bol som s tým na skúšobnej jazde, má to dosť tvrdý podvozok, nerovnosti na ceste dosť búchali a keď som skončil, len po krátkej jazde ledva som sa z toho vytrepal tak nízko sa sedí a to ešte nie som tak starý. Ináč ponuka priestoru fakt dobrá vpredu aj vzadu, aj interiér cool.
Mě se líbí, jak se v případě korejských vozů neustále nacházejí "rezervy v kvalitě", to v testech škodovek nenajdete. Ale zkuste se podívat na skoda-home.cz, na stížosti reálných zákazníků! A jde tam třeba o auta 3x dražší!
Původně jsem se k tomuto tématu nechtěl nějak vyjadřovat, přestože mne zarazila pasáž s tvrdými plasty palubní desky. Skopro jsem si připadal, jako by by Hyundai byl výjimkou, ale spíše to bude standard, včetně škodovek, a to i dražších a ve "vyšší střední třídě" (Octavia).
Palubka nic moc:-/
v akom smere? Ja napr.nepatrim k tym fetisistom, co ju objimaju a hladkaju a pocitaju dotykace, diodky a vsetky mozne farby.Skor ocenim jednoduchost a prehladnost. Napriklad tie budiky. Totalna klasika, dokonca ani ziadny nezmysel ako premenlive odstupnovanie. Skratka pozriem a vidim - za niektore kvaz-ergonomicke vyciny v dnesnej produkcii by som niektorym tzv.dizajnerom utrhol preventivne obe ruky.
Jedno z mála aut v segmentu B, které se mi líbí. Kdyby udělali nějakou limitovanou edici s 1.6 T-GDI +/- 150 kW, tak bych neváhal ani minutu.
To by si mal hothatch s cenou niekde inde, tá by bola astronomická, viď Clio RS. Cena by predbehla niektoré modely Ceed takže radšej ten Ceed GT!
Pachoba: Cena by byla +/- stejná jako u HH ostatních automobilek, tzn. +/- 500.000,-, v tom bych problém neviděl. Respektive by Kia mohla zaútočit právě tou cenou, takže někde kolem 450.000,- a byla by to koupě století. Za pár dnů se představí nové VW Polo, počkám si na cenu verze GTI s 2.0T a podle toho se rozhodnu. Minulá generace byla za 470.000,-, což byla super cena. Takže buď Polo GTI a nebo Corsu OPC. Francouze nechci a novou Fiestu Ford designově doku*vil tak, že se na ni nedá dívat.
Nejen designově, řekl bych. Patnáctistovka s vypínáním válců taky není zrovna motor snů do hothatche.Ale s nějakou nadupanou Rio GT moc nepočítej, vrcholem asi zůstane litrová turbínka a 120 koníků zase není tak málo.
Musím souhlasit, že to je povedené autíčko a vlastně víceméně souhlasit i s celou recenzí. Snad až na ty kola. Hluku jsem si nevšiml, ale bylo to ve vyšší výbavě a možná to mělo jiné obutí, když jsem s tím jel. Jinak jak zaznělo, tvrdé a ne zrovna voňavé plasty zamrzely a motor, prostě atmosférický. Ano.Zkoušel jsem zároveň i Citroen C3 a Fabii 1.2TSI 66 kW Monte Carlo. TSI ve Fabii bylo o poznání živější, ale na klidnou pohodovou jízdu mi mnohem víc vyhovovalo to Rio.Nakonec mám Yetiho, ale pokud bych se rozhodoval mezi touhle trojkou a ignoroval fakt, že v rodině už jedna nová Škodovka byla a takřka stejné ovládání je fajn, tak jdu do Ria.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.