"pohodlnosti sedadel Volva S40 "Nu nevím, svůj názor na pohodlnost sedadla řidiče Volva S 40 jsem byl nucen přehodnotit, když jsem v něm absolvoval 600 km v kuse (Ústí - Frankfurt). Cesta sice vedla po kvalitní německé dálnici bez děr a výtluků, přesto jsem ve finále nevěděl, jak si sednout, aby tělo nebolelo. Nechci tím házet špínu na volvo, svezení to bylo pořád pěkné, ale subjektivně se mi sedělo lépe třeba v citroënu (Xsara, C4 - zbruba stejná třída jako focus a S40), který je udělaný hlavně s ohledem na pohodlí.No flame, please... nejvíc vyřízený jsem byl v poslední době z 850 kilometrů za den ve fiatu panda (ale tam to je spíš tím, že panda na tak dlouhé štreky není vůbec určená...)
bavit sa o pohodli sedadiel je rovnaky nezmysel ako bavit sa o pohodli obuvi. Kazdemu proste sedi nieco ine.
Je vidět, že tu píšetea mé hovadiny. Tento model vlastním a mohu jen doporučit. Co se týče prestiže značky tak je neocenitelná. Kdykoliv jedu ( a je jedno zda po okreskách či dálnici ) tak mi auta samy uhybaji .... A to už je znát. Měl jsem mnoho vozů ( včetně možnosti a dlouhodobé jízdy "6ky" ) a mohu říci, že tohle se vám s jiným vozem nestane. A co se týče výbavy? Audio nebo BMW na tohle nemají a v této výbavě jsou naopak oni o 200 tis. dražší :-D Kdo ne zkusí, neví...
Jako fór dobrý a teď vážně.
zadne sedacky vyzeraju dost kratke podla obrazkuhttp://www.autorevue.cz/getfile.aspx?id_file=580307647
hurá,konečně pořádnej článek od redakce autorevue.cz :-)),myslím dlouhý a obsáhlý,ne jen stručná zpráva o tom či onom..a já bych do toho auta klidně šel,kdybych chtěl dělat parádu,tolik jich nejezdí a je dle mě reprezantativnější,než bmw,ptž. spousta lidí netuší,že tj. je jen jiné Mondeo předchozí gen. a 750litrů jsou solidní peníze..
No vidis jak se nazory mohou různit - podle mne je interier strašný a pod kapotou žádná sláva. Navíc dlouhodobý test od německého AutoBildu (100.000 km) dopadl myslím příšerně. Dále cena ojetiny a nejistá budoucnost automobilky .. kdepak - ja myslím, že tohle nebude nejlepší volba za 750.000.
Na druhou stranu za 750.000Kc clovek nekoupi u nas skoro ani stredni tridu natoz vcelku slusne vybaveny a uvnitr slusne vypadajici vuz automobilky, ktera je sice tesne pred zanikem, ale stale je oznacovana za premiovou. Podobna situace byla i akce na S-Type, coz byl model vuci konkurenci skoro az usmevny, nicmene zaverecna akce pod milion za vuz vyssi tridy (byt zaostaly) v kuzi a s vybornym dieselovym sestivalcem byla vice nez zajimava. To byl trista tisic discount vuci FRANCOUZSKE konkurenci (tj. sedm set tisic na Nemce).
za 770.000 Kc mas Mazdu 6 s podobnym motorom a plnou vybavou, takze aj podla mna ten Jaguar nie je najlepsia volba
No, přijeďte někam mezi lidi a řekněte "mám Mazdu 6" a pak přijeďte a řekněte "mám Jaguar". Schválne, z čeho budou mít více povislou spodní čelist.
no v tejto cene by som bral radsej tu mazdu 6 disi ;-)
Ale já jsem nepsal nic o nejlepší volbě:-D:-D ,psal jsem,že když potřebuje udělat parádu,tak to je solidní volba,proti designu interiéru ani exteriéru nemám shola nic a starší Mondeo pořád platí za nejlepší ojetinu kolem 3let ve střední třídě,bezezbytku to platí kolem podvozku a motoru,o existenci automobilky bych se nebál,jestli-že ji koupí Tata motors... a všiml si někdo té rovnice? Myslím rok 2001 nové Mondeo=vyšel X-type,rok 2007 nové Mondeo=vyšel Jag. XF,jen ho natáhli aby konkuroval Bmw 5,Mergl E apod.;-):-))
Ono to bude asi hodně o tom, jaké skupiny lidí se člověk zeptá ...
No když vynecháme asi 0,0001 % populace, která se v autech opravdu vyzná, tak ten zbytek bude cítit větší prestiž u toho Jagu
No, o tom čísle bychom mohli samozřejmě dlouze diskutovat :-) - konečně není jen můj názor, že renome značky Jaguar v posledních letech opravdu výrazně oslabilo - a to i v řadách tzv. laické veřejnosti (čemuž samozřejmě odpovídají i prodejní výsledky). Nicméně - původní srovnání s Mazdou 6 je samozřejmě trochu zavádějící (byť je Mazda6 výborné auto). Vezměme například dva cenové konkurenty z tzv. premiové třídy - Mercedes C a BMW 3. Když pomineme skutečně zanedbatelný cenový rozdíl základních modelů (318i, C180K, C200-220Cdi) - jejichž dynamika je s uvedeným Jaguarem plně srovnatelná, či dokonce lepší, hodnocení prestiže a řekněme reprezentativního dojmu samozřejmě v očích Vámi zmíněné laické veřejnosti dopadne pro Jaguar velice špatně. Ostatně - zajeďte sám kupříkladu k AMT v Praze - krátce vedle sebe jsou salony Land Roveru, Jaguaru a BMW .. odjel byste s Jaguarem ?
Samozřejmě, ale naprostá většina jich bude u toho Jaguáru, nebo si myslíte opak?
No nevím..jeden můj známý to má a moc obdivu věru nesklízí. Spíš ho máme za trubku, kupovat tak draho pokažené Mondeo....
poriadny clanok? no neviem:-(same testy jazdenych aut........radsej by to chcelo neco novenapr. mercedesov a audin je tu pomenej:-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.