TEST Jaguar F-Type P450 RWD: Úsměv zmizel, všechno ostatní naštěstí zůstalo

WP  |  08. 11. 2020 10:57

V rámci kategorie pětilitrových V8 má F-type vyšší spotřebu? Tak to upřímně nechápu. Nicméně dálková jízda kolem předpisových rychlostí umí být mezi 9-10l/100km.
Podvozek je pevný, ale ne zbytečně tvrdý.

Odpovědět  |   | 
goes  |  08. 11. 2020 17:14

Pekne ale nuda no.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  08. 11. 2020 21:09

Čo je na krásnom kupátku s poriadnym motorom nudné?

Odpovědět  |   | 
goes  |  08. 11. 2020 21:24

To nevim. Musel sem neco napsat :)

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 11. 2020 06:12

Jak typické pro diskuze tady...

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  08. 11. 2020 17:21

Jsem si říkal, proč ta octavia dala tu masku tak dolů, co je to za nevydařený experiment. Ale pak jsem si všiml, že to je dávno na maserati a na jaguaru koukám taky. Takže se zase něco jen opsalo, jen nevím, jestli od toho správného typu aut.

Odpovědět  |   | 
Hup  |  09. 11. 2020 01:24

Prý je to kvůli EU a bezpečnosti chodců. Ale vypada to příšerně u všech aut

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 11. 2020 04:01

A kde ji má mít nízké kupé? Na střeše???

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  09. 11. 2020 18:21

Odpovím snad pro každého srozumitelně. Různě vysoko.

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 11. 2020 19:13

Vytahovat pod F-T masku Octavie je jako bavit se u slušné večeře o gothaji.

Odpovědět  |   | 
10w60  |  09. 11. 2020 00:06

Ono při vlastnictví automobilu od JLR ten úsměv zmizí skoro vždycky I když jaké nové působí přitažlivě.

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 11. 2020 06:13

Měl jsem 3 nové po sobě. Úsměv mi nezmizel, kde je ve tvém příspěvku chyba?

Odpovědět  |   | 
POWG  |  09. 11. 2020 07:38

My měli ve fleetu odhadem 20 kousků nových. LR i J... a problému bylo na tři filmy. Asi nejproblematičtější, co jsme kdy koupili. A to jsme měli ve fleetu i Alfy.

Tak kde je ve tvém příspěvku chyba?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 11. 2020 09:40

Mozno je to tym, ze mal tri nove po sebe :)

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 11. 2020 12:20

Já si kupoval 3x za sebou a za své. Pokud bych byl nespokojen, asi bych těžko šel k tomu samému výrobci podruhé nebo snad potřetí.

Odpovědět  |   | 
POWG  |  09. 11. 2020 13:07

Jenže, tvoje zkušenost je irelevantní. Jsi moc malý vzorek na to, abys hodnotil, zda je nějaká věc kvalitní a spolehlivá nebo ne. Mám také již asi osmou Alfu a v pořádku, ale zároveň jsou to auta co mají nadprůměrnou poruchovost. A má zkušenost na tom nic nezmění a je jedno, zda si to koupím za své, nebo to kupuje firma.

Procento poruch u LRJ z prodaných vozů je prostě vysoké.

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 11. 2020 13:40

Já to nezpochybňuji, zároveň se nás tam, vracelo nebo vrací podstatně víc a tak mi přijde naopak irelevantní se domnívat, že zákazníci JLR (tuplem ti vracející se) jsou idioti.

Odpovědět  |   | 
POWG  |  09. 11. 2020 16:54

Prepodkladam ze mas hlavu na krku, kdyz jsi schopny si vydelat na tri jaguary v rade, tak to zkusim jeste jednou.

Je uplne jedno, ze jsi mel 3 kusy a byl jsi spokojeny. Takovych budou tisice. Podstatna je kvalita cele produkce, ne to, ze nekdo vychyta dobry ci spatny kus. A proste JLR maji s kvalitou obecne problem a to vyrazne vetsi, nez konkurenti.

Pokud ma jeden cetnosta servisnich vad 4 % a druhy 10-15% tak to uz poznas. Ne treba ty. Ne treba pet lidi kolem tebe, ale proste statisticky tech, co poznaji tu vadu tam bude vice.

A o tom to celem je.

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 11. 2020 18:28

Znovu se vrátím k tomu na co jsem reagoval a jak. Mimochodem na F-Type V8 mám najeto přes 20tkm, kdy jediné co odešlo byly pneumatiky. Auta užívám jak se má, je dost dobře možné, že produkce JLR není blbuvzdorná, ale své kvality má.

Odpovědět  |   | 
POWG  |  09. 11. 2020 18:46

Bohužel je pravda, že i ti, co mají schopnost si přijít k penězům nemají vždy schopnost pochopit vše. Proste JLR mají cca 3x vyšší poruchovost než konkurence. Tím to můžeme uzavřit a tvoje virutální kilometry na tom již nic nezmění. Tak užívej.

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 11. 2020 19:11

Tak to by jsi mohl být miliardář. Nahoře někdo paušalizuje vlastnictví JLR jako něco, po čem přechází úsměv. Pokud řešíš svůj život dle statistik, pak je mi tě líto.

Odpovědět  |   | 
POWG  |  09. 11. 2020 22:39

Lítost si schovej, co je pro jednoho super, může být pro druhého špatně.

Odpovědět  |   | 
Stealth01  |  10. 11. 2020 07:06

Největší sranda na těch ubohostech POWG je, že vůbec netuší s kým ma tou diskuzní čest. Masakr.. Už bych se s POWG nezabýval Pájo. Užívej skvělých aut!

Odpovědět  |   | 
POWG  |  10. 11. 2020 08:29

Ubohostech ceho prosim? Ze tu pisi, ze LRJ ma vetsi poruchovost, nez jine znacky a ze osobni zkusenost z par kusu na tom nic nemeni? Pokud je pro tebe toto ubohost, tak ano mas pravdu.
A ze nevim s kym se bavim? Ale to by ses divil...

Odpovědět  |   | 
Kolmáš  |  09. 11. 2020 12:14

Úsměv nezmizel ..... třeba jsi měl úsměv idiota

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 11. 2020 12:19

Tomu opravdu nerozumím. Mám osobní zkušenost 7 let v kuse. A dobrou, takže nechápu tyhle narážky.

Odpovědět  |   | 
Maro Fetucina  |  09. 11. 2020 15:27

Mi jednou na střední škole paní učitelka z matemtiky po hodnocení mé písemky řekla, že má smích skrz slzy. Možná máte něco podobného, jen vy vydíte smích, ostatní spíše slzy. Ale pokud jste spokojený , tak fajn, subjektivní spokojenost platícího zákazníka je nejlepší. Nemá smysl vysvětlovat, že jindy by to mohlo být tak a onak. Mimochodem, jaké modely jste prosím měl, pokud to není tajný.

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 11. 2020 16:43

2x XF v naftě, XE s V6. Určitě nikde nebyly lepší podvozky nebo řízení. Vyjma běžného servisu jsem neměl problémy. Takže nevím, kde by mělo být lépe.

Odpovědět  |   | 
Sugar Daddy  |  09. 11. 2020 15:49

Ale Freelander 2 generace na anglána celkem drží. Toyota to sice není, ale jak říkám, na anglána to jde.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 57 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie