Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Jaguar F-Type s uzavřenou dvoudveřovou karoserií je víc než jen nejsportovnější Jaguar za několik dekád. I přes dílčí chyby je to opravdové auto pro řidiče a vítané rozšíření nabídky sportovních kupé, se kterými si jízdu opravdu užijete.
Seznam kapitol
  1. Jaguar F-Type S Coupé v kostce
  2. Testované auto; Srovnání s Porsche 911
  3. Vzhled; Interiér; Pozice za volantem
  4. Motor, převody zvuk; První metry za volantem
  5. V ostrém tempu; Technické údaje
  6. Kompletní fotogalerie

Neděláme si iluze, že jízdní vlastnosti či zážitek z jízdy obecně dnes někoho zajímají. Drtivá většina zákazníků F-Type Coupé se pro něj nepochybně rozhodne pro jeho neobyčejně svůdný vzhled, image mezinárodního playboye nebo kombinaci obojího. A když už je bude něco zajímat, pak hlavně snadné ovládání a bezproblémové soužití v každodenním provozu. Ta hrstka ostatních ale objeví v uzavřeném F-Type řidičský nástroj, jakých na dnešním trhu valem ubývá. Co mu do chladně účinné devětsetjedenáctky aktuální generace snad chybí na schopnostech, dohání divokým charakterem ze staré školy. Bezpochyby důvod k oslavě.

Radosti
Vzhled, kterému nejde nepodlehnout
Ohromující zvuk sportovního výfuku
Přilnavost
Dobře vyvážené řízení
Pamatuje si nastavení jízdních režimů
V ČR poměrně vstřícné ceny
Dosažitelná spotřeba pod 10 l
Starosti
Výhled
Grafika a ovládání navigace
Nedbalá lokalizace do češtiny
Absence nezávislého ovládání tlumičů
„Utajené“ dvoustupňové vypínání ESC
Podivné ovládání klimatizace
9  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Jaguar F-Type S Coupé v kostce
  2. Testované auto; Srovnání s Porsche 911
  3. Vzhled; Interiér; Pozice za volantem
  4. Motor, převody zvuk; První metry za volantem
  5. V ostrém tempu; Technické údaje
  6. Kompletní fotogalerie
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 67 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 55 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků