Největší problém tohodle auta je Ford Mustang za menší cenu..
Nevim kde autor zije, ale naprosto nechapu "Tady potřebujete naložit maximálně dva „kabiňáky“ nebo pár golfových bagů." Kdyz se divam na auto, ktere ma liftback, 1,9 tuny a k 5 metrum, tak ja osobne ho chic na dopravu rodiny, treba i na hory, kdyz je to AWD. Kdybych potreboval vozit dva bagy nebo male kufry tak si koupim 335i kupe, ktere je o stovky kg lehci a je RWD.Jsem rad, ze jsou popsany jizdni vlastnosti a ze jsou dobre, ale zrovna u tohohle auta jizdni valstnosti nejsou jedine co mne zajima. Zajima mne i jak se ovlada infoteiment a vubec celkova ergonomie, jak je auto prakticke..Rozumim srovnani s S5 a 440i, ale ja ho spis srovnavam s BMW 3GT, 5kou a Mercedesem E. Ano za stejnou cenu bude BMW a Mercedes ojety, ale tam je prakticnost u verzi kombi pomerne daleko.
Popravdě Kia dělá auto možná na pohled pěkné. Bohužel, kvalita i po těch letech co je na trhu je tragická, osobní zkušenost. Kia mi do rodiny už nikdy nesmí. Takže za mě vyhozené peníze. Ale blbec se na reklamu vždy nachytá.
Před rokem, 9. ledna 2017 v diskusi zde v Autorevue k článku "Kia má poprvé výkonný manažerský vůz. Stinger pojede až 269 km/hod" jsem napsal:"Pokud tohle auto bude tak dobré, jak vypadá, tak nelze říct než - bravo KIA!!! A lze fandit a těšit se, že bude při kupování z čeho vybírat. Musí se uznat, že u značky KIA udělali za poslední roky velký kus práce. Kdo by to byl před takovými 10 lety řekl, že? Já ale nevěřím jen na obrázky, počkám si, jak to bude vypadat s tímto moc zajímavým a hezkým autem v reálu. Pokud se bude ale KIA vyvíjet dál současným tempem, tak za 10 let by se KIA mohla dotáhnout i na absolutní špičku..."Dnes mohu napsat něco podobného. Vypadá dobře a jezdí dobře a cena není "přestřelená". Jak bude vypadat obchodní úspěch modelu Stinger, to ukáže blízká budoucnost. I když v Česku to nebude prodejně možná velký úspěch, celosvětový výsledek bude pravděpodobně velmi dobrý. Uvidíme opět za rok...
A nenapsal jsi tehdy náhodou také, že si Stinger možná koupíš? Jestli mi paměť dobře slouží, tak napsal, ale hledat to nebudu. Tak proč tedy ne?
Těší mne Mirku, že čteš pozorně mé příspěvky. :-) Zatím můj "soukromý" rodinný sportovní sedan slouží ke spokojenosti a manželka "krotí" mé vášně "utrácet". Navíc ona je s auťákem spokojena a nemá potřebu zvykat si na něco jiného. Stinger se jí ale také líbí, uvidíme, co bude... Nikdy nekupuji novinky na trhu a dávám přednost určitému časovému odstupu, kdy výrobce vychytá "mouchy" a zapracuje na vylepšení daného modelu. Mám dobré zkušenosti počkat si u každého modelu až na facelift a vždy se mi to "čekání" vyplatilo (i v podobě ceny, protože slevy na novinky na trhu se u "pořádných" aut nedávají...). Jsem též poněkud konzervativní a nechce se mi opustit značku, se kterou mám nejlepší zkušenosti a stále poněkud nerozumím tomu, proč v Česku prodá tak málo aut. Život je ale změna a uvidím, co se za 2-3 roky stane a jestli ji "nezradím" jako jsem "zradil" kdysi před lety Škodu. I když vlastně částečně, protože jako služení dostávám škodovku stále přidělenou (s přestávkou 3 let, kdy jsem měl Passata a už ho asi bohužel nikdy jako služební nedostanu...). Jak stárnu, tak se mi i poněkud mění priority a potřeby a do aut už nejsem takový "blázen" jako dřív. Kategorii sportovních sedanů ale zůstanu asi věrný, protože už jsme s manželkou sami a nepotřebujeme nic převážet a "stěhovat" (na zadních sedadlech máme ale dost místa jak pro občasnou přepravu dospělých osob, nebo občas i vnoučat, tak občas i pro případná zavazadla, která se nevejdou do kufru). Když dělám nákupy, tak to dělám většinou stejně služební Octavií kombi cestou s práce domů... Na dlouhé cesty na "rodinné" dovolené ve dvou po Evropě (k moři, na lyže do Dolomitů,...) je sprotovní sedan nejkomfortnější a na moje občasné "zablbnutí" na klikatých okreskách nemá chybu... Diskutovaný Stinger by mi určitě vyhovoval, protože je "podobný" tomu, co mám doma (no podobný... Stinger je modernější, hezčí a má něco více koní pod kapotou, jenže manželka to vidí jinak...).
Až najdete střešní nosič pro Kiu Stinger, dejte mně vědět. Jinak si budete do Dolomit vozit lyže v autě, nebo půjčovat na místě. P.S. Kdyby tam ten nosič šel dát, hodně bych o ní uvažoval
Honzo, já střešní nosiče nepoužívám. Lyže vozím uvnitř auta. Dvoje nebo troje lyže sjezdovky 160 - 165 cm se mi v pohodě vejdou do každého sportovního sedanu po sklopení jednoho zadního opěradla a stejně tak i "zimní" zavazadla pro dva (lyžáky, bundy,...). Se zavazadlovým prostorem nemám nikdy u sportovního sedanu problémy a s cca 450 litry vždy vystačím a mylím, že bych si poradil bez problému i se 400 litry, protože se dá něco dát v nejhorším na zadní sedadla. Dá se jet v zimě na hory i ve 3, ale vzadu to potom už nemusí být pro urostlé jedince úplně pohodlné. Vyzkoušeno, ale jak jsem psal, jezdím většinou jen ve dvou. Zajímá mne spíš jen možnost volby tažného zařízení, které potřebuji kvůli nosiči na kola a příležitostné zapřáhnutí přívěsu. Služební auto dostávám jen bez tažného zařízení...Magnetický nosič na lyže by mohl být pro Stinger použitelný, ale je lépe to předem vyzkoušet.
Asi jen ten nalepovací magnetický. Na klasiku si budeš muset počkat.
Pekna kara :-)Samozrejme sa tu vynori cela kopa nagelovanych debilkov, ktori, ak nemaju len tu spravne ´in´ znacku a este debilnejsiu nalepku s nakusnutym jablkom vzadu, povazuju vsetko ostatne za zle a podradne. Ubohost? Komplex menejcennosti? Prilis maly pindik? Zeli? Bob, tom a spol? Preco svojimi tazkostami obtazujete tych od prirody normalne nadanych? Zdoverte sa radsej v ambulancii, na toto tu nik zvedavy nie je.
minus, este raz - ambulancia.
Podle srovnávací tabulky bude stinger asi o dost těžší a měrnej výkon motoru taky nic moc. Spotřeba vypadá v porovnání hrozně, je ale otázkou jestli u audi a BMW je reálná.
Pro přitroublé hlupáky s mindráky. I BMW, či MB někdy začínaly. KIA nastupuje do prémie nyní. O nespolehlivosti nemůže být řeč. Různé žebříčky a podobné nesmysly nemůže brát nikdo vážně. Český Pepík wod pivka se vždy ozve. ;-) B-] Hlupáci. Mimochodem, jezdím zavedenou prémií, aby mě někdo nepodezříval. B-] Pro pana redaktora. Už dávno není autorem všech kreací Schreyer. Stinger má na svědomí Gregory Guillaume. Schreyer je šéf. A a jak známo, šéfové jen dohlíží. B-]
KIA prémií opravdu není a nebude. ;-)
V rámci koncernu se stane STINGER samostatnou značnou. V US se prodává samostatně. Stejně jako GENESIS. Tedy prémií se teprve stane. Vím, že Českýmu Pepíkovi se to nelíbí. Ale to je tak vše, co s tím Český Pepík udělá. B-]:-D
Český Pepík si asi myslí, že prémii lze udělat jedním modelem a rozhodnutím od stolu. Ne, takhle to opravdu nefunguje. ;-)
Cesky Pepik si mysli, ze ked ma Skodovku, tak ma vlastne VW alebo Audi.A tiez si mysli, ze ked si kupi Superb za cenu prevysujucu Lexus GSh, tak dostal vyssiu hodnotu.
Hodnoty má každý člověk nastaveny jinak. Například můj známý, ředitel větší firmy, razí heslo, že Škodovka je pro něj ideální vozidlo. Jezdí superbem. Důvody proč tomu tak je? Slušná nabídka, slušné slevy, financování, dostupnost a rychlost servisu...Takže žít v bludu, že jen já vím, kde je ta pravá hodnota pro ostatní, je mírně řečeno - hloupá.
"dostupnost a rychlost servisu..."V rodine sme mali celkom dost Mazd, a nespominam si, ze by sa, ked uz na to prislo, na nejaku suciastku cakalo viac ako 48 hodin. A kedze kapacita servisu je spravidla nevytazena, opravy ci servis boli rychle.(Moja skusenost sa netyka len SK/CZ, ale aj Britanie).
Se servisem to opravu není problém a stále přetrvává stereotyp pohledu/přesvědčení škodovkářů o nutnosti mít servis za barákem.Je ale na každém, aby se rozhodl, co se mu líbí a co mu vyhovuje. Hlavně aby byl spokojen a je jedno jestli je spokojen se Škodlou, MB, Lexusem, Infinity, či třeba Mazdou nebo Hondou. Je to na jeho volbě.Co se týče volby Škody, tak znám majitele stavební firmy, který má slušné BMW, ale do "práce" a k zákazníkům jezdí zásadně Fabií. Prý získá více zakázek.... Stejně tak je to i s firemní "kulturou", která určuje kdo s čím bude jezdit a s jakou značkou. Já bych si osobně nedovolil jet do práce se soukromým autem a postavit ho vedle ředitelova Superba. Jám mám přidělenou Octavii, tak s ní jezdím a parkuji tam, kde to mám vymezeno... A firma z určitých důvodů má flotilu Škoda....
Klidne i jednim modelem. I presto ze dalsi modely budou samozrejme nasledovat. A to je dlouha cesta. Nekdo mel na mysli spise tradicni premii. Bylo by dobre nastudovat pojem premie.B-];-)
Tak to zkus trochu definovat. Ukaž se, máš prostor i pozornost. ;-)
A že tys tu možnost využil "tak to nefunguje".
Aha, takže od tebe jen tradiční internetové žvanění a nějaké vysvětlení, či nedejbože definice, co bys to sem psal, že...
Člověče, chápeš vůbec, žes to psal ty a ty bys to měl tedy vysvětlit? Já se tě zeptal, jak to tedy funguje, proč já bych měl vysvětlovat tvou "chytrost". Žvaníš tady jen ty."Český Pepík si asi myslí, že prémii lze udělat jedním modelem a rozhodnutím od stolu.Ne, takhle to opravdu nefunguje."
Vůbec nic nevíš, neznáš a nic kloudného jsi nenapsal. Jsi zoufalý. Takže s tvým mindrákem končím. Nebudu dále "diskutovat".
Napsat tady hloupost a potom místo vysvětlení napsat, že druhý nic neví a tvrdit, že má mindrák, to se fakt povedl. Ještě se můžeš rozplakat a mlátit sebou o zem, když nedokážeš ani vysvětlit to, co píšeš. Já nemusím nic kloudného psat, když se jen ptám na vysvětlení toho, co tady píšeš ty. Já nejsem GR8, po kterém jsi to chtěl. Nebo ti to i přes upozornění stále nedochází?Takže jsem se od tebe opět a poněkolikáte nedozvěděl, jak to chodí, aby mohla vzniknout prémie, když ty to víš a já to nevím a chtěl jsem se nechat od tebe poučit.
Tys v této diskuzi VŮBEC NIC kloudného a názorného nenapsal. To je realita. Tvé příspěvky jsou jen ukázkou vlastního mindráku a navážení se do ostatních. Přemýšlej nad sebou. Máš to totiž zatím za "nula bodou".
Tak konečně napiš, jak to tedy chodí s tou prémii a neokecávej to stále dokola.
A jak to funguje, povídej. Když to bude mít parametry a kvalitu prémie, tak to dle tebe bude co? Ach, už vím, bude to Škoda naruby, ta šroubuje ceny, ale nějak se nedostává odpovídající kvality.
To by ses tedy mohl rozepsat o Volkswagenu Phaeton, když v tom máš tak jasno, nemyslíš?
Phaeton bol predajna katastrofa.A nebol dobru ani ako auto, o luxusne limuzine nehovoriac.
Hloupá odpověď, jasno tady předvádíš ty. Já tady nepíšu, jak to fuunguje, tedy nefunguje. Tak zrovna Phaeton bych nevytahoval. Chtít mít luxusní auto a hned ho srazit názvem automobilky dolů (Lidový Vůz)? Nehledě na to, že luxusní automobilky vlastní.
Ano, máš hloupé názory i odpovědi.
Copak jsem narozdíl od tebe, který nedokáže ani vysvětlit svůj názor "jak to funguje", hloupého napsal? Ty jsi takový ten přiblblý diskutér, troll, který za každou cenu umí leda kritizovat, ale rozumný důvod nikde.
Klidně sem napiš, jak to funguje. Podruhé opakuji, máš prostor.
A ještě drobnost, přečti si nejdříve komu a na co odpovídáš. Máš v tom pořádný zmatek.
Takže jsi opět nic nenapsal. Jsi jen argumentační impotent.
Ty seš fakt blb. Níže jsem ti jasně vysvětlil, že napsat máš ty a vysvětlovat také ty, já se ptal a na otázku se neodpovídá otázkou a na Phaeton jsem ti jasně odpověděl. Argumentační impotent jsi tady jedině ty. A kde jsi mi napsal, že nám prostor na odpověď, když jsi napsal, že je to podruhé? Tos napsal níže GR8, blbečku.Takže kde jsi mi odpověděl, jak to tedy je, když jsi tady vložil tu svou pitomost: "Český Pepík si asi myslí, že prémii lze udělat jedním modelem a rozhodnutím od stolu.Ne, takhle to opravdu nefunguje."Pravděpodobně jsi také ten ..., co na auto .cz také přispívá ty nesmysly a kde sis změnil nick a všichni se ti tam proto vysmáli. Tam naštěstí již hodně dlouho nic nepíšu, po tom, co se tam vyrojilo více takových chtráku jako ty.
Tolik písmenek a všechno k ničemu. Jen jsi pracně potvrdil to, co jsem napsal výš. Nazdar impotente.
Jako níže, nikde stále nečtu, jak to s tou prénii tedy funguje, impotente.
V této diskuzi jsi napsal 16 příspěvků. Drtivá většina jen osobní útoky a hlouposti. Jsi prostě argumentační impotent a obyčejný hulvát. Takže s tebou, dále opravdu nebudu diskutovat. Klidně se svou sprototou udav! Nazdar.
Takže jsem se nic nedozvěděl, jink v posledních příspěvcích opakuji tvoje vulgarity. Nedokážeš vysvětlit, cos v úvodu napsal, ale obviňovat z toho druhé dovedeš.Z tvého příspěvku impotente, hulváte, udav se sprostotou. Vždyť nediskutuješ, nedokážeš ani vysvětlit to, oč jsem tě požádal, vysvětli tvůj argumet, píšeš o ničem, místo toho, abys odpověděl.Odpovím za tebe. Vůbec nevíš jak to s prémiemi chodí. Někde sisi něco přečetl, hodil to "moudro" jako argument a tím to zhaslo.Odpovídat již nemusíš, udělal jsem si o tobě jasný obrázek člověka, který se snaží ukázat svou chytrost, ale bohužel ukázal jen hloupost.
Názor na Phaeton jsem napsal, ty jsi svoje neobhájil. Tak se neztrapňuj s nějakým prostorem. Odkdy se na dotaz odpovídá dotazem, chybí ti základy komunikace.
K porovnani bych tu jeste mel Infiniti Q50S s 3.0V6 405HP to je urcite o dost lepsi volba nez ta kia a cenove taky parada. ;-)
Převodovka s měničem točivého momentu je úžasná věc, ale bez sekvenčního řazení? To by mě hodně štvalo, pádla používám často. Motor mi příjde dost žravý, to konkurence umí lepší motory, ale zase za tu cenu? To už asi 2 litry benzínu přežiju :-)Jedno z TOP aut..
Pádla, ač je v autě mám, jsem použil asi 2x.Ono totiž hodně záleží na aut. převodovce, pokud je skvělá, tak si na pádla člověk ani nevzpomene. ;-)
Z velké části máš pravdu, ale někdy prostě chci jet po svém a točit motor po svém a může být sebelepší převodovka a do hlavy mi nevidí, takže používám pádla stroze, ale rozhodně na ně nezapomínám ;)
Fakt je, ze moderne automaty radia rychlejsie nez je ludsky mozne.
Prevodovka je jedna vec, druha pak styl jizdy.
Na styl jízdy je nejlepší správně zvolený jízdní režim. ;-)
Nabizi nekdo rezim brzda/plyn, uhni vole pospicham, naraznik na narazniku, predjizdim zleva/zprava? ;-)
Přiznej se, že ty vůbec nevíš, o čem píšu, neznáš to a nezkusil jsi nikdy takový vůz.;-)
Mozna ;-)
Dobrý den,sekvenční řazení nechybí, od toho má auto páčky pod volantem, chybí ale manuální režim převodovky jako takový, kdy vychýlíte volič na stranu a převodovka nechává zařazený vámi zvolený kvalt. Třeba automat v Mazdě 2.5 Sky-G nechává klidně motor v omezovači, nahoru prostě nepřeřadí.Páčkami pod volantem lze ve Stingeru manuálně měnit rychlosti, po chvíli se ale převodovka znovu přepíná na Drive.Hezký den,Honza
Já si myslím, že manuální režim převodovky je to samé jako sekvenční řazení. Volba mezi jednotlivými stupni probíhá pomocí tlačítek na volantu, pádel pod volantem či lehkými pohyby řadicí páky. To co má Mazda není samozřejmostí, ne všechny vozy s automatem po vychýlení voliče jizdních režimů drží vámi zvolenou rychlost i v omezovači nebo v nízkých otáčkách. To nemá souvislost.
To máte pravdu, to co má Mazda, není samozřejmost. Kdyby ale bylo možné volič u Kie vychýlit, nikdy by se převodovka nepřepínala z manuálního/sekvenčního módu znova na D. O to mi v testu šlo ;-).
Teď jsem vás pochopil :-)
Shodou okolností jsem Stinger zažil na silnici na podzim na Slovensku. Najednou se mi na okresce nenápadně přiblížila k zádi tichá černá šelma, s tenkou linkou očí denního svícení... Jakmile se udělalo v protisměru volno, šelma se rozeřvala a rychlým manévrem mě předjela. Rozhodně to byla pastva pro oko i pro motoristovo ucho... Myslím, že KIA udělala velký kus práce. Samozřejmě u nás budeme neustále poslouchat pubertální výkřiky typu, že to není BMW/Audi/Mercedes, takže je to předražený šrot a kdesi cosi...
No on to předražený šrot samozřejmě je, jen na rozdíl od ostatních Kiašrotů tohle má výkonnější motor.
takže stačí přitlačit 100k a mám 440i...navíc je to užrané. Za mne není o čem
Ale máš auto bez výbavy. Přihoď dalších 500k, abys dorovnal výbavu Stingeru.
Možno je to skutočne fajnové auto, ale tie chválospevy na "úžasný" design by som krotil. Vkus je vec veľmi subjektívna. Napríklad mne sa to auto vzhľadove nepáči. A zvnútra už vobec nie.
Celkem výstižný článek, až na pár nepřesností ( např. kožené čalounění je v základu GT - 3.3 AWD, manuální režim možný je a je dostatečný a já tvrdím, že možná i zbytečný, převodovka reaguje skvěle).Pokud to bude někoho zajímat, tak reálná spotřeba (auto je syrové, najeto 750 km):1. při ustálené 50-60 km/h ve městě mi počítač ukazuje 4-5 litrů na 100 km okamžitou spotřebu. (Hlava mi to nebere :-D). Asi 4 km silnice po rovině.2. Klidná jízda při dodržování limitů cca 1/3 město, 1/3 dálnice a 1/3 mimo město, průměr 8.9 l/100 km. 3. Klidná jízda po dálnici 130 - 140 km/h, 10.2 l/100 km.4. Jízda o papíry - vír v nádrži.5. Průměr mám 14.2 l/100 km, ale s velmi, velmi těžkou nohou. Člověk se prostě neudrží. :-D
Jak u toho funguje ten podvozek- resp. kolik procent jde dopředu a kolik dozadu?Uvažuju o koupi kvůli V6- je návykový víc jak chlast. Vzhled a spotřeba mne nezajímá.Je to neatraktivní, tak čekám na slevu. Měl jsem Hyundai Coupe V6,5 let jen olej a filtry,záruka byla v USA 10 let, auto fakt kvalitní, ani žárovka nezhořela.Drancované na českých cestách. Kloboukář mne vytlačil do skoku přes chodníka autu se nic nestalo- v servisu se smáli a řekli mi, že to musí vydržet totéž ale při 220km/h............
Prosím tě, udělej jogurtovi foto s jogurtem pod předním kolem, když on se stydí o to požádat, nebo nechce, aby mu nevyšuměly jeho sny o tom, že máš doma jen hračku a dej tady odkaz. ;-)
Ve svým věku nemám potřebu Jogurtovi dokazovat, co mám v garáži. Nabízím, pokud má někdo zájem, odpovědi na jakékoliv dotazy ohledně Stingeru 3.3. Neslibuji, že odpovím na vše (z časových důvodů). Případné dotazy řaďte na konec.PS: Jogurte, musím uznat, aby se tady tak vytrvale někdo snažil znemožnit, zaslouží obdiv.
Škoda, jogurt se mohl vidět, jak vypadá, když je přejetý.:-D
to je v galonech prepni si pp
Chudák auto, najeto 750km a už mu šlapete na krk...
A kdy bys chtel autu zacit slapat na krk, kdyz ne hned od zacatku? Pokud chces, aby auto nebylo lenoch, tak je potreba mu podkurovat hned od zacatku. Neni rok 1985 a tohle neni Skoda 105.
Když mám vozidlo nové, vždy první alespoň 3000 km jezdim šetrně (netočím motor nad 4000 ot.), zbytečně to nehoním na dálnici atd. po ujetí 5000 km, měním olej a pak přecházím do běžného provozního režimu... Ostatně tohle doporučení uslyšíš snad od každé automobilky. Neumím si představit, koupit si nové auto a při cestě z prodejny tomu dát na prdel, to bych se cítil jako hovado...
To je v poradku, se svym autem si delej co chces. Nevim, kolik novych aut jsi mel, ja za poslednich 15 let celkem 5 kousku. Vsechna jsem zajizidel stejne - na radu konstruktera motoru - a tento postup se mi osvedcil. Rady automobilek jsou pro kopyta jako stan.
O tom, že bych měl Stinger zajíždět nikde ani slovo a ani prodejce mě na nic takového neupozornil. Dle mého názoru jsou moderní motory tak dobře spasované a spočítána tepelná roztažnost materiálů, že určitě neplatí pravidla jako např. pro Škoda 105 (ikdyž to už je extrémní případ). Dle mého názoru u moderních motorů platí, v klidu zahřát a pak jezdi jak chceš, samozřejmě nedržet první stovky km na dálnici motor v maximu otáček 1/4 hodiny. Prostě to do těch otáček čas od času poslat a je klid. Stinger je moje asi desáté nové auto a nikdy jsem s motory neměl žádný problém.
Je to přesně tak, jak píšeš - s tím zajížděním. Blahopřeji k dobré volbě auta. Měl jsem možnost Stinger vidět a popovídat si s jeho řidičem (majitel autosalonu). Je to pěkný kus - tedy to auto ;-)
Díky.
Kdyz tomu veris:-)
:D a ty budeš psát něco o tuposti...
Mozno ta to prekvapi, ale fyzika plati dnes rovnako ako v roku 1985 a plati rovnako v Skode ako v Bentley. A nie len preto, ze su z rovnakeho koncernu.
spíš na provázek než na krk
Trochu mě mate ten tvůj průměr. Ustálená jízda 4 litry, kombinovaná trasa 9, dálnice 10 a průměr 14 :-D tak a teď tu o drakovi...
Zkus si to znovu přečíst.... a hlavně pochopit psaný text.
Zkouším to znovu a stále to samé, píšeš o reálné spotřebě v různých režimech jízdy s hodnotami dosti nedůvěryhodnými a zasadíš tam konečný průměr, který moc nekoresponduje s tím co si psal výše. Pokud po rovince jezdiš za 4-5 litrů, na dálnici 10 a okresky 9 a průměr máš 14, tak to možné samozřejmě je, ale nepředpokládal jsem, že si odjel po dálnici a okreskách jen pár km a zbytek jak Fitipaldi. Budu rád, když mi to objasníš :-) Opravdu.
Stan, ty to na nas hrajes nebo jsi opravdu tak tupy?
Ty si vyser oko a npleť se do toho.
Zkoušel jsem různé režimy jízdy. To snad pochopil každý z textu. těch 4-5 ukazuje počítač na rovině při rychlosti 50-60 km/h a je to OKAMŽITÁ nikoliv průměrná spotřeba.
Číst umím. 4-5 litrů okamžitá je napsáno v příspěvku, další hodnoty jsi psal jako průměr. Takže máš s autem najeto 750 km. a už máš průměr z dálnice, už máš průměr z kombinované trasy, vše do 10 litrů, ale celkový průměr máš 14,2...Tak to jsi zbytek kilometrů najezdil kolem komína na jedničku ne?
Takze to nehrajes, ty jsi opravdu tak tupy.
Nemuzou byt vsichni chytri, pak by se ti chytri necitili chytri, ale jen prumerny. Musime takovym lidem dekovat za jejich existenci ;-)
.... a pak se probudil a poprosil maminku, aby vyměnila prostěradlo...
Spal si v podtlakovej kabine?
Hele jogurtíku, už jsi ho požádal o tu fotku s přejetým jogurtem pod předním kolem? Možná bys potom přestal stále psát ty závistivé nesmysly, když bys věděl, že je to realita.
Jojo, realita ve vlhkých snech H/K fans. Realitou tohoto šuntu se budeme docela bavit za pár měsíců.
Máš nějaké osobní zkušenosti s tímto autem? Jen pro tvou informaci, co bylo, nemusí být dnes, a v podstatě neznám automobilku, která by nemusela řešit nějaké své průsery.A pokud jsi nepochopil obsah toho, co jsem napsal, tak realita je to, že auto vlastní, tedy že se mu o tom nezdá. Potřebuješ to přeložit do nějakého jiného jazyka? A ještě jinak, H/K fans nejsem, ale také nejsem omezený blb, kterému dělá zle, když se nějaké automobilce něco povede a jako ve tvém případě to nemůžeš přenést, u některých automobilek, přes srdce. :-D
Tobě se na tom nezdá co? to co píše Ginter vypadá reálně.
Auto krásné, interiér trochu méně, ale jinak bez výhrad. Technika taky na úrovni, ale cena je trochu moc sebevědomá. Asi si to mohou dovolit, ale já bych viděl realistickou cenu tak o 200K níž.
realisticky na to 200k dostanes slevu i bez vetsiho snazeni, teda za par mesicu, az opadne soucasna poptavka, prodejci Kia a Hyundai nemaj problem se slevama 100k i u aut za tretinovou cenikovou cenu
řekneme si o jejich sebevědomí za půl roku.....
No oni sa to ti korejci nakoniec tu premiovku naucia robit resp kupou kopy schopnych inzinierov to zvladnu.B-]
Nenaučí. Hodnocení "krásný interiér" je komické. Seděl v tom ten redaktor vůbec?Navíc jeden a půl mega, byť za splašenou KIA, je při profláklé nespolehlivosti a nedodělanosti křápů této a příbuzné značky silně za čarou. Neumí udělat spolehlivý model ani s třetinovým výkonem, tohle bude totální kasička na prachy.
Já ti nevím mlíčňáku, znám borce, co vždycky jezdil v BMW, má ho i teď, dokonce dvě úplně stejná auta: jedno parkuje v garáži, druhé v servisu a občas to prohodí.Ale s KIA by na manažerský dýchánek nemohl...
Psat zrovna v souvislosti s KIA o nespolehlivosti, to chce mit v hlave misto mozku jogurt. Ale je dobre, ze se takovi jako ty muzou posr*at vzteky, ze korejci delaji tak skvela auta.
S tou spolehlivostí to žádná sláva není. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/auta-s-nejvi... ...
asi preto ma Hyundai a Kia bezkonkurencne najlepsiu zaruku na trhu :-)
KIA úplně na konci, tak je to "neobjektivní"....;-)
Tak ono je třeba se podívat na stránku dopředu, tam je Hyundai a ten používá stejné motory, 16 místo. Co na to povíš, jogurte?
A druhé od konce, jaká hrůza... úžasné a dokonalé Audi...I králové motorářů, vlhký sen olizovačů plakátů, mocné BMW, je horší...
Úplně? Já vidím pod Kiou i slavný VW...Ale zase je to statistika k ničemu, jako všechny. Neudává docela zásadní věc, a tou je závažnost takové poruchy. Takže banalitu typu vadné cívky dává do stejné úrovně jako zadření motoru vlivem mazání nebo vytahané řetězy u TSI.
Mějte v hlavě co chcete, každopádně ve spolehlivosti je na tom KIA ještě hůř než Dacia. A na rozdíl od ní jsou závady navíc docela zásadní.
Oni to uz vedia.
Vypada to na povedene auto. Zajemce si to urcite najde.
mi se to nelibi, slintaji nad tim jenom nymandi, co v zivote nevlastnili poradne auto :-/
Zelí má pravdu. Onanovat nad KIA za 1.5 milionu, může opravdu jen tragéd, který hledá alternativu k zavedeným značkám v této cenové a kvalitativní kategorii. Prostě z KIE nikdy neuděláte auto, které se motorově, dizajnem, kvalitou materiálů a vybavením vyrovná zavedeným značkám.
No já bych tu moc o onanování nemluvil bejt tebou, protože je to přesně naopak. Ty očividnně patříš k těm, který si autem dokazujou svý mindráky a tak potřebujou kupovat značku a ne auto.
Rovnaky argument, a uspesne, sa da pouzit pri Superbe, ktory stoji ako hybridny Lexus ES.Tak preco by nemohla KIA, ktora pri vsetkej ucte prevysuje Superb po kazdej stranke, nemohla mat cenovku podobnu Superbu?
A ktery superb stoji 1,5 milionu, kdyz uz to srovnavate? A jen pro me, kolik km za volantem tech dvou jste ujel, kdyz vite, ze Kia je ve vsem lepsi?
GSh zacina na 1.22 miliona.
A tak treba se na to jednou zmuzes. Nemusis furt jezdit ve volitanym petiletym bavu, jako cikani. :-D
Pětiletém? Patnáct bych mu věřil, na víc nemá.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.