Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Jaguar F-Type s uzavřenou dvoudveřovou karoserií je víc než jen nejsportovnější Jaguar za několik dekád. I přes dílčí chyby je to opravdové auto pro řidiče a vítané rozšíření nabídky sportovních kupé, se kterými si jízdu opravdu užijete.
Seznam kapitol
  1. Jaguar F-Type S Coupé v kostce
  2. Testované auto; Srovnání s Porsche 911
  3. Vzhled; Interiér; Pozice za volantem
  4. Motor, převody zvuk; První metry za volantem
  5. V ostrém tempu; Technické údaje
  6. Kompletní fotogalerie

Neděláme si iluze, že jízdní vlastnosti či zážitek z jízdy obecně dnes někoho zajímají. Drtivá většina zákazníků F-Type Coupé se pro něj nepochybně rozhodne pro jeho neobyčejně svůdný vzhled, image mezinárodního playboye nebo kombinaci obojího. A když už je bude něco zajímat, pak hlavně snadné ovládání a bezproblémové soužití v každodenním provozu. Ta hrstka ostatních ale objeví v uzavřeném F-Type řidičský nástroj, jakých na dnešním trhu valem ubývá. Co mu do chladně účinné devětsetjedenáctky aktuální generace snad chybí na schopnostech, dohání divokým charakterem ze staré školy. Bezpochyby důvod k oslavě.

Radosti
Vzhled, kterému nejde nepodlehnout
Ohromující zvuk sportovního výfuku
Přilnavost
Dobře vyvážené řízení
Pamatuje si nastavení jízdních režimů
V ČR poměrně vstřícné ceny
Dosažitelná spotřeba pod 10 l
Starosti
Výhled
Grafika a ovládání navigace
Nedbalá lokalizace do češtiny
Absence nezávislého ovládání tlumičů
„Utajené“ dvoustupňové vypínání ESC
Podivné ovládání klimatizace
9  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Jaguar F-Type S Coupé v kostce
  2. Testované auto; Srovnání s Porsche 911
  3. Vzhled; Interiér; Pozice za volantem
  4. Motor, převody zvuk; První metry za volantem
  5. V ostrém tempu; Technické údaje
  6. Kompletní fotogalerie
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků