Test Kia Sorento 2,2 CRDi: cesta z lesa

EnW  |  24. 06. 2010 07:57

To už raději stejný motor v novém Féčku, Sorento bylo vždycky chudší příbuzný...

www.autodiba.cz ...

Odpovědět  |   | 
mclown  |  24. 06. 2010 10:12

Vzdy som povazoval Santa Fe za lepsiu volbu (a krajsiu) z tejto dvojice. Nove Sorento ma ale zacina presviedcat o opaku.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  24. 06. 2010 10:43

Santa Fe je nejake uz aj nove? okrem tych IX35 a IX55 od Hyu? ja osobne mam Kiu ale z opacnej strany ponuky... (Rio) no ked som snou bol na prvej garancke uz tam mali vystavene Sorento (uz som videl na nete plno obrazkov - je to nadherne SUV - jednoduchy esteticky a pritazlivy tvar aspon pre mna)... Strasne sa mi paci, v autosalone ho mali taketo iste sede.. ach jake velke monstrum mi to pripadalo... ani neviem ale tak od oka asi je to vacsie ako CR-V ci? obrovska lod, a celkom slusny interier si myslim :) Pak som za nejaky cas konecne live zbadal aj mensie Kia Sportage.... oba "terenaky" sa dcere korejskej automobilky velmi podarili a co tesi ze sa slusne predavaju... vidiet ich uz pomerne casto :) A keby prislo na mna... volba Kia ci Hyu asi ostavam u Kii

Odpovědět  |   | 
mclown  |  24. 06. 2010 11:25

ano uz je nova a aj ju predavaju u nas : www.hyundai.sk ...

Rio sa aj mne pacil, ale tam by som silno vahal - i20 je za dobre peniaze

Odpovědět  |   | 
Lovap  |  25. 06. 2010 09:21

Mám taký letmý dojem, že toto čo si ukázal NIE JE nové Santa Fe, ale iba facelift ...

Odpovědět  |   | 
abcd  |  24. 06. 2010 11:05

Měl jsem možnost se svézt,neuvěřitelný zážitek. Začínám šetřit..

Odpovědět  |   | 
Peppe  |  24. 06. 2010 12:58

Převodovka je šestistupňová a ne 5-ti stupňová jak máte uvedeno v závěru!

Odpovědět  |   | 
Jindra  |  25. 06. 2010 15:42

ale na to co nabízí a na pořád ještě nepříliš dobrý zvuk značky, mi to přijde dost drahý.Za stejný, nebo menší peníze, jsou lepší nabídky....

Odpovědět  |   | 
milan1570  |  25. 06. 2010 21:25

Nevím , ale já za něj dal po slevě 800 tis , dlouho jsem vybíral a nakonec jsem nic lepšího v této ceně , výbavě , motoru a 7mi místném provedení nenašel . Mám najeto 10 tis km a jsem spokojenej . Spotřeba v průměru 7,5 a to ho nešetřím .

Odpovědět  |   | 
Honza  |  21. 04. 2012 13:19

Na Sorentu jezdím už čtyři roky. Najeto cca 190 tis. km a kromně turba ok. Jízdní vlastnosti v porovnání s jinýma slušné. Nasmí se poronávat s limuzínou. A každá značka má své muchy.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  28. 06. 2010 10:49

Prosím tě, jmenuj mi ty stejné anebo dokonce levnější a zároveň lepší nabídky.

Odpovědět  |   | 
jindra  |  28. 06. 2010 11:09

Tak třeba Forester nebo Vitara,oba dva se dají koupit levněji a jako značce bych jim věřil více....

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 06. 2010 09:00

No jo, ale jsou to auta o tridu niz - priste srovnavej se Sportage.

Odpovědět  |   | 
Jindra  |  29. 06. 2010 11:12

Grand Vitara je o třídu níž........??

Odpovědět  |   | 
milan1570  |  29. 06. 2010 19:35

A to jsi nevěděl ???

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  28. 06. 2010 18:53

Ve všeobecnosti vůbec nechápu lidi, kteří jsou ochotni zaplatit 800 tisíc za takovou neohrabanou bednu. Ale to se samozřejmě týká SUV obecně, ne jen tohoto nebohého hy...

Odpovědět  |   | 
milan1570  |  29. 06. 2010 19:39

Každej prostě nepochopí , že takové auto někdo potřebuje .
S tou neohrabanou bednou jsi to přehnal . Asi jsi to nikdy neřídil .

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  30. 06. 2010 08:27

Fyziku neošálíš. Stačí pozorovat co takové auto dělá, když jedeš za ním.
Baba si taky nechá udělat na hlavě půlmetrový drdol a je přesvědčená, že bez toho nedokáže žít. S SUV je to obdobné. U myslícího tvora je to divné.

Odpovědět  |   | 
Jozo  |  30. 06. 2010 09:43

Vies prd o SUV, o tom ako sa soferuju. Ked budes chciet nieco povedat k veci, tak najskor si take auto vyskusaj a potom tu zacni pisat....nie tieto tvoje nezmysly.

Odpovědět  |   | 
tt  |  30. 06. 2010 10:08

ano je pravda ze fyziku neosalis, zalezi od typu SUV a od toho kto ho soferuje a na co ho chce. S X5kou viem jazdit tak ze vela osobnych aut sa neudrzi ani v zakrutach, nie to este na rovine, super podvozok a 590NM urobia divy.

Odpovědět  |   | 
jj  |  30. 06. 2010 13:26

presne si vystihol podstatu vacsiny soferov na SUV - za kazdu cenu niekoho predbehnut, na rovine plné gule, bezohladne, arogantne. Hlavne byt vsade prvy. Najhorsia kombinacia na ceste - velke silne auto a velka prazdna (vyholena) hlava.

Odpovědět  |   | 
jozo  |  30. 06. 2010 17:12

Vacsina majitelov SUV su skor stredne stari ludia, ktory to auto kupuju kvoli rodine...
To co popisujes ty je typicky prejav simply never autickarov, alebo tunerov 100 rocnych aut, alebo bazaristov, ktori si potrebuju dokazovat, ze ich grc auta su "super pecky"...viac si vsimaj cesty

Odpovědět  |   | 
milan1570  |  30. 06. 2010 21:05

Nejvíc to pomlouvaj ti , kteří jezdí ve staré škodovce , výfuk jak trubka od kamen ,
a nedokážou se vyrovnat s tím , že na takové auto nikdy mít nebudou .
Komplex méněcenosti .

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 07. 2010 09:34

X5 jsem musel již několikrát problikávat, ať se netrápí. Žiješ jen v iluzi. Je to krám.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A