TEST Kia XCeed 1.6 T-GDI: I kráska na podpatcích může rychle popoběhnout

Rolf  |  31. 10. 2019 14:16

Vynikající auto.

Odpovědět  |   | 
Rosca  |  31. 10. 2019 14:30

Nevim, mam z toho takove smisene dojmy. Na jedne strane jista snaha uprit nelze, na strane druhe citim, ze Dacia neni tak vzdalena. Nevim co by me zde melo oslovit

Odpovědět  |   | 
Jaso  |  31. 10. 2019 14:59

Ta Kia je po obličeji jak delfín

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 10. 2019 17:54

Dacia? Tak to už je moc...

Odpovědět  |   | 
Autotu  |  31. 10. 2019 18:21

Treba spolehlive motory na rozdil od jednoho koncernu :)))

Odpovědět  |   | 
Luboš  |  31. 10. 2019 21:10

Toyota není zas tak poruchová, jak se povídá.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  01. 11. 2019 08:02

To iste moj vyhliadnuty model kia sa pokazil uz pri predvadzacej jazde. Dost trapna chvilka pre predajcu, tak mi povedal, ze to este nie je celkom doladene. Tak som okamzite kiu skrtol...

Odpovědět  |   | 

napiš jaký to byl model, výbava, kde to bylo a kdy a kontakt na predajcu a hlavně co se tam pokazilo.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  31. 10. 2019 16:34

Videl som ju naživo a nemyslím že je to crossover.Na crossover tipu Honda HRV alebo Nissan Qashqai jej chýba hlavne výška takže je na urovni Fiat Tipo alebo VW Golf.Ináč je pekná ale podla mna drahá.Za tie prachy su už iné autá.Motor na to že má 204 k má málo Nm a žerie vela.Ale ináč je pekná.

Odpovědět  |   | 
verny  |  31. 10. 2019 16:57

Já v tom i jel s 1,4 TGDi 103Kw/240Nm s manuálem. I na 18" překvapivě komfortní a jízdně vyspělé auto. Navíc líbivé zvenku i uvnitř. Velikostí je to takový stylový hybrid mezi SUV a hatchem. U té 1,4 jsem si nevšiml žádných vibrací, výkon i pružné zrychlení naprosto dostačující. Podle mě optimální motorizace.Škoda jen, že cenově odskočili až ke Sportage, je to o třídu menší auto. Ale počkejme rok, oni nějakou slevičku nebo akcičku připraví.

Odpovědět  |   | 
freedom-fries  |  02. 11. 2019 07:15

Taky jsem se byl podívat a je to prostě hatchback s většími koly, z SUV a dokonce ani crossovera to nemá nic. Uvnitř je místa jak v menším kompaktu třídy C, zadní pasažéři s výškou nad 185cm to budou mít sakra těžké kvůli svažující se střeše. Za mě stylovka - bohužel nepraktická a předražená. Přitom proti KIA nejsem, takový Stonic nebo Sportage mi smysl dává. Ale kupovat ve výbavě za nějakých 600 tisíc XCeed? To bych musel být opravdu padlý na hlavu. Věřím ale, že mezi ženskýma to bude terno, stačí něco přizvednout jen pneumatikou většího profilu a už po tom jedou jak slepice po flusu, móda je prostě móda...

Odpovědět  |   | 

drahá???? nevím, ale jdi si nakonfigurovat KAMIQA a potom sem napiš něco na téma záruka, co dávají k autu atd.

Odpovědět  |   | 
Manobb  |  31. 10. 2019 19:01

XCeed je drahá len preto, aby si klasická ceedka udržala cenu a nemusela ísť s cenou nižšie. Inak sú to v podstate tie isté autá.

Kia má teraz dve možnosti:
1.) Nechať Xceed drahšiu aj za cenu nižších predajov a profitovať z predajov klasickej ceedky a/alebo
2.) Znížiť ceny ceedky i Xceedky a profitovať z predajov nielen Xceedky, ale i ceedky na úkor Ria

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

včera | Jan Mička | 62 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A