Kiu nebrat. Jednak se mi to nelíbí, jednak jsou to oproti např Octavii takové druhé housle. Umělé záruky a reklamy jen maskují, že to nemá na realitu. Stejně jako hrnce z teleshopingu
Výstižné přirovnání korejských aut k hrncum z teleshopingu:D Už jen "zavolejte ihned, a dostanete druhou popelnici zdarma" :D
Jo jo výstižné.Proto máme od Škodovky zase reklamy v poštovní schránce,lákají stejně jako šmejdi důchodce.Ano přijďte,my se o Vás postaráme,trochu Vás oškubeme, šmejd Vám draze prodáme.
:DDDDD Joke týdne:D Jen nevim jestli to co jsi napsal, nebo ty sám :) Pepíčku :D
Ty seš revane_21 fakt Ko--t.
tebe sa nepaci a inym preto radis nebrat, na com ficis?
Pro začátek by bylo dobré opravit alespoň chybu v textu. Nějak neví co mám dát na srdce, jestli kilo tuku, nebo ruku. Nu což, alespoň jsem se zasmál."Chod tohoto agregátu není nijak extrémně plynulý ani klidný, ale tuku na srdce, zní snad podobně velké diesely z dílen renomovaných prémiových značek o moc lépe…?"
Trochu jsem premyslel nad tim, proc mi tohle auto nejak nejde pod vousy. A rozhodne to neni tim, ze by bylo hnusne, ci se s nim snad nedalo jezdit.Predevsim me znervoznuje to mnozstvi ruznych elektronickych udelatek. V dobe 'programovani zivotnosti' vnimam kazde takove udelatko jako 'kurvitko', jehoz primarnim ukolem je prestat fungovat a neustalym 'kurvenim' primet majitele ke koupi noveho vyrobku.Pusobi to na mne jako smartphone od Samsungu: Prehrsel naprosto zbytecnych funkci, vysoka cena, primarni funkce odsunuta na pozadi, priserne kratka moralni zivotnost.Cena tohoto auta mi prijde hodne sebevedoma. Navic jsem pred par tydny cetl, ze Kia na tom neni prilis dobre, co se tyce nakladu na zarucni servis.
ja by som si kupil halvne toto a to aj kvoli servisu.
Ja chci auto, ktere jezdi a nestoji v servisu.
Tak to se obloukem vyhni koncernu :)
Nešiř bludy. Kup si korejce a zaručuji ti že snim ze servisu nevyjedeš.
Revan - Ty seš asi velkej odborník na kvalitu automobilů co??By mně zajímalo, s čím jezdíš. Takový kydy jsou nejlepší a hlavně, když o konkrétní věci ,, hodně" víš.
KlamesVW sa velmi kazi preto ma kratku zaruku, je vseobecne zname ze ma velke vady (retaze napriklad), a konecne podla rebrickov spolahlivosti je na tom tiez taktvoje rucenia tak pripadaju smiesne
prakticke skusenosti ci len skusenosti z tabulky? v rodine boli a su koncerny a ani ten CR 2.0TDI sa nekazi a nekazi ani po 5 rokoch a 100tis KM no tak jak to teda je. orientuj sa podla osobnej skusenosti a podla toho hodnot znacku a nie tabulky a kecy tvojich znamych ked ani nevies ako sa kto o tie auta stara a ci sem tam pre usetrenie eur sa vyhne servisu atd..
Já jsem s koncernem taky nikdy neměl problémy. Vše funkční, bez servisu. Jen GTI papalo více oleje, než bych považoval za normální. Neznám nikoho v okolí, kdo by si stěžoval na koncernové auto, že je pořád v servisu. Mně odešla lambda sonda po 57 kilometrech, co jsme s manželkou a jejím dárkem k vánocům (Mazda3), vyjeli z autosalónu. V následujících dvou tisících kilometrech další dvě vážné poruchy, tak jsme ji vrátili. Ale to se může stát...
To ci si mal ci nie, je uplne nepodstatne.
ano radsej sa bude riadit taublkami ako ty, ako osobnou skusenostou.. je vidno ze ziadne auto nemas a ostava ti iba citat tabulky. taky zakomplexovany bulo ;)
Osobna skusenost je k nicomu, je to jedno auto z milionov. Niekde som dokonca cital legendy o funkcnych Renaultoch a Peugeotoch a nedovolim si na zaklade toho tvrdit, ze su spolahlive. K teme. Tato Kia je podla mna exterierovo jedno z najkrajsich aut v triede. Vyzera podobne skvele ako Mazda 6, alebo i40. Len tie interiery su vo vsetkych trochu dost zle a v i40 aj v Optime na mna posobia dost lacno. Inak je to ale designovo fakt vydarene auticko :-)
Ano osobní zkušenost je dobrá, ale ty 4 auta se kterýma máš osobní zkušenost z milionu prodaných ti opravdu ni neřeknou... Nebo máš představu, že auto některého výrobce se kazí na potkání? Taková automobilka by zavřela do roka. V rodině máme Kiu, za 3,5 roku 160 tisíc najeto a auto jak nový. Co z toho plyne? Vůbec nic.
plyne z toho, ze si spokojny bez ohladu na poradie v tabulke. a ano presne, mas pravdu keby sa koncern kazil na "pockanie" preco by ich potom tolko jazdilo? a pritom kde v tabulke je taky koncern?
zato ty mas skusenosti s desiatkami aut kazdeho typu a znacky...myslim si ze naozaj nemas auto, ked to projektujes na mna ;-)
na tebe sa moze clovek len pousmiat ;)
VW nema zaruku lebo je zly
I pan Ferdinad Piëch v jednom ze svých rozhovorů potvrdil,že delší záruku umožnuje technologie,či technika která dává možnost delší životnosti.bez tohoto standardní delší záruku nelze poskytovat.Příklad který uvedl tomu odpovídá.Zinkování karoserií umožnilo počítat s daleko vyšší životností,než v dobách před zinkováním.Tudíž výrobci automaticky dali delší záruku na karoserii.ůprvní měli konkurenční výhodu.Taktéž motory,pokud budou dimenzované na krátkou životnost dostanete kratší záruku.S většími tlaky a problémem vyšších teplot,prudce klesá životnost motorů,tudíž není nárok na delší záruku.Elektronika se dá také krásně optimalizovat.Takže to není otázka zlý,hodný,ale dimenzování,optimalizování.
kratka zaruka zla zaruke nie?Zivotnost auta ekonomicky a ekologicky nemoze byt 4 roky ale aspon tych 9 nie?
Jó dobře,vždy je lepší standardní delší záruka než kratší,krátká je zla.Životnost auta je samozřejmě vyšší než všechny záruky,ale pravděpodobnost závad je s časem a kilometry také vyšší a to záleží na dimenzování,optimalizaci.Když něco někdo odflákne,tak za to moc ručit nechce,že?Nic víc v tom není.
Osobni zkusenoste meho kamarada, majitele VW Passat 2.0 TDI: Praskla hlava valcu.Do doby, nez mi to rekl, jsem to bral jako nepotvrzenou zvest.
o akom type TDI hovoris tych legendarnych dvojltroch ktorym praskali hlavy? ano ved to je vseobecne zname ze ista kW seria tych dvojlitrov mala problem. aby si ma chapal ja ich neospravedlnujem ale skus uz nieco novsie lebo vychadzat z taketo starej info to mozem hadzat priklady aj ja, ale doba sa trochu posunula a ty sa zobud ;)
Doba se posunula? Asi jo. Driv mel VW problemy s motory. Dneska ma stale problemy s motory a nadavkem k tomu zacina mit problemy s tlumici na zadni naprave.
ty si taky krcmickovy typek, nafabulujes si kraviny, uveris tomu a potom o tom presviedcas druhych :).. daj si kavu
Tlumiče na zadní naprave? To je trivialní věc.Jsou auta co maj takové problemy, že se jim při prudkem brždění kousnou zadní brzdy,Do japoncu zas lezou pavouci... Korejcum se zaklepavají ventily... Každej má holt něco.Nějakej tvuj vycucanej problem s tlumičema by mě absolutně nezvedal ze židle.
Chapu. Ty asi budes takovy expert, ze jezdis bez nich. :-)
Ne, nechápeš, Dave:D Tvul přispěvek absolutně nedává smysl :D
retaze, cerpadla,Inak ked vw roztrhlo tie reteze tak menili cele motory albo drzali auta mesiace v servisoch.Lebo ked roztrhlo retaz a ventili zaborilo do piestov, tak moze cely motor zahodit nie?
Za ty prachy bych to stejne nechtel :) a ten volic automatu jak z dob krale klacka....
zaujimave auto, trebalo by ho osobne vyskusat :-))
Ja som pozeral carbuyer na youtube a tamje auto tiche a tuhsie ladenea tu na autorevue im pridehlucne a makketo treba fakt vyskusat, zrejme je dokonale :_)))))
Nejak mne Kia nepresvedcila.
...ani nechtela..
... jasne, jen prodat..
Pamatuj, na cestě nehledaš limity, ale chceš jet komfortně. Za to že není kombík, tak dávám 10cm palců dolů.
Na Francouzských, Belgických, Holandských, Německých, Švýcarských, ale Rakouských silnicích, se bude řídit a cítit KIA Optima rozhodně lépe.
Občas se stane, že ten limit najde tebe, ať se mu snažíš vyhnout jak chceš.
To je prave ono. Navic je potreba uvedomit si, ze v Evrope se jezdi nejrychleji na svete.
Áno - ale iba v Nemecku a iba na časti diaľnic. :-D
V Asii se jezdí daleko rychleji. Ale bez legrace: ano, Korejci konečně začali najímat designéry, kteří umí udělat hezká auta. Problém je v tom, že Korejci neumí udělat dobrá auta jinak než hubou v reklamě.
Mentální galerka ti houfně sype mínusy, neklamné znamení žes napsal pravdu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.