Test Kia Optima v novém: ještě hezčí, ale na silnici jí to nesvědčí

48 komentářů

No Kia, no stres
31. května • 12:41

Kiu nebrat. Jednak se mi to nelíbí, jednak jsou to oproti např Octavii takové druhé housle. Umělé záruky a reklamy jen maskují, že to nemá na realitu. Stejně jako hrnce z teleshopingu

revan_21
31. května • 17:34

Výstižné přirovnání korejských aut k hrncum z teleshopingu:D
Už jen "zavolejte ihned, a dostanete druhou popelnici zdarma" :D

Pepa
31. května • 20:52

Jo jo výstižné.Proto máme od Škodovky zase reklamy v poštovní schránce,lákají stejně jako šmejdi důchodce.Ano přijďte,my se o Vás postaráme,trochu Vás oškubeme, šmejd Vám draze prodáme.

revan_21
1. června • 19:37

:DDDDD
Joke týdne:D Jen nevim jestli to co jsi napsal, nebo ty sám :) Pepíčku :D

GAba
22. července • 19:23

Ty seš revane_21 fakt Ko--t.

EJdzej
31. května • 14:53

tebe sa nepaci a inym preto radis nebrat, na com ficis?

Mirek
27. května • 20:48

Pro začátek by bylo dobré opravit alespoň chybu v textu. Nějak neví co mám dát na srdce, jestli kilo tuku, nebo ruku. Nu což, alespoň jsem se zasmál."Chod tohoto agregátu není nijak extrémně plynulý ani klidný, ale tuku na srdce, zní snad podobně velké diesely z dílen renomovaných prémiových značek o moc lépe…?"

dave_007
13. května • 13:32

Trochu jsem premyslel nad tim, proc mi tohle auto nejak nejde pod vousy. A rozhodne to neni tim, ze by bylo hnusne, ci se s nim snad nedalo jezdit.Predevsim me znervoznuje to mnozstvi ruznych elektronickych udelatek. V dobe 'programovani zivotnosti' vnimam kazde takove udelatko jako 'kurvitko', jehoz primarnim ukolem je prestat fungovat a neustalym 'kurvenim' primet majitele ke koupi noveho vyrobku.Pusobi to na mne jako smartphone od Samsungu: Prehrsel naprosto zbytecnych funkci, vysoka cena, primarni funkce odsunuta na pozadi, priserne kratka moralni zivotnost.Cena tohoto auta mi prijde hodne sebevedoma. Navic jsem pred par tydny cetl, ze Kia na tom neni prilis dobre, co se tyce nakladu na zarucni servis.

dsf
13. května • 13:36

ja by som si kupil halvne toto a to aj kvoli servisu.

dave_007
13. května • 13:48

Ja chci auto, ktere jezdi a nestoji v servisu.

entent
13. května • 17:49

Tak to se obloukem vyhni koncernu :)

revan_21
13. května • 23:11

Nešiř bludy.
Kup si korejce a zaručuji ti že snim ze servisu nevyjedeš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
GAba
22. července • 19:17

Revan - Ty seš asi velkej odborník na kvalitu automobilů co??
By mně zajímalo, s čím jezdíš. Takový kydy jsou nejlepší a hlavně, když o konkrétní věci ,, hodně" víš.

dsf
14. května • 8:23

Klames
VW sa velmi kazi preto ma kratku zaruku, je vseobecne zname ze ma velke vady (retaze napriklad), a konecne podla rebrickov spolahlivosti je na tom tiez taktvoje rucenia tak pripadaju smiesne

james
14. května • 23:13

prakticke skusenosti ci len skusenosti z tabulky? v rodine boli a su koncerny a ani ten CR 2.0TDI sa nekazi a nekazi ani po 5 rokoch a 100tis KM no tak jak to teda je. orientuj sa podla osobnej skusenosti a podla toho hodnot znacku a nie tabulky a kecy tvojich znamych ked ani nevies ako sa kto o tie auta stara a ci sem tam pre usetrenie eur sa vyhne servisu atd..

stealth
17. května • 8:30

Já jsem s koncernem taky nikdy neměl problémy. Vše funkční, bez servisu. Jen GTI papalo více oleje, než bych považoval za normální. Neznám nikoho v okolí, kdo by si stěžoval na koncernové auto, že je pořád v servisu.
Mně odešla lambda sonda po 57 kilometrech, co jsme s manželkou a jejím dárkem k vánocům (Mazda3), vyjeli z autosalónu. V následujících dvou tisících kilometrech další dvě vážné poruchy, tak jsme ji vrátili. Ale to se může stát...

dsf
17. května • 10:15

To ci si mal ci nie, je uplne nepodstatne.

james
17. května • 10:54

ano radsej sa bude riadit taublkami ako ty, ako osobnou skusenostou.. je vidno ze ziadne auto nemas a ostava ti iba citat tabulky. taky zakomplexovany bulo ;)

Jan
18. května • 8:14

Osobna skusenost je k nicomu, je to jedno auto z milionov. Niekde som dokonca cital legendy o funkcnych Renaultoch a Peugeotoch a nedovolim si na zaklade toho tvrdit, ze su spolahlive. K teme. Tato Kia je podla mna exterierovo jedno z najkrajsich aut v triede. Vyzera podobne skvele ako Mazda 6, alebo i40. Len tie interiery su vo vsetkych trochu dost zle a v i40 aj v Optime na mna posobia dost lacno. Inak je to ale designovo fakt vydarene auticko :-)

ABC
17. května • 22:48

Ano osobní zkušenost je dobrá, ale ty 4 auta se kterýma máš osobní zkušenost z milionu prodaných ti opravdu ni neřeknou... Nebo máš představu, že auto některého výrobce se kazí na potkání? Taková automobilka by zavřela do roka. V rodině máme Kiu, za 3,5 roku 160 tisíc najeto a auto jak nový. Co z toho plyne? Vůbec nic.

james
18. května • 12:59

plyne z toho, ze si spokojny bez ohladu na poradie v tabulke. a ano presne, mas pravdu keby sa koncern kazil na "pockanie" preco by ich potom tolko jazdilo? a pritom kde v tabulke je taky koncern?

dsf
17. května • 20:15

zato ty mas skusenosti s desiatkami aut kazdeho typu a znacky...myslim si ze naozaj nemas auto, ked to projektujes na mna ;-)

james
18. května • 12:57

na tebe sa moze clovek len pousmiat ;)

dsf
15. května • 10:21

VW nema zaruku lebo je zly

Pepa
15. května • 12:48

I pan Ferdinad Piëch v jednom ze svých rozhovorů potvrdil,že delší záruku umožnuje technologie,či technika která dává možnost delší životnosti.bez tohoto standardní delší záruku nelze poskytovat.Příklad který uvedl tomu odpovídá.Zinkování karoserií umožnilo počítat s daleko vyšší životností,než v dobách před zinkováním.Tudíž výrobci automaticky dali delší záruku na karoserii.ůprvní měli konkurenční výhodu.
Taktéž motory,pokud budou dimenzované na krátkou životnost dostanete kratší záruku.
S většími tlaky a problémem vyšších teplot,prudce klesá životnost motorů,tudíž není nárok na delší záruku.
Elektronika se dá také krásně optimalizovat.
Takže to není otázka zlý,hodný,ale dimenzování,optimalizování.

dsf
15. května • 19:26

kratka zaruka zla zaruke nie?Zivotnost auta ekonomicky a ekologicky nemoze byt 4 roky ale aspon tych 9 nie?

Pepa
15. května • 20:50

Jó dobře,vždy je lepší standardní delší záruka než kratší,krátká je zla.
Životnost auta je samozřejmě vyšší než všechny záruky,ale pravděpodobnost závad je s časem a kilometry také vyšší a to záleží na dimenzování,optimalizaci.Když něco někdo odflákne,tak za to moc ručit nechce,že?Nic víc v tom není.

dave_007
15. května • 9:23

Osobni zkusenoste meho kamarada, majitele VW Passat 2.0 TDI: Praskla hlava valcu.Do doby, nez mi to rekl, jsem to bral jako nepotvrzenou zvest.

james
15. května • 22:49

o akom type TDI hovoris tych legendarnych dvojltroch ktorym praskali hlavy? ano ved to je vseobecne zname ze ista kW seria tych dvojlitrov mala problem. aby si ma chapal ja ich neospravedlnujem ale skus uz nieco novsie lebo vychadzat z taketo starej info to mozem hadzat priklady aj ja, ale doba sa trochu posunula a ty sa zobud ;)

dave_007
27. května • 15:49

Doba se posunula? Asi jo. Driv mel VW problemy s motory. Dneska ma stale problemy s motory a nadavkem k tomu zacina mit problemy s tlumici na zadni naprave.

james
29. května • 14:57

ty si taky krcmickovy typek, nafabulujes si kraviny, uveris tomu a potom o tom presviedcas druhych :).. daj si kavu

revan_21
27. května • 21:52

Tlumiče na zadní naprave? To je trivialní věc.
Jsou auta co maj takové problemy, že se jim při prudkem brždění kousnou zadní brzdy,
Do japoncu zas lezou pavouci... Korejcum se zaklepavají ventily...
Každej má holt něco.
Nějakej tvuj vycucanej problem s tlumičema by mě absolutně nezvedal ze židle.

dave_007
28. května • 21:26

Chapu. Ty asi budes takovy expert, ze jezdis bez nich. :-)

revan_21
28. května • 22:18

Ne, nechápeš, Dave:D Tvul přispěvek absolutně nedává smysl :D

dsf
13. května • 19:25

retaze, cerpadla,Inak ked vw roztrhlo tie reteze tak menili cele motory albo drzali auta mesiace v servisoch.
Lebo ked roztrhlo retaz a ventili zaborilo do piestov, tak moze cely motor zahodit nie?

lukas-e30
12. května • 23:49

Za ty prachy bych to stejne nechtel :) a ten volic automatu jak z dob krale klacka....

EJdzej
12. května • 16:29

zaujimave auto, trebalo by ho osobne vyskusat :-))

dsf
12. května • 21:10

Ja som pozeral carbuyer na youtube a tam
je auto tiche a tuhsie ladenea tu na autorevue im pride
hlucne a makke
to treba fakt vyskusat, zrejme je dokonale :_)))))

dave_007
12. května • 16:10

Nejak mne Kia nepresvedcila.

Brouk
13. května • 10:04

...ani nechtela..

dave_007
13. května • 11:32

... jasne, jen prodat..

Kankunen
12. května • 8:21

Pamatuj, na cestě nehledaš limity, ale chceš jet komfortně. Za to že není kombík, tak dávám 10cm palců dolů.

Oskar P.
1. června • 20:13

Na Francouzských, Belgických, Holandských, Německých, Švýcarských, ale Rakouských silnicích, se bude řídit a cítit KIA Optima rozhodně lépe.

kari
12. května • 8:58

Občas se stane, že ten limit najde tebe, ať se mu snažíš vyhnout jak chceš.

Rodin
12. května • 9:57

To je prave ono. Navic je potreba uvedomit si, ze v Evrope se jezdi nejrychleji na svete.

Lovap
12. května • 10:21

Áno - ale iba v Nemecku a iba na časti diaľnic. :-D

tito
12. května • 10:15

V Asii se jezdí daleko rychleji.
Ale bez legrace: ano, Korejci konečně začali najímat designéry, kteří umí udělat hezká auta. Problém je v tom, že Korejci neumí udělat dobrá auta jinak než hubou v reklamě.

Jendááá Bendáá
12. května • 15:11

Mentální galerka ti houfně sype mínusy, neklamné znamení žes napsal pravdu.

Doporučujeme

Články odjinud