Test Kia Sorento CRDi: korejský Mercedes?

23 komentářů

petr
2. dubna • 10:28

mam sorento 170 kobylek a maximalni spokojenest ,spotreba kombinovana 8,3 litru ted v zime spokojenost s vykonym topenim a v lete klima dava za jizdy pocit svezesti,je to moje prvni SUV ,ale uz ted vim ,ze nizke auto bych uz nechtel, proste ne lepsi se dobre zvyka a to ,ze na dalnici s nim jezdim do 130 mi proste nevadi ,mam vyzkouseno ze by sel klidne i 160 na pohodovou jizdu ,ale to uz je spotreba vyssi a rozdil casoveho dojezdu do P rahy JE 20 MINUT shanim celorocni pneu za rozumnou cenu,nabidnete petr

šulin
16. února • 14:34

Mám sorento v septroniku a v plné palbě.Spotřeba 10-11litrů.Jezdím hodně z vlekem a v terenu a spokojenost největší.Co dává kamarád s tuaregem dávám taky.Další kámoš má diskovery a vůbec se nechitá ani v terénu ani na silnici.Spokojenost.ale dost problémi s elektrnikou.

Generis
29. prosince • 22:24

Jo jo už mám druhé Sorento 2,5 /125kW manual (dříve 2,5/103kW AT) a to co tento vůz v provozu vydrží a v terénu dokáže projet je obdivuhodné. Mám s tímto modelem najeto více nežli 100 tis km a tak vím o čem tu píšu. Je to dobrá volba v poměru cena/spokojenost.

Mathaus
16. května • 22:14

Par dni uz toto vozidlo mam a nemuzu si stezovat snad az na nedostatek sily. V ostatnich ohledech je to dle meho nazoru skvely vuz.

Ace_GV
30. dubna • 20:02

Tak Sorento je predokolka.... no pani redaktori, to snad nemyslite vazne:-D:-D:-D
SORENTO je zadokolka s pripojitelnym predkem a redukci!!! Je videt, ze jste ten test ani nedelali a nebo ridil nekdo jiny...
WTF:-P

Mao
2. května • 6:58

to mas jedno, stejne je to taman pro socky

petr
2. dubna • 10:35

budu klidne pusobit jako socka dle tveho pocitu a tvrzeni,ale budu jezdit sorentem,netusim jakou popelnici jezdis ty ,kdyz sorento je pro tebe neprijatelne

pako
9. října • 21:38

:-))taman jsi ty demente

Picard
2. května • 23:42

Já jsem socka jezdící ve fabii a tady toho tamana bych bral hned :-)

Ivo
30. dubna • 16:05

tak nevím jestli mluvíme o stejném autě, mám SORENTO minulé generace ( 2,5 CRDi 103 kW) a má pohon zadních kol s přiřaditelným pohonem přední nápravy. Opravdu došlo při zavedení nové generace k tak zásadní konstrukční změně podvozku nebo se autor v článku opakovaně spletl????

Robert Vašíček
30. dubna • 20:22

Přijměte omluvu, věc se má následovně a už jsme ji i opravil do testu: Sorento je zadokolka s přiřaditelným pohonem všech kol, dále existuje níže zmíněná verze TOD - Torque on demand, tzn. stálý pohon všech kol v kombinaci s automatickou převodovkou. Chybu jsem opravil a vznikla při hromadné opravě textu v editoru Open Office, kdo jej znáte, pochopíte, kdo ne, těm posílám svou omluvu. Robert Vašíček

Ace_GV
30. dubna • 20:25

Jj tak to je v pohode, omluva byla uznana;-)
Tak s chuti do prace hosiB-]

Robert Vašíček
30. dubna • 21:20

Díky moc ;-) Sám jsem se za sebe styděl, přeju hezké čarodějnice
Robert Vašíček

Vana666
1. května • 8:20

já žádnou opravu nevidím - čtu pořád"V běžném terénu si vystačíte s pohonem předních kol, křižitelnost náprav je výborná, i když zvednout kolo do vzduchu není žádné umění, dvě tuny zůstanou dvěma tunami a vlastnosti tatrováckého podvozku zde zase nehledejte.Dostanete-li se do bahna nebo písčitého terénu, nezbývá než zapnout pohon všech kol. To samé platí při jízdě na vlhké trávě, kde přední kola ráda prohrábnou. S pohonem všech kol se vypíná ESP a protiproklud, ale po protáčení předních kol najednou neví beztak vidu ani slechu."

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PGH
21. října • 18:56

No aj mne to neliezlo do hlavy, ako dokazal autor clanku pri teste prehrabavat na trave prednymi kolesami, ked to ma zadany pohon ? Je to vobec mozne "nevsimnut si to" ?

Robert Vašíček
30. dubna • 21:19

Díky moc ;-) Sám jsem se za sebe styděl, přeju hezký víkendRobert Vašíček

_Teddy_
30. dubna • 20:02

Pozrel som si prospekt k novemu Sorentu, a je tam veta "priraditelny pohon prednych kolies". Takze sa zrejme ktosi trosku "sekol" pri tejto recenzii. Sorento sa dodava v 2 verziach:
- ako zadokolka s priraditelnym pohonom prednych kolies,
- alebo ako auto so stalym pohonom 4x4, s rozdelovanim krutiaceho momentu podla poziadaviek

Ace_GV
30. dubna • 20:04

Jj to je verzia s TOD - torque on demandB-]

tomasiso
30. dubna • 14:27

80-120 za 6.4sec..dovolte sa mi zasmiat..Vase merania stoja za hovno.

Radek Ondrášík
30. dubna • 16:25

Máte snad jiné výsledky?

tomasiso
1. května • 0:44

nejazdil som na sorente s tymto motorom,ale moja x5 3.0d automat.160kw r.v2005 123000km realne spravi 80-120kmh pri plnom plyne za 6-7sec.A myslim si ze x5 ide podstatne lepsie ako vami testovane sorento..Uz pri minulom teste toyoty avensis s s dieslovym motorom som si vsimol ze namerane casy pružnosti su nerealne..

miracek
30. dubna • 21:35

Hodnoty namereneho pruzneho zrychleni 80-120 za 6,4 az 9,7 (v zavislosti na zarazene rychlosti) jsou opravdu v naprostem rozporu s vetami v textu napr. cituji - mimo mesto uz vykon tak presvedcivy neni - co uz by cesky motoristicky novinar od auta chtel? Aby zrychlilo z 80 na 120 za dve vteriny?

Radek Ondrášík
30. dubna • 23:22

To se obraťte na autora, aby Vám vysvětlil co je pro něj dostatečné ;-)

Doporučujeme

Články odjinud