Test Kia Optima v novém: ještě hezčí, ale na silnici jí to nesvědčí

Kankunen  |  12. 05. 2014 08:21

Pamatuj, na cestě nehledaš limity, ale chceš jet komfortně. Za to že není kombík, tak dávám 10cm palců dolů.

Odpovědět  |   | 
kari  |  12. 05. 2014 08:58

Občas se stane, že ten limit najde tebe, ať se mu snažíš vyhnout jak chceš.

Odpovědět  |   | 
Rodin  |  12. 05. 2014 09:57

To je prave ono. Navic je potreba uvedomit si, ze v Evrope se jezdi nejrychleji na svete.

Odpovědět  |   | 
tito  |  12. 05. 2014 10:15

V Asii se jezdí daleko rychleji.
Ale bez legrace: ano, Korejci konečně začali najímat designéry, kteří umí udělat hezká auta. Problém je v tom, že Korejci neumí udělat dobrá auta jinak než hubou v reklamě.

Odpovědět  |   | 
Jendááá Bendáá  |  12. 05. 2014 15:11

Mentální galerka ti houfně sype mínusy, neklamné znamení žes napsal pravdu.

Odpovědět  |   | 
Lovap  |  12. 05. 2014 10:21

Áno - ale iba v Nemecku a iba na časti diaľnic.

Odpovědět  |   | 
Oskar P.  |  01. 06. 2014 20:13

Na Francouzských, Belgických, Holandských, Německých, Švýcarských, ale Rakouských silnicích, se bude řídit a cítit KIA Optima rozhodně lépe.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  12. 05. 2014 16:10

Nejak mne Kia nepresvedcila.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  13. 05. 2014 10:04

...ani nechtela..

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  13. 05. 2014 11:32

... jasne, jen prodat..

Odpovědět  |   | 
EJdzej  |  12. 05. 2014 16:29

zaujimave auto, trebalo by ho osobne vyskusat

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 05. 2014 21:10

Ja som pozeral carbuyer na youtube a tam
je auto tiche a tuhsie ladene

a tu na autorevue im pride
hlucne a makke


to treba fakt vyskusat, zrejme je dokonale :_)))))

Odpovědět  |   | 
lukas-e30  |  12. 05. 2014 23:49

Za ty prachy bych to stejne nechtel :) a ten volic automatu jak z dob krale klacka....

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  13. 05. 2014 13:32

Trochu jsem premyslel nad tim, proc mi tohle auto nejak nejde pod vousy. A rozhodne to neni tim, ze by bylo hnusne, ci se s nim snad nedalo jezdit.

Predevsim me znervoznuje to mnozstvi ruznych elektronickych udelatek. V dobe 'programovani zivotnosti' vnimam kazde takove udelatko jako 'kurvitko', jehoz primarnim ukolem je prestat fungovat a neustalym 'kurvenim' primet majitele ke koupi noveho vyrobku.

Pusobi to na mne jako smartphone od Samsungu: Prehrsel naprosto zbytecnych funkci, vysoka cena, primarni funkce odsunuta na pozadi, priserne kratka moralni zivotnost.

Cena tohoto auta mi prijde hodne sebevedoma. Navic jsem pred par tydny cetl, ze Kia na tom neni prilis dobre, co se tyce nakladu na zarucni servis.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  13. 05. 2014 13:36

ja by som si kupil halvne toto a to aj kvoli servisu.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  13. 05. 2014 13:48

Ja chci auto, ktere jezdi a nestoji v servisu.

Odpovědět  |   | 
entent  |  13. 05. 2014 17:49

Tak to se obloukem vyhni koncernu :)

Odpovědět  |   | 
dsf  |  13. 05. 2014 19:25

retaze, cerpadla,

Inak ked vw roztrhlo tie reteze tak menili cele motory albo drzali auta mesiace v servisoch.


Lebo ked roztrhlo retaz a ventili zaborilo do piestov, tak moze cely motor zahodit nie?

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  13. 05. 2014 23:11

Nešiř bludy.
Kup si korejce a zaručuji ti že snim ze servisu nevyjedeš.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  14. 05. 2014 08:23

Klames


VW sa velmi kazi preto ma kratku zaruku, je vseobecne zname ze ma velke vady (retaze napriklad), a konecne podla rebrickov spolahlivosti je na tom tiez tak

tvoje rucenia tak pripadaju smiesne

Odpovědět  |   | 
james  |  14. 05. 2014 23:13

prakticke skusenosti ci len skusenosti z tabulky?

v rodine boli a su koncerny a ani ten CR 2.0TDI sa nekazi a nekazi ani po 5 rokoch a 100tis KM no tak jak to teda je.

orientuj sa podla osobnej skusenosti a podla toho hodnot znacku a nie tabulky a kecy tvojich znamych ked ani nevies ako sa kto o tie auta stara a ci sem tam pre usetrenie eur sa vyhne servisu atd..

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  15. 05. 2014 09:23

Osobni zkusenoste meho kamarada, majitele VW Passat 2.0 TDI: Praskla hlava valcu.

Do doby, nez mi to rekl, jsem to bral jako nepotvrzenou zvest.

Odpovědět  |   | 
james  |  15. 05. 2014 22:49

o akom type TDI hovoris tych legendarnych dvojltroch ktorym praskali hlavy? ano ved to je vseobecne zname ze ista kW seria tych dvojlitrov mala problem. aby si ma chapal ja ich neospravedlnujem ale skus uz nieco novsie lebo vychadzat z taketo starej info to mozem hadzat priklady aj ja, ale doba sa trochu posunula a ty sa zobud ;)

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  27. 05. 2014 15:49

Doba se posunula? Asi jo. Driv mel VW problemy s motory. Dneska ma stale problemy s motory a nadavkem k tomu zacina mit problemy s tlumici na zadni naprave.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  27. 05. 2014 21:52

Tlumiče na zadní naprave? To je trivialní věc.
Jsou auta co maj takové problemy, že se jim při prudkem brždění kousnou zadní brzdy,
Do japoncu zas lezou pavouci... Korejcum se zaklepavají ventily...
Každej má holt něco.
Nějakej tvuj vycucanej problem s tlumičema by mě absolutně nezvedal ze židle.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  28. 05. 2014 21:26

Chapu. Ty asi budes takovy expert, ze jezdis bez nich.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  28. 05. 2014 22:18

Ne, nechápeš, Dave:D Tvul přispěvek absolutně nedává smysl :D

Odpovědět  |   | 
james  |  29. 05. 2014 14:57

ty si taky krcmickovy typek, nafabulujes si kraviny, uveris tomu a potom o tom presviedcas druhych :).. daj si kavu

Odpovědět  |   | 
dsf  |  15. 05. 2014 10:21

VW nema zaruku lebo je zly

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  15. 05. 2014 12:48

I pan Ferdinad Piëch v jednom ze svých rozhovorů potvrdil,že delší záruku umožnuje technologie,či technika která dává možnost delší životnosti.bez tohoto standardní delší záruku nelze poskytovat.Příklad který uvedl tomu odpovídá.Zinkování karoserií umožnilo počítat s daleko vyšší životností,než v dobách před zinkováním.Tudíž výrobci automaticky dali delší záruku na karoserii.ůprvní měli konkurenční výhodu.
Taktéž motory,pokud budou dimenzované na krátkou životnost dostanete kratší záruku.
S většími tlaky a problémem vyšších teplot,prudce klesá životnost motorů,tudíž není nárok na delší záruku.
Elektronika se dá také krásně optimalizovat.
Takže to není otázka zlý,hodný,ale dimenzování,optimalizování.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  15. 05. 2014 19:26

kratka zaruka zla zaruke nie?

Zivotnost auta ekonomicky a ekologicky nemoze byt 4 roky ale aspon tych 9 nie?

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  15. 05. 2014 20:50

Jó dobře,vždy je lepší standardní delší záruka než kratší,krátká je zla.
Životnost auta je samozřejmě vyšší než všechny záruky,ale pravděpodobnost závad je s časem a kilometry také vyšší a to záleží na dimenzování,optimalizaci.Když něco někdo odflákne,tak za to moc ručit nechce,že?Nic víc v tom není.

Odpovědět  |   | 
stealth  |  17. 05. 2014 08:30

Já jsem s koncernem taky nikdy neměl problémy. Vše funkční, bez servisu. Jen GTI papalo více oleje, než bych považoval za normální. Neznám nikoho v okolí, kdo by si stěžoval na koncernové auto, že je pořád v servisu.
Mně odešla lambda sonda po 57 kilometrech, co jsme s manželkou a jejím dárkem k vánocům (Mazda3), vyjeli z autosalónu. V následujících dvou tisících kilometrech další dvě vážné poruchy, tak jsme ji vrátili. Ale to se může stát...

Odpovědět  |   | 
dsf  |  17. 05. 2014 10:15

To ci si mal ci nie, je uplne nepodstatne.

Odpovědět  |   | 
james  |  17. 05. 2014 10:54

ano radsej sa bude riadit taublkami ako ty, ako osobnou skusenostou.. je vidno ze ziadne auto nemas a ostava ti iba citat tabulky. taky zakomplexovany bulo ;)

Odpovědět  |   | 
dsf  |  17. 05. 2014 20:15

zato ty mas skusenosti s desiatkami aut kazdeho typu a znacky...

myslim si ze naozaj nemas auto, ked to projektujes na mna

Odpovědět  |   | 
james  |  18. 05. 2014 12:57

na tebe sa moze clovek len pousmiat ;)

Odpovědět  |   | 
ABC  |  17. 05. 2014 22:48

Ano osobní zkušenost je dobrá, ale ty 4 auta se kterýma máš osobní zkušenost z milionu prodaných ti opravdu ni neřeknou... Nebo máš představu, že auto některého výrobce se kazí na potkání? Taková automobilka by zavřela do roka. V rodině máme Kiu, za 3,5 roku 160 tisíc najeto a auto jak nový. Co z toho plyne? Vůbec nic.

Odpovědět  |   | 
james  |  18. 05. 2014 12:59

plyne z toho, ze si spokojny bez ohladu na poradie v tabulke. a ano presne, mas pravdu keby sa koncern kazil na "pockanie" preco by ich potom tolko jazdilo? a pritom kde v tabulke je taky koncern?

Odpovědět  |   | 
Jan  |  18. 05. 2014 08:14

Osobna skusenost je k nicomu, je to jedno auto z milionov. Niekde som dokonca cital legendy o funkcnych Renaultoch a Peugeotoch a nedovolim si na zaklade toho tvrdit, ze su spolahlive.

K teme. Tato Kia je podla mna exterierovo jedno z najkrajsich aut v triede. Vyzera podobne skvele ako Mazda 6, alebo i40. Len tie interiery su vo vsetkych trochu dost zle a v i40 aj v Optime na mna posobia dost lacno. Inak je to ale designovo fakt vydarene auticko

Odpovědět  |   | 
GAba  |  22. 07. 2014 19:17

Revan - Ty seš asi velkej odborník na kvalitu automobilů co??
By mně zajímalo, s čím jezdíš. Takový kydy jsou nejlepší a hlavně, když o konkrétní věci ,, hodně" víš.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 05. 2014 20:48

Pro začátek by bylo dobré opravit alespoň chybu v textu. Nějak neví co mám dát na srdce, jestli kilo tuku, nebo ruku. Nu což, alespoň jsem se zasmál.

"Chod tohoto agregátu není nijak extrémně plynulý ani klidný, ale tuku na srdce, zní snad podobně velké diesely z dílen renomovaných prémiových značek o moc lépe…?"

Odpovědět  |   | 
No Kia, no stres  |  31. 05. 2014 12:41

Kiu nebrat. Jednak se mi to nelíbí, jednak jsou to oproti např Octavii takové druhé housle. Umělé záruky a reklamy jen maskují, že to nemá na realitu. Stejně jako hrnce z teleshopingu

Odpovědět  |   | 
EJdzej  |  31. 05. 2014 14:53

tebe sa nepaci a inym preto radis nebrat, na com ficis?

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  31. 05. 2014 17:34

Výstižné přirovnání korejských aut k hrncum z teleshopingu:D
Už jen "zavolejte ihned, a dostanete druhou popelnici zdarma" :D

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  31. 05. 2014 20:52

Jo jo výstižné.Proto máme od Škodovky zase reklamy v poštovní schránce,lákají stejně jako šmejdi důchodce.Ano přijďte,my se o Vás postaráme,trochu Vás oškubeme, šmejd Vám draze prodáme.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  01. 06. 2014 19:37

:DDDDD
Joke týdne:D Jen nevim jestli to co jsi napsal, nebo ty sám :) Pepíčku :D

Odpovědět  |   | 
GAba  |  22. 07. 2014 19:23

Ty seš revane_21 fakt Ko--t.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro