mam sorento 170 kobylek a maximalni spokojenest ,spotreba kombinovana 8,3 litru ted v zime spokojenost s vykonym topenim a v lete klima dava za jizdy pocit svezesti,je to moje prvni SUV ,ale uz ted vim ,ze nizke auto bych uz nechtel, proste ne lepsi se dobre zvyka a to ,ze na dalnici s nim jezdim do 130 mi proste nevadi ,mam vyzkouseno ze by sel klidne i 160 na pohodovou jizdu ,ale to uz je spotreba vyssi a rozdil casoveho dojezdu do P rahy JE 20 MINUT shanim celorocni pneu za rozumnou cenu,nabidnete petr
Mám sorento v septroniku a v plné palbě.Spotřeba 10-11litrů.Jezdím hodně z vlekem a v terenu a spokojenost největší.Co dává kamarád s tuaregem dávám taky.Další kámoš má diskovery a vůbec se nechitá ani v terénu ani na silnici.Spokojenost.ale dost problémi s elektrnikou.
Jo jo už mám druhé Sorento 2,5 /125kW manual (dříve 2,5/103kW AT) a to co tento vůz v provozu vydrží a v terénu dokáže projet je obdivuhodné. Mám s tímto modelem najeto více nežli 100 tis km a tak vím o čem tu píšu. Je to dobrá volba v poměru cena/spokojenost.
Par dni uz toto vozidlo mam a nemuzu si stezovat snad az na nedostatek sily. V ostatnich ohledech je to dle meho nazoru skvely vuz.
Tak Sorento je predokolka.... no pani redaktori, to snad nemyslite vazne:-D:-D:-DSORENTO je zadokolka s pripojitelnym predkem a redukci!!! Je videt, ze jste ten test ani nedelali a nebo ridil nekdo jiny...WTF:-P
to mas jedno, stejne je to taman pro socky
budu klidne pusobit jako socka dle tveho pocitu a tvrzeni,ale budu jezdit sorentem,netusim jakou popelnici jezdis ty ,kdyz sorento je pro tebe neprijatelne
:-))taman jsi ty demente
Já jsem socka jezdící ve fabii a tady toho tamana bych bral hned :-)
tak nevím jestli mluvíme o stejném autě, mám SORENTO minulé generace ( 2,5 CRDi 103 kW) a má pohon zadních kol s přiřaditelným pohonem přední nápravy. Opravdu došlo při zavedení nové generace k tak zásadní konstrukční změně podvozku nebo se autor v článku opakovaně spletl????
Přijměte omluvu, věc se má následovně a už jsme ji i opravil do testu: Sorento je zadokolka s přiřaditelným pohonem všech kol, dále existuje níže zmíněná verze TOD - Torque on demand, tzn. stálý pohon všech kol v kombinaci s automatickou převodovkou. Chybu jsem opravil a vznikla při hromadné opravě textu v editoru Open Office, kdo jej znáte, pochopíte, kdo ne, těm posílám svou omluvu. Robert Vašíček
Jj tak to je v pohode, omluva byla uznana;-)Tak s chuti do prace hosiB-]
Díky moc ;-) Sám jsem se za sebe styděl, přeju hezké čarodějniceRobert Vašíček
já žádnou opravu nevidím - čtu pořád"V běžném terénu si vystačíte s pohonem předních kol, křižitelnost náprav je výborná, i když zvednout kolo do vzduchu není žádné umění, dvě tuny zůstanou dvěma tunami a vlastnosti tatrováckého podvozku zde zase nehledejte.Dostanete-li se do bahna nebo písčitého terénu, nezbývá než zapnout pohon všech kol. To samé platí při jízdě na vlhké trávě, kde přední kola ráda prohrábnou. S pohonem všech kol se vypíná ESP a protiproklud, ale po protáčení předních kol najednou neví beztak vidu ani slechu."
No aj mne to neliezlo do hlavy, ako dokazal autor clanku pri teste prehrabavat na trave prednymi kolesami, ked to ma zadany pohon ? Je to vobec mozne "nevsimnut si to" ?
Díky moc ;-) Sám jsem se za sebe styděl, přeju hezký víkendRobert Vašíček
Pozrel som si prospekt k novemu Sorentu, a je tam veta "priraditelny pohon prednych kolies". Takze sa zrejme ktosi trosku "sekol" pri tejto recenzii. Sorento sa dodava v 2 verziach:- ako zadokolka s priraditelnym pohonom prednych kolies,- alebo ako auto so stalym pohonom 4x4, s rozdelovanim krutiaceho momentu podla poziadaviek
Jj to je verzia s TOD - torque on demandB-]
80-120 za 6.4sec..dovolte sa mi zasmiat..Vase merania stoja za hovno.
Máte snad jiné výsledky?
nejazdil som na sorente s tymto motorom,ale moja x5 3.0d automat.160kw r.v2005 123000km realne spravi 80-120kmh pri plnom plyne za 6-7sec.A myslim si ze x5 ide podstatne lepsie ako vami testovane sorento..Uz pri minulom teste toyoty avensis s s dieslovym motorom som si vsimol ze namerane casy pružnosti su nerealne..
Hodnoty namereneho pruzneho zrychleni 80-120 za 6,4 az 9,7 (v zavislosti na zarazene rychlosti) jsou opravdu v naprostem rozporu s vetami v textu napr. cituji - mimo mesto uz vykon tak presvedcivy neni - co uz by cesky motoristicky novinar od auta chtel? Aby zrychlilo z 80 na 120 za dve vteriny?
To se obraťte na autora, aby Vám vysvětlil co je pro něj dostatečné ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.