TEST Jaguar F-Type Cabriolet 2.0 Turbo: Jsou auta, na která nelze zapomenout

79 komentářů

runner42
10. května • 21:14

Čtyřválec v cabriu si nechte pro teplouše.

Sir_CHerokee
10. května • 23:16

:-D tož to mají teplí slušný výběr...taková MX-5 a spol.

runner42
11. května • 8:54

:-D

Fifák
10. května • 15:32

Už ty zkrachovalce z JLR koupilo PSA?

petr r. (petrumr)
10. května • 15:14

Dozvím se jestli se tam vleze ta basa s pivem? Nebo majitelé 6válců nejezdí do obchodů? A můžete se vztekat, ale houby vám to bude platný, protože jak tohle vstoupí na trh ojetin, tak čtyřválec bude dražší jak šestiválec, u té Z4 to dělá asi tych 70-100tkč a moc tych čtyřválců není a nebudou.:-))

fortys
10. května • 15:20

Jel jsem všechny verze i4, V6, V8 a nejlepší je verze V6 400hp s kompresorem. Basa s pivem se tam nevleze. Nevleze se tam totiž skoro nic, coupe je o dost praktičtější.

WP
10. května • 19:41

Vejde se tam bunda, střední cestovní kufr a aktovka.

fortys
10. května • 20:06

To možná když tam není rezerva :-D

WP
10. května • 20:12

Ano, s tou lepící sadou;-)

WP
10. května • 19:34

To už je věc osobních preferencí. Mě nejlépe seděl V8 s RWD.

petr r. (petrumr)
10. května • 19:34

To by se mělo dopsat do testu.

fortys
10. května • 11:52

Motorizace je taková z donucení, pro státy kde je penalizován zvuk a emise. Zrovna třeba Rakousko nebo Nizozemsko. Nicméně motor na 4cyl nezní špatně. Vadilo mi celkem že se sedačka nedá posunout ještě níže a i když nejsem žádnej čahoun (180cm) tak mi za chvíli bzučelo v hlavě.

WP
10. května • 12:43

V roadsteru je ta sedačka větším problémem než v kupé. Nejde ani tolik posunout vzad (osobně to nepotřebuji).

Ropovod
10. května • 10:49

Krásné auto, ale kdo jde do Jaguáru pro sportovní kabrio a chce ho ve čtyřválci??? Aby pak na parkovišti prošlápnul vedle mě plyn 10 let starý Superb v šestiválci a já raději s lehkou nohou na plynu, ať to nedělá moc zvuku odjel, ale zase se staženou střechou a splínem v tělě, proč jsem si nevzal šestiválec...

bzzz
10. května • 11:05

Kdo soudny proboha resi, ze nekdo jiny v necem jinem to nebo ono? Pokud v tom Superbu bude sedet normalni jedinec, tak s velkou pravdepodobnosti bude obdivovat tvuj JAG a nejake valce, zvuky atp nebude resit - to je vysada petrolhedu (vsechna cest) nebo zakomplexovanych magoru (ty muzes mit na haku).

Ropovod
10. května • 14:32

Já zvuk a válce řeším rád a když má byť stařičké auto vymazlený zvuk (nemyslím kšiltovkáře ve starém civicu s odpadní rourou místo výfuku) nebo vidím v zástupu tříválců a miniaturních turb velký motor s šestiválcem a víc, tak si pokývu uznale hlavou. Než jezdit v novém autě s malinkým turbem, raději budu sedlat stařičké auto s poctivým motorem a budu se o něj starat tak dloouho, jak to jen pude. Proto nechápu čtyřválec vtakovém autě, ale to co si napsal ty samozřejmě nelze rozporovat

WP
10. května • 10:56

Zvuk v tomto případě zase tak strašný není, je to čtyřválcový bručoun. Ale jaguáří V6 se nevyrovná.

Sir CHerokee
10. května • 9:08

Moc pěkné auto, ale s tím 4 válcem je to u nás těžko prodejné. V Ostravě se stejný vůz prodal až s velkou slevou po delší době.

petr r. (petrumr)
10. května • 10:23

ale jděte, jak jsem kupoval Z4, tak asi půl roku jsem čekal na dobrou se 4válcem, všichni prodávali 6válec a kupci chcou 4válce a o tom to je, že papír chce mět něco co nechce život. Spočítejte si jenom spotřebu a pojištění. A v té ostravě- a prodávali roadstera? Dát za 40 koní, kde nárustem hmotnosti se to takřka nepozná 200tkč? v nejlevnějším případě...

eLzyx
10. května • 11:13

pojištění :-D :-D :-D

petr r. (petrumr)
10. května • 11:29

každá korunka se počítá, někdo má 6válec bez značek jenom na zahradě a značky má v depozitu aby nemusel platit pojištění.:-D:-D:-D

WP
10. května • 12:04

Ano, púšeš o typickém majiteli šestihrnku. Ještě tak vidět dál než přes vlastní šratofli. Ale nějak se ta bižší motorizace musí omluvitB-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
R
10. května • 17:15

Sestivalec a vice je proste to prave B-] kdo zde obhajuje, ze ctyrvalec do zazitkoveho auta staci tak pak jedine do STi nebo kdysi Lanceru. Ony ty vicevalce jsou i o takove te mechanicke kultivovanosti a zaroven zivotu ci jak to rict B-] clovek neznaly to ale tezko pochopi...;-)

Sir_CHerokee
10. května • 23:13

O tom žádná. 4 válec v F-Type jo, proč ne, ale za milion...a ne 1,8. To je hovadina.

stealth01
10. května • 17:38

Přesně napsáno.

petr r. (petrumr)
10. května • 18:47

ale tady je článek o radsteru......

WP
10. května • 19:33

O roadsteru, právě proto;-)

WP
10. května • 10:55

Myslím, že spolu nemáme absolutně šanci se shodnout. Bavorský R6 je klenot, komu nic neříkají motory, pak chápu. Chtěl jsi jen roadster...;-)

...
10. května • 20:36

Není nad 6 válec, ty od BMW jsou super. 4 válec je trapný, ale většinu uživatelů to nezajímá.

petr r. (petrumr)
10. května • 11:26

co žere olej a benzín........ Neshodneme se, já jsem chtěl roadstera, na okruh nejezdím a ten čtyřválec mění časování vaček a zdvih sacích ventilů a když k tomu připočteš nerezový svody a laděný výfuk a hi-fi, ale nevím jestli jsem o něco přišel, třeba ve městě máš tam cedulku, že máš před sebou 6válců a když třeba řídíš autobus, tak si tam přendáš tu cedulku mám 6 válců nemluvte na mně neshodneme se?:-D

WP
10. května • 12:02

Nikdy jsi víc než čtyřválec neměl viď? Proč ztrácet čas vysvětlováním ad-on faktorů V6/R6 nebo V8.;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
10. května • 12:57

nevzpomínám si, ani na motorce nebylo více jak dva válce. Nevím co je to ad-on faktor, ale když jsem dělal motoráře a měl rozdělaný na ponku R6, tak potom jak jsem dělal R4 tak jsem teprve poznal ten rozdíl a tu svobodu.:-D

WP
10. května • 19:43

A motoráře jsi dělal před prezidentskou kandidaturou nebo až po?;-)

petr r. (petrumr)
10. května • 20:10

jo a dovětek-Víš vůbec jaký je rozdíl mezi čtyřválcem a šestiválcem?:-(

WP
10. května • 20:16

Jaký je rozdíl mezi čtyřmi a šesti lahváči?:-D

petr r. (petrumr)
10. května • 20:39

6 lahváču má objem 1,2L kdežto 4lahváče mají objem 2L, máš něco dále o jaguaru, chováš se jak feták bez řidičáku, možná jsem ti stoupl na bolístku, ale konej jak uznáš za vhodný.

WP
11. května • 6:10

Víš Umre, diskuze takovým formátem jako jsi ty, člověka svým způsobem zoceluje:-DAle na tak primitivní nesmysly ani nemá cenu reagovat;-). Skazky o feťácích si nech pro kamarády k base.

petr r. (petrumr)
10. května • 20:09

á pán už nemá síly diskutovat, ty děláš co, máš vůbec roadstera? V téhle republice je prodaný jag f-type roadster jeden a to čtyřválec. Nevím co na to odpovíš, ale ty tvoje diskuze jsou poněkud hospodské-neznám, tak začnu osočovat.

WP
10. května • 20:15

Nech si ty lži, nevíš o prodejích ani ťuk. Asi ten nesmysl nejsi schopen doložit žádnou statistikou. Jen napovím, že před faceliftem se F-Type prodával pouze s V6 a V8;-)

petr r. (petrumr)
10. května • 20:35

nechto ho, článek je o starým F? Už se pěkně zamotáváš, nakonec to skončí u jaké značky?

WP
11. května • 6:06

Dej sem ty prodeje roadsterů F-Type, nevíš o tom zhola nic, tak ať se aspoň pobavím:-DJe jen jedna generace F-Type ty starochu;-)

bzzz
10. května • 12:18

Add-on faktory jsou - myslím - obecně známé, včetně toho souvisejícího s egem, viď ;-)

WP
10. května • 12:41

A omluva...za chybějící "d". To zcela upřímně.

WP
10. května • 12:37

A bzzz, utírat si zadek třívrstvým papírem je taky o egu?B-]

WP
10. května • 12:31

Takže víc válců je o egu? Proč s takovým názorem vůbec hodíš na stránky o autech?;-)

bzzz
10. května • 18:18

Ne nutne resp vesmes ne, akorat urcity styl komunikace/reakci tomu celkem nahrava ;-)

WP
10. května • 19:33

Na hrubý pytel, hrubá záplata. Když měl Umr Fabii, lepšího auta nebylo. Když měl Citroena, bylo to to samé, teď tu pěje ódy na R4 a skrze vlastní malost není schopen přijmout jinou než svou variantu.
Připomíná mi Brouka Pytlíka;-)

petr r. (petrumr)
10. května • 19:48

a ted nemám citroena?Pochop to, že roadster je pro radost. Jenom, že jsem spokojen s testem na čtyřválec, tak jsem pro tebe nejhorší? Něco jsi přečetls a kopeš nohama, že to nemůže být pravda co píši a skončila tvoje řidičská ješitnost, že tedka nepoznáš, že kolik vlastně auto má válců? A druzí to taky nepoznají.Jak poznáš toho jaguara jaký má motor, podle VINka? Ale u předváděček to prodejci zakrývají papírem..:-D :-P

WP
10. května • 20:04

Podle mě máš hlavně peknou opici za krkem. To, že ty, slovutný motorář nepoznáš R4 od V6 je mi líto, ale nesmíš podle sebe soudit ostatní:-)

petr r. (petrumr)
10. května • 20:28

Kdybys napsal rozdíl, ale ty kecaš a kecáš.Nedovedeš si v hlavě ani vybavit, že 4válec je na opravu jednodušší. Já vidím, že tady všichni kromě tebe jsou odborníci, ty asi jsi jen a jen hrdina netu a když vypneš počítač, tak jsi co? Tobě se líbí vše nejdražší, nejvýkonnější, nejlépe vybavený, nikdy nejels za autem, zatáčka je pro tebe rovina, co máš dál?

WP
11. května • 6:04

Reaguji na to, že jsi tu hloupě vypisoval, že o šestiválec kupci nestojí. Ne na to co tu teď meleš, že se jednodušeji opravuje. Což samozřejmě můpže i nemusí být pravda a hlavně si dnes motory opravuje sám málokdo.

stealth01
10. května • 17:37

Myslíš, ze má cenu ztrácet čas a energii na takový materiál? ;-)
My víme své... Jinak v neděli vyjde test na E53 AMG. Řadová šestka se moc povedla, lahoda.

WP
10. května • 19:30

Skvělý;-)

Cyril
10. května • 9:45

Klídek, po další vlně snižování CO2 bude čtyřválec obrovská mašina a po přidání baterek vrcholná motorizace.

WP
10. května • 9:56

Naopak, přidání baterek umožní zachovat víceválcové motorizace.

Cyril
10. května • 11:24

Na to kam jde vývoj se stačí podívat jak Jaguar už šestiválce stáhl třeba z XE.

WP
10. května • 12:01

Půjde tam nový Ingenium 350 a 400HP, do konce roku je v kompletní Jag nabídce mimo XJ, I-Pace a I-Pace.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Cyril
10. května • 17:32

To slibovali už dávno.

WP
10. května • 19:44

Motor se představil před dvěma měsíci v RRS, teď nově v RR.

WP
10. května • 9:38

Úlitba trhům, kde perzekuují daněmi výkonnější motory. Stejně tam patří minimálně V6.;-)

bzzz
10. května • 10:25

Proc? Predstav si, ze zijes v mestske aglomeraci, kterou prejedes z jednoho konce na druhy za nekolik hodin. Nebo zijes v klimaticky privetive oblasti a vetsima tvych cest jsou mesta/okrsky a kdyz dalnice tak par desitek/stovek km A NEJSI 'ZAVODNIK'. Co zasadniho ti da 6 valcu proti 4?

...
10. května • 20:33

Základ by měl být šesti válec skousnutelny by i pěti válec.

WP
10. května • 10:54

U zážitkového auta? Kromě výkonu pak také zvuk. Tohle auto přináší potěšení hlavně na okreskách.

petr r. (petrumr)
10. května • 11:34

na okresky ti stačí 80kW, připoj si diagnostiku s nahráváním.Nemyslím na počítači, ale v reálném prostředí na neuzavřené silnici.:-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
10. května • 12:00

Ne, na okresky to stačí tobě...;-)

petr r. (petrumr)
10. května • 12:36

stačí nebot ty nevíš co je to okreska a nevíš vůbec na kolik kW jezdíš, když auto má 300koní tak ty si myslíš, že jezdíš pořád na 300 koní? Příklad mně to jede na 150koní 180km/hod na 5, 6 nedáš na okresce....na okresce tak dvojku, trojku a ty pojedeš po okresce kolik, najdi si pilový diagram pro tvoje auto a než napíšeš, že se mnou nemáš společnou řeč, tak si to prostuduj a jestli ty máš auto, kde výkon není spojen s otáčkama a rychlostí, tak asi jezdíš a tůruješ víceválce na neutrál abys měl ten větší výkon co mně stačí poloviční.

speedfred
14. května • 21:51

To že to stačí tebe tak nemusíš vydávať za všeobecnú pravdu.

Aladin
10. května • 12:48

Nejsme na serveru o pěstování cibule, tak doufám, že nebudu nařknut že slovíčkaření. Pojem, že stačí nějaké kW je blbost sama o sobě. Bavme se o pojmu kolik kw na 1kg hmotnosti vozu. Při zrychlování zásadní údaj. A dále, když vůz sešlápneš a jdeš do plných otáček, využiješ přece všechny koníky.Jinak bych souhlasil, že radost dokáže udělat i 80kw v lehkém voze na okreskách. Já mám smůlu, že když se občas na nějakou okresku dostanu a není na ní hustý provoz, tak dávám pozor na díry, výmoly v zatáčkách a na debily, kteří jedou v zatáčkách prakticky v protisměru, protože je děsná námaha správně kroutit volantem.

WP
10. května • 19:29

Tohle u Umrových neobstojí;-)

WP
10. května • 12:39

Aaaa, pan nejchytřejší má už auto s výkonovým diagramem:-D . Milý zlatý, zkus se na ně podívat, když se rozjíždíš nebo předjíždíš. Přesně vím proč se nemůžeme shodnout:-D

petr r. (petrumr)
10. května • 13:12

čínani nemají na auto výkonový diagram? Já se rozjíždím, jka se rozjíždí ti ve předu, jestli ty se rozjíždíš na okruhu na plný plyn, tak já ne, já řadím při asi třech tisíc- tj asi tych 60-70kW.Přesně vím, proč se nemůžeme zhodnout, ty to prostě nechceš pochopit.:-/

WP
10. května • 19:28

Takže ty jezdíš jen za vodičem. Tuhle story si budu pamatovat hned po té, kde jsi popisoval nebezpečnou zatgáčku na D1 kolem Hulína směr na Přerov:-D

petr r. (petrumr)
10. května • 19:58

???zkus to najít, nemáš pravdu a tuším, že ti dochází síly, už dvakrát místo argumentů blbě pomlouváš, ale nechám tě, co jsem chtěl, tak jsem napsal a tuším, že podle reakcí se bojíš jezdit po městě, kde je zácpa v obou pruzích, tak to potom ano, pro tebe se hodí 6tiválec, tam nemusíš ani řadit a negramotnost diskuzí řešíš zvukem motoru.:-D

WP
10. května • 20:02

Nerozumím, zřejmě ta prve zmiňovaná basička piv už je u Umrů vypitá. Zmítáš se tu jako třípromilový expert a plácáš páté přes deváté.
Taky bych si být tebou nerad pamatoval podobně hloupou diskuzi před lety na ACZ, kde jsi Dinarovi tvrdil, že daná levotočivá zatáčka se dá v tvé Fabii projet max 120, jakákoliv vyšší rychlost je nebezpečná, jelikož Fabia to i přes nejlepší podvozek již nedá;-)

petr r. (petrumr)
11. května • 11:27

zvratky sem píšeš, neumíš jezdit ve městě bys jinak neobracel diskuzi na fábii, když je tady článek o roadsteru, tuším, že jsi jen a jen počítačoví řidič co neunese pravdu. Co napíšeš ted, že jezdíš z pruhu do pruhu a máš vlajku já mám šestiválec, já jsem král a pozor na mně, vtáhnu na vás i to, že šukáte mojí manželku, já to místo odpovědí uhájím pomluvou.... Kdybys řekl sejdeme se na D1 a já ti ukáži ten 6válec to né, ale hledat nick a pomlouvat to ti jde.

petr r. (petrumr)
10. května • 8:36

fajn, ale nevíme jestli se tam dá dát přepravka piva, porsche bych do toho vůbec nemíchal a u té Z4, když má hi-fi, tak sítky nejsou.

JirkaX
10. května • 13:28

poruchová britská oktávka v kabriu, nic moc..

JirkaX
10. května • 15:52

Místní hotentot opět na scéně.

JirkaX
10. května • 16:15

nepokradeš nick čecháčku..

Doporučujeme

Články odjinud