Test Jaguar X-Type 2,0 D: čas hodnocení

18 komentářů

Nimra
26. února • 8:50

"pohodlnosti sedadel Volva S40 "Nu nevím, svůj názor na pohodlnost sedadla řidiče Volva S 40 jsem byl nucen přehodnotit, když jsem v něm absolvoval 600 km v kuse (Ústí - Frankfurt). Cesta sice vedla po kvalitní německé dálnici bez děr a výtluků, přesto jsem ve finále nevěděl, jak si sednout, aby tělo nebolelo. Nechci tím házet špínu na volvo, svezení to bylo pořád pěkné, ale subjektivně se mi sedělo lépe třeba v citroënu (Xsara, C4 - zbruba stejná třída jako focus a S40), který je udělaný hlavně s ohledem na pohodlí.No flame, please... nejvíc vyřízený jsem byl v poslední době z 850 kilometrů za den ve fiatu panda (ale tam to je spíš tím, že panda na tak dlouhé štreky není vůbec určená...)

matuS
26. února • 19:53

bavit sa o pohodli sedadiel je rovnaky nezmysel ako bavit sa o pohodli obuvi. Kazdemu proste sedi nieco ine.

29. července • 23:51

Je vidět, že tu píšetea mé hovadiny. Tento model vlastním a mohu jen doporučit.
Co se týče prestiže značky tak je neocenitelná. Kdykoliv jedu ( a je jedno zda po okreskách či dálnici ) tak mi auta samy uhybaji .... A to už je znát.
Měl jsem mnoho vozů ( včetně možnosti a dlouhodobé jízdy "6ky" ) a mohu říci, že tohle se vám s jiným vozem nestane.
A co se týče výbavy? Audio nebo BMW na tohle nemají a v této výbavě jsou naopak oni o 200 tis. dražší :-D
Kdo ne zkusí, neví...

Jelass
30. července • 0:03

Jako fór dobrý a teď vážně.

puck
25. února • 15:10

zadne sedacky vyzeraju dost kratke podla obrazku
http://www.autorevue.cz/getfile.aspx?id_file=580307647

Jelas
25. února • 10:31

hurá,konečně pořádnej článek od redakce autorevue.cz :-)),myslím dlouhý a obsáhlý,ne jen stručná zpráva o tom či onom..a já bych do toho auta klidně šel,kdybych chtěl dělat parádu,tolik jich nejezdí a je dle mě reprezantativnější,než bmw,ptž. spousta lidí netuší,že tj. je jen jiné Mondeo předchozí gen. a 750litrů jsou solidní peníze..

Filip
25. února • 11:42

No vidis jak se nazory mohou různit - podle mne je interier strašný a pod kapotou žádná sláva.
Navíc dlouhodobý test od německého AutoBildu (100.000 km) dopadl myslím příšerně. Dále cena ojetiny a nejistá budoucnost automobilky .. kdepak - ja myslím, že tohle nebude nejlepší volba za 750.000.

Ne
25. února • 12:07

Na druhou stranu za 750.000Kc clovek nekoupi u nas skoro ani stredni tridu natoz vcelku slusne vybaveny a uvnitr slusne vypadajici vuz automobilky, ktera je sice tesne pred zanikem, ale stale je oznacovana za premiovou. Podobna situace byla i akce na S-Type, coz byl model vuci konkurenci skoro az usmevny, nicmene zaverecna akce pod milion za vuz vyssi tridy (byt zaostaly) v kuzi a s vybornym dieselovym sestivalcem byla vice nez zajimava. To byl trista tisic discount vuci FRANCOUZSKE konkurenci (tj. sedm set tisic na Nemce).

quasimoto
25. února • 14:11

za 770.000 Kc mas Mazdu 6 s podobnym motorom a plnou vybavou, takze aj podla mna ten Jaguar nie je najlepsia volba

Radek Ondrášík
25. února • 14:21

No, přijeďte někam mezi lidi a řekněte "mám Mazdu 6" a pak přijeďte a řekněte "mám Jaguar". Schválne, z čeho budou mít více povislou spodní čelist.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
puck
25. února • 15:12

no v tejto cene by som bral radsej tu mazdu 6 disi ;-)

Jelas
25. února • 18:03

Ale já jsem nepsal nic o nejlepší volbě:-D:-D ,psal jsem,že když potřebuje udělat parádu,tak to je solidní volba,proti designu interiéru ani exteriéru nemám shola nic a starší Mondeo pořád platí za nejlepší ojetinu kolem 3let ve střední třídě,bezezbytku to platí kolem podvozku a motoru,o existenci automobilky bych se nebál,jestli-že ji koupí Tata motors... a všiml si někdo té rovnice? Myslím rok 2001 nové Mondeo=vyšel X-type,rok 2007 nové Mondeo=vyšel Jag. XF,jen ho natáhli aby konkuroval Bmw 5,Mergl E apod.;-):-))

Filip
25. února • 15:08

Ono to bude asi hodně o tom, jaké skupiny lidí se člověk zeptá ...

Radek Ondrášík
25. února • 15:55

No když vynecháme asi 0,0001 % populace, která se v autech opravdu vyzná, tak ten zbytek bude cítit větší prestiž u toho Jagu

Milan
25. února • 19:02

No, o tom čísle bychom mohli samozřejmě dlouze diskutovat :-) - konečně není jen můj názor, že renome značky Jaguar v posledních letech opravdu výrazně oslabilo - a to i v řadách tzv. laické veřejnosti (čemuž samozřejmě odpovídají i prodejní výsledky).
Nicméně - původní srovnání s Mazdou 6 je samozřejmě trochu zavádějící (byť je Mazda6 výborné auto).
Vezměme například dva cenové konkurenty z tzv. premiové třídy - Mercedes C a BMW 3. Když pomineme skutečně zanedbatelný cenový rozdíl základních modelů (318i, C180K, C200-220Cdi) - jejichž dynamika je s uvedeným Jaguarem plně srovnatelná, či dokonce lepší, hodnocení prestiže a řekněme reprezentativního dojmu samozřejmě v očích Vámi zmíněné laické veřejnosti dopadne pro Jaguar velice špatně.
Ostatně - zajeďte sám kupříkladu k AMT v Praze - krátce vedle sebe jsou salony Land Roveru, Jaguaru a BMW .. odjel byste s Jaguarem ?

Lukas
25. února • 15:12

Samozřejmě, ale naprostá většina jich bude u toho Jaguáru, nebo si myslíte opak?

Jenyk
25. února • 16:33

No nevím..jeden můj známý to má a moc obdivu věru nesklízí. Spíš ho máme za trubku, kupovat tak draho pokažené Mondeo....

glider
25. února • 13:10

poriadny clanok? no neviem:-(
same testy jazdenych aut........radsej by to chcelo neco nove
napr. mercedesov a audin je tu pomenej:-/

Doporučujeme

Články odjinud