TEST Jaguar F-Type P450 RWD: Úsměv zmizel, všechno ostatní naštěstí zůstalo

30 komentářů

StanS
3. října • 14:53

řídit kteréhokoliv jaguara je něco jiného, než řízení jiných značek. v tomto ohledu je vůz jaguar stoprocentně spolehlivý.

10w60
9. listopadu • 0:06

Ono při vlastnictví automobilu od JLR ten úsměv zmizí skoro vždycky :-D I když jaké nové působí přitažlivě.B-]

Sugar Daddy
9. listopadu • 15:49

:-D Ale Freelander 2 generace na anglána celkem drží. Toyota to sice není, ale jak říkám, na anglána to jde.

WP
9. listopadu • 6:13

Měl jsem 3 nové po sobě. Úsměv mi nezmizel, kde je ve tvém příspěvku chyba?

Kolmáš
9. listopadu • 12:14

Úsměv nezmizel ..... třeba jsi měl úsměv idiota :-D;-)

WP
9. listopadu • 12:19

Tomu opravdu nerozumím. Mám osobní zkušenost 7 let v kuse. A dobrou, takže nechápu tyhle narážky.

Maro Fetucina
9. listopadu • 15:27

Mi jednou na střední škole paní učitelka z matemtiky po hodnocení mé písemky řekla, že má smích skrz slzy. Možná máte něco podobného, jen vy vydíte smích, ostatní spíše slzy. Ale pokud jste spokojený , tak fajn, subjektivní spokojenost platícího zákazníka je nejlepší. Nemá smysl vysvětlovat, že jindy by to mohlo být tak a onak. Mimochodem, jaké modely jste prosím měl, pokud to není tajný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
9. listopadu • 16:43

2x XF v naftě, XE s V6. Určitě nikde nebyly lepší podvozky nebo řízení. Vyjma běžného servisu jsem neměl problémy. Takže nevím, kde by mělo být lépe.

POWG
9. listopadu • 7:38

My měli ve fleetu odhadem 20 kousků nových. LR i J... a problému bylo na tři filmy. Asi nejproblematičtější, co jsme kdy koupili. A to jsme měli ve fleetu i Alfy.Tak kde je ve tvém příspěvku chyba?

WP
9. listopadu • 12:20

Já si kupoval 3x za sebou a za své. Pokud bych byl nespokojen, asi bych těžko šel k tomu samému výrobci podruhé nebo snad potřetí.

POWG
9. listopadu • 13:07

Jenže, tvoje zkušenost je irelevantní. Jsi moc malý vzorek na to, abys hodnotil, zda je nějaká věc kvalitní a spolehlivá nebo ne. Mám také již asi osmou Alfu a v pořádku, ale zároveň jsou to auta co mají nadprůměrnou poruchovost. A má zkušenost na tom nic nezmění a je jedno, zda si to koupím za své, nebo to kupuje firma.Procento poruch u LRJ z prodaných vozů je prostě vysoké.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
9. listopadu • 13:40

Já to nezpochybňuji, zároveň se nás tam, vracelo nebo vrací podstatně víc a tak mi přijde naopak irelevantní se domnívat, že zákazníci JLR (tuplem ti vracející se) jsou idioti.

POWG
9. listopadu • 16:54

Prepodkladam ze mas hlavu na krku, kdyz jsi schopny si vydelat na tri jaguary v rade, tak to zkusim jeste jednou.Je uplne jedno, ze jsi mel 3 kusy a byl jsi spokojeny. Takovych budou tisice. Podstatna je kvalita cele produkce, ne to, ze nekdo vychyta dobry ci spatny kus. A proste JLR maji s kvalitou obecne problem a to vyrazne vetsi, nez konkurenti.Pokud ma jeden cetnosta servisnich vad 4 % a druhy 10-15% tak to uz poznas. Ne treba ty. Ne treba pet lidi kolem tebe, ale proste statisticky tech, co poznaji tu vadu tam bude vice. A o tom to celem je.

WP
9. listopadu • 18:28

Znovu se vrátím k tomu na co jsem reagoval a jak. Mimochodem na F-Type V8 mám najeto přes 20tkm, kdy jediné co odešlo byly pneumatiky. Auta užívám jak se má, je dost dobře možné, že produkce JLR není blbuvzdorná, ale své kvality má.

POWG
9. listopadu • 18:46

Bohužel je pravda, že i ti, co mají schopnost si přijít k penězům nemají vždy schopnost pochopit vše. Proste JLR mají cca 3x vyšší poruchovost než konkurence. Tím to můžeme uzavřit a tvoje virutální kilometry na tom již nic nezmění. Tak užívej.

WP
9. listopadu • 19:11

Tak to by jsi mohl být miliardář. Nahoře někdo paušalizuje vlastnictví JLR jako něco, po čem přechází úsměv. Pokud řešíš svůj život dle statistik, pak je mi tě líto.;-)

POWG
9. listopadu • 22:39

Lítost si schovej, co je pro jednoho super, může být pro druhého špatně.

Stealth01
10. listopadu • 7:06

Největší sranda na těch ubohostech POWG je, že vůbec netuší s kým ma tou diskuzní čest. Masakr.. Už bych se s POWG nezabýval Pájo. Užívej skvělých aut!

POWG
10. listopadu • 8:29

Ubohostech ceho prosim? Ze tu pisi, ze LRJ ma vetsi poruchovost, nez jine znacky a ze osobni zkusenost z par kusu na tom nic nemeni? Pokud je pro tebe toto ubohost, tak ano mas pravdu.
A ze nevim s kym se bavim? Ale to by ses divil...

Joe Doe
9. listopadu • 9:40

Mozno je to tym, ze mal tri nove po sebe :)

Jezdec
8. listopadu • 17:21

Jsem si říkal, proč ta octavia dala tu masku tak dolů, co je to za nevydařený experiment. Ale pak jsem si všiml, že to je dávno na maserati a na jaguaru koukám taky. Takže se zase něco jen opsalo, jen nevím, jestli od toho správného typu aut.

WP
9. listopadu • 4:01

A kde ji má mít nízké kupé? Na střeše???

Jezdec
9. listopadu • 18:21

Odpovím snad pro každého srozumitelně. Různě vysoko.

WP
9. listopadu • 19:13

Vytahovat pod F-T masku Octavie je jako bavit se u slušné večeře o gothaji.

Hup
9. listopadu • 1:24

Prý je to kvůli EU a bezpečnosti chodců. Ale vypada to příšerně u všech aut

goes
8. listopadu • 17:14

Pekne ale nuda no.

speedfred
8. listopadu • 21:09

Čo je na krásnom kupátku s poriadnym motorom nudné?:-O

goes
8. listopadu • 21:24

To nevim. Musel sem neco napsat :)

WP
9. listopadu • 6:12

Jak typické pro diskuze tady...

WP
8. listopadu • 10:57

V rámci kategorie pětilitrových V8 má F-type vyšší spotřebu? Tak to upřímně nechápu. Nicméně dálková jízda kolem předpisových rychlostí umí být mezi 9-10l/100km.
Podvozek je pevný, ale ne zbytečně tvrdý.

Doporučujeme

Články odjinud