Minitest Kia Optima SW Plug-in hybrid: Opravdu dva v jednom

PePe  |  30. 11. 2017 15:06

Tak se mi zdá, že tohle auto vzniklo jen proto, aby automobilka splnila limity CO2. Zajímal by mě taky výkon na brzdě, protože 205 koní těm výkonům rozhodně neodpovídá. A cena je úplně mimo. Prius Plug-in je o 200k levnější a se 122 koníkama má skoro stejnou dynamiku.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  30. 11. 2017 17:00

Prius jenizsi stredni trida a konkurence Golfa, Optima je stredni trida konkurujici Passatu.

Odpovědět  |   | 
PePe  |  30. 11. 2017 17:33

Prius je střední třída. Resp. automobilka ho tam řadí i přes menší rozměry. Nižší střední je Auris, který je o 700!!! tisíc levnější.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  30. 11. 2017 19:14

koukam na stranku Priusu a maj ho jako compact-car, coz je nizsi stredni

a porovnavat cenove full Priuse se zakladnim Aurisem, .....jo to chce koule tak jasne, Mercedes S se da taky koupi za 2,5 nebo 7,5 milionu ale 700k to neni, musis koukat i na dalsi cisla na te strance se vsemy modely Toyoty, je to 381 ku 991 tisic , takze rozdil 610 tisic, ja teda vetsinou zaokrouhluju do 49 smerem dolu a od 51 smerem nahoru

neco jako, tak tu mame naprodej auto za 410 tisic, ale co tak to zaokrouhlime a je za 500 tisic

Odpovědět  |   | 
PePe  |  30. 11. 2017 20:13

Těch 700k je rozdíl Auris HSD vs. Optima. Auris cena od 500k - Optima cena od 1,2m.

Jediný co tím chci říct je, že 1,2m za Kiu může dát jen blázen a snad ani automobilka si nemůže myslet, že se to bude prodávat. I BMW 330e je levnější. A to je střední třída bez pochyb (a popři to :D)

Odpovědět  |   | 
1zdavu  |  30. 11. 2017 20:27

Ak chces porovnavat Toyotu Auris tak jej konkurentom v triede je hybrid Kia Niro.
Priamym konkurentom Kia Optima je Toyota Avensis v danej triede.

Odpovědět  |   | 
PePe  |  30. 11. 2017 20:50

Porovnával jsem ji s priusem. Auris vyplynul z diskuze, tak jsem na něm jen demonstroval, jak moc je cena mimo.

Odpovědět  |   | 
1zdavu  |  03. 12. 2017 11:15

Toyota Prius je rovnako Hyundai Ioniq jedna trieda a su priamy konkurenti. A rovnaku techniku ako Hyundai Ioniq vyuziva Kia Niro. Je to jedna trieda s tym rozdielom, ze Ioniq je liftback ako aj Prius a Niro sa snazi tvarom karoserie podobat na SUV. Takze to porovnanie o triedu vacsej Kia Optima s Toyotou Prius je uplne mimo tried. Tolko moj nazor. ;)

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 12. 2017 10:18

Nemůžeš srovnávat 3 BMW , to je malé auto. Kia je o třídu větší. Uvnitř i vně.

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 12. 2017 14:56

Octavii taky některé svazy, na rozdíl od automobilky, radi mezi střední tridu

Odpovědět  |   | 
pacho  |  30. 11. 2017 19:11

ako môže optima konkurovať pasatu, keď pasat nie Hybrid??

Odpovědět  |   | 
Saman  |  30. 11. 2017 19:14

fakt jo, a co je teda Passat GTE?

Odpovědět  |   | 
MirecBA  |  30. 11. 2017 21:48

"Přestože v obou směrech jelo auto v hybridním módu, cesta do Nošovic znamenala spotřebu 5,8, zpáteční pak 6,3 litru."

moze mi niekto vysvetlit zmysel tejto kombinacie? nejde to a este to aj zerie a stoji tiez dost
ale ak isli celu cestu 150, tak by to mohlo davat zmysel

Odpovědět  |   | 
komik  |  01. 12. 2017 12:28

Smysl je v tom. ze kdo dojizdi do prace do 50 km muze jezdit za 2l. Idealni by pak byly parkovaci mista se strechou ze solaru a zatimco pracujete, auto se dobije. Cena je vysoka, ale Kia i HYundai radi ohromuji kupujici, zejm. flletove vysokymi slevami na miste.. zde to bude i 20%...

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 12. 2017 14:55

Presne, ideální auto pro me. Jezdím denne 90 km, takze bych minimálně půlku jel na elektřinu s minimalnimi náklady. Na zbytek cest auto skvele použitelné jako rodinné. A pak jsem kouknul na cenu a vratil se, jako průměrný zaměstnanec, na zem

Odpovědět  |   | 
homer  |  02. 12. 2017 03:13

Korejci se vseobecne povazuji za nadrazeni ostatnim narodum a asijskym zejmena. Tezko snasi ze jejich produkt neni nejlepsi=nejdrazsi a vsechnu energii venuji splneni teto ideologie. Staci se podivat kam behem nekolika let vysroubovali ceny vsech modelu.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  02. 12. 2017 12:36

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/23-Kia/1239... ...
Průměrná spotřeba na spritmonitoru 3.62L/100km není vůbec špatná. S jakou konvenční motorizací takového průměru dosáhneš?

Odpovědět  |   | 
tom  |  03. 12. 2017 09:00

Zalezi na stylu provozu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A