Manuální převodovka je modlou JEN pro ty, kteří ještě automat nezkusili.. vivat "DRIVE"...
"Horsepower sells cars, but the torque wins races"
A nechápu, co mají budíky magentisu společného s luxusem?? Vždyť to vypadá jak z nějaké fabie nebo podobného šlapacího vozíku.
Pája> S tím výkonem a Mk jsi mimo. Jde vidět, že tomu nerozumíš a že jsi asi fyziku neviděl ani z vlaku. Doporučuju prostudovat velmi kvalitně napsaný článek na h-fans.cz, kde se o problematice vztahu těchto 2 veličin velmi fundovaně hovoří. Ta Tvá anglická věta je zcestná. Jako by byla vyčtena ze SPEEDu .
Jinak, automat je dobrý, ale jen u moderních vozů (jezdil jsem v E39 540i steptronic a to byla pohádka). Starším kárám ale drsně ubere výkon, zvýší spotřebu a navíc řadí nelogicky (což ale většině řidičů nepříjde). Pro kloboukáře to ale jistě postačí .
Chtěl jsem si ten článek přečíst, ale je pouze pro členy klubu. Nějaký jiný odkaz by nebyl?
Mám ho v mailu. Chceš ho poslat?
Tak automat jsem zkusil, po spojce jsem neslapal , do mesta a na pohodlny silnice je to super, ale po silnicce se spoustou kopcu a zatacek nebo v tahlym prudkym klesani bych podstatne radsi manual...Neni to jednoznacny
Mě se to taky líbí, tím spíš že je to dnes už málo obvyklá kombinace komfortního auta s manuální převodovkou. Připomínku o kombíku 100% podpořím. Image mě nezajímá, já mám auto na ježdění a ne na machrování.
Vhledem k tomu, ze je to nejvyssi model Kia, tak o kombiku silne pochybuji. Ma se jednat o reprezentativni vuz a ty se jaksi jine nez sedany nedelaji...
image mne nezajima, pokud to budou delat jako kombi, je to prijatelne i jako velky rodinny vuz. Za tuto cenu je to dost slusna nabidka, jsem zvykly na Scorpio a nejaka obdobne velka nahrada za prijately peniz by se mi zrovna sikla
Ted su asi tyden za velkou louzi a celkem se divim, proc maji u nas korejci tak malou image. Tady jezdi asi 1/3 japonskych a korejskych aut, dost z nich je KIA a nikdo tady nizkou image neresi a proste jezdi...
Víte proč to nikdo neřeší? Protože Američani jsou jednoduše zdegenerovaný-ty Korejci jsou totiž daleko lepší než jejich produkce,o ceně nemluvě (Evropa je tam ještě dražší)!! Proč tam žerou víc hamburgerů než u nás? Protože nízkou image nikdo neřeší...
Jidlo je tady fakt hrozny, ale s autama jsme v Evrope tak akorat sto let za opicema. Zase tady ma malo lidi mobily.Vubec, nez budete neco povidat o zdegenerovanosti neceho, znate jen z TV, tak se na to bezte prvne podivat. Napr vybava aut - vsecko dulezite ve standardu (klima, tempomat, silny motor) a automat je tady dobrej, protoze naprosta vetsina silnic ma jen dlouhe tahle zatacky, jezdi se relativne pomalu a tak caste razeni neni moc potreba.
Podle Vás se asi auto hodnotí podle toho,jestli má ve standartu všechno. Automat Američani mají,protože vůbec nedokážou řadit a když už to někdo umí tak si ho stejně vezme,aby mohl v jedný ruce držet volant z druhý žrát hamburger nebo chlastat coca-colu. Zřejmě taky zastáváte názor,že objem ničím nenahradíš. Osmiválec čtyřlitr s automatem klimatizací a tempomatem - spotřeba min. 20 litrů. Kdyby si tenhle silně konzumní styl života (kdy jsou galon benzínu a hamburgery za pakatel),tak už jsme se dávno utopili v použitech mastnejch papírech z rychlýho občerstvení a udusili by jsme se,protože by takovýhle"ekonomicky a ekologicky"vybavený auta sežrali všechen kyslík. A kdo by přežil,tak by měl z toho všeho dávno rakovinu.
Radši zůstanu u svýho diesla střední třídy,než tohle...
Furgone tys tam asi nikdy nebyl a automat si evidentne nikdy neridil, jinak bys nemohl placat to ze amici maj automat proto, ze neumej radit, nebo se chtej cpat hambacem .... Ve meste je automat naprosto dokonalej (a ted nemyslim mesto jako je treba praha, ale ty jejich klasicky aglomerace 70x70km)- a mimo mesto mas vetsinou stejne dalnice, kde je uplne jedno jestli mas automat nebo ne (stejne pouzivas vetsinou tempomat).BTW 10x radsi benzinovej tri litrovej sestivalec se sametovym zvukem, nez rozklepanej zetor... BTW vis proc se neprodavaj v americe (a specialne v kalifonii) moc osobaky s diesely? Protoze nesplnujou emisni limity - kalifornsky emisni zakony jsou mnohem tvrdsi nez treba svedsky (ktery jsou udajne nejtvrdsi z cely evropy). Takze bych s tim dieselem produkujicim rakovinotvorny mikrocastice moc nemachroval - neni to moc peknej pocit videt posledni model passata, za kterym se obcas zacoudi jako za starou avii. Mimochodem Furgone ja myslel ze mas Terrano .... nebo ze by Terrano byla stredni trida? Nebo mas jeste jiny auto nez to Terrano? Proc si teda potreboval tu Mikru?
jééééééé, pán se projevil!!!!!!!
Takže vypitej mozku xX,já v Americe byl x krát,mám tam bratra. Máš pravdu,že když jedeš z hospody vožralej (viz. tvoje řeči typu radši půjdu do hospody...)jak hovado,tak se ti ten automat hodí.Jenže to máš smůlu,protože v tom tvym wartburku automat asi mít nebudeš.Leda že tam máš pořád zařazenou trojiku a pálíš spojku,jejíž pedál máš sešroubovanej s plynovym pedálem...
Pak máš ale opět pravdu. Radši třílitr šestiválec než ten tvůj tříválec ve wartburku. Už jenom proto,že má stejnou spotřebu. Ale měl bys vědět,že ty ameriky nejezdí na barvu,petrák nebo co tam vlastně leješ. Zrovna tak nevíš nic o tom,proč se tam neprodávají diesely. Ty tvoje bludy,s emisníma limitama nejsou ten hlavní problém, proč tam nejsou diesely tak populární. Hlavní problém je v pořizovací ceně diesela ve vztahu k ceně zážehovýho motoru při jejich cenách benzínu."BTW"jsem tam nějakýho passata diesela, mercedesa, audi A4 taky viděl,to byla jedna z věcí,který mně tam zajímaly.
A opět jsem tě minule přecenil,že nejsi tak hloupej,jako ve skutečnosti jsi. Takže ti to vysvětlim: jak víš,když dáš do servisu auto,tak ti dají náhradní vozidlo (jenomže ty jezdíš wartburkem takže to ani vědět nemůžeš-to by moli vědět i tvoji kámoši z hospody). A psal jsem(to už by sis mohl pamatovat),že vzhledem k tomu,že druhý auto(že by ta střední třída diesel?)je zničeno od zvěře,tak jsem byl nucen vzít po dobu servisu (to vědět evidentně nebudeš,ale pro tvou informaci Terrano vyrábí Nissan) jako náhradní auto Micru.
Už tomu konečně rozumíš???
Proc bych mel jezdit z hospody vozralej? V prispevku jsem rikal ze pujdu a sel jsem pesky - nejsem magor abych jezdil autem po nekolika pivech (BTW proc ti tak vadi ze jde nekdo do hospody - to te stara nepusti a kdyz nahodou uteces tak te tak zmlati, ze musis prosit abys mohl alespon na prochazku??)Mimochodem asi o ty americe asi fakt hodne vis (a hlavne mas prostudovanej clean air act , a musel si tam bejt opravdu hodne dlouho kdyz si videl dokonce passata mercedesa a audi a4 v dieselu. To se tam jen tak nepotka . To ja jsem jen teoretik, kterej si doma simuloval jezdeni po 7mi proudovkach s Chevroletem Malibu prave s tim 6tivalcem (mas ale pravdu ze mel tristupnovou prevodovku). Mimochodem proc by mely jezdit ameriky na barvu nebo petrolej? Jaxi na to prisel - zes to doma zkousel a pak si musel ject s tim Terranem do servisu, a proto uz vis ze na to nejezdej? Nakonec je ale fakt, ze wartas ma jednoznacne lepsi zvuk nez diesel stredni tridy . Jo a co je Nissan, to je nejaka firma? Nejsou to ty, co delali takovou tu sunku Skyline GT-R, ve ktery mi bylo tuhle lehce nevolno (chudak jeden kolega mi chtel udelat radost a svezt me, a trochu to prehnal ? Je ale fakt ze to nebyl automat , ale na trojku to jelo fakt dobre ....
Malibu ma ctyrkvalt!!! Moc o tom nevite. Naschle. K.
Ja jsem 14dni jezdil Chevroletem Malibu, r.v. tusim 2000 a mel automat trikvalt. Motor byl 3V6 24V ...
muj malibu byl taky tříkvalt ale u GM rv2000 mě to taky trošku překvapuje ?:)
No asi jo - mozna mel 4kvalt, uz je to davno (na podzim 2000) - a prece jenom u ty automaticky prevodovky clovek tolik neresi kolik ze ma stupnu ....
Mně nevadí,že chodíš do hospody. Mě vadí,že z tý hospody máš zhuntovanej mozek."BTW"nemám s tou svojí vztah,že bych místo času strávenýho s ní musel chodit do hospody,jako ty a tvoje"stará"... (když už nekam jdu,tak radši si sednu do kvalitní kavárny,než do zahulený hospody).
No,ty diesely jsem tam viděl u dealerů jako used cars,nebo tam byly v servisu-passat byla B5 TDI a stará A4.Pak taky golf IV TDI a new beetle.Koukal jsem na jejich strámky a passat B6 už v dieselu nenabízej-ale golfa a beetle ještě ano( http://www.vw.com/golf/price.htm, http://www.vw.com/newbeetle/price.htm ).Schodou okolností mně tohle zajímalo,takže jsem to tam chtěl viděl.Jinak jich tam moc není- to ti neberu.
Na barvu a petrolej jezdí některý frajeři s dvoutaktama. No vzhledem k tomu,že obě auta mám diesely čtyřtakty,tak to tam obyčejně leju naftu(jinak LTO s řepkovou naftou).Kdyby ta ale byly dvoutakty,tak to pak ano.Ještě jsi zapomněl dodat,že to druhý auto je zničený od kance protože jsem jel na barvu s petrolejem a přes tu kouřovou clonu byl chudák divočák tak zfetovanej,že když jsem pak jel po pěti minutách zpátky,tak to do mně napálil.
Jo to je fakt, zahuleny hospody sux. Ja jsem byl na zahradce a z toho jsem stejne asi 2 hodiny hral petanque .BTW v nejakym drivejsim mailu jsi napsal i 'standart', tak se to pise tusim v Rumunsku, ale to jsem s nadhledem presel .No nic, vikend se blizi - asi oprasim wartase kostatkem a vyrazim zdrzovat provoz na dalnici . Budu ale muset vyzkouset tu kombinaci barvy s petrolejem - musi bejt naprosto skvelej pocit videt, ze te nikdo nemuze predject, protoze nevidi pres kourovou clonu a ty s autama bez klimosky jeste navic zfetovany odpadaj na nejblizsich odpocivadlech .
No,ty jsi taky občas zaperlil- u tý diskuze s microu ( " BTW co jsem motas Kiu; Ne jsem totalne vylizanej..." ). To slovo standard se mi absolutně nelíbí,tak tam zlozvykem dávám "t" (už si na to ale dám pozor).Nebo to mám z pobytu u Ceaucesca v Rumunsku.
Hezký víkend,uzij si petanque,(já budu sekat trávu tou dvoutaktní směskou,pak už možná přestane růst úplně).
No tak už musim přestat v garáži míchat tu barvu s petrákem a ředidlem (směs pro sekačku). Začíná mi to dělat díry do mozku (a přitom ti to samý vyčítám) a pak napíšu mě,strámky,schodou protože si to po sobě nezkontroluju než to pošlu.
Max. rychlost 202km/h je "silná stránka vozu" s motorem 2,5V6 123kW ??
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.