Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Jaguar F-Type s uzavřenou dvoudveřovou karoserií je víc než jen nejsportovnější Jaguar za několik dekád. I přes dílčí chyby je to opravdové auto pro řidiče a vítané rozšíření nabídky sportovních kupé, se kterými si jízdu opravdu užijete.
Seznam kapitol
  1. Jaguar F-Type S Coupé v kostce
  2. Testované auto; Srovnání s Porsche 911
  3. Vzhled; Interiér; Pozice za volantem
  4. Motor, převody zvuk; První metry za volantem
  5. V ostrém tempu; Technické údaje
  6. Kompletní fotogalerie

Neděláme si iluze, že jízdní vlastnosti či zážitek z jízdy obecně dnes někoho zajímají. Drtivá většina zákazníků F-Type Coupé se pro něj nepochybně rozhodne pro jeho neobyčejně svůdný vzhled, image mezinárodního playboye nebo kombinaci obojího. A když už je bude něco zajímat, pak hlavně snadné ovládání a bezproblémové soužití v každodenním provozu. Ta hrstka ostatních ale objeví v uzavřeném F-Type řidičský nástroj, jakých na dnešním trhu valem ubývá. Co mu do chladně účinné devětsetjedenáctky aktuální generace snad chybí na schopnostech, dohání divokým charakterem ze staré školy. Bezpochyby důvod k oslavě.

Radosti
Vzhled, kterému nejde nepodlehnout
Ohromující zvuk sportovního výfuku
Přilnavost
Dobře vyvážené řízení
Pamatuje si nastavení jízdních režimů
V ČR poměrně vstřícné ceny
Dosažitelná spotřeba pod 10 l
Starosti
Výhled
Grafika a ovládání navigace
Nedbalá lokalizace do češtiny
Absence nezávislého ovládání tlumičů
„Utajené“ dvoustupňové vypínání ESC
Podivné ovládání klimatizace
9  /10
Pokračování testu
Fotogalerie123 fotografií
Jaguar F-Type S coupé 45.jpg Jaguar F-Type S coupé 38.jpg Jaguar F-Type S coupé 67.jpg
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Jaguar F-Type S Coupé v kostce
  2. Testované auto; Srovnání s Porsche 911
  3. Vzhled; Interiér; Pozice za volantem
  4. Motor, převody zvuk; První metry za volantem
  5. V ostrém tempu; Technické údaje
  6. Kompletní fotogalerie
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků