Test: Jaguar XF 2.2D – ve stopách XJ

19 komentářů

bob
14. června • 14:07

hezky udělanej test, daleko zajímavější než články u koncernofilního serveru auto.cz, kde existuje jen jediné auto, škóda.. akorát bych ubral pár bodů za to srovnávání vnitřního hluku s konkurencí. Aby srovnání mělo váhu, chce to tvrdý data, tzn. měření, protože subjektivní porovnávání je vždycky na šťáru (redaktor se může blbě vyspat, nebo být ovlivněn jinými vlivy €€€..). Jinak autíčko nic moc, design (bez přední masky) a lá mondeo, a cena vozu KO, po zakoupení je už, bohužel, neprodejné..., za tu cenu bmw 520

Misiak
12. února • 10:56

Neviem čo porovnavate , stači cenu s BMW alebo AUDI a je to skutočne pozoruhodne ...Vzdy by som bral Jaguar , nie len kvôli cene a vybavenosti ale aj funkčnosti či krasu za tu cenu čo je ponuknute.....

alambert
8. října • 14:29

tohle auto je prostě nádherné, mě se teda líbilo už před faceliftem...a ten interiér, v téhle kombinaci, je až neskutečně nádherný...

janosik.kopac
4. října • 20:50

S par detailami si dovolim nesuhlasit
- aerodynamicky hluk je pocutelny pri rychlostiach nad 200kmh, inak je auto mimoriadne tiche
- sekundova odozva pri hlasitosti??? Rozhodne nie... hlasitost je bleskovo, pomalsie (cca pol sekundova odozva) reaguje posun pesniciek pri prehravani z USB kluca.
- zaver je jednoducho prilis zjednoduseny a zavanajuci "nemeckofiliou". V com je XF horsie jazdnymi vlastnostami ako Audi a BMW? Zeby tym, ze je komfortnejsie pri beznej jazde na nasich cestach? Na okruhu su si XF a BMW5 rovnocennym superom, nedotacave A6 sa moze dostat blizsie iba na mokru vdaka 4x4. Na XF je prave fascinujuce to, ako dokaze byt pri beznej jazde komfortne a nasledne pri ostrej jazde "iste v kramflekoch"Co sa naopak da vytknut
- slendrianske spracovanie niektorych casti (doporucujem pozriet si tapacirung kufra, jednym slovom hroza)
- krutiaca sa karoseria (pri prejazde retarderov pocut prapodivne zvuky, obzvlast od stresneho okna)
- navigacia by naozaj chcela vylepsit, nie vsak jej rychlost, skor zastarale 2D mapy (model pred F/L, po F/L ma byt navigacia na hard disku a udajne omnoho lepsia)
- ovladanie touchscreenom je niekedy nedomyslene, prilis male "gombiky" stazuju ovladanie

Leo
7. října • 9:22

Co sa tyka aerodynamickeho hluku, netusim ako autor vyvodil zaver ze auto zaostava za nemeckou konkurenciou, doporucujem porovnat si hodnoty jednotlivych modelov v dbA.

janosik.kopac
4. října • 23:54

Este jednu vec som zabudol: prilis lahke riadenie. Tam su Nemci lepsi.

Petr
1. října • 20:45

Já v XF nevidím mix BMW a MB, jak bylo psáno výše. Naopak, XF považuji ve své třídě za naprosto ojedinělý počin.

luboss
2. října • 21:54

Ozaj nádherný exteriér

tony
1. října • 20:09

Dekuju.

Martin
30. září • 9:55

v článku máte "Napliváno" ;-)
(vyplívá)

lukas dittrich
30. září • 10:06

Zatraceně! Díky za upozornění a omluva z mé strany

Peta
29. září • 9:49

Designově mě to příjde jako BMW říznuté Mercedesem, tak nějak se mi zdá, že milý Jaguár trochu ztrácí tvář a přizpůsobuje se proudu, za chvíli z toho bude další tuctovka.

Lovap
30. září • 12:21

Ja ti teda neviem, ale žiaden Mercedes ani BMW tam nevidím. Je to originál "každým coulem", podľa mňa. Úplne nádherný dizajn.

franta
29. září • 18:42

A je to dobře nebo špatně? Design je super, ale tuctovka se z toho stane právě díky "levnému" dieselu, bude se toho prodávat hafo a už to nebude tak originální. Snad díky větším ziskům přijdou s nějakou exkluzivitkou

x
30. září • 12:09

Já netvrdím, že je to vyloženě špatně, pouze mě vadí, že se všechny auta tak nějak unifikují, prostě mě to příjde, jako by si designér před započetím práce dlouho prohlížel konkurenční modely v této třídě a snažil se do designu zapracovat ty nejlepší prvky (ne že by se mu to dle mého názoru úplně povedlo, tenhle design na mě působí tak trochu jako vlhký korejcův sen o "luxusním" "sportovním" automobilu). Prostě když potkám na ulici Jaguár, tak se za ním otočím a oko potěším, je to trochu jiné a pěkné, tohle je takové stejné, bez odvahy, bez tváře.

Tomas B
29. září • 8:40

designově je to prostě sakra povedený

Radek.
30. září • 10:19

Povedený možná jo - na vzdálenost větší než 2 metry je to povedenej Hyundai...

dfsdgfs
2. listopadu • 23:50

to si asi este nevidel jaguar nazivo ked si ho z dvoch metrov zmýliš z hyundaiom

Tomas B
30. září • 21:16

koukám znalec...

Doporučujeme

Články odjinud