Tak Ladu Nivu znám z terénu docela dost, není nic lepšího než v tom blátě ležet pod autem a něco opravovat. Nicméně, plechy na autě jsou skutečně tvrdé a to hodně, bohužel originální šrouby do nich dané jsou udělané asi z krabice od sušenek, plech drží, ale šroub ztrhnete raz-dva. Plast v interiéru je skutečně hodně tvrdý a to i na místech kde by byl lepší asi měkký, například tlačítka by byla asi lepší kdyby se prohýbala a různě vyklala, než je udělat taková jaká jsou, kdy se opravdu rozlamují pokaždé když se na ně nevhodně zatlačí.
Koroze je jednoduchá věc, Niva nemá pozink ani žádnou dodatečnou ochranu a tu vrstvu ochranného asfaltu co tam výrobce nastříká omlátíte na exponovaných místech za půl roku.
Na silnici je sice vidět, že Niva patří do terénu, ale taková hrůza to zase není, na našich rozmlácených okreskách si v klidu pojedete 90 na místech kde ostatní pojedou 40 (a to včetně všech těch věhlasných SUV). Jediné co mě na Nivě udivilo, je fakt, že i při zavřeném diferenciálu se ne vždy při zapadnutí otáčejí všechna kola. Je to vidět hezky na sněhy při najetí do mírně zmrzlé závěje, auto sedí podlahou na sněhu a kupodivu se otáčejí pouze odlehčená kola, ta co by měla být v záběru aby jste se odtamtud dostali, se ani nehnou