Test Jaguar XF Sportbrake 2.2D – další hřebík na scéně

21 komentářů

JagXF
23. února • 10:59

Zajímalo by mně,jestli už byly provedene testy XF ve verzi AWD s benzínovým 3litrem?

Memorex
25. ledna • 21:28

1824kg? To je ok? Ci hmotnost sa tu riesi, len pokial je to Opel? ;)

neodborník
26. ledna • 16:08

Hmotnost je OK. To jenom externí marketingové oddělení VW a spol (čti Auto.cz, Svět motorů a Auto Tip) se vždycky nenápadně nápadně pohoršuje nad "vysokou hmotností", speciálně u Opelu. Anorektické modelky taky tvrdí jak je to skvělé málo vážit, do doby než se začnou rozpadat, u aut to bude podobné.

TADA
25. ledna • 10:36

Cituji: "Nedá se nic dělat, ČR je stále republikou chalupářů." Co dodat?
:-D Nedá se nic dělat ale čeští novináři jsou stále VELMI zabednění. Osobně provozuji maxi MPV a Liftback,ale chápu,že když chce někdo jedno auto,tak koupí Combi. Mimochodem,my i to MaxiMPV,což je luxusní dodávka,považujeme často za malé,kam chcete dát 60kg psa,kočár,tříkolku,a věci o víkendu,když jedete k moři,do Alp,někam na výlet na památky nebo kdekoliv ke známým,? Je to jednoduché,taháme ještě plný vlek. Nic proti bankéřům,kteří nosí jen kreditku a tablet,Ti ať jezdí stejně jako novináři v sedanech,ale my žijeme aktivně a vozíme ssebou i bycikly.Zkuste si jednou půjčit kolo nebo lyže,a přejde Vás chuť na sport.Svoje je svoje.

R1S0
26. ledna • 17:01

"Nic proti bankéřům,kteří nosí jen kreditku a tablet,Ti ať jezdí stejně jako novináři v sedanech":-D tak toto sedi ;-)

Zelí
26. ledna • 16:20

Postupně všechny automobilky rozšiřují praktické karosářské verze. Není to až tak dávno, kdy si nikdo neuměl představit, že by bmw se snížilo k "chalupářské" verzi kombi. Dnes u nich převládají jenom praktické verze. S kufrákama by už dnes bmw neexistovalo. Jaguár taky nevytvořil verzi kombi kvůli českým chalupářům.

homer (ten pravej)
26. ledna • 10:16

auto je sedan, všechno ostatní jsou varianty a nemá to nic společnýho se způsobem života

Jouzef
25. ledna • 9:49

Nechapu tu cenu... v roce 2008 jsem koupil Full vybavu z 2,7 , která má 207 koní za 1 750 000 kč... a ted to chteji za 2,2? :-D Tento motor jak je známo tak na auto nestaci... stejne jako stary 3,0 Benzin... ta 2,7 je hrana ale v te dobe nic jineho rozumneho nebylo... jenom 2,7 a potom 4,0 Benzin... ty trilitry to uz je jinna kava :)

Dejv
30. ledna • 20:46

Taky by mě zajímalo, proč stojí u nás tohle auto téměř dvojnásobek toho co v zemi původu. Že by u Jaguáru neměli slevy na trajekt přes kanál?

Marty
29. ledna • 10:00

4,0 nula těžko, kdyžtak 4,2 benzín a to budto atmosféra nebo kompresor, mimochodem nejlepší volba co se týče motoru.

Dr.River
25. ledna • 9:30

"Nedá se nic dělat, ČR je stále republikou chalupářů." Proboha co je tohle za maniakalni infekci blabolit donekonecna o tom, ze kombiky jsou v CR oblibene kvuli chalupareni. To platilo mozna pred 20-30 lety. Dneska si kombiky kupuji rodiny s detmi (coz je temer kazdy) - zkusili jste nakladat nekdy kocarek do neceho jineho nez do kombiku? A lide s aktivnim zivotnim stylem, kteri jezdi lyzovat, na kole apod... Kombiky jsou stejne tak oblibene i v jinych zemich stredni Evropy (Nem, Rak...) - a tam asi taky zrovna chalupareni neholduji....

Vana666
25. ledna • 12:42

JJ, žádnou chalupu ani chatu taky nemám a stejně bych nechtěl jiné osobní auto než kombi. Ale s chalupařením to opravdu nic společného nemá

Marty
28. ledna • 8:59

nechápu, sedan je daleko hezčí

dave_007
25. ledna • 10:02

Take mne ta veta velice prekvapila. Ve zlomku sekundy me napadlo, ze chalupareni prece neni ten zasadni duvod. Ostatne, kolik chaluparu ve svem okoli znate? Navic, vetsina lidi na chalupareni uz davno nema prostredky.Dnes prece jde spis o moznost vozit kocarky, kolobezky, ruzne hracky a objemne tasky s vybavou pro deti.

Marty
28. ledna • 8:59

Znam spousty lidí co tohle nevozí a nepotřebují vozit, tak potom nechápu k čemu kombík...

asdf
25. ledna • 11:10

"Navic, vetsina lidi na chalupareni uz davno nema prostredky."
Tak to je taky drobej blábol. Dneska mají lidé rozhodně více prostředků, než za komoušů.

dave_007
25. ledna • 12:30

A on tu nekdo psal opak?

Zlý soused
25. ledna • 15:37

Ty

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dave_007
25. ledna • 21:07

A napadlo Vas, ze i pres to, ze lide maji nesporne vic penez, tak se struktura vydaju natolik zmenila, ze vetsine lidi to chalupareni neumoznuje?

Vagi
25. ledna • 21:10

Jo, to máš recht.

Vana666
25. ledna • 8:59

Chtělo by to znát graf výkonu tohodle motoru ale podle suchých čísel z technických údajů - max.moment při 2000ot./min, max výkon při 3500 ot./min - ten motor moc velký rozsah využitelných otáček nemá. Pak je samozřejmě osmistupňová převodovka skoro nutností.

Doporučujeme

Články odjinud