět  |   | 
kkk  |  11. 07. 2018 10:08

Slyšel jste někdy ,že samochvála smrdí?Pamatujete na jednoho politika který hlásal Kdo z vás na to má?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  11. 07. 2018 15:26

Nejsem politik, nikdy jsem nebyl členem žádné politcké strany ani uskupení.
Mám vlastní firmu, kterou jsem si sám vybudoval. Podnikám v tržním prostředí, nikdy jsem nedělal nic pro státní sektor a ani to nemám v plánu.
Nekradu, platím daně. Tak co bych sem nemohl napsat svůj názor a čím jezdím?

Opět vidím, že tady se akorát banda neschopných závistlivých lidí, pro které je úspěch druhých akorát trnem v oku.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  11. 07. 2018 17:40

Asi jste to nepochopil ,tak ještě jednou ,skutečně ůspěšní lidé co něco dokázali se nechlubí a nedávají najevo své majetkové poměry.To přirovnání (Kdo z vás na to má?)nemá s politikou nic společného to je pouze o inteligenci některých jedinců

Odpovědět  |   | 
Toper  |  11. 07. 2018 18:02

Aha, takže ti co něco dokázali, chodí ve vyšmatlaných botech, jezdí v bazarových autech a vůbec, nikdo o nich ani neví, tak je to? Tomu nevěříš ani ty sám. Zapracuj na gramatice, nebo na to nemáš onu inteligenci?

Odpovědět  |   | 
kkk  |  11. 07. 2018 18:26

Co má společného moje gramatika s vychloubáním ,to vám docházejí skutečné argumenty?Ty vaše extrémy doufám nemyslíte vážně?B.Gates ,zkuste si s ním poslechnout pár rozhovorů ,třeba na plovárně a pak vám možná dojde o čem jsem psal

Odpovědět  |   | 
Toper  |  11. 07. 2018 18:39

Prezentuješ se tu, jako bys ty sám mohl ostatní bohorovně hodnotit, kdo že na to má a jaký je, ale sám nejsi schopen napsat ani krátký příspěvěk bez chyb, ve svém, nejspíše rodném, jazyce. Jaký pak máš asi kredit?

Budu citovat opět pana psychologa Cimického "V dnešním světě se k čemukoliv mohou vyjadřovat i naprostí idioti".

PS: A vzpomínat Gatese? Prosímtě, kolik je ti let?

Odpovědět  |   | 
Pawlik  |  11. 07. 2018 23:15

Kámo, znám chlapa, který je v padesátce nejbohatších čechů, má ojeté auto, chodí ve vyšmatlaných botech a na ulici by jsi mu hodil pětikorunu... To jaký je člověk neukazuje nové nabušené auto, ani boty. Stačí když promluví.. No a tak ti přeji nové boty i auto o několik levelů výše. Hlavně nemluv, ať se neprozradíš.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  11. 07. 2018 23:50

Kámo, jednu radu do života, nestarej se o ostatní, nebo koho “znáš”, ale hlavně o sebe.
PS: Znám jich několik a osobně.

Odpovědět  |   | 
116  |  12. 07. 2018 13:26

ale ty sa starat možeš?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  12. 07. 2018 19:48

A to jsi vyčetl kde?

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
116  |  13. 07. 2018 06:34

napríklad: "Opět vidím, že tady se akorát banda neschopných závistlivých lidí, pro které je úspěch druhých akorát trnem v oku."

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 07. 2018 18:11

@Toper: moze ponuknut nizku cenu, svojpomoc opravitelnost, nizke prevadzkove naklady, priechodnost po polnej ceste na chatu, (ne)zavist susedov. Kazdy nepotrebuje jazdit v premii a uspokojovat potrebu mat tuto premiu kazde tri roky novu. To uz radsej vrazim do bytu. Byt zivi majitela, kdezto majitel zivi auto. A okrem toho, mizive percento naroda na take nieco vobec ma. Ak na to mate, som velmi rad a prajem Vam to.

Ja na to , ako ostatne vacsina naroda, nemam a tak volim to, co viac vyhovuje mojim moznostiam, ktore tato Lada splna urcite lepsie ako sedmicka.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  11. 07. 2018 18:43

Ty si opravdu myslíš, že tato Lada má zrovna "nizke prevadzkove naklady"?

Žere jak prokoplá, servis prakticky nedostupný, náhradní díly totéž, spolehlivost loterie. Nízkou cenu taky zrovna nevidím a český soused bude závidět jakékoliv nové auto.

Prakticky se tvé teze sypou jako písek.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 07. 2018 19:25

To je Toperov tzv.'nazo'r, alebo fakty a data pozbierane od uzivatelov?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  11. 07. 2018 19:36

Tobě nebude dobré nikdy nic, že?
Testér napsal, za kolik to auto jezdí (jde o i dohledat jinde na webu), napsal, kde je servis, v diskuzi se také objevilo, jaká je cena náhradních dílů a byly zde i zmínky o spolehlivosti.

A ty budeš stále fabulovat nesmysly o tomto autě.
Nemusí se ti to líbit, ale to, co jsem zde napsal, se tobě jen těžko povede zpochybnit. Samozřejmě, myslet si můžeš dále své a prosazovat si to bez argumentů.
Stejně jak tě čtu, nejsi solventním zákazníkem tohoto modelu.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  12. 07. 2018 18:18

No, solventny zrovna nie som, ale mam tu dilemu> solventny (teda taky, za akeho sa povazujes), zrejme nema skusenosti s tym, ako si auto opravit, kde si lacno zohnat diely a vobec, taky zakaznik ako Ty si rad preplati predrazeny servis, pretoze ma dve ruky a nanestastie obidve lave. Ze?

Ake nezmysly som fabuloval o tomto aute?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  12. 07. 2018 19:52

Auta (motorky) jsou pro mě koníček. Nemusíš mít strach, olej i filtry si vyměnit umím a kdysi jsem to i dělal. Ale od jisté doby už to prostě nemám zapotřebí. Když se věnuji své práci, vydělám si více, než dám poté mechanikovi.

Kolik jsi s tím autem najel ty, ty fabulátore? Akorát tu zpochybňuješ výsledky testu.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  13. 07. 2018 18:54

ja som s tym nenajazdil nic, ale tvrdis ze to bude nespolahlive, rcite si najazdil aspon 50.000km. Kym zacnes negovat nejaky nazor, potom by asi bolo dobre mat najskor fakty a potom argumenty. Ja stale cakam na to, kedy rozvedies Tvoje skusenosti s tymto autom. A ak tieto data nemas, potom o tej fabulacii radsej drz hubu inak zo seba robis klasickeho predsudkami nadopovaneho debila. Neber to ako urazku, ja len rozumne dovodim.

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  10. 07. 2018 14:22

No, pokud nejde změnit mentalitu národa, tak můžeme každou chvíli čekat agresi skopčáků

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 07. 2018 14:32

Němci nás již dávno ekonomicky ovládli. O nic jiného stejně v dnešním světě nejde.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 18:14

Tentokrat mas pravdu. Ale je to este horsie, pretoze nad Nemcami je nadnarodny velkokapital a ten vladne im. Momentalne sa rozhodol, ze v ramci vlastnej existencie znici svojbytnost Nemcov, Francuzov, Svedov, Norov….v tomto smere sme vo vyhode. Vieme ako bojovat za nasu existenciu (priklad Heydrich) a o zivot nam slo mnohokrat. Mame s nimi skusenosti az az. A navyse, vieme co? PRACOVAT. Diktatu nadnarodneho fasokapitalu sa musime bezpodmienecne zbavit. Je to podmienka naseho prezitia a nebezpecenstvo nie jer o nic mensie ako za operacie Reinhardt. Len prostriedky su ine. Je to tak a historia nas uci kazdy den.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 07. 2018 09:14

Vyjadruj se prosim k automotive. Respektuji pravo kazdeho na nazor, ale ty politicke vsuvky jsou opravdu tragicke a casto scestne, mily pohrobku klerofasistickeho statu (proaktivne deportujiciho risi nevyvolene) s momentalne popularni hnedou barvou...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 07. 2018 18:13

nemam s klerofasizmom nic. Ale zaujima ma, ako Vas taketo nieco vobec napadlo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 07. 2018 21:23

Oznacujete kde koho za faso a uzurpatora svobody... vyjadrujete se zpusobem, za ktery by se nemusel stydet politruk specializujici se na tridni boj... sz projevu je vice nez citit stesk po starych casech. Klerofaso byla narazka na zminovane caste pouzivani faso a slovensky jazyk... Neberte to osobne (treba jste slusny clovek), ale vyjadrujete se jako normalizacni prirucka.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  12. 07. 2018 18:27

Ale mne nie je luto (po Vasom stesk) po starych casoch. Nepodsuvajte mi nieco, co nema s mojim nazorom nic podobne. Na to Ste dosli Vy. To je VAS a nie MOJ nazor. Pretoze ak mne toto vkladate (nasilim) do ust, potom pouzivate fasisticku metodu tzv.gleischaltu, ktory bol bezny po nastupe Hitlera, no a praktikovany veselo dnes. Dalej je to uz znamy folkor, mainstream sa tym doslova hemzi. Kazdy, kto nesuhlasi, je vyluceny z verejneho zivota, osocovany, ohovarany a oznaceny za nepriatela spolocnosti.

Ano, som slusny clovek. Bol som vedeny k tomu, aby som mal svoj a vlastny svetonazor.
A ja ho mam. Nezavadzajte, nemate na to.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 07. 2018 21:29

Kde koho oznacujete za faso a normalizacni slovnik neokecate, staci se podivat do jakekoli diskuze... mne je to fuk. Jen do automotive diskuze to imo nepatri, tim spise ze mivate jinak on topic velmi vecne postrehy.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  13. 07. 2018 19:08

To, ci oznacim niekoho sa faso alebo nie, to prenechajte mne. Do toho Vas naozaj nic. Ak sa chcete nieco o tomto dozvediet, pytajte sa. Ak oznacim nieco za faso (viete co to vobec je?), mam na to kurva dobry dovod.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 07. 2018 17:26

Co je ta japonská kvalita? Ze by další klišé, které se diskuzně papouskuje z generace na generaci?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 18:22

To zavisi vo velkej miere od modelu a meni sa casom a je to ako na vlnach. Vezmime si napriklad koncern, kedze je u nas tak (neviem preco) ohromne oblubeny. Po nezmare a skvelej rotacke TDi prislo nieco, co malo hlavu z blata a tak o aj vyzeralo (dvojliter). Po neznicitelnej 1.6 55kW benzine (ktory ma bezne 63kW), prisiel TSi s rozvodom dimenzovanym na cinsky skuter. Alebo naopak : potom, ako napadlo nejakeho genia chladit olej katalyzatorom (pozname, ze HTP), prisiel zatial dobry 1.0 TSi.

Pri mazde to iste, majitelia isteho diesela by vedeli svoje. Na druhej strane ASX s jednasestkou pobezi do aleluja. Korejci detto.

Z toho plynie poucenie: ak nove auto, potom v ziadnom pripade z prvych rokov vyroby.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 18:23

inak, ked sme uz pri tom, isty znamy osemvalec od BMW z prvych rokov je pruser ako hrom.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 07. 2018 19:05

To zcela určitě. Moje zkušenost s BMW bohužel není zrovna ideální. S 520D jsem byl v servisu 31x. U M3 udělali špatně kůži na zadních sedadlech a někdy v 25 tis odešel na dálnici jeden z válců (proste to běželo na pět válců). Naštěstí to byl jen SW problem. Po opětovném nastartování už vše jelo jak má. S koncernem jsem docela spokojen. U SQ7 občas zlobí nastavení sedadel (bůhví proč se nastaví někdy do pozice mé ženy i u mého klicku) a semtam se vypnou kamery kolem celého auta pri parkování. Opět stačí znovu nastartovat a je to OK. Když jsme koupili Mazdu 3, tak v rámci prvních 1000 km šla 3x do nouzového režimu a u rodinného stříbra, Forestera se rozpadlo ozubené kolo v převodovce).

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 19:37

uff...ja som s prave s 520d spravil Dubrovnik, Ciernu horu a okolie a bol som velmi spokojny. Mozno tzv.Montag-Auto

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 07. 2018 19:59

Jako s jízdou a hlavně spotřebou taky spokojenost. Super auto. Jen proste tam byly nějaké ty mouchy.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 20:02

vdaka za konkretne info - to je presne to co treba a to sa ceni. Na zvysok so reagoval nizsie.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 20:01

minuskari, v ramci objektivity, dajte Vase skusenosti. Stealth bol konkretny a to je to, co sa ziada - budte aj Vy prosim.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 07. 2018 07:48

To jsou anonymní hrdinové této doby. Přes VPN ti natlučou minusy jen tak, ze zášti a životním frustracím. Nebo jsi už někdy četl na autorevue konstruktivní kritiku?
Teď jsem si psal s mpolanem. Kde že očerňuji automobilky? Ale konkrétně... Nic... Jen diskuzní mlčení, protože jen frustrace a nic konstruktivního.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 07. 2018 18:19

Tento postreh je na zamyslenie a je pravdivy. Lenze, ruku na srdce, za toto moze aj vsadepritomna snaha doslova vysat (ukradnut) koncovemu uzivatelovi vlastne sukromie. Vsade mate registracie cez Vas mail a kontaktne data. Len aby sa s nimi mohlo veselo dalej obchodovat. Korporat lezie kazdemu doslova z hajzla. O facebooku (kto si tam zavesi svoj osobny zivot je uplny dement) ani nehovoriac.

No a toto vytvara priestor na podobne praktiky. Hoci, ano, priestor na zneuzitie je vacsi ako na ferovu hru. Co uz. Ludstvo je raz take. A na to zajde.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 07. 2018 22:39

Až mě za diskutování s tebou budou platit, můžu se bavit a reagovat častěji. Do té doby ode mne máš jen pohrdavé mlčení...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  14. 07. 2018 13:09

Verte mi, lepsie je diskutovat a prezentovat svoj nazor a hlavne - STAT SI ZA NIM. Ak sa tohoto prava zbavime, potom….naposledy 400+ kriminalnikov dovezenych do.....
Ako priklad.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 07. 2018 22:26

Kvalita je o poctivosti.
Přeber si to jak chceš.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 07. 2018 07:46

Bentley, Pagani, Rolls-Royce? Jinak je to úplně jedno. Automobilky se musí vlézt do nějaké koncové ceny a to je limituje. Není dnes horší a lepší kvalita. Jsou věci, které někdo nedomyslel, hlavně motory atd, ale jinak záleží jen na tom, jak se k autu chováš.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 07. 2018 08:20

záleží jen na tom, jak se k autu chováš.
--------------------

Toto je klíčové a podstatně důležitější než ten znak, co je na kapotě. Myšleno teda u "normálních", spotřebních aut. Protože pak si jeden např. stěžuje, že mu automat cuká a hází s celým autem a po pár příspěvcích zjistíš, že má najeto skoro 200 tis. a olej v automatu původní, protože výrobce řekl, že je doživotní. A takových příkladů najdeš...

Odpovědět  |   | 
Toper  |  11. 07. 2018 15:29

Nepochopil jsi mě.
Pokud bude někdo šrouby "zatloukat kladivem" a neutahovat, tak je jedno, jak je co vymyšlené. O to jde. To je ta "poctivost" (resp. příklad) na kterou jsem narážel.

Odpovědět  |   | 
PetrStary  |  11. 07. 2018 20:48

Porad je ta Lada lepsi nez Hjundaji.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  12. 07. 2018 08:16

Určitě? V čem je toto lepší než třeba i30 kombi? Možná průchodnost polní cestou, jinak mě nic nenapadá.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 07. 2018 17:24

S čím je problém?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 07. 2018 08:20

Auto samo o sobě je celkem pěkné, navíc prostorné. Jízdní vlastnosti směrem ke komfortu si pochvaluje snad každý, kdo ho testoval.
Bohužel, nulová servisní síť a zastoupení u nás Ladu spolehlivě pohřbí. A současné smýšlení lidí u nás ani nenahrává tomu, aby zde nějaké zastoupení vzniklo.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  10. 07. 2018 08:33

Technika (motor a převodovka) s parametry aut min. 20 let zpět.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 07. 2018 08:56

S vyhlídkou na dvacet let bezstarostného života. Někdy je v jednoduchosti více krásy, než ve zbytečně složitém tříválci turbo.
Ale jo, pro lidi, kteří musí mít za každou cenu jen to nejnovější, takové auto nikdy nebude dost dobré.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  10. 07. 2018 11:56

Doplním v jednoduchosti je síla a než ty tříválcový výtvory od VW a spol. ,tak to radši dvacet let starej motor z ruska

Odpovědět  |   | 
fanušik  |  10. 07. 2018 12:38

mýliš sa, známy mal ladu kalinu , ten istý motor, už po 6 rokoch neriešiteľné problémy, s netesnosťou motora, stále to nejako chodilo, tak s tým jazdil so zvukom ako z traktora, súčiastky je z Ruska problém doviesť, dlho to trvá- mesiace - a sú drahé.Rusi nikdy nevedeli vyrábať dobré motory.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  10. 07. 2018 13:14

Já vám zase můžu vyjmenovat problémy s motory koncernu 1,2htp 1,2tsi 1,6tdi kolegů v práci a známých,jde o to jestli to je konstrukční ,výrobní vada nebo je to ůdržbou a jak je to častá závada

Odpovědět  |   | 
fanušik  |  10. 07. 2018 13:31

nepresná výroba, riešením by bol nový motor, ak niekto chce riešiť problémy, ktoré už 20 rokov nepozná nech sa páči, nech si kúpi ladu

Odpovědět  |   | 
Peter  |  10. 07. 2018 12:47

Většina haterů jezdí v patnáctiletých ojetinách ze třetí ruky.

Odpovědět  |   | 
fanušik  |  10. 07. 2018 13:00

ale nezaplatili za to cenu nového auta

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 07. 2018 13:05

Já jsem zvědavý, jestli si to auto koupíš třeba zrovna ty.

Jak už tady zaznělo, je tu víc minusů, než se toho auta u nás reálně prodá. Na webu je každý silný jak silnice, ale jak příjde na lámání chleba, tak oni plamenní diskutéři odnesou peníze do nejbližšího bazaru...

Odpovědět  |   | 
fanušik  |  10. 07. 2018 13:14

už som kúpil, nový Rapid Spaceback 1.2 TSI, stihol som ešte štvorvalec

Odpovědět  |   | 
fanušik  |  11. 07. 2018 09:53

vysvetlí mi niekto z tých 5 čo dali mínus s čím nesúhlasia ? Napísal som len aké auto som kúpil.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  11. 07. 2018 15:30

No, koupil jsi "špatně", protože Škodovka, protože koncern a to se tu nenosí.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  10. 07. 2018 13:36

Momentálně nemám potřebu. Jedno auto mám 5 let, druhé má rok a půl. Obojí kupované jako nové. Takže ses netrefil.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 07. 2018 13:48

Tak co tak vyměnit to pětileté?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  10. 07. 2018 14:16

Nejsem blázen. 120tkm s jednou spálenou 5W žárovkou. A už na něj čeká syn. Navíc bych šel o 2 třídy níž.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 07. 2018 14:34

Já to věděl už na začátku.
Všichni obhájci tu tvrdíte, jak je to auto dobré, ale stejně si ho nikdo z vás nekoupí...

Já to za sebe napsal rovnou. Nepotřebuju si něco nalhávat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 07. 2018 15:08

Jasně... vyměníme funkční a celkem nová auta za novější jen proto, že si to hloupý Toper přeje jako důkaz smysluplnosti Lady...

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 07. 2018 21:39

Polane, ty jsi obyčejný parazit společnosti. Nic víc.
Začni u sebe hlupáku.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 07. 2018 07:02

Takže jsem se opět trefil, což s tvou hloupostí není vůbec těžké. Tupere, vždyť ty ani netušíš, co dělám... Jen silných řečí máš, jako vždy, plnou tlamičku.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  11. 07. 2018 15:34

Jsi obyčejná zelená guma z kanclu. To je celé.

Kdybys zítra, týden, měsíc, nepřišel do "práce", tak se absolutně nic nestane. Nikomu nebudeš chybět, žádná škoda nevznikne, žádná firma se nezastaví. Akorát maximálně neutratíš státní peníze za nesmysly.

Jsi naprosto zbytečná existence - parazit.

Odpovědět  |   | 
copy  |  12. 07. 2018 13:18

Toper, ty máš koľko zamestnancov? A čo im kupuješ, aké služobné autá? Bavoráky snáď?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  12. 07. 2018 19:53

Ty si kupuj co chceš, mně zase nech volbu, která mi z mé pozice přísluší. Tobě je po tom pendrek.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 07. 2018 22:38

Tak jsem si to myslel správně. Nic nevíš, jen plnou tlamu keců.
Radši budu dál i ten parazit, než být odpad jako ty.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  12. 07. 2018 22:47

Myslet, znamená ho vno vědět. U tebe to platí vždy. Parazite.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 18:27

@Ginter: a co je na tom zle? Pokial je dobra cena a auto je robustne, jednoduche a spolahlive, potom je mi jedno ze princip spalovacieho motora je znamy tolke roky. To, na co narazas, je skor koncepcia. Tu sa ale hra na osvedcenu jednoduchost a ta vyhody ma. Ak by dnes zacali vyrabat pablbu feldu 1.6, pripadne prvu fabcu 1.4 s tym spravnym motorom, tak idem do toho a to hned.

Odpovědět  |   | 
Dolfi  |  10. 07. 2018 08:25

kavárníci, povaleči, havloidi a lepšolidi - to čumíte CO!

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  10. 07. 2018 08:34

Už jsi s tím byl u doktora?

Odpovědět  |   | 
fero  |  10. 07. 2018 09:31

chudak

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 07. 2018 09:22

Pro Rusaki dobri

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  10. 07. 2018 10:12

Správně je to "Pro rusaki dborý", viz: http://historje.tumblr.com/page/100... úplně dole

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 07. 2018 10:16

Diky za opravu a ze se nekdo zorientoval

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  10. 07. 2018 09:27

To je až šílené, kolik lidí je nepoučitelných, pak se můžeme divit. Standardy na auto jsou u nás jiné, než bude mít tohle auto. Z Ruska nikdy nevyšel jediný kvalitní výrobek, který by nesloužil k zabíjení. Tady na autorevue dostaneš víc mínusů, než se tohoto auta prodá.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 07. 2018 10:00

"Z Ruska nikdy nevyšel jediný kvalitní výrobek, který by nesloužil k zabíjení"

Ty asi nechodis vonku casto, vsak...

Rusko a Cina su momentalne jedine dve krajiny, ktore su schopne poslat cloveka do vesmiru - pricom cinska nosna raketa je odvodena od ruskeho Sojuzu, co je dodnes najspolahlivejsia a statisticky najbezpecnejsia cesta, ako dostat cloveka na orbit.

Tetris je ruska hra.

Kamaz vyhral Dakar a posledne roky to Tatre celkom slusne natiera ;)

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  10. 07. 2018 10:19

No nevím, ale Kamaz nepoužívá motory Kamaz.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  10. 07. 2018 10:26

Dakarské auto nemá se sériovým nic společného, nejen motor, ale je to podobné jako v sériovém autě, sériový Kamaz má ruského jen rám a budku, jinak moto, převodovka, nápravy jsou zahraniční.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 07. 2018 11:40

To iste plati o Tatre Dakar - ani motor ani prevodovka nie su ceske - vid moj komentar nizsie.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  10. 07. 2018 12:50

A Tatra nepoužívá motory Tatra!😀

Odpovědět  |   | 
fero  |  10. 07. 2018 13:40

a ty nepouzivas vlastny mozog ale veris mediam. Same story

Odpovědět  |   | 
V3S  |  10. 07. 2018 10:25

Za ruským vesmírným programem stojí tři bělorusové a jeden ukrajinec a technika se od jejich doby nezměnila. USA je o světelné roky dál. To že se NASA domluvila s Ruskem, na dopravě kosmonautů na MIR, protože to bylo násobně levnější, neznamená, že to USA nesvede.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 07. 2018 11:34

Za americkym vesmirnym programom stoji von Braun a jeho nemecka partia.

NASA od ery raketoplanov pochovala niekolko slubne sa rozvijajucich sa programov na manned space flights - momentalne sama cloveka na orbit poslat nedokaze.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 07. 2018 12:09

Zmenili priority a rozhodli se, ze je ekonomictejsi pronajimat si cizi kapacity. Rusove nejsou napr schopni bez zapadni techniky tezit ropy/plyn ze dna mori, spickove systemy pro nocni videni nakupuji na zapade atd atd atd... Kazdy ma jine priority, zapad mj sve lidi

PS Rusove samozrejme umi, ale maji v nekterych ohledech omezenejsi moznosti.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 07. 2018 12:53

Na druhou stranu, proč by to dělali, když mají jiné možnosti?
Západ bez východu není schopen vyrobit ani kalkulačku.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 07. 2018 13:42

Samozrejme schopny je, akorat kvuli nakladum a vysledne cene 'outsourcuje'. Ja si nastesti pamatuji dobu, kdy spooousta elektroniky a spotrebniho zbozi bylo made in west germany, japan, usa, uk, france atd.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 07. 2018 14:09

Takže není. Protože by to jinak nikdo nezaplatil.
To samé je v Rusku, oni to umí, jen to pro ně není ekonomicky zajímavé. Není problém vyvinout vlastní technologii, je otázkou ji jen zaplatit a odůvodnit smysluplnost takového vývoje.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 07. 2018 15:27

JE akorat by to bylo (a pokud se vyrabi tak je) drazsi a konzumni masa ovcanu by na to nedosahla a tudiz by byle hure ovladatelna

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 19:07

myslite EU? Lebo lepsiu definiciu som zatial nevidel.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  10. 07. 2018 15:10

určitě, ale amíci národnost nikdy netajili a neposílali je do gulagů, narozdíl od Rusáků

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 19:40

zato si to bohate vynahradili vo Vietname. Ozaj, Guantanamo je co?

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  10. 07. 2018 10:30

Kamaz Dakaz používá motory švýcarské firmy Liebherr Machines a převodovku ZF. Takže nic ruského.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 07. 2018 11:39

No, nechcem ti kazit iluzie, ale ceska Tatra v dakarskych specialoch pouziva motory Paccar MX a prevodovky ZF.

Odpovědět  |   | 
mak  |  10. 07. 2018 22:38

Tatra Buggyra Racing ma motory vlastni, resp. zaklad je Caterpillar, ale silne upraveny “doma”

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 07. 2018 12:20

CAT ale vlastny... No ako myslis :)

Odpovědět  |   | 
V3S  |  10. 07. 2018 10:30

vy rusofilové JSTE BYLI VŽDY NEJEVĚTŠÍ VLASTIZRÁDCI, je ubohé privat zde na Tatru, která jezdí jen v týmech soukomníků, kteří mají stokrát menší rozpočet než jediný tovární tým na Dakaru Kamaz (na kterém není ruského nic, kromně rámu)

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 07. 2018 11:46

Co je "NEJEVĚTŠÍ" ?

Ale aby som neodbocoval - ked nejaky nevzdelanec napise, ze z Ruska nic spickove mimo zbojny priemysel neprislo, tak mu skratka dokazem jeho omyl. Faktami.

Ked mi za to niekto zacne nadavat do vlastizradcov, tak ho musim oznacit za uboziaka, ktory nema mentalne schopnosti diskutovat ci operovat s faktami. Nedajboze, aby ich spracoval.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  10. 07. 2018 12:31

Tak ty lítáš po ulici ruskou raketou a hraješ tetris. Člověka zaráží čím je člověk schopen argumentovat. Tetris.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 07. 2018 12:47

Můžeš sem napsat, co ty máš doma ruského?

Vyjma paliva a "ruského vejce" v lednici?

Odpovědět  |   | 
V3S  |  10. 07. 2018 15:15

za to ti ty ruskoslovenské hovado nikdo nedadával do vlastitzrádců, ale za to, že jsi plival na Tatru, o žádných ruských komerčních kvalitních produktech jsi nenapsal ani hovno, to že pro Rusáky, Bělorusové a Ukrajinci vymysleli kosmický program, který se na Ukrajině i vyráběl, je minulostí, nic nového nemají a neumějí produkovat

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 20:10

ja mam doma ruske radio a Rusku. Ver tomu, ze to druhe vedia produkovat setsaktra dobre.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 21:12

Minus je....pride buzerant?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 07. 2018 12:06

Praskne ti zilka a budes tahat nohu...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 07. 2018 12:27

Pocuvaj, malicky, svoj komplex menejcennosti, ktory okrem nevzdelanosti prameni aj z neschopnosti vyjadrovat sa na urovni 5-rocneho dietata, si takto nevyliecis.

Ale mozes si aspon davat pozor na hubu. Za taketo sproste a primitivne vyjadrovanie ti rad hubu rozbije aj Cech, pretoze robis svojmu narodu hanbu.

Odpovědět  |   | 
ferdoz  |  10. 07. 2018 12:02

Ale ten vesmírny program je len vedľajší produkt vojenských balistických rakiet ktoré mali slúžiť na čo? No predsa na efektívnejšie zabíjanie! Takže Kankunen mal zase pravdu.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 18:50

Samozrejme ze trepe hovadiny vytrhnute z kontextu a len to, co niekde pochytil - na vlastny podlozeny nazor nema.

K Vasemu prispevku. Cielom bolo vyniest malu druzicu (ktora mala hmotnost nejak tak ako bezny 152mm granat do hufnice d-20) na nizky orbit. Na to sa samozrejme hodil nosic, ktory bol pouzity a tu mal ZSSR ohromny naskok - ostatne doteraz Rusko z neho tazi. Okrem toho, verim ze neverite tomu, ze tie kvanta USA bombarderov permanentne vo vzduchu (s atomovymi zbranami), bol len taky obranny folklor. Hlavne ked jednu z nich stratili tot nedaleko od Spanielska, najdite si to. ZSSR reagoval (spravne za Chrusceva) v ramci zachovat atomovu rovnovahu vyvojom balistickych rakiet ako protivahu k tej ohromnej flotile bombarderov USA, ktora vrcholila typom B36.

Co sa tyka mierumilovnych umyslov USA po vojne, pozrite si napr.plan Dropshot.
Inak, ako ciel atomoveho uderu boli oznacene napr.Vitkovice.


Vojna je zla vec a z oboch stran. Ale zvalovat vinu len na jednu, to sa rovna tomu, co sme tu mali dost dlho. Cize LZI.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 18:39

@Kankunen: tak prva atomova elektraren na svete bola spustena v Obninsku. Prvy atomovy ladoborec, cize civilna lod, v tej istej krajine. Dnes ako jedina krajina ma produkcny reaktor na rychle neutrony co je smer, ktorym sa svetova energetika bude uberat, typ BN600 a ak ma pamat neklame, je uz vo vystavbe 1GW verzia. Prve pristatie na cudzej planete, prvy clovek vo vesmire, prva umela druzica, dodavky sobolieho masa po vojne (zadarmo)...Mam menovat dalsie veci?


Problemom je skor rozbehnuta protiruska propaganda, ktora sa napadne podoba tej spred roku 1941. Vlastny a objektivny nazor je automaticky napadany a gleischaltovany ako neziaduci, lebo len jeden a ten mainstreamovy ma byt ziaduci, vezmime si napriklad ten cirkus s udajnym novicokom v Anglii, ktory je hoden klientov psychiatrickej kliniky a ktory odporuje najzakladnejsej chemii a fyzike . Cize vitajme v nacistickom Nemecku za Hitlera po r.1933.

Po r.1989 som veril ze taketo nieco sa naz uz netyka. No, naivita mladeho cloveka.

Odpovědět  |   | 
karel  |  10. 07. 2018 10:11

Už 20 let jezdím jen ve fabii,a nedam na ni dopustit. Toto? Ani ve snu!

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 07. 2018 10:30

Nechapu ze vsichni nadavaji,auto vypada dobre a jezdi urcite taky dobre. Fabka 1.2HTP,to bylo auto pro nas. Koupit se da Lada jakakoli,ktera splnuje normy a servis jen ve Vyskove? Cotoje za blbost,u nas je centralni sklad Lada pro evropu,takze neni problem s dily a Lady opravi kazdy servis v kazdem meste. Tak lidi,nebudte zas ovce....

Odpovědět  |   | 
Ijon  |  10. 07. 2018 10:43

Pokud "není s díly problém", prosím o nějaký odkaz, kde by bylo možné koupit například plechařinu. V pár shopech, kam jsem se podíval, mají na Vestu jen základní a podle všeho univerzální díly.
Opět se ale jedná o problém Lady, která tady auta prostě ofiko nenabízí a ta firma z Vyškova dělá jakýsi "šedý dovoz". Pokud ale přestane zítra existovat, budete jezdit Ladu servisovat - kam vlastně? Do Polska nebo Ruska?
Přitom by to bylo relativně zajímavé auto, dovozce by mohl nabídnout i přestavbu na LPG, o kterou si motor přímo říká. Ale je to jen "kdyby..."

Odpovědět  |   | 
Georgius  |  10. 07. 2018 13:28

http://lada.cz...
Prodejna ND na Koněvově ulici v Praze, co nemají skladem dotáhnou z Mělníka, co není v Mělníku objednají z Ruska (pravda, ta poslední varianta může být teoreticky trochu delší, podle toho co je to za díl, obvykle se ale údajně bavíme o malých jednotkách týdnů (DICSCLAIMER: info z Koněvky tak jak si ho pamatuju)

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  10. 07. 2018 14:13

Jednotky týdnů? Hm... tak to je fakt super Když jsem objednával něco co nebylo skladem, tak ze Švédska to jelo tak jednotky dnů (vnitřní zrcátko, motorek do sedačky). Pravda, jedná se o normální značku (Volvo) s fungující distribuční sítí a zázemím po celé Evropě a ne Ladu.

Čekat na něco několik týdnů mi v dnešní době nepřipadá normální. A u té Lady bych si tipnul, že většina dílů bude z těch, co se musí objednávat z Ruska, protože při těch počtech co tady jezdí, se to nevyplatí držet skladem. Akorát tak nějaký spotřební věci.

Odpovědět  |   | 
karel  |  10. 07. 2018 10:39

Fabie je bezkonkurenční!

Odpovědět  |   | 
kkk  |  10. 07. 2018 12:04

Tak ten byl dobrej

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 20:13

jednotkova fabca s klasikou 1.4, ano, je.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  10. 07. 2018 20:36

Souhlas ,vyjímka potvrzuje pravidlo,já měl na mysli současnou produkci

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  12. 07. 2018 18:31

Prva fabca s tym spravnym motorom je naozaj galakticky rozdiel. Je skoda ze ostava v tieni uspechu octavie. Jednoduche a robustne auto.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 07. 2018 10:41

Líbí se mi, jak u článků o čemkoli z Ruska vždy hezky vyleze na povrch odpadní mentalita našeho národa. Bez znalosti za každou cenu vše pomluvit jen kvůli původu, aniž se jen trošku zamyslí nad realitou.
Ani se pak nedivím, že se na Čechy v zahraničí koukají s pohrdáním jen kvůli tomu, že jsou Češi. A pak je smutné zjistit, že člověk čím dál více začíná pohrdat vlastním národem.

Odpovědět  |   | 
USA  |  10. 07. 2018 10:54

na cechy se v zahranici divaji s pohrdanim kvuli soucasnymu presidentoj, ktery lze, a premieroj, ktery zdatne zastava roli lhare, StBaka, dotacniho podvodnika a danovyho ojebavace

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 07. 2018 11:19

Ale pi*u. Proč tedy takhle smýšleli i před pěti, šesti lety?

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  10. 07. 2018 11:32

I keď tomu nerozumieme, prečo ste si ho zvolili, a o tom druhom vieme že je eštebak, tak češi sú celkom fajn a stále majú u Slovákov dobrý obraz.

Odpovědět  |   | 
randomuser  |  10. 07. 2018 12:25

To není odpadní mentalita, jen neschopnost vytvořit si vlastní, nezatížený názor - nekritické rusofily z totáče vystřídali nekritičtí rusofobové z demáče (ve kterém mmch stále legálně participují na moci soudruzi a jejich pohrobci, prezidentuje penzista, jehož stav už úpěnlivě škemrá o odchod do ústraní a premiéruje páteřně flexibilní pravdomluvný dobroděj, jehož jedinou starostí je zajistit, aby bylo líp...)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 07. 2018 12:52

Vcelku souhlasím, až na jedno slovo. "Vystřídali"... kolikrát to jsou ti samí, jen najednou strašně obrátili. A jak se říká, kdyby přišli Číňani, oni první si nechají operovat oči.

Odpovědět  |   | 
fanušik  |  10. 07. 2018 11:02

Musím uznať že aj keď je auto ruské má perfektný dizajn exteriéru aj interiéru, fakt na úrovni doby, ale najväčší kameň úrazu je pod kapotou, najmä tá spotreba je v súčastnosti už neakceptovateľná, kolega ho má a ten zvuk motora je otrasný ! (fakt nezameniteľný s inou značkou). Neviem prečo tam nedajú motor Renault , keď sú jeden koncern.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 07. 2018 11:21

Jo, spotřeba je papírově šílená. A v realitě stejná jako u jiných aut podobné velikosti a výkonu.
Motor Renault tam dát nemohou, když žádný takový nemají. Šestnáctistovka od Nissanu si neporadí s horšími palivy.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 07. 2018 12:38

Nemám vůči tomu autu averzi, taky proč, vždyť ho vůbec neznám. A před X lety moje Žiguli bylo přeci jenom trochu jinde než Škoda 100. Byl jsem tehdy docela spokojen. Ale když čtu ty parametry a vlastnosti jako hlučnost při vyšších rychlostech a spotřeba, tak z toho bych asi nadšem nebyl. V roce 97 jsem kupoval novou Octávku s motorem 1,6 55 kW a troufnu tvrdit, že tohle v komfortu a spotřebě lepší nebude. A to je rozdíl 20 let. Jezdil jsem s ní přes celý Německo a i při vyšších rychlostech s hlukem nebyl problém a spotřeba byla nižší než zde autor uvádí.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 07. 2018 12:51

Ano, dvacet let rozdílu v konstrukci a požadavcích na auta, ve výbavě, emisních normách... tehdy ti stačilo 55 kW na Octavii, dnes je 55 kW tak akorát pro Clio. Porovnání hluku taky není úplně optimální, když jsi zvyklý na moderní auta, která tě v podstatě izolují od světa. Pak ti, samozřejmě, každé jiné přijde moc hlučné.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  10. 07. 2018 14:21

Já měl Mazdu 6 s atmosferickým benzínem 2.0 o výkonu 104 kW a spotřebu jsem měl dlouhodobě 7,5 l/100 km. Pokud tato Lada píše ve specifikaci 7,5 tak realita bude min. kolem 8 a to je opravdu moc. A to ten dvoulitr byl z roku 2004, žádný high tech.

Známá teď jezdí novou i30 kombi s tím silnějším motorem 1,4T taky tuším 104 kW a spotřebu má kolem 6 l/100 km. Takže auto stejné velikosti, kufr větší, výkon i dynamika nesrovnatelné a spotřeba o cca. dva litry nižší.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 07. 2018 15:14

Panejo... osm litrů to bere na dálnici, tak realita asi sotva může být horší...
Chjo, to se už dnes nemůžou najít přemýšlející lidi do diskuse?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  10. 07. 2018 15:29

Citace z článku:
--------------------------------
Pokud se budete snažit držet předpisovou stotřicítku (motor na pětku točí 3500 otáček), což se v kopcích občas neobejde bez podřazení, připravte se na zhruba 8,5 l/100 km. Rozvážnější styl mimo město znamená udržitelných sedm litrů, a když se ve vás probudí „závodnické“ choutky nepřekročíte desítku.
--------------------------------

Takže na dálnici to bere 8,5 l/100 km, ekojízda dle recenzenta 7, takže kombinovaná spotřeba bude někde mezi, klidně těch 8, pokud člověk bude jezdit rovnoměrně 1/3 dálnice, město a okresky. Co se ti na tom nezdá?

Jak už jsem psal jinde, dnešní moderní motor třeba v i30 1,4T 104kW má nesrovnatelnou dynamiku, bude tišší a kultivovanější a spotřebou o 2 litry níž.

Ale jo, někdo ten motro možná ocení, ale v porovnání s tím, co se dnes nabízí je to prostě pravěk, to je realita

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 07. 2018 18:26

Nevšiml jsem si zmínky o ekojízdě. Rozvážnější styl testérů je pořád mimo běžné používání lidmi a testovací spotřeby jsou daleko nad realitou.
Podle testů mělo mít mé auto průměrnou spotřebu kolem šesti a půl litru, jezdím o litr úsporněji. Chce to jen nebýt jitrnice a nemít nohy z olova, jako většina národa. Taky třeba používat tu věc mezi sedadly.

Odpovědět  |   | 
jaro  |  10. 07. 2018 20:47

skús si nájsť skúsenosti majiteľov s Vestou, skoro všetci čo ju aj chvália - však si ju sami vybrali , nakoniec napíšu "a tá spotreba sa snáď časom upraví"

Odpovědět  |   | 
Luca  |  10. 07. 2018 21:43

Spotřeba je o stylu jízdy, tzn to koňské kopyto na plynu.
😋

Odpovědět  |   | 
fanušik  |  11. 07. 2018 11:59

tým istým štýlom jazdy mám na TSI o 1,5 L nižšiu spotrebu ako na MPI, závisí aj na konštrukcii motora

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 07. 2018 08:05

Tak rekapitulace:
- dálnice 8,5 dle testu, tady to asi nebude o těžké noze, prostě drželi 130 a spotřeba je taková
- okresky 7 dle testu a píšou rozvážná jízda, nikde ani zmínka, že by nějak zkoušeli blbnout
- město není zmíněno, tipnul bych si, že to bude spíš k těm 8 než 7, to se asi shodneme

Takže kombinace mi pořád vychází kolem 8. případně mezi 7,5 - 8, blízko tomu co píšou ve specifikace, což je v pořádku.To, že ty bys dokázal jezdil řekněme o litr méně je sice hezké, ale to bys dokázal i s moderním motorem, nebo ne? Takže ve výsledku je tu pořád ten rozdíl ve spotřebě cca. litr a půl až dva litry oproti modernímu motoru, který navíc bude tišší a i výkonnější. Ve spotřebě se tento motor může poměřovat (jak už jsem zmínil) s motorem, co jsem měl v Mazdě z r. 2004, akorát, že ten byl podstatně výkonnější.

Své zákazníky si to asi najde, jen jsem chtěl zmínit, že ten motor prostě dnes už parametry na moderní motory nestačí. A to je fakt.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 07. 2018 09:08

Problém je, že podobné spotřeby udávají u testů všech současných aut. Tím pádem se v zásadě nijak neliší.
Připočti si ještě jeden docela důležitý faktor ke spotřebě - to auto je vyšší vůči ostatním, se kterými je srovnáváš, tedy větší čelní plocha. Mělo by se spíš porovnávat s moderními SUV či crossovery, ne s klasickým silničním kombi. A tam už je to i teď plichta, aniž budu uvažovat o jízdním stylu.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 07. 2018 09:27

OK, uvidíme jak to bude v praxi. Ale stojím si za tím, že ten motor je na dnešní poměry pravěký, co do spotřeby i dynamiky. Někomu to nevadí a ocení jeho jednoduchost. To je OK, ale nic to na tom nemění.

Pro zajímavost, data ze spritmonitoru, Škoda Rapid 81 kW, průměr 6,12 l/100 km:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/77... ...

Hádám, že tomuto se ta Lada ani nepřiblíží, ale možná se pletu.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 07. 2018 12:26

To auto je vyšší, ale na zvednutým podvozku. Ten rozdíl bude oproti normálnímu minimální když ne žádný. Jen o kousek pneumatik.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  12. 07. 2018 14:20

Príklad atmosferického motoru veľmi podobného tomu v Lade, to znamená 1,5 l a 100 koní:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/25... ...

Takže dá sa vyrobiť aj moderný motor, ktorý nebude mať turbo, bude mať slušný výkon a nízku spotrebu.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  10. 07. 2018 11:51

Kdo si tohle může tady koupit? Servisní síť řidká, spolehlivost neověřitelná ( v azbuce hledat nebudu), silný propad ceny při dalším prodeji jistý. Za 310 tis se teď vyprodával Focus 1.6. Máme tu Dacii, Corollu, Tipo a i toho šíleného Rapida. Tohle je zatím pro bývalé svazáky.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  10. 07. 2018 12:41

To je modla pro mínusáře slabé duchem.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  10. 07. 2018 13:16

Přestaňte se tu už dohadovat. Někomu není dost dobrá Lada, někomu Citroen, další by si nikdy nekoupil japonské auto. Tyto malichernosti většinou neřeší lidé oplývající majetkem,ale ti, co mají hluboko do kapsy.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  10. 07. 2018 15:22

Asi nemáte zkušenosti s ruskou "kvalitou", to opravdu není o preferencích, ale o zastaralé technice v modernějším kabátě ruské kvality.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  10. 07. 2018 16:51

No moc velké ne, když jsem si v roce 1980( pozn. minulé století) udělal v 18 řidičák, tak jsem nějakou dobu jezdil se strejdovou Ladou kombi. My měli tehdy jenom Š 110L.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 07. 2018 17:28

To byl sakra rozdíl. U nás skoro to samé. Š 110 a já potom Žiguli 1200 sedan. Jenom by se ale slušelo podotknout, že Žigul byl upravený Fiat 124, vůz roku.... a to už si nepamatuji.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 19:06

@V3S, dajte Vase skusenosti. Model, od-do, dobre stranky, zle stranky apod. Nema to sice s tymto autom, o ktorom je rec, absolutne nic, ale aspon si ulavite a vyprazdnite zlcnik, ktory vobec nemate takisto ako spomenute skusenosti.

Odpovědět  |   | 
Amazonka  |  15. 07. 2018 12:11

Som uz rok majitelkou Lada Vesta Ice.
Tato diskusia mi pripomina klasicke meranie penisov alebo kto dalej dočura. Este horsie ako diskusie na zenskych forach.
Asi zatial jedina tu mozem napisat realne skusenosti. Ano pri kupe noveho auta u mna zohravala ulohu cena a vybava. Soferujem denne uz 35 rokov a mam odjazdene od S100 po Audi 5S, dokonca 10 rokov aj Suzuki Savage 650. Myslim, ze to mozem zhodnotit realne bez emocii.
Pracujem v AT, takze jazdim aj dialnice aj mesto. Spotreba kombinovana 7L/100 km. Do kopcov je to samozrejme lenive ale vystvera sa vsade. Nase nekvalitne derave cesty zvlada s prehladom ruskeho ladoborca. Interier pohodlny, priestranny. Jedine velke minus je zatial pre mna nestabilita pri velkej rychlosti v kombinacii s narazovym vetrom na dialnici /ale to je podla mna dane velkou svetlou vyskou/. Inak v pohode aj pri 150km/hod. K dnesnemu dnu mam 15 tis. km, po druhej prehliadke. Na auto som si musela zarobit sama, takze toto bola moja volba a som spokojna. Keby som mala sponzora tak chcem BMW i8, haha.
Prajem pekny den páni.

Odpovědět  |   | 
Luca  |  10. 07. 2018 21:40

Už jsi tu Ladu viděl? Seděl v ní? Řídil ji? Měl jí na zvedáku a koukal? Asi ne. Hezký večer

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 19:16

Skusme to uviest na pravu mieru. Automobilka vyvinie nejaky model. Chce predat co najviac exemplarov a urcite predtym ma vypracovanu ROI (neznali, mlcte). Uvazujem jednoducho: pozriem sa na globus a zistujem ze dnesna jednoducha mobilita (co je cielom) sa da aplikovat na masu obyvatelstva a na uzemie daleko vacsie, ako je zaprdena zapadna Europa (hoci aj tu je potencial velky). No a tak vezmem osvedcenu starsiu vychytanu technologiu, napasujem ju na dnesne moznosti a pojdem do toho. Vysledkom je bud viac alebo menej konkurencie schopny produkt.Nic menej a nic viac.

Teda pokial Brusel nepride na dalsie psychoticke vizie ako nas poslat doslova do slamenych chatrci pri Dunaji.

Odpovědět  |   | 
Pali  |  10. 07. 2018 20:04

Lada je skvelé auto pre Rusko, kde je palivo lacné a nekvalitné, cesty rozbité a ľudia ešte často jazdia na starých autách. Potrebujú jednoduché autá, ktoré opravia aj na ceste.
Kto má ale v Rusku peniaze kúpi si väčšinou japonské auto. Ak by som mal dané peniaze - idem radšej do Dacie.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 20:22

Videli Ste parkovisko pred Domodedovom?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  10. 07. 2018 20:54

Moskva a Petrohrad není Rusko. Jsou to dva skoro bizardní skanzeny. A i v Moskvě lze vidět kolony Volh, starých Lad a pod.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 21:17

Este raz. Videli Ste to?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  10. 07. 2018 21:48

Ne neviděl, ale jeden známý mi před pár lety půjčil byt na průměrném Moskevském sídlišti, takže mám potuchy o vozovém parku průměrného občana města, které se svojí úrovní absolutně vymyká tomu co je kolem.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 07. 2018 18:41

takze Ste videl asi to, co ja vidim u nas na sidlisku. Preco potom sa miesate do niecoho, comu nerozumiete?

Odpovědět  |   | 
Radon  |  10. 07. 2018 20:08

Podle te tabulky s cenami to vypada jako vyhodna koupe, ale mne pred 4 lety udelali v prodejne nabidku na Spacebacka za 360k (automat. klima, alu kola, kozeny paket, displej s navigaci, 1,2 obsah, tusim 81kW). Nakonec jsem koupil jinde, ale kdybych si mel vybirat mezi temi auty, tak by to teda Lada nebyla. I kdyz pro nejakeho lesaka pro kontrolu krmelcu asi dobry ...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 07. 2018 18:43

no, suche DSG. Zarucene skvela volba

Odpovědět  |   | 
Radon  |  11. 07. 2018 20:37

Za slovem automat je tecka a ne carka ...

Odpovědět  |   | 
V3S  |  10. 07. 2018 21:24

článek pro všechny co tu teoretizují o úžasném ruském vesmírném programu, sám jeho šéf řekl, že jsou v prdeli :
1) Rusko v kosmickém výzkumu nikdy nedohoní USA – tvrdí šéf ruského kosmického výzkumu https://zoommagazin.iprima.cz/zajimavosti/rusko-v-kosmi... ...
2) S motory jsou 20 let pozadu: http://www.armadninoviny.cz/proudove-motory-rusko-je-... ...
3) A zde o pověstné ruské kvalitě: https://magazin.aktualne.cz/veda/rusky-kosmicky-progr... ...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 21:34

...oxazepam...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 07. 2018 21:33

Je zaujimave ako minus politruk zasral tuto diskusiu. Podla toho co som mohol vidiet, sichta zacina o siestej vecer.

Odpovědět  |   | 
Luca  |  10. 07. 2018 21:38

Jak to zde čtu, některých je mě líto. Já tu Ladu Vesta Sw cross mám, normální auto jako každé jiné. Auto je vyrobeno poctivě, motor klasika, žádný zavoďák, ale utáhne vlek bezproblémově. Určitě lepší jak vyhoněná turbovaná litrová mrcha. Servis je, takže žádný problém. Jezdím 45 let a aut už vystřídáno hodně. Takže ti ztopoření si ho kupovat nemusí. Dacie taky stojí za houby a prodej mají vysoko. Ideální si koupit BMW a v koloně čumět dopředu jako ti druzí. Honičům zdar

Odpovědět  |   | 
Posraldescu  |  10. 07. 2018 21:50

Já na tom žigulíku nevidím nic zajímavého. To si může koupit jen nějaké automobilové jelito.

Odpovědět  |   | 
Luca  |  10. 07. 2018 22:05

Chápu, posral desku. V čem jezdíš?

Odpovědět  |   | 
Perunwit  |  11. 07. 2018 07:54

... diskuse pod autem se zvrhne na hejtování národa, to je úlet.

zajímavý je, že auto z ruska vadí... za to 75% našinců jezdí v autech z dojčlandu a to je naopak země, která nikdy, ale opravdu nikdy neublížila ani mouše

šašci vylízaní

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 07. 2018 08:38

Musíš si zvyknout. Když už nikdo neví nic o autech, tak musí psát buď o ostatních nebo hejtovat automobilky a jak píšeš i cele národy.

Odpovědět  |   | 
Luca  |  11. 07. 2018 09:20

Ono by to chtělo ony chytráky se zavazanýma očima posadit do Lady a svézt je jestli poznají v čem sedí. Zatím každý koho jsem do Lady posadil se nechal slyšet, že by mu doma nevadila. Největší rýpalové sedí v ojetinach z Německa a na Ladu nemají peníze. Lada to u nás nebude mít lehké. Někteří lidé jsou prostě ubozí. Hezký den

Odpovědět  |   | 
Perunwit  |  11. 07. 2018 11:42

.... to jsou přesně lidi, který milovali Havla... a stejně jako von nazývají Čechy čecháčky a paneláky králíkárnami a popisují panující "blbou náladu".

Nejvíc nenávidí sebe (konkrétně i náš národ) a hned za tím ty, kteří jsou nám nejblíže, ať si o tom kdo chce myslí, co chce.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  11. 07. 2018 12:07

Spotřeba té ruské sračky s 30 let starým motorem je až o 4 litry vyšší než u Rapidu.
Vesta: https://www.spritmonitor.de/de/ueb...
ersicht/65-Lada/1596-Vesta.html?fueltype=2&constyear_s=2015&power_s=70&power_e=90
Rapid: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/77... ...

Odpovědět  |   | 
Radon  |  11. 07. 2018 12:24

tak je to auto pro Rusko a tam stojí benzín 15 Kč, takže je to tak třeba chápat - za Uralem dobrý, levný servis, jednoduchý motor, podvozek co vydrží. U nás si to koupí někdo, kdo má barák někde v Jeseníkách, převáží v kufru motorovou pilu a je fanda do ruských aut. Jo a nevadí mu ten vzdálený servis. Větší část populace ale jezdí někde v okolí měst, kde ocení spíše tichý motor, nízkou spotřebu a servis v dosahu MHD. Mně osobně to nedává smysl, prodávat tohle auto v ČR. Raději něco jako ten Spaceback nebo do hor Dustera.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  11. 07. 2018 12:26

ruský auto a vydrží, co je to za fantasmagorie, to jsou nejporuchovější auta

Odpovědět  |   | 
Radon  |  11. 07. 2018 20:47

Ne cele auto, ale podvozek ...
Proste kdybych si mel vsadit na tech blativych deravych cestach rozjezdenych od ZILu na tuhle Ladu nebo Fabii Kombi Scout, tak ... no vlastne oba by asi skoncili v mistnim kolchozu u Ivana a jeho velkeho kladiva

Odpovědět  |   | 
kkk  |  11. 07. 2018 12:33

Možná by to chtělo mokrej ručník ,zlepšete se v odkazech a kolik je 8.16-6.12? to se vám zasekla klávesnice nebo máte nějaké problémy?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 07. 2018 15:18

Je to cca. 2 litry rozdíl, jak jsem psal i výše. Ale zatím je tam jenom pár kousků Lady Vesta na rozdíl třeba od Rapidu. I tak si myslím, že ten rozdíl tam prostě bude... Je to prostě konstrukčně starý motor, hlučný, málo dynamický a žravý v porovnání s moderní konkurencí. Ale zase je jednoduchý, to možná někdo ocení.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  11. 07. 2018 18:08

Jo ty 2l.rozdíl tam můžou být ,já reagoval na ty4l. V3S.Ten motor je dělanej na horší paliva ,co se týče ostatních parametrů ,to se ukáže časem ,když začala dacie dělat logana ,tak tady dost odborníků tvrdilo ,že to nikdo nekoupí a pak to začali kupovat i němci .Stále je dost lidí pro které je auto pouze dopravní prostředek a nemají ho na honění ega před sousedy.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  12. 07. 2018 08:31

Ano, tady v Německu jezdí spousta Dacií, hlavně teda Duster. To samé i v Rakousku v Alpách. Je to levné auto a má i nějaké to AWD a po pár letech se přinejhorším odepíše. Ale na rozdíl od Lady má i nějaké zázemí, servis, toto by ještě chtělo dotáhnout. Protože čekat na něco z Ruska "jednotky týdnů" je dnes nesmysl.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 07. 2018 09:03

Nezapominat na fakt, ze Duster ~ Renault/Nissan, takze nejste odkazani vyhradne na servis Dacia

Odpovědět  |   | 
A  |  11. 07. 2018 13:16

V samotnom Rusku sa momentálne lepšie predáva Kia Rio ako Lada vesta. Rio je pritom čosi drahšia. Na youtube si môžte nájsť mnoho ruských porovnávacích testov Solaris, Rio, Vesta. Rio má dokonca lepšiu priechodnosť terénom, pretože je jednoducho o 200 kg ľahšie
ale má zas tvrdý podvozok. https://www.youtube.com/watch...
Lada by mala šancu zaujať kupcov, keby bola o 30% lacnejšia /clo+DPH/. Platí to aj opačne. Nemecká autá by sa až tak dobre nepredávali v EU, keby boli o 30% drahšie /clo+DPH/. Rusko by sa malo snažiť o bezcolnú úniu s EU. Bolo by to ideálne spojenie. Západ má technológie, Rusko má suroviny. Lenže to by sa za veľkou mlákou nikomu nepáčilo...

Odpovědět  |   | 
tazzz007  |  11. 07. 2018 16:26

Nechápu proč je kvůli tomuto autu tolik vášní v diskuzi.U nás se stejně prodávat nebude a kupovat ho na Slovensku je pitomost.V podstatě je to retro auto pro starší lidi,kteří nepotřebují senzory na každou hovadinu a je jim putna,jestli jsou cool nebo ne.Kvalitu motoru,zpracování a plechů ukáže jen čas,ale myslím že ten motor rozhodně vydrží více než turbo tříhrnky v předražených škodovkách.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  11. 07. 2018 16:31

Hej mínusáři, pochlubte se co máte doma ruského a nebo aspoň ve fabrice. Zatím víme, že tetris.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 07. 2018 18:45

uz som spomenul. A 'material' je to naozaj poctivy.
Za tie sproste reci, nafackovala by Ta tak ze by si netrafil ani na zachod.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  12. 07. 2018 18:35

Kankunen, naozaj chces aby Ti za tieto uplne sproste reci rozbila drzku 50kg babulka?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 07. 2018 21:32

Ten kluk ma s trochou nadsazky svym zpusobem pravdu a vy hned s nasilim, za nazor (hlavne se nezapomente obhajovat) - komous nebo fasos ?

Odpovědět  |   | 
Lang  |  15. 07. 2018 14:22

Když se tak člověk dnes poohlédne či jen v bazaru po autech, jsou tu většinou dříve nedostupné vozy, a ruské auto ať už je jakékoliv, "sebelépe propracované" okamžitě míjím a rychle se vzdaluji - dříve jsem měl Ladu a hnilo to před očima, přední uložení kol v teflonu hotové neštěstí...NE, rusácké auto již nikdy! Držím se VW a musím říci, že nemohu zapomenout na VW Vento 1.9 TDi (tyhle vozy neměly chybu!). Rusákům a jejich práci už nevěřím, a věřit nebudu - něco podobného cítím k Dacii. Zde nechci napadat majitele ruských vozů, jen znám lepší a to je a vždy bude zmíněné Vento, Golf s poctivými materiály a již na pohled kvalitně odvedenou a promyšlenou prací...V jedné ze svých knížek autor píše: "Jsou dva druhy lidí, ten první typ člověka ke svému životu potřebuje tichou hudbu a sklenku dobrého vína, a ten druhý se spokojí se zadním sedadlem starého VW (a věřte, je to tak, sednout si na zadní sedadlo starého VW předčí i posezení v ruském autě tak i sebelepším BMW.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na toto si stěžují její majitelé

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na t…

Mladoboleslavská automobilka se momentálně chlubí nejrychlejším sedmimístným SUV na Nürburgringu, na adresu Kodiaqu však nepadají jen slova chvály. Tohle jsou názory z druhé strany.

17.  6.  2018 | | 137 N/A
Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 124 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 33 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 89 N/A
Hyundai vyvíjí zajímavou novinku. Naznačuje to zaregistrovaný patent

Hyundai vyvíjí zajímavou novinku. Naznačuje…

Korejský koncern pravděpodobně pracuje na dvojitém elektrickém přeplňování pro čtyřválcové nebo i menší motory. O právně chráněný vynález požádal už před rokem, teď byl zveřejněn.

18.  6.  2018 | | 36 N/A