Test: Kia Sorento 2.2 CRDi - dobře maskovaná novinka

6 komentářů

6. září • 9:10

já jen doufám, že na tuto "faceliftovanou" verzi začli dávat kvalitnější lak a né ten, co stříkaj na picanto, cee'dy apod...
mám Sorento staré 2 roky a chvíli po novotě to na několika místech posral pták který žral jedovatý bobule, a ten jeho trus vyžral vrchní vrstvu laku místy až na šedou základovku.
Při pokusu o reklamaci (neboť na lak je záruka snad 10 let) jsem si musel vyslechnout kecy o nařízení evropské unie používat vodou ředitelné laky (které nejsou tak odolné jako ten na mém 10 let starém SantaFéčku), a že dnes nikdo nemůže ručit za to co ten pták sežere, že i deště jsou dnes kyselý natož co pak ten ptačí trus když ti opeřenci sezobnou kde co, a že jsem to měl hned po zasvinění umýt (jenže auto stálo 14 dní před domem když jsem s jiným autem rodiny odjel na dovču) atd. atd. zkrátka utřel sem nos.
no nenasere to u auta za 900tis.? jak bude moje sorento vypadat za 5 let kdy jakože končí jeho 7mi letá záruka netuším, ale co vím jistě je, že další auto určitě nebude KIA a nejspíš ani žádný jiný korejský hnůj...

David
4. ledna • 15:50

Jinak k reálným spotřebám - 2,2 manuál , zimní gumy 18"Mimo město cca 90-100 km/h, plynulá jízda cca 7,5 / 100Město lehká noha, malý provoz, plynulá jízda 9,2 / 1000Dálnice tempomat 130 kmh cca 8/100Dálnice 145-160 kmh cca 10/100Vše odečteno z tacho a palubáku

Diesel
3. ledna • 19:55

Čo tá zaprasená šoférova sedačka ? :-O

HeadShot
4. ledna • 0:43

nejspíš Tatranky - energie sbalená na cesty :-P

David
2. ledna • 17:58

Světlá výška je stejná jako u předchozí verze. Snížila se výska vozu.

David
4. ledna • 15:35

Mimochodem nejnižší místo na podvozku je u nezatíženého vozu 21 cm

Doporučujeme

Články odjinud