Minitest Kia Optima SW Plug-in hybrid: Opravdu dva v jednom

PePe  |  30. 11. 2017 15:06

Tak se mi zdá, že tohle auto vzniklo jen proto, aby automobilka splnila limity CO2. Zajímal by mě taky výkon na brzdě, protože 205 koní těm výkonům rozhodně neodpovídá. A cena je úplně mimo. Prius Plug-in je o 200k levnější a se 122 koníkama má skoro stejnou dynamiku.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  30. 11. 2017 17:00

Prius jenizsi stredni trida a konkurence Golfa, Optima je stredni trida konkurujici Passatu.

Odpovědět  |   | 
PePe  |  30. 11. 2017 17:33

Prius je střední třída. Resp. automobilka ho tam řadí i přes menší rozměry. Nižší střední je Auris, který je o 700!!! tisíc levnější.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  30. 11. 2017 19:14

koukam na stranku Priusu a maj ho jako compact-car, coz je nizsi stredni

a porovnavat cenove full Priuse se zakladnim Aurisem, .....jo to chce koule tak jasne, Mercedes S se da taky koupi za 2,5 nebo 7,5 milionu ale 700k to neni, musis koukat i na dalsi cisla na te strance se vsemy modely Toyoty, je to 381 ku 991 tisic , takze rozdil 610 tisic, ja teda vetsinou zaokrouhluju do 49 smerem dolu a od 51 smerem nahoru

neco jako, tak tu mame naprodej auto za 410 tisic, ale co tak to zaokrouhlime a je za 500 tisic

Odpovědět  |   | 
PePe  |  30. 11. 2017 20:13

Těch 700k je rozdíl Auris HSD vs. Optima. Auris cena od 500k - Optima cena od 1,2m.

Jediný co tím chci říct je, že 1,2m za Kiu může dát jen blázen a snad ani automobilka si nemůže myslet, že se to bude prodávat. I BMW 330e je levnější. A to je střední třída bez pochyb (a popři to :D)

Odpovědět  |   | 
1zdavu  |  30. 11. 2017 20:27

Ak chces porovnavat Toyotu Auris tak jej konkurentom v triede je hybrid Kia Niro.
Priamym konkurentom Kia Optima je Toyota Avensis v danej triede.

Odpovědět  |   | 
PePe  |  30. 11. 2017 20:50

Porovnával jsem ji s priusem. Auris vyplynul z diskuze, tak jsem na něm jen demonstroval, jak moc je cena mimo.

Odpovědět  |   | 
1zdavu  |  03. 12. 2017 11:15

Toyota Prius je rovnako Hyundai Ioniq jedna trieda a su priamy konkurenti. A rovnaku techniku ako Hyundai Ioniq vyuziva Kia Niro. Je to jedna trieda s tym rozdielom, ze Ioniq je liftback ako aj Prius a Niro sa snazi tvarom karoserie podobat na SUV. Takze to porovnanie o triedu vacsej Kia Optima s Toyotou Prius je uplne mimo tried. Tolko moj nazor. ;)

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 12. 2017 10:18

Nemůžeš srovnávat 3 BMW , to je malé auto. Kia je o třídu větší. Uvnitř i vně.

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 12. 2017 14:56

Octavii taky některé svazy, na rozdíl od automobilky, radi mezi střední tridu

Odpovědět  |   | 
pacho  |  30. 11. 2017 19:11

ako môže optima konkurovať pasatu, keď pasat nie Hybrid??

Odpovědět  |   | 
Saman  |  30. 11. 2017 19:14

fakt jo, a co je teda Passat GTE?

Odpovědět  |   | 
MirecBA  |  30. 11. 2017 21:48

"Přestože v obou směrech jelo auto v hybridním módu, cesta do Nošovic znamenala spotřebu 5,8, zpáteční pak 6,3 litru."

moze mi niekto vysvetlit zmysel tejto kombinacie? nejde to a este to aj zerie a stoji tiez dost
ale ak isli celu cestu 150, tak by to mohlo davat zmysel

Odpovědět  |   | 
komik  |  01. 12. 2017 12:28

Smysl je v tom. ze kdo dojizdi do prace do 50 km muze jezdit za 2l. Idealni by pak byly parkovaci mista se strechou ze solaru a zatimco pracujete, auto se dobije. Cena je vysoka, ale Kia i HYundai radi ohromuji kupujici, zejm. flletove vysokymi slevami na miste.. zde to bude i 20%...

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 12. 2017 14:55

Presne, ideální auto pro me. Jezdím denne 90 km, takze bych minimálně půlku jel na elektřinu s minimalnimi náklady. Na zbytek cest auto skvele použitelné jako rodinné. A pak jsem kouknul na cenu a vratil se, jako průměrný zaměstnanec, na zem

Odpovědět  |   | 
homer  |  02. 12. 2017 03:13

Korejci se vseobecne povazuji za nadrazeni ostatnim narodum a asijskym zejmena. Tezko snasi ze jejich produkt neni nejlepsi=nejdrazsi a vsechnu energii venuji splneni teto ideologie. Staci se podivat kam behem nekolika let vysroubovali ceny vsech modelu.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  02. 12. 2017 12:36

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/23-Kia/1239... ...
Průměrná spotřeba na spritmonitoru 3.62L/100km není vůbec špatná. S jakou konvenční motorizací takového průměru dosáhneš?

Odpovědět  |   | 
tom  |  03. 12. 2017 09:00

Zalezi na stylu provozu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 53 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat