"Přestože v obou směrech jelo auto v hybridním módu, cesta do Nošovic znamenala spotřebu 5,8, zpáteční pak 6,3 litru."moze mi niekto vysvetlit zmysel tejto kombinacie? nejde to a este to aj zerie a stoji tiez dostale ak isli celu cestu 150, tak by to mohlo davat zmysel B-]
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/23-Kia/1239... ... Průměrná spotřeba na spritmonitoru 3.62L/100km není vůbec špatná. S jakou konvenční motorizací takového průměru dosáhneš?
Zalezi na stylu provozu.
Smysl je v tom. ze kdo dojizdi do prace do 50 km muze jezdit za 2l. Idealni by pak byly parkovaci mista se strechou ze solaru a zatimco pracujete, auto se dobije. Cena je vysoka, ale Kia i HYundai radi ohromuji kupujici, zejm. flletove vysokymi slevami na miste.. zde to bude i 20%...
Korejci se vseobecne povazuji za nadrazeni ostatnim narodum a asijskym zejmena. Tezko snasi ze jejich produkt neni nejlepsi=nejdrazsi a vsechnu energii venuji splneni teto ideologie. Staci se podivat kam behem nekolika let vysroubovali ceny vsech modelu.
Presne, ideální auto pro me. Jezdím denne 90 km, takze bych minimálně půlku jel na elektřinu s minimalnimi náklady. Na zbytek cest auto skvele použitelné jako rodinné. A pak jsem kouknul na cenu a vratil se, jako průměrný zaměstnanec, na zem:-)
Tak se mi zdá, že tohle auto vzniklo jen proto, aby automobilka splnila limity CO2. Zajímal by mě taky výkon na brzdě, protože 205 koní těm výkonům rozhodně neodpovídá. A cena je úplně mimo. Prius Plug-in je o 200k levnější a se 122 koníkama má skoro stejnou dynamiku.
Prius jenizsi stredni trida a konkurence Golfa, Optima je stredni trida konkurujici Passatu.
ako môže optima konkurovať pasatu, keď pasat nie Hybrid??
https://cc.porscheinformatik.com/cc-cz/cs_CZ_VW/V/auv/651...
fakt jo, a co je teda Passat GTE?
Prius je střední třída. Resp. automobilka ho tam řadí i přes menší rozměry. Nižší střední je Auris, který je o 700!!! tisíc levnější.
Octavii taky některé svazy, na rozdíl od automobilky, radi mezi střední tridu;-)
koukam na stranku Priusu a maj ho jako compact-car, coz je nizsi strednia porovnavat cenove full Priuse se zakladnim Aurisem, .....jo to chce koule :-D tak jasne, Mercedes S se da taky koupi za 2,5 nebo 7,5 milionu :-D ale 700k to neni, musis koukat i na dalsi cisla na te strance se vsemy modely Toyoty, je to 381 ku 991 tisic , takze rozdil 610 tisic, ja teda vetsinou zaokrouhluju do 49 smerem dolu a od 51 smerem nahoruneco jako, tak tu mame naprodej auto za 410 tisic, ale co tak to zaokrouhlime a je za 500 tisic :-D
Těch 700k je rozdíl Auris HSD vs. Optima. Auris cena od 500k - Optima cena od 1,2m. Jediný co tím chci říct je, že 1,2m za Kiu může dát jen blázen a snad ani automobilka si nemůže myslet, že se to bude prodávat. I BMW 330e je levnější. A to je střední třída bez pochyb (a popři to :D)
Nemůžeš srovnávat 3 BMW , to je malé auto. Kia je o třídu větší. Uvnitř i vně.
Ak chces porovnavat Toyotu Auris tak jej konkurentom v triede je hybrid Kia Niro. Priamym konkurentom Kia Optima je Toyota Avensis v danej triede.
Porovnával jsem ji s priusem. Auris vyplynul z diskuze, tak jsem na něm jen demonstroval, jak moc je cena mimo.
Toyota Prius je rovnako Hyundai Ioniq jedna trieda a su priamy konkurenti. A rovnaku techniku ako Hyundai Ioniq vyuziva Kia Niro. Je to jedna trieda s tym rozdielom, ze Ioniq je liftback ako aj Prius a Niro sa snazi tvarom karoserie podobat na SUV. Takze to porovnanie o triedu vacsej Kia Optima s Toyotou Prius je uplne mimo tried. Tolko moj nazor. ;)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.