Jan Průcha (Jan135)
6. října 2023 • 13:24

“někoho může odradit vysoká cena” 😂
Přeloženo do češtiny 99 lidí ze 100 si to nemůže dovolit.U aut za milion už to bude třeba “jenom” 95 ze 100. Vždycky mě “pobaví”, jak výrobci vypráví o zákaznické zkušenosti apod. a úplně “zapomínají” / ignorují, že na to lidi to prostě nemají peníze. Protože kdyby peníze měli a chtěli by je dát za auta, tak tu nemáme průměrný stáří 16 let a nevidíme u chodníků postávat staré megany Focusy a jedničkové Octavie, ale všichni tady jezdí v BMW 3 a mercedes C…

Karel Kocian (Karel Kocian)
1. října 2023 • 12:56

Není to náhodou na baterky? Pak to nemůže být superauto. Je to zkratovehikl.

Martin MPS
1. října 2023 • 7:51

Neni nahodou Enyaq mensi? ... Minimalne ma mensi rozvor,sirku i delku. Enyaq je vyssi a ma vetsi kufr. Nema ale narozdil od EV6 predni kufr na kabely. Ta auta jsou velikostne srovnatelna. EV6 je ovsem technologicky mnohem dale.

Honimir Dlouhý (Honimir Dlouhý)
28. září 2023 • 13:05

Ten Enyaq za 1.7 mio pořád nemá tepelný čerpadlo - až jako příplatek za dalších 30k. Navíc jako 400V zástupce má hodně výkonnostních omezení.

petr r. (petrumr)
28. září 2023 • 16:13

jak vw koupí H/KIA technologie bude vše jiné, vlastně stejné jak u trolejbusů škoda, taky střídá iveco, solaris, temsa, soor....

Adyk
28. září 2023 • 10:01

Slušná reklama na elektro. Nepomůže.

petr r. (petrumr)
28. září 2023 • 8:47

nic pro nás, žádný gti, rs, evo, gt.....

Doporučujeme

Články odjinud