Pěkné auto. Další zajímavá recenze je na http://kia-sportage.cz...
Zajimolo by mě jak je KIA shuma II spolehlivá uvažuji,že bych ji koupil
Nic ve zlym ale ten web Kiamotors mi příde jako docela slušnej standard a já osobně s nim nemám žádnej problém-a jëstli někdo nemá výbanu na to si ho prohlídnout tak je mi to líto
Přivítal bych nějaké zkušenosti se Shumou 1,6 nebo 1,8 než souboj o kvalitu webu. Díky.
Měl jsem 3 auta: Moskvič 1500, Favorit 135 a teď KIA Sephia 1800. Ten první žral (pardon chlastal) do 7,5 l (slovy sedum a půl) a jezdil jako blbec. Jenom špatně seděl na silnici a byl už po 12 letech dost rezavý. Favorit spotřebu držel taky do 7,5 l, ale nebylo to takové brko. A s tou Sephií těch 7,5 l překračuji pouze se zimními pneumatikami a jízdami do 20 km. Jízdní vlastnosti nesrovnatelné s předchozími. Kupodivu pro všechna 3 auta mám víceméně konstantní spotřebu okolo 7 l.
Dobrý den,
nechci zde dělat žádného chytrolína, ale pár věcí v tomto článku, na který jsem narazil náhodou bych rád upřesnil:
Kia Shuma II je přímým nástupcem vozu Kia Shuma - což myslím dává i smysl.
Výbava RS je výbavou základní, nejvyšší výbava s tímto motorem je LS, u motoru 1.8 pak GS.
Rozdíl mezi verzemi sedan a liftback nehledejte - jistě je totiž uvidíte na první pohled. Ač používají obě varianty stejné techniky, jsou designově velmi odlišné - jak příď, tak záď vozu.
Od 1. prosince probíhá akce "KIA VÁNOCE", kde na zmíněný model SHUMA II 1.6 RS dostanete ještě 30.000 Kč bonus. Výsledná koncová cena je tedy v prosinci 324.980 Kč.
V mimořádné nabídce je pak stejný model bez klimatizace za rovných 300.000 Kč a model 1.6 LS bez dálkového ovládání centrálního zamykání za 350.000 Kč.
Více na www.kiamotors.cz
S pozdravem
Petr Šrámek, webmaster kiamotors.cz
Aha, tak to je ten super webmaster s freemailovou adresou, který neumí udělat normální prezentaci a všechno cpe do flashe (a natvrdo pro 1024x768), takže člověk bez flashe neuvidí vůbec nic, zkrátka se vůbec nedostane dál. Fakt dobrý. Ještě více takových webmasterů a můžeme na nějaký Internet zapomenout.
Jo, souhlas, ten web je naprosto strasnej.
Chtel jsem se na nej kouknout od Otce (abych mu ukazal, jak je Kia skvela) a protoze ma IE 4 a 800x600, tak jsem nemel sanci.
Musim blahoprat k dobre praci, Telecom ma jiste radost z takoveho objemu stahovanych dat
To "Pavel" a "Jirka" (možná jsou to pravá jména...)
Vážení,
samozřejmě kritiku přijímám, vyhodnocuju a doufám, že vaše rady úspěšně zúročím ve své další práci.
Jinak nemá smysl reagovat - bohužel padáte do stejného pytle jako tucet dalších, kteří se představí jako "Oleg" a emailovou adresu nechají pro jistotu prázdnou nebo zadají falešnou.
Nehodlám vás kritizovat, jednejte jak je vám blízké a pokud byste se náhodou chtěli dozvědět nějaké cenné informace o voze Kia Shuma II, přečtěte si i to, co je pod "hlavičkou".
Petr Šrámek.
Nedá mi to, abych neodpověděl.
Ano, Jirka je pravé jméno, přikládám e-mail.
Že jenom nekecám, aniž bych měl zkušenosti z provozu webu si můžete prohlédnout na www.palmknihy.cz - a když jsme u toho, na tomto projektu spolupracujeme dva, já mám Windows, kolega Linux, testuje se to ve všech možných prohlížečích, zkouší se různé rozlišení. Proč? Protože si vážíme našich uživatelů.
Proto trvám na tom, že web Kia Czech je špatně koncipovaný. Chtěl jsem napsat odfláknutý, ale to by nebyla pravda- prostě se mi nelíbí a jde naprosto proti duchu internetu jako otevřené sítě.
A nakonec: reakce typu maminko, někdo mě kritizuje, to je určitě pěknej hajzlík- tak ta mě moc neoslovuje.
Jirka Vlček
Správně, nedejte se.
Takto "remcají" vetšinou jen ti, kteří sami nic nedokážou. Vždyť nedokáží ani načíst flash a to zvládá dnes již každý MSIE. Používá-li někdo neplnohodnotné prohlížeče, pak má smůlu a musí se spokojit i s neplnohodnotným vozem např. Škoda120.
Na Vašem webu jsem získal o KIA všechny informace co jsem potřeboval. A s kvalitou a provedením jsem naprosto spokojen.
P.S. není žádná hanba používat freemail, vždyť proto existují, aby se používaly a bylo na ně možno odpovídat. Což asi ti, kteří uvedli jen "prázdný" email asi ještě nepochopili.
Děkuji Vám za Vaši práci a zdravím Vás.
Správně, jediný správný prohlížeč je MSIE, jediný správný plugin je Flash, jediné správné auto je Volkswagen, jediná správná strana je komunistická!Kdo to nechápe, ať nese důsledky své zaslepenosti.PS: Teď vážně, Zdeňku. Nic proti ničí práci, nicméně pokud Vám to uniklo, tak idea webu opravdu není o tom, že na tuto stránku se mohu podívat pouze tehdy, mám-li prohlížeč AAA ve verzi 2.3 se záplatou Q12345 a Q12368 a nainstalovaným pluginem ABC, DCF a GHJ. Mělo by to být o tom, že na stránky se člověk podívá s jakýmkoliv browserem, který dodržuje standard např. HTML3.2 a výše. Představte si, že jdete do obchodu a oni Vás vyrazí s tím, že do jejich obchodu se smí pouze v džínách Lewiskách a mikině Nike tmavých barev. Mají na to právo, Vy půjdete ihned jinam, ale moc dobrý pocit z toho mít asi nebudete, že?Pokud se nad někým povyšujete, že "ani nedokáže načíst Flash", dáváte tím najevo naprostou ztrátu rozhledu. Existují platformy, pro které Flash není, navíc ne každý chce mít Flash nainstalován.Vaše asociace mezi tím, že kdo používá neplhodnotný browser (co to je za výraz? V čem je neplnohodnotná Opera, Mozilla, Konqueror apod.?), tak musí mít neplnohodnotný vůz, svědčí jedině o Vašem celkově špatném psychickém (nebo intelektuálním) stavu.PPS: Není hanba používat freemail, ale identitu člověka to v žádném případě nezaručuje a navíc ne každý rád vyplňuje své e-maily do všech různých míst a někdo se třeba za své názory nestydí a rád diskutuje veřejně. Opět jim chcete diktovat je tu Vaší pravdu?
Načítání stránky přes modem trvalo asi tři a půl minuty. Myslím že většinu podobných uživatelů dávno přejde trpělivost.....
Nechápu onu narážku na "možná pravá" jména - mám si snad založit e-mailovou adresu peugeotwebmaster@atlas.cz a jako jméno napsat "Pavel Novotný", abych na Vás působil věrohodněji? Má to snad vliv na to, jak relevantní je má kritika?Po první vcelku sympatické větě totiž ihned obracíte a další odstavec vypadá, jako by věta "Zcela zbytečně použitý flash s absencí normální HTML verze stránek" znamenala něco jiného, vysloví (napíše)-li ji "Jirka" a něco nového, kdyby jí napsal třeba Petr Šťastný s uvedeným emailem stastny.petr@aliatel.cz (vymyšlená "solidně vypadající" identita, pokud někdo takový existuje, omlouvám se mu). To mi naprosto uniká.
Ad "V běžném termínu došlo k inovaci a teď se prodává vůz s názvem Shuma II, což je přímý pokračovatel někdejší Sephie. "
Tak nevim, mozna tomu nerozumim, ale neni vozidlo s nazvem Shuma II spise primym pokracovatelem vozidla Shuma I, tj. Shuma?
Jak rikam - nejde spis o spotrebu ve meste ? Prece jenom 8-9 litru kombinovane, to by mel zrat nejakj 3V6 a ne 1.6ka ...
Onech 8 litru u Schumy je opravdu udaj vyrobce, ale spis verim v to, ze u Kia Motors byli realistictejsi nez ostatni, nez ze by byl ten motor tak ziznivy. 9,4 u Elantry realite urcite neodpovida (dle vyrobce 7,4), stejne jako 8,6 u Almery (vyrobce udava 6,6).
V clanku postradam vice podrobnosti o cene a vybave a uvedene informace jsou zmatecne. Vybava RS neni vybavou nejvyssi, ale nybrz zakladni. V tom asi spociva nejvetsi kouzlo celeho vozu, kdyz pominu opravdu znatelny technicky a kvalitativni pokrok, cena 354 000 za tak prostorne auto se slusnym motorem a zakladni vybavou, obsahujici i klimatizaci a vsechny okna v elektrice, je asi jedinecna. Zminka o tom je vsak paradoxne pouze v nadpisu...
Já bych se tomu zase tolik nedivil, pohotovostní hmotnost je 1259 kg. Tedy s řidičem víc jak 13 metráků. Jestli tam bude 1,6 nebo 2,5 vyjde skoro nastejno, bouda kterou ten motor tahá je stejná. Velikostí i váhou je Shuma srovnatelná s Oktávkou. Jinak jeden známý má 3,0 V6 v kombinaci s automatem. Spotřeba podle jeho slov - čtrnáct, když jedu normálně, dvanáct když se hodně snažím.
Trochu ale lituji toho, že už se spotřeba neudává podle EHK (90/120/město). Stačilo rozjet se na ustálených 90 a mrknout na palubní počítač. Dnešní kombinovanou spotřebu si podle mě vymysleli výrobci, aby jim lidi nejezdili na záruční opravy, že jim to moc chlastá.
Hmm divný. Mám 4.5 V8 automat. Po dálnici 9 litrů v Praze do 13l/100 je jasný, že malinkatej motor pracuje ve vyšších otáčkách tedy provede více pracovních cyklů = žere podobně jako motor o kategorii vyšší. Výšší objem neznamená nutně vyšší spotřebu. Ta uváděná 3.0 V6 to je z čeho motor ? To bude něco vysokovýkonostního ne ? Jinak je ta spotřeba dost přehnaná, nebo "známej" kecá pro větší dramatičnost.
Nejaka amerika?
tak tak...
No to jo, ja jsem s Buickem LeSabre 3.8L automat mel prumer pod 9l/100km (pravda, na nekolik tisic mil, vetsinou po dalnici s Cruise Control), to je uplne jina kapitolka (zvlast kdyz mi v te dobe v Evrope stal 2.0i automat, co si mimo mesto bral 10 a ve meste o 5 vic). Ja diskutoval evropske/japonske/korejske vysokoobratkove. Ver mi, ze spotreba 15 litru s 3.0i neni nic neobvykleho, at je to Citroen XM nebo Ford Scorpio ci Opel Omega.S cim jezdis?
Jezdim s DeVille už bych neměnil. Doufám, že mé další auto bude také Cadillac. Jsou to velmi dobrá auta. Škoda že kolem amerik je taková spousta fám. Spotřebu má velmi nízkou, v Praze jezdím maximálně do 13 a na dálnici na cruise pod 10 litrů zcela běžně. Rekord byl když jsem jen do Chorvatska. Průměrná byla přesně 8.8 s tím, že na konci dálničních úseků 8.5 a to vše při pohodlí a naprostém tichu. Podívej se na naše klubové stránky tam jsou i veškeré údaje o mém autě. Pokud si budeš chtít pohovořit tak na www.usmotors.cz je diskusní forum, jsem tam pod stejnou prezdívkou
DeVille je fajn ale já rači starý eldo nebo "62" :))
co pamatuju tak buick skyhawk 3,8 mi bral 17 (kámoš s ním jezdil za 10 ale to nebylo to správný poježdění:) a chevy malibu 19-22 .. ale to jsou auta konstrukčně trochu jinde :)
Závidím. 4,2 V8 6-manuál: lehká noha (spíš motýlí než lehká) 12, normální jízda 14.5, pro radost 17. Až na to že teď už se vozí nějaký zmetek v Moskvě nebo někde v těch končinách.
Údaj "pohotovostní hmotnost" v současné době" již zahrnuje 75kg na řidiče. 1259 kg je tedy včetně 75 kilového řidiče. Jen pro pořádek.
Ja bych se divil, protoze muj citrous ma pohotovostni hmotnost take 1260kg a ja mam poctivy metrak, navic motor je vetsi, vykonnejsi, k tomu automat + klimacka, to je mi opravdu divne, aby nejaka 1.6 se 74kW byla schopna zrat tolik (i kdyz pravda, boudu taha stejnou).
Ja mam tedy Almeru a v lete jsem mel za dovolenou prumernou spotrebu 6.2 litru - a to jsem mel vice mene porad pustenou klimatizaci. Jo a tech 8.6 mam myslim psanych v technicaku jako spotrebu ve meste. Osobne jsem jeste nikdy nedostal pres prumer 7.5 (a to bylo loni v zime, kdyz byly ty docela dobry mrazy a ja jsem zrovna jezdil jen takovy pojizdecky max. 20 km v kuse ...).
Bohuzel asi ne. Taky mne zarazila veta o uspornych motorech KIA. Uvedene auto asi 4 mesice vlastnim a spotreba pri beznem dennim dojizdeni do prace (z mesta do mesta, jedna cesta 20 km, z toho 15 km mimo obce) byla v lete cca 8,5 l a ted po otevreni ctyrproudovky je to asi 9 l.
No co to je? Muj Citrous 2.0i automat (89kW) mi mimo mesto zere 8.5l (a to mam furt zapnutou klimacku). Nestacim se divit...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.